Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Ağcan kendisine bir kapı bulmuş, Davarcı ve Özbağ açıkta kaldı

Ağcan kendisine bir kapı bulmuş, Davarcı ve Özbağ açıkta kaldı
    25 Mayıs 2019

    Emine Davarcı ve Süleyman Özbağ ise aynı becerikliliği gösteremediler ve açıkta kaldılar. 

           Ağcan kendisine bir kapı bulmuş, Davarcı ve Özbağ açıkta kaldı
           Urfanatik Gazetesi’nin haberine göre Alaaddin Yılmaz’ın Belediye Başkan yardımcılarından İhsan Ağcan Urfa’nın Haliliye ilçesine Belediye Başkan Yardımcısı olmuş. 
          Alaaddin Yılmaz döneminde Bolu Belediyesi çiftliğinde Başkan yardımcılığı görevlerinde bulunan İhsan Ağcan, kendisine hemencecik yeni bir kapı bulurken, Emine Davarcı ve Süleyman Özbağ ise aynı becerikliliği gösteremediler ve açıkta kaldılar. 
     

    • Misafir11 Haziran 2019 . 16:07

      Belediyeye proje yapıyorum diye sahte eğitimler seminerler duzenleyip. Ayrıca kalkınma ajanslarından alınan paraları yandaş firmalara peşkeş çekildiğini emine hanım Bildiği halde sesini çıkarmadı
    • köroğlu29 Mayıs 2019 . 10:36

      şimdi başkan yardımcısı yokmu her yönetici kendisine yardımcılar seçer kimse kimseyi karalamasın
    • Habib DOĞRU28 Mayıs 2019 . 18:45

      Ne "Tabiyatın Kalbi"ymis bee.. Bi ben kalmısım galiba saftrik yemeyen..!!
    • Adamın dibi28 Mayıs 2019 . 17:35

      Doğru nicli arkadaş, Emine Maliyeden (V.D.) emekli oldu, maaşını kestirerek Belediyeye Başkan yardımcısı yaptılar ve yaş haddinden (65) 2019 yılında buradan da emekli oldu ancak; senin bilmediğin bir konu var bak yazıyorum öğren. Tabiatın Kalbi Bolu Şirketinde 9.000.-TL maaş ile işe devam ediyordu (statüsünü de bir zahmet araştırıver) haberin var mı? Muhtemelen yoktur, öğrendin bak yine de ikna olmuyorsan Emine'ye yada Başkan Tanju beye sorabilirsin okey mi...
    • Metin ÇELİK 27 Mayıs 2019 . 16:03

      ihsan Ağcan Ya da başkaları esasen sıradan devlet memurları Ya da açıktan ataması yapılan Belediye Başkan Yardımcıları Yani sorumluluk zaten Belediye Başkanının ve Meclisinin dolayısı ile İhsan Ya da diğerlerinin Yaptıkları Yetki ve Sorumluluk kullanılmasında bir kamu görevlisinin Yetkilerini meşru ya da gayrimeşru Kullanma biçimidir bence bir suç varsa tespit edilir yoksa da adam karalamak bize yakışmaz. yapılması gereken yapılanlar incelenmelidir varsa suç duyurusunda bulunulmalıdır
    • doğru27 Mayıs 2019 . 12:41

      Emine Hanım'ın başkan yardımcılığında devlet memuriyeti kontenjanından görevli olduğunu ve yasal olarak memuriyette kalma yaşının 65 yaşla sınırlı olması nedeniyle, yaşını doldurduğu mart ayında emekli olduğunu hatırlatırım. Sadece yazan değil araştıran gazeteci olmak aslında ne büyük bir onurdur ama...
    • Hidayet Varlı26 Mayıs 2019 . 20:22

      Çemişgezek boşmuş. :)
    • LAFLA OLMUYOR26 Mayıs 2019 . 12:59

      15 yıl belediyeyi yönet.. Başkan, Başkan yardımcıları olarak, butun karar ve yetkilerde imza ve sorumlulukların olsun.. Seçimi kaybet, Hiçbişeyden habersiz zavallım Bolu halkının sırtına neredeyse "Yarım Milyar TL" borcu yükle git.. Ooooh, ne güzel bi dünya bu..!!!
    • TEHLİKE26 Mayıs 2019 . 09:52

      Bir sürü partili militan kılıklı adam var belediyede bunların zamanında işe alınmış. Giden gider. Davarcıya mı acıyalım yani? Asıl tehlike şu; Tanju Özcan bunlar zamanında kilit yerlere getirilen insanlarla devam etmeye kalkarsa çok şey kaybeder. Belediyeye yeni personel ve kaydırmalar şart...
    • MOKOKO26 Mayıs 2019 . 04:47

      461 milyon tl'lik borcun Müsebbibi başkan eskisinin parlattığı BUKALEMUN tipin üstten üstten bakan fotosu.
    • Sun 26 Mayıs 2019 . 02:42

      Çok ah aldılar. Beter olsunlar.
    • Sun26 Mayıs 2019 . 02:42

      Çok ah aldılar. Beter olsunlar.
    • ADAM26 Mayıs 2019 . 02:29

      boş işlerin başkanı..açılış boşkanı
    • Hidayet Varlı25 Mayıs 2019 . 20:48

      Her dönemin adamıymış gibi bi hali var zaten..!
    • Gülen ADAM25 Mayıs 2019 . 13:04

      Ama halen belediyede aktif, AKP'den zamanında Mv. Aday adayı olmuş daire amirleri, müdür-müdireleri varmı..?
    • Taner EHİL25 Mayıs 2019 . 12:43

      Bulsalar da Alaaddin Yılmaz gibisini nerde bulacaklar..!!
    • Misafir25 Mayıs 2019 . 11:51

      Niyeki birinin ofisi var biri zaten emekli oldu yediklerine saysınlar bir zamanlar selam vermiyorlardi nasılmış anlarlar belki bir sürü işten çıkarılan var onlarami üzülelim