Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Eğitimin çınar ağaçlarından biri daha gitti

Eğitimin çınar ağaçlarından biri daha gitti
    18 Ağustos 2019

    Bütün öğrencilerini meslek sahibi yapan Haydar Orhuner’in, bugün çoğu Bolu Sanayi çarşısında ve fabrikalarda hepsi birer iş sahibi olan binlerce öğrencisi bulunuyor

         Eğitimin çınar ağaçlarından biri daha gitti 
         Bolu’da kendisini eğitime adamış, çınar ağacı öğretmenlerimizden Haydar Orhuner, yaşama veda etti. 
          Eski adıyla Erkek Sanat Okulu olan Bolu Endüstri Meslek Lisesi’nde 1947 yılında öğretmenlik hayatına başladı. 1977 yılında emekli olan Bolu’nun sevilen, saygı duyulan naif öğretmenlerinden Haydar Orhuner. 95 yaşında hayata veda etti. 
          Okulun Torna Tesfiye bölümünde teknik öğretmen ve Atelye Şefi olarak hemen hemen bütün öğrencilerini meslek sahibi yapan Haydar Orhuner’in, bugün çoğu Bolu Sanayi çarşısında ve fabrikalarda hepsi birer iş sahibi olan binlerce öğrencisi bulunuyor. 

           Cenaze ilanı;

           Merhum Hüsniye Orhuner'in Eşi, Enis ve Ender Orhuner'in Babası, Endüstri Meslek Lisesi Emekli Teknik Öğretmenlerinden; Haydar ORHUNER Hak'kın rahmetine kavuşmuştur.

          Cenazesi yarın (19 Ağustos Pazartesi) Kalıcı Konutlar Camii'nde kılınacak ikindi ve cenaze namazından sonra Paşaköy Mezarlığı'nda defnedilecektir.

    • Yasar dag22 Ağustos 2019 . 18:49

      Ruhu sad mekani cennet olsun.
    • Yasar dag22 Ağustos 2019 . 18:47

      Ruhu sad mekani cennet olsun
    • Osman pakar21 Ağustos 2019 . 15:34

      Hayat böyle nurlar içinde uyu değerli öğretmenim.
    • Zahit günay21 Ağustos 2019 . 15:33

      Değerli hocama rahmet dilerim nur içinde yatsın 05392789283 eski öğrencin.
    • Naci çiçek21 Ağustos 2019 . 15:32

      Allah rahmet etsin nur içinde yatsın.
    • Cıumhur Bandakçıoğlu19 Ağustos 2019 . 20:24

      Haydar Ancamız, Mekanın Cennet Olsun. Işıklar içinde uyu..
    • Fahriye-Ahmet Kol19 Ağustos 2019 . 17:44

      Işıklar yoldaşı olsun sevdiklerine sabırlar diliyoruz.
    • Mustafa AKAY19 Ağustos 2019 . 15:21

      Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun...
    • Gülsevin-Attila TÜFEKÇİ 19 Ağustos 2019 . 14:58

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun , aile fertlerine sabırlar dileriz.
    • Abdullah Zaim19 Ağustos 2019 . 12:15

      Allah rahmet etsin. Mekanı cennet olsun.
    • Gülseren karaoglu19 Ağustos 2019 . 11:13

      Yıllarca komşuluk yaptık.. sevdiğimiz, saydığımız aynı zamanda eşiminde öğretmenini olan haydar ağabeyimize allah rahmet eylesin..
    • Necla beslioglu baris19 Ağustos 2019 . 11:10

      Mekani cennet olsun ailesine sabirlar diliyorum cok değerli öğretmenimdi
    • Mesut Doğanöz19 Ağustos 2019 . 09:08

      Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet olsun Işıklar içinde uyusun
    • sadi içten19 Ağustos 2019 . 08:33

      cumhuriyetin yetiştirdiği örnek öğretmenlerimizdendi allah nurlar içinde yatırsın
    • metin armutcuoğlu19 Ağustos 2019 . 07:57

      bizleri yetiştiren ve hayata yaşama bağlayan değerli öğretmeni mize rahmet diliyorum ailesine baş sağlığı diliyorum
    • Metin.Celık19 Ağustos 2019 . 02:52

