Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Her taşın altından O çıkıyor! Kim bu Serkan Ilgaz?

Her taşın altından O çıkıyor! Kim bu Serkan Ilgaz?
    24 Nisan 2019

    Bolu Belediyesi’ndeİnsan Kaynakları sorumlusu olarak görünen Serkan Ilgaz’ın Alaaddin Yılmaz’ın yakın akrabası ve aynı zamanda KRİPTOSU olduğu ifade ediliyor.

         Her taşın altından O çıkıyor! Kim bu Serkan Ilgaz?

          Bolu Belediye Başkanı olur olmaz Tanju Özcan’ın ilk icraatı Serkan Ilgaz’ın görev yerini değiştirerek İtfaiye’ye sürmek oldu.

         Edindiğimiz bilgilere göre, her taşın altından bu isim çıkıyor.

         Bolu Belediyesi’ndeİnsan Kaynakları sorumlusu olarak görünen Serkan Ilgaz’ın, Alaaddin Yılmaz’ın yakın akrabası ve aynı zamanda KRİPTOSU olduğu ifade ediliyor.

          Bolu Belediyesi bünyesindeki Tabiatın Kalbi Bolu şirketinden 10 bin lira maaş aldığı belirtilen Serkan Ilgaz’ın, ayrıca Belediye’nin 7 ayrı biriminden de ayrı ayrı maaşlar aldığı belirtiliyor.

           Ve şimdi sıkı durun; Bolu dışında ikamet eden kız kardeşini bile Bolu Belediyesi'nde çalışıyor gösterdiği ve tam bir bankamatik personeli olarak her ay maaş aldığı gelen bilgiler arasında.

          Yine Belediye’de çalışıyor görünen Eşi Merve Ilgaz’ın da bankamatik memuru olarak maaşa bağlandığı, ifade edilirken, yakın zamanda Belediye’nin kiralık araçlarından biriyle Düzce’de kaza yaptığı, araçta meydana gelen hasarı ve kaza masraflarını Bolu Belediyesi’nin kasasından ödettirdiği, Belediye çalışanları arasında son günlerin en çok konuşulan konusu arasında yer alıyor.

           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın kendisini İtfaiye’ye sürmesinin hemen ardından, Ak Parti İl Başkanı Nurettin Doğanay’ın bile sahip çıkmaya çalıştığı Serkan Ilgaz’ın, bu kadar korunmaya çalışılacak kadar ne özelliğinin olduğu henüz tam bilinmese de, konuşmasından ve birçok konuyu açığa çıkarmasından korkulduğu, Belediye’ye yakın tüm çevrelerce alenen ifade ediliyor.

          Ve daha önemlisi, Bolu'da basın olduklarını iddia eden yayın organları, bu konuyu bu güne kadar neden gündeme getirmediler? 

           Bolu Belediyesi'ni adamakıllı hortumladıkları herkesce bilinen sözde Bolu basınının da mı bu kişiyle bilinmemesi gereken ortaklıkları var?

          Bütün bu soruların ve daha başka birçok pisliğin bir an önce ortaya çıkarılması için Cumhurbaşkanı ve Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, konuya bizzat kendisinin el atarak Bolu'ya müfettişler görevlendirmesini bekliyoruz.  

    • Ilahi Adalet10 Mayıs 2019 . 10:35

      Viyana'da dayinin borusunu öttüremiyordun, kimsenin ipledigi yoktu kabuguna pismis duruyordun. Yazik Bolu halkina da celtirtmissindir sen ama bu sefer hayattayken cezani cekiyorsun. Ilahi Adalet sükürler olsun. Yedigin her haram lokmanin hesabini verirsin insallah
    • zabıta taşeron1 Mayıs 2019 . 19:41

      Ahh ALADDİN başkan Deniz ACAR,Nurhan TEMEL,Ayten KOÇYİĞİT,Ayşe DAĞGÜL AYIK GİBİ HER SECİM BELEDİYE TIRINDAN İNMEYEN AKP İLE SÜREKLİ ÇALIŞIP BELEDİYEDEN MAAŞ ALAN ODA YETMEZMİŞ GİBİ ONCA İŞÇİNİN HAKKINI GASPEDİP DAİMİ İŞÇİ KADROSU ALAN BU MELEKLERİN......Hakkımız geçtiyse haram olsun!
    • Kizgin30 Nisan 2019 . 21:25

      Ya Alaaddin senin 15 yıl başkanlık yaptığın yönettiğini sandığın belediyede bu kadar yolsuzluk arsizlik kul hakkı yeme ve bunun gibi onlarca şeyler söyleniyor.ya Allah için çikta bu böyle değildi de cevap ver. Süleyman ,Serkan, Alaaddin hepsi sus pus oldular.
    • Levent30 Nisan 2019 . 20:18

      Para kibir yalakalık pislik bu nasıl bir insanlık. Bunlar devede kulak. heryer boýle asalak lar tarafından sarılmış. HAKKİM DILERIM YARADANDAN FITIL FITIL BURNUNUZDAN GELSIN SEN VE SENINGIBI ALLAH KORKUSU OLMAYAN İNSANLARİN AMIN
    • XXX30 Nisan 2019 . 17:59

      2015 Avusturya proje gezisinde havandan kibirinden geçilmiyordu. İyi beddua almıştın. Keser döndü sap döndü. Bugüne geldik hesap döndü. Şimdi anlıyoruzki yetenek ve liyakatınla değil, arkandaki dayılarının nefesiyle uçuyormuşşun. Adamı böyle ayakta nallarlar. Güle güle.
    • NECATİYE CEVABEN30 Nisan 2019 . 11:14

