Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler...

 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler...
    31 Ağustos 2019

    'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler... Bolu Belediyesi tarafından 30 ...

     'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler... 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler... 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler... 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler...

         'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdüler...
          Bolu Belediyesi tarafından 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle gerçekleştirilen Fener Alayı, Zafer yürüyüşü ve Zafer konserine binlerce kişi katıldı.
    Binlerce kişi 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' diyerek yürüdü.... 

            İlk olarak Saat: 20.30’da Bolu Belediyesi önünden İzmir Marşı eşliğinde ellerindeki meşaleler ile İzzet Baysal Caddesi üzerinden Kent Meydanı’na kadar Bolu Belediye Bandosu eşliğinde Zafer Yürüyüşü yapıldı. Binlerce kişi daha sonra Kent Meydanı’nda bulunan Bolu Belediyesi Etkinlik Sahnesi’nde Saat: 21.00 itibariyle Aydan Kaya, Deniz Göktaş, Ayşenur Küçük ve Bolu Belediye Bandosu tarafından gerçekleştirilen konseri izlediler. Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan katılımcılara teşekkür ederek ilerleyen yıllarda daha güzel etkinlikler yapacaklarını vurguladı. Başkan Özcan Emperyalizme karşı kazanılan bu büyük başarının 97 yıldır aynı coşku ve heyecanla kutlanmasının çok büyük bir olay olduğunu vurgulayarak önümüzdeki günlerde 29 Ekim ve Yılbaşında da bu tür etkinliklerle Bolu halkıyla birlikte olmaya devam edeceklerini vurguladı.

    • Numan5 Eylül 2019 . 02:31

      Mustafa Kemalin askeri lafla olunmuyor...
    • Necati Kılıç4 Eylül 2019 . 23:32

      Numan kardeşim sen en iyisi saçma sapan yazmaktan vazgeç. Bak herkes sana tepki göstermiş ve yazdıklarından rahatsız olmuşlar. Bolu halkı o gün Atasına saygı ve sevgisini göstermek için güzelce yürümüş. Bu seni rahatsız edebilir. Sen böyle şeylerden anlamayabilirsin. İnsanları rahatsız etmekten vazgeç olur mu?
    • Numan4 Eylül 2019 . 03:14

      bay necati burası keyf yeri mi emrini neyzenin bir sözüne bağladım
    • Necati Kılıç3 Eylül 2019 . 23:55

      "Numan" efendi burada milletin keyfini kaçırma. Söylemlerin insanları rahatsız ettiğine göre susmasını da bil artık.
    • Numan3 Eylül 2019 . 16:40

      bana cahil deyip kitap okumamı önerenler kitap okumaktan meramınız özdilin 2990 tl ye enayilere sattığı ata pazarlama kitabıysa okumadım bütün rus klasiklerini okudum nazımın verasına aşkı ise okumadın neyzeni okudum das kapitali imamı gazalinin ihyasını okudum sümüklü fazılı dinlemedim amma rahmetli neşat ertaşı ezbere bilirim hendesem yoksada kerat cetvelini ezbere bilirim...sizi gidi sizi çok bilmişler söylev okumadım amma nutuk okudum hemde 1974 de cahil mi
    • Sevilay İnce3 Eylül 2019 . 00:28

      Atamızın yolundan yürüyenlere selam olsun. Hep birlikte Türkiye'mizi aydınlık günlere taşıyacağız. Her Zafer Bayramını hainlere inat coşkuyla kutlayacağız. Ne mutlu Türküm diyene!..
    • Mithat3 Eylül 2019 . 00:20

      Toplumumuzda ne yazık ki cahil insanların sayısı çok fazla. Numan efendi, ne oluyor sana? Neden insanlara sataşıyorsun? Senin zamanın çok galiba..... Bak insanlar ne güzel yazmışlar.... Sen ise garip bir ruh haliyle laf yetiştirmeye çalışıyorsun. Haber neyi anlatıyor okudun mu?? Neyin kafasındasın??? Eğer cahillikten vazgeçmek istiyorsan biraz oku, araştır.... İyi gelir.....
    • Hatice Demircioğlu3 Eylül 2019 . 00:14

      Bolununsesi Gazetesi'nin değerli yorumcularının yazdıklarını zevkle okuyorum. Ama bazen bu sayfalara yakışmayan tipler de çıkabiliyor. Bence cevap yazmanıza bile değmez. Sığ insanların üzerine gittikçe kaliteyi düşürür ve ne diyeceklerini bilemezler. Bu haberin altına yorum yapan nitelikli okurların boş insanlara prim verdirmemeleri daha uygun olur diye düşünüyorum.
    • Numan2 Eylül 2019 . 21:43

      yazım kaidelerinden bahseden imla uzmanları..ben yazımda kaideyi takmam siz hastahaneyi hastane yazarken hangi kuraldan bahsedersiniz siz kahvehaneyi kahveane mi yazıyorsunuz..boş işler aklınız kendinize konuşma dilinizle yazı dilinize nbakın..bakıyo-napıyo- görüyo-kayuyo...vs imla teferrüat..kitap okumak mı?
    • Mahmut TARHAN2 Eylül 2019 . 19:03

      İnsanlar inandıkları değerler için güzel güzel yürümüşler. Ne iyi yapmışlar. Bu ülkeyi kuran ulu önder Atatürk'e sevgilerini ve saygılarını dile getirmişler. Ama burada bazı okurlar bunu hazmedememiş ve sataşmaya çalışıyorlar. Bu zihniyetteki insanları kınıyorum. Unutmayalım ki Atatürk dünyanın her ülkesinde saygı ve sevgi ile anılmakta olan ve her geçen gün değeri daha da iyi anlaşılan tarihi bir liderdir. Nur içinde yatsın.
    • İskender Kaleli2 Eylül 2019 . 18:57

      (Numan) rumuzu ile boş boş yazan kişiye seslenmek istiyorum. İmandaroğlu diyerek aklın sıra birileriyle dalga geçmeye çalışıyorsun ve burada insanlara sataşıyorsun. Sana tavsiyem önce bir okuma-yazma kursuna git... Yazı yazmayı ve yorum yapmayı öğren. Sonra bu gazetenin okuyucu köşesine yaz. Ama yazarken milletin kutlamalarına karışma. Herkes kendi işine baksın.
    • Ülfet2 Eylül 2019 . 17:47

      "Numan" rumuzu ile yazan şahıs; Yazım kurallarından haberin olmadığın anlaşılıyor. Seni muhatap kabul etmeyeceğim. Hadi sen kendi işlerine bak ve milletin kutlamasına karışma. İsteyen istediği kitabı alır ve okur. Sana da kitap okumanı öneririm.
    • Numan2 Eylül 2019 . 16:05

      ulfettin rumuzlu atatürkün askeri çözüm sürecinin yanlışlığı imandaroğlunun hdp sevdasının ayıbını örtmez yaşa varolla heykelle portre ile malazgirti cumhuriyeti kutla kutla...işiniz senede kırk bayram yüz kırk kutlama haa bu arada 2990 tl ye ataının klozetinin rengini anlatan kitabı almış olmalısınız