Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Seçim öncesi İLK İŞİM BU OLACAK demişti, halen duruyor!

Seçim öncesi İLK İŞİM BU OLACAK demişti, halen duruyor!
    2 Mayıs 2019

    Bolu’daki bütün belediye başkan adayları caddenin ortasında adeta bir HIYAR gibi duran ucube kafe binası için seçilir seçilmez derhal ortadan kaldıracağız diye söz vermişlerdi. 

          Seçim öncesi İLK İŞİM BU OLACAK demişti, halen duruyor!
          31 mart seçimleri öncesinde Bolu’daki bütün belediye başkan adayları caddenin ortasında adeta bir HIYAR gibi duran ucube kafe binası için seçilir seçilmez derhal ortadan kaldıracağız diye söz vermişlerdi. 
          Seçimlerin üzerinden 1 ayı aşkın süre geçmesine rağmen, Başkan Tanju Özcan yıkımı yarım gün bile almayacak bu kafeyle ilgili hiçbir işlem yapmadı. 
          Vatandaşlar, havaların ısındığı ve caddenin daha da kalabalık bir hal aldığı şu günlerde, caddenin yaya trafiğini engelleyen ve görüntü kirliliği yaratan bu ucube yapının bir an önce kaldırılmasını istiyorlar.   

    • Demokrat9 Mayıs 2019 . 17:30

      Gözümüz aydın. Ortada duran gereksiz ucube 9 Mayıs perşembe bugün söküyorlardı kendim gördüm ve sordum teyit ettiler çalışanlar. Teşekkürler Tanju Özcan Başkanım.
    • Muhittin5 Mayıs 2019 . 11:28

      Mülkiyeti belediyeye ve dolayısıyla halka ait olunan fakat ne yazıkki halktan (ç)alınarak birilerine peşkeş çekilen Anıtparktaki 3 adet kafe, Cumhuriyet parkındaki kafe ve Karaçayır parkındaki 2 kafe kapatılsın, yıkılsın ve arazi, üzerinde ticari yapı olmayan Atatürk Orman parkı benzeri GERÇEK PARK'a çevrilerek halka iade edilsin. 5 sene sonraki seçim için oy verme kriterlerim bunlar.
    • BUNDAN DAHA MUHİMİ4 Mayıs 2019 . 09:20

      Bunlar boş işler bizim icin önemli olan biz ne zaman türkiyenin en kaliteli suyunu en ucuza içeceğiz sabırla bekliyoruz. inş senesi gelmez
    • haluk3 Mayıs 2019 . 19:07

      ESKİ ANIT PARKDAKİ KAFE LERİN HİÇ BİRİ YILLARDIR BELEDİYE DÜZGÜN KİRA ÖDEMEDİĞİ KONUŞULUYOR KARA ÇAYIRDAKİ KAFELERDE ÖYLE DİYORLAR BU DOĞRU İSE DERHAL MİLLETİN HAKKINI YİYEN LERİ TAHLİYE EDİN VEYA KAPATIN
    • yaşar ne akar ne kokar3 Mayıs 2019 . 15:38

      gerçekten tespitinize katılıyorum parkımızı geri istiyoruz...
    • Mustafa SIR3 Mayıs 2019 . 09:37

      Bu Cade'yi Bozan Görüntü Ne Zaman Kalkacak Merak Ediyoruz.
    • Cadde'de Mısır Yasakl3 Mayıs 2019 . 09:03

      El kadar çocuklarımıza hiç bir gıda takviyesi olmayan ve de içine bin bir türlü zararlı madde katılan GDO'lu mısırcıların kaldırılmasını talep ediyorum. Bu zararlı yiyeceklerin yerlerinin Belediye tarafından ihale edilip kiralanması da çok manidar. Geleceğimiz olan çocuklarımızın sağlığı bu kadar mı ucuz? Zabıta Müdürlüğü'nü göreve davet ediyorum ve bu yanlış uygulamanın son bulmasını umut ediyorum. NEREDE HİJYEN? NEREDE TEMİZLİK?
    • Sususu2 Mayıs 2019 . 23:34

      Oy verdik Tanju beye inandık Türkiyenin suyunu en ucuz kullanan yerlerden biri olacak diye ne bir süre var ne zaman düşeceğine dair ne mesaj? Su fiyatları konusundada bir cevap bekliyoruz. Seçim vaadiydi halen indirim yapılmadı. Aksine ocak ayında zam gözüküyor. Yani Tanju bey Bolu akpnin büyük projesi Karadere sularına mı güvendide bu sözleri verdi? İyiymişş.
    • Aladağ 2 Mayıs 2019 . 19:38

      Adamlar koca Cumhuriyet parkı park kafe yaptı. Kent meydanını güya düzenlediler bir tarafı burger king bir tarafı botanique bir tarafı da öz süt oldu. Karaçayır parkını kuşa çevirdiler. Gördükleri her boşluğu ranta çeviren zihniyetten sonra tanju özcan çok bir şey yapamaz. Herkesin gözünü para bürümüş Kimse çalışmak istemiyor. Herkes kolay hayat peşinde. Belediyecilik de maalesef hizmet vermekten ziyade bir rant aktarımı düzeninde ilerliyor.
    • Bolulu.2 Mayıs 2019 . 17:36

      İzzet Baysal caddesi ucube seyyar gıda maddesi satan büfelerden geçilmiyor.
    • fedai2 Mayıs 2019 . 17:25