Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Alaaddin Yılmaz’a iki ayrı saldırı

Alaaddin Yılmaz’a iki ayrı saldırı
    28 Mayıs 2019

    Alaaddin Yılmaz’a iki ayrı saldırı Bolu Belediye Başkanlığı’nda 15 ...

            Alaaddin Yılmaz’a iki ayrı saldırı
            Bolu Belediye Başkanlığı’nda 15 yıl boyunca vatandaşa zulmetmekten, insanların ekmeği ile oynamaktan adeta zevk alan Alaaddin Yılmaz, başkanlığı sona erdikten sonra cadde de, sokak da  gezerken saldırılara uğruyor, zor anlar yaşıyor. 
            Kahvehanede boğazına çöktü
            Bolu Belediyesi eski Başkanı Alaaddin Yılmaz’a ilk sadırı geçen hafta Alpağut Yolu üzerindeki kahvehanede yaşandı. İddiaya göre başkanlığı süresince fırınını mühürleyerek çalışmasına olanak vermeyen Yılmaz kahvehaneye girdiği sırada burada bulunan fırıncı kendisine; “Sen yıllarca benim ekmeğimle oynadın, utanmadan birde kahvehanemize gelebiliyorsun” diyerek, Alaaddin Yılmaz’ı yere yatırıp boğazına çöktü. Bir anda gelişen bu olayı gören kahvehanedeki diğer vatandaşlar, Yılmaz’ı Fırıncının elinden güçlükle aldılar. 
          Silah çekmeye kalktı
          Bolu Belediye eski Başkanı Alaaddin Yılmaz Eşiyle birlikte dün öğleden sonra Karamanlı Mahallesi’ndeki bir fırına pide almaya geldiği sırada, bu bölgede daha önce büfesi bulunan bir kişi kendisine, “Sen benim ekmeğimle oynadın” diyerek laf attı. Büfeci vatandaş ile Yılmaz fırın çıkışında tekrar karşı karşıya geldiği anda, büfeci vatandaş ile Alaaddin Yılmaz arasında ağız kavgası yaşandığı sırada Alaaddin Yılmaz belindeki silaha davranmaya kalkınca, çevreden yetişen vatandaşlar araya girerek olayı yatıştırdılar.      
     

    • 123451 Eylül 2019 . 13:16

      eee çark dönüyor Alladdin bey. Sen ve o küçük oğlun bakmadığınız gelininiz ve torununuzun ahı ile yaşayacaksınız!!! Kendi pisliğinizde boğulun inşallahh
    • Hatice Eren29 Ağustos 2019 . 13:58

      Avukatı Yüksel Gültekin
    • m zeki26 Ağustos 2019 . 20:11

      Emin olsun yaşattıklarını yaşamadan ölemeyecek. O iki kankasıyla yaptıklarını yapmak için onlar kadar vahşi olmak gerekir. Adaleti ele geçirince Allah ın adaletini unuttular. Nasıl olsa adalet yaptıkları tüm pislikleri aklıyor. Aynı sonu onlara da diliyorum. Zaten gururlu onurlu hukukçular çoğunlukta olsaydı, böyle at oynatamazlardı. Hepsinin Allah cezasını versin
    • bolulu9 Haziran 2019 . 18:25

      yallah tazzik anca gidersin.
    • mcelık5 Haziran 2019 . 14:08

      Şu Mübarek günlerde, Kamu görevini Seçilerek Yapmış bir belediye başkanının ahlaksızlarını Yargı önüne taşıyacak bir hukuk sisteminin kalmamış olmasının tek ve yagane sebebi Partisinin egemenleridir. ve ben iddia ediyorum gün gelecek bütün ahlaksızlar yargılanacak işte o zaman bizim de italyadaki gibi aklı başında saygın savcılarımız var diyebileceğiz adam belediye başkanlğında yapmadığı yemediği nane kalmadı hala serbest gezebiliyor
    • Erkan3 Haziran 2019 . 12:59

      belinde silahla mı geziyor?
    • Alphan Sarper1 Haziran 2019 . 08:05

      Alaattin yılmaz, bence hatalarını da yanına al ve şehri terket! seni burda kimse sevmiyor çoğunluk nefret ediyor!Sen herkesi mağdur ettin!Tüy buralardan kaç uzaklaş .
    • İlhami Güneykaya 30 Mayıs 2019 . 16:03