      Necati bu ülke sizin gibilerin yüzünden bu halde zaten zora geldi mi cehape zihniyeti dersiniz.birde yok çok çalışmaktan başka ne yapmışmış.Beka meselesine gelince 6 ayrı yerden maaş almak itfaiye eriyken nasıl girdiği de şüpheli birinin 6 ayrı müdürlüğü bakması kardeşine maaş bağlaması bu mu beka meselesi.kendi sebenli eşi sebeli 2 kere 2 dört bolu belediyesinde sebenliysen her işin olur-du.Ta ki Tanju başkan gelene kadar.
    • Ali Osman Özdemir30 Nisan 2019 . 10:36

      Zulüm ile abad, yağma ile zengin olunmaz. Bolu halkı bunu size öğretecektir.
    • Eski DDI Personeli30 Nisan 2019 . 10:00

      2 buçuk seneye yakın Bolu Belediye arşivi için çalışan ve taşeron kadro yasası ile kadroya alınmayan(herkesi kastetmiyorum sebenlileri zaten aldılar farklı bölümlere) hakları yenen personelinde ahı var senin üzerinde.Buralar benim edasıyla burnun düşse yerden almazdın, maaşımızı alamadığımız halde emine davarcıoğlunun odasında vatan hainliği ile suçladınız.Eee noldu şimdi ne oldum demiycen ne olacam diycen.Bir anda tepe taklak oluverirsin öyle işte.Allah ı
    • Necati30 Nisan 2019 . 06:18

      Adam ne yapmış çok çalışmaktan başka? Kaç tane işi bir arada yapmış, neden rahatsız oldu birileri.. CEHAPE zihniyeti bu.. Beka konusundaki anlayışsızlıkları burada da sürüyor.. Pes!!
    • akıf keskine cevap 29 Nisan 2019 . 23:10

      akif keskin sen kimin sayesinde ekmek yiyosun belediyeden soylede herkes bilsin. serkan ılgazın peşinde 4 dondügün günleri unuttun mu ?
    • Cemali29 Nisan 2019 . 22:12

      Nasıl biriymiş, allah bildiği gibi yapsın
    • Akif Keskin 29 Nisan 2019 . 17:12

      Serkan ilgaz dediğimiz kişi dayısının sayesinde bu durumlara gelmiş buralara gelirken kendini hep yüksekte görürdü sanki bolu belediye başkanı ee ne oldu şimdi serkan ilgaz bolu senin miydi senin mi olacaktı dayın gidince kendini bi hiç gibi olmussundur serkan ilgaz okadar kişinin ve benim hakkım sana haram olsun
    • Belediye Başkanına29 Nisan 2019 . 14:42

      Sayın Başkanım Malum olduğu üzere Bolu insanı sizi yüzde elli iki oy oranı ile Belediye Başkanı seçti.Malumunuz üzere Belediyenin her tarafından yolsuzluk hırsızlık fışkırıyor şayet bu hırsızlıkları yapan kim olursa olsun hukuk önünde hesap vermeyi sağlamaz iseniz , Bolu Halkı AKP yi nasıl sildi ise sizide siler.Saygılarımla
    • Mehmet29 Nisan 2019 . 13:47

      Arkadaşlar ortada iddaa var halkta kendi hakkının çalındığını düşünerek şüpheli gördükleri şahısa tepkisini bildiriyor. Bunun için suçlanıcak son kişi halktır tabi ki şüphrlerini söyleyecekler tabiki sinirlenicekler. Ama kimsede paçasından tutup asalım demiyor. Herkes araştırılsın öğrenilsin suçu carsa cezasını çeksin diyor. Suçlu arıyorsanız milletin hakkının gasp edilmesine göz yuman adelet sistemini milletin hakkını koruması gereken en baştaki
    • bolu 29 Nisan 2019 . 13:16

      haram zıkkım olsun.
    • BOLULU MURAT29 Nisan 2019 . 09:02

      Bolu da asıl sorun BASIN dır. yani adı BASIN... kendileri sülük lerin yağdanlığı gibi gibi...
    • Görevli28 Nisan 2019 . 23:40

      Bakıyorumda kendimizce bazı tespitlere yer verecek kadar hükmüde belirlemişiz ya arkadaş hak var hukuk var delinin biri kuyuya bir taş atıyor işine gelmeyen 40 akıllı o kuyunun dibinde taş arıyor ayıp yahu edep yahu işine gelmeyenler işi var gibi hareket ediyor madem bu arkadaş bukadar sıkıntılıydı da muhalif gazeteler bunu görev başındayken neden yazmadı tabi ya öküz öldü ortaklık mı bozuldu.
    • Mustafa DEĞER28 Nisan 2019 . 20:38

      Müdürlük makamına vekaletin şartları 657 sayılı Dev.Mem.Kanunu' nun 86. maddesinde açıkça bellidir. Malum şahsın ne kıdemi, ne de kadro görev unvanı MÜDÜR yada MÜDÜR VEKİLİ olmaya uygun değildir, onay verenler, maaş bordrolarında imzası olan Gerçekleştirme Görevlisi ile Harcama Yetkilisi kanunen ve müteselsilen sorumludurlar...
    • Zübeyir28 Nisan 2019 . 14:12

      Ahhh bolulu ahhh. Ne sömürmüşler sizi ailecek. Teknoloji caginda olmamizin artilari iste. Bunlarin hesabi sorulmali muhakkak.
    • BOLULU MURAT28 Nisan 2019 . 12:17

      haram zıkkım olsun.allah bin belalarını versin haksız,yersiz ve liyakatsız yere tüm bolu halkının paralarını yiyenlerden...
    • vatan sever28 Nisan 2019 . 08:41

      yazıklar olsun tuyu bıtmemıs yetım hakkı yıyen yonetıcılere cehendem bosu na yanmıyor bu dogrularıdaa bılıp yazamayan gazetecılere de yazıklar olsun aldıkları sus paylarınıda bılıyoruz onlarıda yaz kamuran abı arkandayız.....
    • bolulu27 Nisan 2019 . 19:14

