Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Suyumuzu bize sütten daha pahalıya sunan vicdansızlara...!

Suyumuzu bize sütten daha pahalıya sunan vicdansızlara...!
    11 Haziran 2019

       Kendi suyumuzu bize sütten daha pahalıya sunan vicdansızlara dur diyebilir miyiz? Sadece çeşme suyu içsek ölür müyüz? Serbest ticaret bu mudur?

           35 Kuruş...

           10 Haziran günü resmi bir kurumda işim vardı. Asansöre bindim. 5. kata çıkarken 0,5 litrelik su kolileri de bize eşlik etti. Satıcıya "Bunlar size kaç paraya geliyor" dedim. "35 Kuruş" dedi.

           Bir gün önce aynı suyu vasat bir büfeden 1.5 TL'ye almıştım. Aradaki 1.15 TL para haksızdı. Bu ticaret değildi. 

           Serbest piyasa ekonomisi, liberalizm, etik, ahlâk, âhilik, demokrasi, kapitalizm, vurgun, haram, hukuk, esnaf, oda, birlik, enflasyon, plastik, PVC, kanserojen, BPA kavramlarını beynimde dolaştırıp bir daha ambalajlı su içmemeye karar verdim.

           6 milyar TL'lik ambalajlı su sektörünün kimlerin elinde olduğunu bir araştırayım dedim. Veriler, firmaların 4'te 3'ünün küresel tröstlerin eline geçtiğini gösteriyordu. Oturup bir defa daha ağladım.

           Kendi suyumuzu bize sütten daha pahalıya sunan vicdansızlara dur diyebilir miyiz? Sadece çeşme suyu içsek ölür müyüz? Serbest ticaret bu mudur?

    Ali Özdemir
    www.aliozdemir.net
    0505 220 83 85

    • Mustafa 19 Haziran 2019 . 21:41

      Beyninizi kullanın diye bir dernek var... böyle bir oluşum var.. Beyninizi kullanın canlarım benim
    • Vural kadıoğlu 12 Haziran 2019 . 16:06

      Vatandaş mehmet efendi su bedava olsa senin kafandaki sabunları temizlemez .sizin derdiniz bağcıyı dövmek
    • Vatandaş Memet Aga12 Haziran 2019 . 01:38

      Yerden göğe kadar haklısınız hocam. Sadece ambalajlanmış su değil şehir şebekesi suyunu da seçim öncesinde en pahalı kullanan illerden olduğumuzu söyleyen Tanju bey den göreve başladığından bu yana tık yok!! Yoksa yanılıyor muyum?? Su ucuzladı da benim mi haberim yok!!!!!
    • numan12 Haziran 2019 . 00:32

      Her yerde olduğu gibi Bolu da da maliye denetimi sıfır..malum marketler hariç hiç bir yer fiş fatura vermiyor bazı yerler faturalı fiyatı farlı söylüyor cafekler lokantalar fırınlar kasaplar vs hiç birisi fiş vermiyor isteyince da elinden gelse dövecek müşteriyi..yirmi defa gittiğim meşhur köfteciden, lokantadan yeni açılan elit cafelere parayı öderken bekliyorum ne bekliyorsun der gibi bakaklıyorlar fiş diyorum cevap istemedin ki..petrole gidiyorsun aynı..vesselam
    • Ali Özdemir11 Haziran 2019 . 22:14

      Gülen Adam adlı kişiye deiyorum ki: Ne düşüneceğime lütfen karışmayınız. Siz de fikir yazın. Yazılarıma fikir ile cevap veriniz.
    • Metin 1411 Haziran 2019 . 16:39

      GOCABOLULU doğru söylüyor.
    • GOCABOLULU11 Haziran 2019 . 12:40

      Yıllardır bu memleketin kendi ürettiği değerleri özelleştirme adı altında har vurup harman savurmadık mı? Israf ve günü kurtaran popülist ekonomi yönetimi kendi malınızı 10 katına satar. Düzce ve Gerede'nin suları büyük şehirlere yönlendirilirken kimin sesi çıktı? Madenler satıldı, fabrikalar satıldı, GSM şirketleri satıldı kimin sesi çıktı? Sadece o tesislerde çalışanların biraz cılız sesleri dışında "KİMSENİN"...
    • Beynim var 11 Haziran 2019 . 12:39

      Bolu gibi bir yerde suya da para veriyorsanız beyninizi sorgulayın. canlarım benim
    • Gülen ADAM11 Haziran 2019 . 12:12

      Kafaya taktığın şeye bak be hoca..!