      Hesabı yasal yollardan sorun. Tanju kardeşim bunu en birinci görev saymalıdır. Ancak ŞİDDETE VE KABA YOLLARA HAYIR...BİZİM BUNLARDAN FARKIMIZ BU OLMALIDIR.
    • CEMİL30 Mayıs 2019 . 09:38

      Kamuran kardeşim,Alaattin yılmaz dan mağduriyeti olan insanların her şeyleri söylemeye hakları vardır.(ben de plansız işlerinin yarattığı israf ve mağduriyetlerden ötürü çok beddua ettim ve hakkımı helal etmedim) yalnız şunu da unutmayalım Alaattin den önce Bolumuz köydü,evet köydü.şimdi ise halk,ın refahı sağlanmış ender illerden biridir.seçimlerde bile başkan adayları vatandaşa vadedecek bir sorun bulamadılar.öldürün ama hakkını verin.o da hatadır..
    • AYHAN30 Mayıs 2019 . 02:02

      ERKAN MUTLU çok güzel özetlemişsin.
    • Ahhhh ahhhh...30 Mayıs 2019 . 01:11

      Rüzgar eken fırtına biçer....
    • Ahhh ahhhh...30 Mayıs 2019 . 00:59

      Dua etsinde bu dünyada yaptıkları burda çıksın. Bunlar tüyü bitmemiş yetim hakkı yediler. Dünya ahiret mutlu olamayacaklar. Adama sorarlar ne kazandın diye. Tabi bunlara sorsan gururla cevapta verirler yüzsüz yüzsüz. Sanki kendileri yapmış gibi. Bınların hiçbiri normal ölmeyecek. Bağıra bağıra anıra anıra ölecekler. İçlerinde insan evladı olanlar müstesna. Tabi birazda suç bizde. Kötüyüz ki kötü yönetiliyoruz. İnşallah gelende bunu aratmaz.
    • Sebenli29 Mayıs 2019 . 23:55

      Kamu malını yiyen ve yediren biri sebende de rahat dolaşamaz...ibretlik bir dırum.herkes ibret aşsın.
    • bolulu29 Mayıs 2019 . 23:37

      yediği kul hakları burnundan fitil fitil gelsin sadece ondan değil şakşakcılarından da gelsin.
    • Erkan Mutlu29 Mayıs 2019 . 22:20

      Kul hakkı yemek,insanları işinden etmek,insanlara tepeden bakarak aşağılıkmış gibi davranmak,bir tek kendisini adam zannederek bunları yapan aslında bu hayatta bir hiçe dönen Cehennemine de kul haklarıyla birlikte birlikte bol bol odun şimdiden yollayan ve iş kurmaya çalışan hiç kimseye yardım etmeden herkesin önüne geçen ama gücü yetmediğine yalakalık yaparak peşkeş çeken bir sıfattı.Ona ismiyle bile hitap etmekten utanıyorum.Bolu belediyesi 15 böyle birine emanet edildi, yazık!
    • allaaddin29 Mayıs 2019 . 19:28

      alaaddin in yaptıkları zulümleri iyi biler birisi olarak yüreğimin yağları eridi dersem doğru söylemiş olurum.
    • gerçek bolulu29 Mayıs 2019 . 15:18

      BAKIN ARKADAŞLAR BEN ALAATTİN BAŞKANIN AVVUKATI DEĞİLİM ANCAK BU KADAR ACIMASIZ OLMAYIN HENGİNİZE BÖYLE BİR FIRSAT GEÇSE BUNU DEĞERLENDİRMEYE KALKARSINIZ ÇUVALDIZI KENDİNİZE İĞNEYİ BAŞKASINA BATIRIN, BU KADAR ACIMASIZ OLMAYIN BU ŞEKİLDEKİ SÖYLEMLER İLERİDE TAHRİKLERE YOL ACAR YÜCE ALLAH ONUN CEZASINI ZATEN VERİR KİN VE NEFRET SÖYLEMLERİ İLE NETİCE ALINMAZ BAŞKAN İKEN KİMSENİN SESİ ÇIKMIYOR HATTA ŞAKŞAK YAPIYORDUNUZ BİRAZ EL İNSAF
    • Halil Kaya29 Mayıs 2019 . 14:39

      Bizim ülkede göreve gelenler o koltukta hep oturacaklarını sanıyorlar koltuktan inince şaşırıyorlar ne ekersen onu biçersin ata sözümüzün ne kadar doğru bir söz
    • Aladag29 Mayıs 2019 . 14:35