      Asıl suçlu seni işe alan ALAADDİN'dir.
    • ayıp ayıp a cevaben27 Nisan 2019 . 13:30

      Sendemi o ekibe yakınsın rahatsızlık duyuyorsun kimsenin hazımsızlığından dolayı soda içmesine gerek yok içmesi gerekenler içsin. Yaptığı görevler itibarıyla tahsili ve belgesi yetersiz liyakatsız şekilde vatandaşın verdiği vergilerle saltanat sür sonrada hazımsızlıkmı var diye yaz hadi ordan sende yediğiğ hurmalar gün gelir tırmalar .........................
    • ayıp ayıp...27 Nisan 2019 . 10:54

      birinin düştüğünü görünce bir tekmede biz atalım mantığı hiç değişmeyecek değil mi?varsa bir suçu cezasını elbet çekecektir.kanun var nizam var.Buraya yorum yazan herkes kendini hakim mi sanar?burada kişisel meselelerinizin kinini kusmak insanlık mıdır?ayrıca habere konu kişinin dışında başkalarına da saldırmak yerine gidip yüzlerine söylemek cesaretini göstermek tam bir kalite örneğidir.yoksa bir hazımsızlık mı var yada bir soda mı içmek gerekir...?
    • S. A26 Nisan 2019 . 20:45

      Tanju başkan verdiğiniz kararda yanlış. Bu şekilde haksız kazanç ve harama el uzatan bir şahsi itfaiyeye geçirmek doğru değil. İstifasını istemesi gerek.
    • Sebenli26 Nisan 2019 . 20:11

      Süleyman Ö. Nün karısı çalışmamışmı çok şaşırdım o niye eksik kaldıki
    • ibrahim yaman26 Nisan 2019 . 18:47

      Haksız ve liyakatsız bir makama bir mevkiye getirilen bir adamın kursağından 1 kuruşum geçti ise ister sülüman,alattin.o veya şu,bu olsun ; haram zıkkım olsun benle helalleşmeden ölemesin.
    • S. A26 Nisan 2019 . 18:33

      Şimdi, bu arkadaş anne tarafından Alaattin beyin yeğeni sanırım. Mezun o görevler için iyi bir cv gerekir. Sayın editör bahsi geçen şahsın cv'sini biliyormusunuz. Emin olun dahada şaşıracaksınız. Açık ve net milletin hakkından nemalanan kim varsa Allah çıkarsın.
    • Gülen ADAM26 Nisan 2019 . 17:52

      Belediye websitesinde hemen Özel Kalem Müdürünün adını değiştirmişler.. BİZ DEMESEK Oraya BAKAN BİLE YOK GALİBA...!!! Ha haaa.. :)
    • Bolulu26 Nisan 2019 . 14:48

      Müfettişi hemen Tanju Başkan istesin bekliyoruz ama hiç öyle bir niyeti Alaattin Abisini kırmaz
    • Sabiha26 Nisan 2019 . 12:45

      Yazıklar olsun haklarımız haram olsun yediler yediler doymadilar
    • kara 26 Nisan 2019 . 12:18

      KAMURAN KARDEŞİM BAKIYORUM İZLİYORUM YİNE BASINDAN TIK ÇIKMIYOR OLUMSUZ HADİSELERİ GİNE SENDEN BAŞKA KONUŞAN YOK ALLAH İNŞAALLAH MÜKAFATINI ÖBÜR ALEMDE VERİR
    • ŞİRKET BUNLAR26 Nisan 2019 . 12:17

      Ya daha neler kimlerin yayla evleri yapıldı sokudaki şantiyeden beton cıktı kimlerin evlerine taş gönderildi Kimler beton sattı Kimler büz sattı Kimler mazot çalarken yakalandi ve kim korudu kimin adamıydı Bunlarda araştırılsın Bu kadar çimento alımına ne kadar mal üretildi. Şantiye ye bi el atın herşey cıkar ortaya TAVUK bile yetiştirildi şantiyede. ADALET ELBET YERİNİ BULACAK..
    • Gülen ADAM26 Nisan 2019 . 12:13

      Millet Size, daha da trajikomik birşey söyleyeyim.. https://www.bolu.bel.tr/mudurlukler/ozelkalem/ , BOLU BELEDİYESİ RESMİ İNTERNET SİTESİ'nde bu arkadaş hala "ÖZEL KALEM MUDURU" olarak görülüyor.. Varsa inanmayan açıp Baksın..!!!!!!!!!!! :) Gülermisin Ağlarmısın.. Adamı itfaiyeye gönderdik diyen Tanju bey, bu kadar mı hakim sorumlusu bulunduğu kuruma..!!!!!
    • Yetim Hakkı26 Nisan 2019 . 10:23

      Bolu Belediyesinde Teftiş MÜdürlüğü diye bir birim var. Ne iş yapar, neye bakar,neyi teftiş eder?
    • Hazal26 Nisan 2019 . 10:15

