Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Belediye’nin 461 milyon lira borcu olduğunu söylerken, ayrıntı vermedi!

Belediye’nin 461 milyon lira borcu olduğunu söylerken, ayrıntı vermedi!
    24 Mayıs 2019

    "Karadere tüneli çökmedi kaplaması için yaptığımız araştırmada 12 milyon TL gerekli. Bu konuyla ilgili çalışmalarımız sürüyor"

           Belediye’nin 461 milyon lira borcu olduğunu söylerken, ayrıntı vermedi!

           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan yaptığı açıklamada Bolu Belediyesi’nin 461 Milyon TL olduğunu açıklarken, ayrıntıya girmedi.

           Bolu Belediyesi’nden her yıl yaklaşık 2 milyon lira hortumlayan Basın mensupları ile iftar programında bir araya gelen Özcan Bolu Belediyesi’nin toplam borcunun 461 milyon TL olduğunu, israf ve yandaş kayırmacılığı nedeniyle belediyenin resmen borç batağına sürüklendiğini belirtti.

           Özcan "Karadere tüneli çökmedi kaplaması için yaptığımız araştırmada 12 milyon TL gerekli. Bu konuyla ilgili çalışmalarımız sürüyor" dedi.

            Başkan Özcan ayrıca Bolu'ya yatırım için söz verilen ve bakanlık tarafından 30 Mart'ta Bolu Belediyesinin hesabına aktarılarak bloke edilen 3 milyon TL'nin Tanju Özcan'ın kazanmasının ardından 1 Nisan sabahı geri çekildiği ortaya çıktığını belirtti.

           Özcan Şelale Kafe ve mezbaha ile ilgili geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan iddialar ve ilgili işletmecinin yaptığı basın açıklamasına cevaben ise, "Yılda yaklaşık sadece 200 bin liradan fazla su parası ödemesi gerekirken bu ücretler ödenmemiş. Kirası elektriği suyu ile bu konuyu mahkemeye taşıdık. Halen bir siyasi partiden aktif görevde olan bu işletmeci için ödemediği o paraların hepsini geri alacağız. Buralar için ne zabıta denetim yapmış ne de inceleme yapılmış. Bu işin peşini bırakmayacağız. Yargıya taşıdık" dedi.   

            Bolu Belediyesinin 2017 başından itibaren çöküşe geçtiğini sözlerine ekleyen Özcan "Bolu Belediyesi’nde bazı araçları satmışlar. 187 bin liraya hem de..  Araçlar hurda. Hepsini 40 bin lira verene vereceğim" dedi. 

    • bolu'lu27 Mayıs 2019 . 11:32

      Logar kapakları deniyor. Niye savcılık'a vermiyorsun? Hırsızlık mı var? Hemen neyi bekliyorsun. Ucunun nereye dokunacağı korkun mu var?
    • bolulu27 Mayıs 2019 . 09:35

      Müfettiş çağır Nurettin size söylüyor hemen müfettiş çağır diye
    • bolulu27 Mayıs 2019 . 09:33

      Başkan siz demedinizmi Ben Encümen üyeliği yaptım Belediyenin borcunu inceledim sıkıntı yok Hükümetten yardım almadan belediyeyi yönetirim diye Alaattin beyle ahbap çavuştunuz ne oldu
    • rasim26 Mayıs 2019 . 15:47

      ALADDİ EFENDİ SENİN CENAZE NAMAZIN KILINIRKEN HOCA İNSANLARA SORDUGUNDA HAKLARINIZI HELAL EDERMİSİNİZ DEDİYİNDE HERHALDE BU GÜNE KADAR HİÇ DUYULMAMIŞ BİR SESİ HAYKIRACAKLARDIR YAZIKLAR OLSUN sAYIN NURETTİ DOGANAY SİZDE BU ADAMIN ELİNDE NESİ VARSA ALIP BELEDİYEYE VERMEK LAZIM
    • Şelale KAFE26 Mayıs 2019 . 09:54

      Bu kafenin taaa yapımı ve ihale aşamasında kimlere ne kadar para yedirildi ise hepsi çıksın ortaya. Kazdıkça, eşelidikçe ''tarafsız'' ''yansız'' Bolu basınının parmağı çıkacak altından...
    • MOKOKO26 Mayıs 2019 . 04:55

      Borç değil Bolu Halkına KAZIK resmen bu. Başkan eskisinden ve evvel zamandaki yönetimindeki idarecilerinden tazmin edilmeli, Ahirete kalmamalı tahsilat.
    • Suya indirim25 Mayıs 2019 . 23:55

      Suya indirim ne zaman gelecek? Ekrem İmamoğlu'nun yapacağı gibi Her kişiye 500 Litre ücretsiz insani su hakkı verilecek mi ?
    • numan25 Mayıs 2019 . 22:38

      Başkan medyaya, tribünlere oynamayı bırakmalı..hep cambaza bak cambaza.. cambazın sahibine tık yok...hukuk adamısın gereğini yap söylenip durmak yapılan haksızlıklardan hesap sormaz..masal parkı hayal parkı heykel kaldırımlar yollar ve işgal edilen emlaklar..mesela kalıcı konutlar yolunda aynı yolda bir iş yeri önü park alanı diğeri beton çevrili ..maalesef sadece laf değişen çok şey yok
    • S.A25 Mayıs 2019 . 21:27

      Başkan hala belediyede sağlam temizlik yapmadın yap artık..
    • Hakan Koç25 Mayıs 2019 . 14:36

      Başkanım sizi seviyoruz ve size güveniyoruz. AKP'li Belediye Başkanı Alaaddin YILMAZ'ın pisliklerini ve kamu kaynaklarına verdiği zararları birer birer ortaya çıkarmanızı bekliyoruz.
    • Hidayet Varlı25 Mayıs 2019 . 12:55

      Sadece su parası mıymış..? Milletin hakkını hukukunu yiyip, seçim zamanı ortaya çıkıp dürüstlük dersi mi veriyor bunlar..??? Bunları seçenlere ne dersin ayrıca..!
    • Habib DOĞRU25 Mayıs 2019 . 12:48

      Gecenlerde adı gündemden düşmeyen, Alladdin YIlmaz'ın yakını kovboy hakkındaki konular ne oldu, yargıya taşındımı iddalar..? Sordumu gazeteciler bunu da..?
    • Çilekeş Emekli25 Mayıs 2019 . 12:39

      Yürüyen Merdümeni yapdu Tancu Başkan, yürüyen merdümenü..