      Başkan sebene gidip yerleşsin maşallah sebeni sebenlileri ihya etti. Seben'de sebenli kalmadı. Hepsini belediyeye işe aldı. Onlar kucak açar alaattin yılmaza. Sebeni bekleyecek insan kalmadı. Belediyeyi onlarla doldurdu kamu kurumlarında onlar dolu daha yetmezmiş gibi sürekli oraya yatırım yapılıyor.
    • bolux29 Mayıs 2019 . 13:15

      alahattin senin işin baya bi zor bolu da.sen en iyisi terk et boluyu.deniz kenarına yerleş .edindiğin mal mülk yedi sülalene yeter .
    • ramis29 Mayıs 2019 . 11:56

      YILLARCA İMAR MÜDÜRLÜGÜNÜN KAPISINDAN KENDİ ADAMLARIN HARİÇ KİMSEYİ SOKMADIN ALLAH SENİ PERİŞAN ETSİN
    • bolulu29 Mayıs 2019 . 09:45

      bu attığınız Başlık bile acaba sizin gazetenize yakışıyormu siz gazete olarak bi kınayın bu saldırıyı ne demek rahat gezemeyecek şikayeti olan gider suç duyurusunda bulunur Tanjuya boluyu kazandıran zaten Alaattin başkan demedimi Alaattin Ağabinin yaptıklarını deslekliyorum yarıda kalanı ben tamamlıyacam diye
    • bolulu29 Mayıs 2019 . 08:44

      ne ekersen onu biçersin.
    • Personel29 Mayıs 2019 . 03:21

      Personel eziyetleri, esnaf eziyetleri,, 18 madde eziyetleri, ruhsat eziyetleri, imar eziyetleri, EGOLARI, “Normal siyasetçilerle aynı görünmek kadar kendimizi aşağılatamayız. Belediye başkanı olmak için belediye başkanı olmak kadar basitlik benim yapımda olamaz. Allah bazı kişileri özel yaratır ben onlardan biriyim. Gördün mü e..... ......
    • Alma mazlumun ahını29 Mayıs 2019 . 00:51

      Çıkar aheste aheste.
    • Dozerci29 Mayıs 2019 . 00:39

      Zamanin da diyordu ben boluda yaptiklarimi duzcede yapsaydim bilmem ne yaparlardı sanada kalmaz alahatin bey bu dunya
    • MOKOKO28 Mayıs 2019 . 23:40

      Bunlar daha iyi günleridir umarım. Yıllar boyunca Belediye Başkanı Zırhı ile bazı memur ve işçi çalışanlarına sonra da neredeyse tüm Bolu halkına, Kamuran ALAGÖZOĞLU,na Ayhan CAN ve ailesine, Eyüp AHİ'ye , Metin FERAH'a İmdat ARSLAN'a yaptığı Zorbalıklar fitil fitil burnundan gelir inşaallah. Yaşasın Kötüler için CEHEHHEMMM. Aminnnnnnn.
    • Enes yılmaz 28 Mayıs 2019 . 22:58

      Herkesi bekliyoruz
    • Çilekeş Emekli28 Mayıs 2019 . 22:13

      Bozuk yürüyen merdümenneri bize bıraktı gitti..
    • Küçükberk28 Mayıs 2019 . 22:07

      Ah alaattin ah sen dua et bukadar la yırtmışsın küçükberkde yakalasalar varya
    • Sebenli28 Mayıs 2019 . 21:43

      bunu seben nüfüs kaydını silmek gerek
    • Hacı ile gacı 28 Mayıs 2019 . 21:36

      ergenekon sürecinde , Türk ordusuna kurulan kumpasa karşı durmuş , herkes için hukuk demiş yarın fetöcülerede , akp lilerede hukuk lazım olacak demiştik. Onlara yapılacak hukuksuzluklara da biz karşı duracağız demiştik ###
    • vatandaş28 Mayıs 2019 . 21:08

      Seben kaya evlerine yerleşsin anca orada rahat eder,
    • ADAM28 Mayıs 2019 . 19:25

      ANLAŞILAN SIRADA ÇOK KİŞİ VAR...
    • Timur28 Mayıs 2019 . 19:21

      Seni Bolu da gezdirmeyecekler anlaşıldı eski başkan en iyisi sen başka bir şehre taşın Bolu'da sana huzur yok istenmiyorsun.
    • Orçun28 Mayıs 2019 . 18:54

      15 yıl başkanlık yaptı alladdin bey seveni var sevmeyeni var normal değilmi sizce binlerce kişide yolda gördüğünde sevgi gösterisinde bulunuyor onu niye haber yapmıyosunuz