      Burada yorum yaparken özellikle isim vererek karalamaya çalışan arkadaşlar var.Çünkü kendileri Tanju bey tarafından bulunduğu birimde işe yaramadıgı tespit edilmiş ve yeri değiştirilmiştir.Yani bariz hazımsızlık.Bu kargaşadan yararlanıp kendi şahsi intikamını alma peşinde.İnanmayın.İsim vererek karalamaya çalışan kişiler açık açık kimliğini yazsın iddiasını ispat etsin inanalım.Çamur at izi kalsın.Olmaz.
    • bolu sevdası26 Nisan 2019 . 10:12

      yukarıda yazılanların dogruluk payı100/100 bu vatadaş saga sola sürülen personelin tek sorumlusu ihalelere müdahil olması vs olanları kendi arkadaşlarıa ihanet edecek kadar zayıf karakterli yargı önünde hesap vermesi gereken birisi onun için tanju beyi bu konuların üzerine gitmesi gerekir. işten çıkarılan arkadaşlara üzüldüm ama bunun gibi çalışanlar yüzünde işsiz kaldığınızı unutmayın. sendikaların oyunlarına gelmeyin. Herkesin Allah yardımcısı olsu
    • adalet26 Nisan 2019 . 09:53

      Kadınlar gününde belediye personeline verilen hediye çekleri hangi dükkandan alınacağı söylendi. Bu dükkanın kurucuları kimlerdi...... herşey çıksın meydana ...
    • Salih Zeki26 Nisan 2019 . 09:52

      Yorumları okuyunca aklıma gelen fakat bu habere mevzu olan konu ve kişilerle asla ve kat'a ve de zinhar hiç mi hiç ilgili olmayan bir karikatür geldi aklıma nedense! Buyrun! (Google= Fakat iyi yedik)
    • Köylü26 Nisan 2019 . 09:52

      Bolu belediye başkanı Alaaddin Yılmaz bey ve ekibi neler yemişler hepsi araştırılıp ortaya çıksın caddeyi 2 sefer yikip yaptı.koyleri mahalle yaptı.merkezin nüfusu mu çoğalttı ve artı kendi maaşı da yükseldi.bu seçime kadar bilmiyor dum.ama zehir zıkkım olsun.yenicaga kümes yaptı.neyle nasıl yaptı.belediyeden ayrılır Ken acitasyon yapıyor arabam dahi yok dedi.alma mazlumun ahinı çıkar aheste aheste.
    • bolulu26 Nisan 2019 . 09:14

      Cevap veriyorum. Leşçiler, Yüzsüzler....
    • OLTACI26 Nisan 2019 . 09:09

      Ayten Koçyiğit (Başkanın eski şoförünün eşi) , Deniz Acar (Acarsan-ballı kaymaklı parke taşı alımı yapılan şirketin sahibinin karısı), Ayşe Ayık (?), Nurhan Temel (Başkanın eski şoförünün eşi) gördüğünüz gibi aile şirketi.
    • EMEKLİ BELEDİYECİ26 Nisan 2019 . 07:25

      İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI OLABİLMEK İÇİN GEREKLİ OLAN KRİTERLER: • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı iş müfettişleri ile Sosyal Güvenlik Kurumu müfettişleri, • Mühendislik veya mimarlık eğitimi veren fakültelerin mezunları, • Teknik öğretmenler, • Fizikçi, kimyager veya biyolog unvanına sahip olanlar, • Üniversitelerin meslek yüksekokullarının iş sağlığı ve güvenliği programı mezunları.
    • EMEKLİ BELEDİYECİ26 Nisan 2019 . 07:24

      Belediye de İş Güvenliği uzmanı olarak ta görev yaptığı söylenilen serkan ılgaz 'ın bu görevi yerine getirmek için gerekli olan kriterlere sahip olup olmadığının da açıklanması gerekmektedir.
    • WAY BEEEEEEEEE26 Nisan 2019 . 02:34

      Way BEEEEEEe ne yemişler. Haram zıkkım olsun...
    • Tekerrür26 Nisan 2019 . 00:09

      Merak etmeyin arkadaşlar tanju gidince daha beter bir belediye bırakmasında.Alattin enkaz devraldım dedi Tanjuda enkaz devraldım diyor sonraki gelende öyle der olan gariban halka olur zenginlere ve üst yöneticilere birşey olmaz.
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:42

      Ben yazmakla.yoruldum artık bu pislikleri dostlarım .Allah tanju başkanımıza güç kuvvet sabır versin,gercekten işi çok zor.hersey belediyemiz icin bolumuz icin.,.Allah yardımcın olsun Başkanım
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:38

      Gelelim 5.konuya secim yatırımi icin yüzlerce personel alındı iş kur dan bazılarının girişi yapıldı ama birimlerde yer olmadıgı için haber bekleyin dediler onlarca personel evinde yattı maaşı tıkır tıkır yattı is kur dan.. haa belediyeye maliyeti yok arkadaslar.ama belediyede 3 proje var iş kur dan 6 aylık aylıgı 1 trilyon tutuyor 6 ayda 6.trilyon para .belediye degil devlet karsılıyor ama kimden cıkıyor bu paralar benden,senden,sizden cikıyor. Her calısan masan
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:25

      Gelelimmi arkadaşlar 5. Konuya başkan yardımcısı emine davarcıoğlu,,,kızı bolu belediyesinde hangi birimde çalıştı kac bin lira maaş aldı bilen varmı bunlarıda araştır yaz bolunun sesi.bu konular bitmez yaz yaz bitmez gercek olan bir devir bitti bir devran bitti. Tanju başkanım bu pislikleri temizleyip hem belediye.icin hem bolumuz.icin ferah ve huzurlu bir yönetim sergileyecektir.Allah onun yardımcısı olsun işi gercekten çok aka çok zor.belediyemizi mahveden rantsagl
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:18