      Mekanı cennet olsun ALLAH RAHMET EYLESİN Bir çınarımız daha veda etmiş olmanın eksikliğini nasıl tamamlayacaklar bilmem ama Bir asıra yakın bir zaman Yaşamış olmak umarım mutlu olmuştur
    • TURHAN DEĞER19 Ağustos 2019 . 01:43

      SEVGİ VE SAYGI DUYDUĞUM YILLAR SONRA ÇEKETİMİN DÜĞMESİNİ İLİKLEYİP ELİNİZİ ÖPTÜĞÜMDE YÜZÜME BAKIP , DEĞER EVLADIM NASILSIN DİYEN ( ÇOCUKLUĞUNUN MUDURNU DA KEYVANLAR KONAĞINDA GEÇTİĞİNİ SÖYLERDİ ) SEVGİLİ ÖĞRETMENİM MEKANIN CENNET OLSUN . ÖĞRENCİLERİN ,YAŞADIĞI MÜDDETCE SİZİ SAYGIYLA ANACAKLARDIR.
    • Süha-Dilek Alparslan 18 Ağustos 2019 . 23:52

      Aile dostumuz değerli eğitimci Haydar öğretmenimizin vefatı dolayısı ile aile fertlerine baş sağlığı dileriz. Allah rahmet eylesin
    • Gülden Bilgihan 18 Ağustos 2019 . 23:48

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Orhuner ailesine başsağlığı diliyorum
    • ENVER GÜLCAN-EM.OR.YÜK.MÜ18 Ağustos 2019 . 23:16

      ALLAH RAHMET EYLESİN.MEKANI CENNET OLSUN İNŞAALLAH AMİN.AİLE EFRADINA VE SEVENLERİNE SABIRLAR DİLERİM.ENVER GÜLCAN BOLU.
    • Çetin Uğur 18 Ağustos 2019 . 23:13

      Sevgili öğretmenim,mekânın cennet olsun inşallah, bizlere verdiklerin için sana minnettarız, ışıklar içinde rahat uyu, ailesine sabırlar dilerim...
    • Bedri Kolludemiroğlu18 Ağustos 2019 . 22:34

      Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun...
    • Halit KESKİN18 Ağustos 2019 . 21:48

      Allah rahmet eylesin ,yakınlarının ve tüm sevenlerin başı sağolsun.Sabırlar diliyorum..
    • İbrahim İSTEK18 Ağustos 2019 . 21:29

      Sevgili öğretmenimin vefatını üzüntü ile öğrendim. Âllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah sevenlerine Allah sabırlar versin.
    • Emine yulmaz18 Ağustos 2019 . 20:37

      Naif , saydığımız, sevdiğimiz öğretmenimiz örnek insanımız yolun ışık olsun, mekanın cenbet olsun. Kalanlara sabırlar dilerim
    • Asım ŞAİR18 Ağustos 2019 . 20:27

      Allahtan rahmet etsin.. Sevenlerine- dost ve akrabalarına sabırlar diliyorum..
    • Haşim Akman 18 Ağustos 2019 . 20:25

      ALLAH RAHMET EYLESİN CENNET MEKANI OLSUN
    • İlhami Güneykaya 18 Ağustos 2019 . 20:16

      Eğitim toplumumuzun değerli büyüğüne...Tanrıdan rahmet...ailesine başsağlığı ve sabır diliyorum...yeri cennet olsun...
    • orhan çiçek18 Ağustos 2019 . 20:11

      Uzun yıllar birlikte çalıştığımız ortak anılar biriktirdiğimiz, öğretmenimiz, müdürümüz, büyüğümüz... Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun, nurlar içinde yat yakınlarına sabırlar dilerim.
    • Abdullah Kolludemir18 Ağustos 2019 . 18:51

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ..
    • Zafer çiftci18 Ağustos 2019 . 18:47

      Sevgi ve saygı duyduğum, güzel insan; cennet bir bahçen olur inşallah.Allah rahmet etsin.
    • Mustafa DEĞER18 Ağustos 2019 . 17:46

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    • Semra-Eşref ORHAN18 Ağustos 2019 . 17:16

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet Işıklar yoldaşı olsun. Tüm sevenlerine sabırlıklar dilerim