      Gelelim 4.konuya ayten koçyiğit,deniz acar,ayşe ayık,nurhan temel bu 4 vatandaş yıllarca bolu belediyesine degil Akp ve Alaattin yılmaz icin calışmış insanlar.yüzlerce personelin icinden sadece bu 4 şahsiyet daimi kadroya norm kadroya gecmiştir.ve secimden sonra gorev yerleri degişmiş park bahcelere ve.temizlik işlerine gonderilmişlerdir.ama ne hikmet bunlar yine isini halletti yine bir masada akşama kadar ayna ya bakmakla.meşguller.nerede hak hukuk adalet.Bolunun sesi bunla
    • ismail25 Nisan 2019 . 23:16

      AKP yöneticileri il teşkilatı il başkanı oy verenler neredesiniz sus pus oldunuz hepiniz yokmu bu iddealara karşı söyleyecek birşeyiniz doğru ise gerenleri yapın yanlış ise doğrusunu açıklayın millet ne olduğunu öğrensin
    • İsimsiz25 Nisan 2019 . 23:08

      Şimdi nerede çalışıyor? Hala belediyeye ait olan bir kurumda, oradan da çıkartılsın ve belediyenin paralarını geri ödesin. Haram parayı nasıl yedi acaba? Belediyeye sürekli kendi akrabalarını koydu, diğer insanlar asgari ücret peşinde koşuyor, ev geçindirmeye çalışıyor, başkaları meslek sahibi olabilmek için anne babasından ayrı, memleketinden ayrı üniversite okuyor, ama bu memlekette torpil geçiyor, çok insanın ahını aldınız, onlar d
    • EMEKLİ BELEDİYECİ25 Nisan 2019 . 23:06

      alaadinn yılmaz denilen başkan eskisi şahısın kanatlarının altında yıllarca hüküm süren ve mesai arkadaşlarına dahi neredeyse zulüm eden bu pervasızların Kurum değiştirmelerine, becayiş yapmalarına izin verilmesin. Geçmişte başkan eskisi aladdin yılmaz denilen şahıs tarafından güney doğu illerindeki bazı belediyelere geçici tayin ile sürülerek zulüm yapılan memur arkadaşların çektikleri her türlü sıkıntıların bu pervasızlar tarafından da yaşanmas
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:04

      Şimdi gelelim 3. Konu ya belediyede bazı müdürlerin eş leri 6000 ile 10000 tl arasi maaşla.belediyede calıstıgını biliyormuydunuz.bencee biliyorsunuz neden bunların isimleri gecmiyor haber yapılmıyor Madem habercisiniz bunlarıda arastırın. Belediyede 8 yıl 10 yıl 13.yıl dır asgari ücretle calışan gariban taşeron işcileri varken bu mudürlerin eş lerinin yatarak 6000 tl maaş alması hak mı adalet mi ?
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 23:00

      Gelelim diger konulara, çıbanın başına Bolu belediyesini sömüren asıl ele başına Süleyman özbaģ ,seben belediye baskanı oldugu halde bolu beldiyesinde bir cok yetkinin sahip oldugu insan personel islerinde en büyuk yetkili belediyeyi mahveden talan eden rant için belediyeyi trilyonlarca zarara ugratam adam.bu adam serkan ılgaz dan daha üst mevkideydi neden bunun adı gecmiyor sayın bolu nun sesi
    • Gerçekle yüzleş25 Nisan 2019 . 22:56

      Eveeeettt söylenenler hepsi doğru olabilir serkan ılgaz bunları yapmış olabilir yaptıysa cezasını elbet çekecektir ama şahsi yapılan suçları akrabalarına yansıtmak onları suçlamak dogru degildir.mesela ben serkan ılgazın yegenini,hani demis ya arkadasın biri su veznelerinde calışiyor diye o dedigin kisi 20 gün maaş almadan calıştı iş kur dan mesai saatleri 8 buçuk 5 bucuk oldugu halde sabah 8 de gelen akşam 6 da cıkan biriydi işne dört elle sarılan.
    • yankı25 Nisan 2019 . 22:53

      Bunu caddede bi görsem keşke La sen kim 10 bin kim. İlavelerle 20 bin kim.
    • Terso25 Nisan 2019 . 22:09

      Allah belanızı versin
    • Ayıcık25 Nisan 2019 . 22:07

      Baz istasyonu adı altında yenilen paralar tabiatın kalbi şirketinin aldığı ihaleler yapilmayan işleri yapıldı olarak gösterip para aklamak yandaş esnaflara komisyonla çalışmak sebebe giden kamyon kamyon malzemeler başkanın oğlunun kümesine giden tırlar daha neler neler bunların alayı kabsuz...
    • Yazık25 Nisan 2019 . 21:39

      Ekmeğini az yeyip ertesi güne de kalsın diye asgari ücretle çalışıp kira veren ve çocuk okutan insanlar var bu memlekette. Lise mezunu olup yetki makam sahibi 7 farklı maaş alıyormuş. Kanalizasyon beden işçisi olması lazım itfaiye bile çok
    • Belediye Taşeron işçi25 Nisan 2019 . 21:36

      Deniz ACAR,Ayten KOÇYİĞİT,Nurhan TEMEL,Ayşe Dağgül Ayık...........v.b Bunlar her seçimde aylarca çalıştı tırdan inmediler yeri geri geldi belediyeye uğramadılar nerede lay lay lom orada takıldılar Alaaddin başkanın meleri idi Ve haksız Daimi işçi kadrosu verildi
    • Kenan25 Nisan 2019 . 21:32

      Alaattin Yılmaz son zamanlarda cok yanlış yaptı. Egosunun kurbanı oldu. unuttu nereden geldiğini. Şu anda benim gibi akp partiye oy veren bircok kişi belki alaattini görse selam bile vermez veya o içten bir samimiyet olmaz. Nezaket çerçevesinde hareket eder. Ah alaattin ah davranısların cok rahatsız edici idi.
    • Sebenli 25 Nisan 2019 . 21:26

      Başkan yardımcısı sıfatında koltuk zapt eden Süleyman neler yemiş bide o ortalara dökülse de bilsek
    • bolulu25 Nisan 2019 . 21:25

      Alaadin yılmazın boluyu hissederek çalışmasına benziyor. Boluyu çok iyi hissetmiş arkadaş cukkalamış. piride ALAADDİN.
    • ismail25 Nisan 2019 . 21:03

      Bolu AKP yöneticilerinin ve sorumlularının bu işlere ne diyeceklerini ne yapacaklarını çok merak ediyorum herhalde bu olaylar olurken onların hiç birinin haberi yoktu sanırım eğer haberleri olsaydı çoktan gerekeni yaparlardı sanırım konuşmalarına bakılırsa öyle olması gerekiyordu
    • Aydın25 Nisan 2019 . 20:32

      117 kişiyi gelir gelmez işten attılar HIRSIZLARI KOYDULAR SİZİ TOPRAK BİLE KABUL ETMESİN
    • Vatandaş25 Nisan 2019 . 20:29

      Sebenli hemşerim sen de madem iddiaların aksine usturuplu birşeyler söylede aydınlanalım
    • Burhan 25 Nisan 2019 . 20:04

      Haram olsun fitil fitil çıksın inşallah zehir olsun karısına kardeşine kendisine beter olsunlar
    • SEBENLİ25 Nisan 2019 . 18:35

      Başlattığınız karalama kampanyasına biraz üsturuplu atın camur at izi kalsın .Allah büyük
    • hulagu25 Nisan 2019 . 18:08

      tabiatin kalbini açıp bir bakin kimler nemalaniyor kimlere sirket kurdurdular
    • Incı erdogan25 Nisan 2019 . 17:58

      Zehir zikkim olsun aldığı paraları faizi ile ödesin böyle bir hırsızı koruyan nurettin doganay da istifa etsin aladdin zamanında olan müdür sekreter hepsi değişsin boluda durmasinlar
    • Utanmaz adam25 Nisan 2019 . 17:55

      Utanmaz adam insan içine çıkar bide, zehir zıkkım olsun inşallah, Nurettin D. Alaattin Y. Süleyman Ö. Bunlar nasıl çıkacaklar insan içine. Serkan Ilgaz denen adam kimki lise mezunu bir adam bu kişiler sayesinde bir vasfı oldu adam yerine geçti, inşallah hapiste çürürler
    • Incı erdogan25 Nisan 2019 . 17:53

      Yazık yanlarına yaklasilmiyordu haram olsun alattinn baskan zamanından müdür sekreter hepsi değişsin böyle bir insanı koruyan nurettin doganay da istifa etsin nasıl geçecekti yiyenler fazlasıyla çıksın şehir sıkkın.olsun
    • Bolulu25 Nisan 2019 . 17:06

      Bu suclamalarla hala belediyede mi calişiyor utanma da mı yok
    • Bobes25 Nisan 2019 . 16:58

      Tanjunun Bobesi inceleyip değerlenirmesi mümkün değilki varsa cesareti inceleyip Bolu halkına açıklasın ama inceleyip açıklayamaz cesareti kapesitesi yokki o şov peşinde
    • Türkiyem25 Nisan 2019 . 15:57

      belediye kasalarından seben derneğine gölde yapılan kano eğitimi şenlilikleri gibi uyduruk ve halkın yararına olmayan ve ilgisini çekmeyen etkinlikler için aktarılan paralarda ortaya çıksın, hangi belediyeden ne kadar para yardım geldiğini dernek başkanı açıklasın
    • seben1425 Nisan 2019 . 15:47

      Turan yılmaz'ın yorumuna dikkat çekmek isterim. Yetimin hakkını yiyen kim varsa çıkarılıp rezil edilsin ki bundan sonra niyetlenenlere caydırıcılık olsun
    • Taner EHİL25 Nisan 2019 . 15:35

      Ayrıca bu Alaaddin YILMAZ döneminde, sınavsız ve keyfi olarak, önce özel kalem md'lüğüne atanıp ve sonrasında diğer devlet kurumlarına memur olarak geçiş yapan varmıdır..Varsa kaç kişidir.? Bu aziz milletin bunları yetkili ağızdan öğrenmesi gerekir..
    • Demem oki25 Nisan 2019 . 15:15

      Tanjunun bobesi alel acele niye devrettigi belli oldu.hani inceleyecek arastiracakti.hepsi danisikli dogus....
    • Sebenli Ali25 Nisan 2019 . 15:14

      Tüm Seben Alaaddin Paşa zamanında bunları konuşuyordu. Altlarında 34 plakalı beyaz arabalarda karı koca tur atıyorlardı. Yayla yayla geziyorlardı. Yiye yiye de mi doymadınız. Zıkkımın kökünü yiyin emi...
    • BOLU 1425 Nisan 2019 . 15:13

      DEVLET MALI YİYENİN YEDİRENİN.....
    • Kürşat25 Nisan 2019 . 14:50

      şehzade beyimiz padişah ölünce ortada kaldı.yazılanların hepsi doğru aile şirketine çevirdiler belediyeyi onlardan olmayan kimseyede acımadılar.başarılı olan liyakatli ve karakterli bir çok çalışanı sabote edip birimlere koydukları kendilerinden yalaka idarecilerle işinden ettiler bir çok insanı şahidim biliyorum burdan söylüyorum bunlara acırsanız acınacak hale düşersiniz bir arpa boyu belediyede hizmet konusunda yol kat edemezsiniz hepsinin temizlenmesi lazım s
    • vatandaş25 Nisan 2019 . 14:48

      bir vatandaş olarak sizden isteğimiz , belediyeden alattininin başta yaptığınız başkan yardımcısı ve tüm müdürlerinin yerlerini değiştirmeniz olmalıdır. Yoksa onun ekibiyledevam ettikten sonra şikayetlerinizin bir anlamı olmaz
    • çok ilginç25 Nisan 2019 . 14:30

      vowwwwwww demek öyleymiş heee peki şimdi ne olcak yeni görevi merdiven tepesimi genemi amir kadrosunda
    • Hasan25 Nisan 2019 . 14:20

      Egerki bu yazılanlar doğruysa bunların bolu sokaklarında nasıl çıkacaklarını merak ediyordum doğruluk payı çok yüksek olduğunu düşünüyorum örneği kadın kolları başkanı TANJU bey bunlara bunun hesabını sormasa bolu halkına büyük ihanet etmiş olur
    • Melih25 Nisan 2019 . 14:10

      Partili degilim ama Kılıçdarogluna şehit cenazeside namaz kıldırmadılar terörist muamelesi gördü ya bu kişiler göz göre göre bizim paralarımızı yediler kimin sesi çıkıyor iyi uykular bolu
    • Bolu25 Nisan 2019 . 12:55

      Bugüne kadar ki haksız kazanç alan bunun gibi bankamatik tiplerini bir an önce açığa çıkartıp görevlerine son verilip aldığı bütün maaşları eşi dostu akrabaları dahil faizi ile birlikte alınıp defolup gitsinler bu memleketten zehir zıkkım olsun hepsine.gün yüzü göremesinler....
    • DİKKATTTTT....25 Nisan 2019 . 12:42

      Sayın basın sizden allah razı olsun bu adam ben alaatin yılmazın yeğeniyim bana verdiği yetkiye güvenerek işçilere kafa koprarım isteyen çalışır isteyen çalışmaz ukala hiç bir işe yaramayan insanın biriydi BÜTÜN KÖYLÜLERİNİ BÜTÜN AKRABALARINI BELEDİYEYE SEF AMİR YAPTI BU KRİPTOLAR DA TEMİZLENSİN İLK ÖNCE ŞANTİYE TEMİZLENSİN YÖNETİMİNDEN AMİRİNE KADAR TEMİZLENSİN BU TABİATİN KALBİ ŞİRKETİ PARA ÇIKIŞI EN KOLAY ŞİRKET. Helal sana BOLUNUN SESİ
    • Turist25 Nisan 2019 . 12:31

      Hak Hukuk Adalet liyakat eşitşik Helal kazanç vicdan demokrasi...
    • tespitçi25 Nisan 2019 . 12:27

      Havuz medyası Serkan Ilgazla ilgili hiç bir olumsuz haber yapamaz. Bolununsesi ve Medya14 olmasa Bolulular bu haberleri duyamazlar.
    • Garip25 Nisan 2019 . 12:18

      AYTEN ABLALAR.AYŞE ABLALAR.ZERRIN ABLLR.GULER ABLLR.NIMET.KADER.SIBEL.DAHA DAHA NELERİ VAR BEN BILIRIM BEN BILRIM.TOPLUCA TEMİZLİK ŞART.IHALELERE DE DIKKAT BARIS MANÇO DERKI BEN BILIRIM BEN BILIRIM.
    • belediyeden biri25 Nisan 2019 . 11:35

      Alaaddin Yılmaza akrabalığından başka hiçbir Kabiliyeti olmayan bu arkadaş a hesap sorulmalı. sadece bu değil, Süleyman özbağ, Alaattin yılmaz, bu durumlara sessiz kalan İl başkanı doğanay ve Millet vekillerine.. Bizim besmelelerle verdiğimiz oyları bu gereksizler ihanet edemez. HESAP SORULMALI. HEPSİNDEN.
    • HAYSİYETSİZ25 Nisan 2019 . 11:10

      İNŞALLAH HAPİSTE ÇÜRÜDÜĞÜNÜZ GÜNLERİ GÖRÜRÜZ
    • isimsiz25 Nisan 2019 . 10:43

      zerrin başkanda evi yeni yapmıştı?
    • Bazı akp liler bu durumla25 Nisan 2019 . 10:42

      Alayı yiyici bunların.. Anlayın bunu artık destekleyerek hırsızlıklarının vebali ortak olmayın.
    • isimsiz25 Nisan 2019 . 10:41

      şeytan üçgeni serkan süleyman zerrin
    • Bolulu25 Nisan 2019 . 10:24

      Bolu Belediyesinde bu kadar yolsuzluk,hırsızlık ,ayrıştırma varken Bolunun AKP il başkanı,ilçe Başkanı,milletvekilleri nerede idi.AKP nin genel başkanı ve Cumhurbaşkanımız gece gündüz ülke için uğraşırken siz ve sizin gibi rantiyeciler davasına ihanet edenlersiniz.Allah sizin ........ versin. Daha bekleyelim görelim ne tür pislikler çıkacak.Saygılarımla
    • Turan Yılmaz25 Nisan 2019 . 10:19

      Her sabah, kamu hizmetlerine tahsis edilen araçla çocuğunu okula bıraktıran, ekstralar hariç haftanın üç günü kamu aracı ve özel şoförüyle ilden ilçeye, ilçeden ile gelip giden belediye başkanlarını da unutmamak lazım! Yoksa, benim adım niye zikredilmiyor diye alınabilirler!!!
    • Metin 25 Nisan 2019 . 10:17

      Sağlam yemiş haram zıkkım olsun elbette çikar bunların hepsi yakişmadı
    • isimsiz25 Nisan 2019 . 10:12

      şşuanki vekil arzu hn zamanında kadın kollar başk.iken bobesden ne kadar aylık alıyordu.
    • Geredeli Çilekeş25 Nisan 2019 . 10:10

      Bu nasıl iştir arkadaş.. Daha sırada kimler var kimbilir..? Vay Alaaddin YILMAZ vay...!!!!
    • isimsiz25 Nisan 2019 . 09:45

      zıkkım olsun hepsi cıkacak
    • isimsiz25 Nisan 2019 . 09:43

      vadofondan kesilen 145000 tl lik ceza ile 30 adet alınan telefonlarıda sormak lazım serkan ılgaza
    • Mehmet Şenay25 Nisan 2019 . 09:40

      Kendisi lise mezunu bile değil..Ama tanışsan sanırsın Tezli yüksek lisans yapmış :D Ne demek istediğimi anlayabilecek kapasitede bile değil...O kadar para alırken ailesi Belediyenin ihtiyaç sahiplerine yaptığı yardımlardan da alıyordu..Kardeşi çalışmasına rağmen çeyiz parası peşindeydi :) Bunlar Bolu için ufak şeyler..Onu koruyanlar asıl neler götürdü onu düşünmek lazım.
    • Bolulu25 Nisan 2019 . 09:40

      Belediye Trafik ekibindeki ama işe gitmeyen abisini, su yüklemedeki yeğenini ve belediyeden kyk ya transfer olan yengesini unutmuşsunuz..
    • Sabahattin YILMAZ25 Nisan 2019 . 09:34

      iSİMSİZ ARKADAŞIM TAHSİLİ OMAYANLAR DERKEN HIRSIZ ÜNİVERSİTE MEZUNU OLANLAR ÇOK MU DÜRÜST DEMEK İSTEDİN ONU ANLAMADIK
    • Mustafa akaydin25 Nisan 2019 . 09:28

      Bunun gibi bir sürü adam belediyede saltanat sürüyor bir de güler mert diye bir kadın var daha vatandaş olarak çok sayabiliriz bunların ne halt yedigi nr yaptığı belli değil akp il başkanı ve ekibininde acil değişmesi lazim dava adamları gelmesi lazım boş zağar çakalların ayrılması lazim saygilar
    • Alfonso25 Nisan 2019 . 09:25

      Belediyelerde kimseye kadro verilmemeli yalaya yalaya biryerlere gelen o kadar adam varki oralarda hatta amir memur kısmını geçiyorum işçi kadrosunda çalışıp bir baltaya sap olamamış belediyedeki amca dayı ile şuandaki yerinde olan birçok adam var bu sebeple belediyelerde kadro olmamalı bak şimdi bunları çıkartmak istesen de çıkaramıyorsun ego ve kibirden insani değerleri kaybolmuş bir devlet kadrosu kesinlikle istemiyoruz hatta bir akpli olarak Tanju nun kazanmasını istemek zorunda kaldık.
    • Akil25 Nisan 2019 . 08:57

      Eğer Bunlar doğru ise ; fitil fitil burnunuzdan gelsin inşallah,Dileğim o dur ki yediklerinizi içtiklerinizi çıkartamayın ( bu başka bir şekilde de söylenir ama burada olmaz ). Keser döner sap döner bir gün olur hesap döner ancaaakkkk, Allahın hesabı hiç şaşmaz !
    • Isimsiz25 Nisan 2019 . 08:39

      Oooo nihayet dogru bir konu yakaladinizda peki tanju beyin yaninda olan ismail beyin tahsili ve sıfatı ne oda gelecegin serkan ilgazi dikkatinizi çekerim universite mezunlari işten cikarilirken bu kişi danışman kamuran bey niye bunu hiç konu etmediniz buyrun bekliyorum.
    • Bolulu25 Nisan 2019 . 08:31

      Serkan Ilgaz'ı Belediye de isi klan herkes tanir burnu bir karış havada çok ukalâ odasinda yasak olmasina ragmen sigarasını hic söndürmeyen birisidir. Bence Belediye de bir dakika bile durdurulmaması lazımdır.Hesap sorulması gereklidir.
    • Niyazi25 Nisan 2019 . 08:28

      Alaattin en kısa zamanda yargıya hesap vermeli. Bankamatik memuru olarak görev yapanlar aldıkları ücretleri faizi ile birlikte geri ödemeli veya hapse atılmalı. Başta bu şahıs, eşi kız kardeşi ve AKP kadıl kolları başkanı Arzu GÜLER.
    • bolulu25 Nisan 2019 . 08:16

      KAMURAN ABİ SONUNA KADAR DEVAM ET BİZ BİLİYORUZ. ÜÇ MAYMUN OYNAYANLARI YALAKA TAYFASINI
    • Gül erdemli25 Nisan 2019 . 08:12

      Vay beeeee
    • Reis25 Nisan 2019 . 06:45

      Kripto, 50 puanla ve mülakatla itfaiye eri yapıldı (yersen) kafa çalışmayor yani, o bir kadrolu, yakın akrabası, İtfaiyede çalışanları bu ve bunun gibi sülükkerle ne ezdiler be.
    • Cevat Arslan 25 Nisan 2019 . 06:05

      Adamsın vesselam
    • Beledi25 Nisan 2019 . 02:05

      Doğruysa Haram zıkkım olsun
    • Çilekeş Emekli25 Nisan 2019 . 01:28

      Hayretler içerisinde takip ediyoruz.. !!