Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Alaaddin Yılmaz’ın giderayak aldığı işçiler, işten çıkarılınca eylem yaptı

Alaaddin Yılmaz’ın giderayak aldığı işçiler, işten çıkarılınca eylem yaptı
    24 Nisan 2019

    Bolu Belediyesi eski Başkanı Alaaddin Yılmaz’ın giderayak, yerine gelecek Başkanın işini zorlaştırmak için son günlerinde belediyeye aldığı işçiler, işten çıkarılınca sabah saatlerinde belediye binası önüne gelerek eylem yaptı.

           Alaaddin Yılmaz’ın giderayak aldığı işçiler, işten çıkarılınca eylem yaptı 

           Bolu Belediyesi eski Başkanı Alaaddin Yılmaz’ın giderayak, yerine gelecek Başkanın işini zorlaştırmak için son günlerinde belediyeye aldığı işçiler, işten çıkarılınca sabah saatlerinde belediye binası önüne gelerek eylem yaptı. Hizmet-İş Sendikası temsilcilerinin de bulunduğu eylemde, temizlik işçileri Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın kararını geri almasını istediler.
            İşçiler adına basın açıklaması yapan Hizmet- İş Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Halil Özdemir, "Bolu'da emekçi kıyımına son verilsin. Emekçilere baskı yapan, onları intiharın eşiğine sürükleyen belediye başkanını zulme son vermesi için uyarıyoruz. 31 Mart seçimlerinden sonra CHP'ye geçen Bolu Belediyesi'nde üyemiz işçilere, emekçilere yönelik baskılar artarak devam etmektedir. Daha mazbatanın verilmediği günlerde başlayan baskılar, artarak tahammül boyutunu aşmış bulunmaktadır. 1 Nisan'da baskılarla başlayan emek düşmanlığı yıllardır büro personeli ve zabıta olarak çalışan personelin Park ve Bahçeler'e gönderilmesiyle devam etmiş, biri engelli 100'e yakın arkadaşımızın iş akitlerinin feshedilmesiyle sürdürülmektedir. Belediye bütçesini gerekçe göstererek işçilere zulmetmek akıl karı değil. Burada sizden önce belediye başkanları vardı. Hem hizmet ediyorlar hem de işçilerin ücretlerini ödüyorlardı. Kimin bütçesini kimden kaçırıyorsunuz" dedi.
     

    • haluk30 Nisan 2019 . 01:15

      Üç beş ay sonra o belediye işçi alında göreyim o belediyeyi başınıza yıkarlar bu millet su çok pahalı diye kıçını yırtanlar indirin su yu yarıya bekliyoruz bekliycez ama çok deyil
    • bolulu murat28 Nisan 2019 . 12:23

      eskiden millet hak yiyerek bir yere gelince utanır sıkılır dı...şimdi eylem yapacak kadar kendini teşhir etmekten bile çekinmez oldu...allah sonumuzu hayr eylesin...
    • Bolulu27 Nisan 2019 . 15:21

      15 yıldan bu tarafa Alaaddin Yılmaz ın goy goyculuğunu yapan basın yoluyla toz kondurmayan Karaçayırda Alaaddin abisi tarafından tahsis edilen cafe nin işletmecisi aynı zamanda gazete sahibi olan ve İzzet Baysal Caddesinde orasını burasını sallayan boylu poslu gazeteci zat C.G nerdesin .
    • tarçın27 Nisan 2019 . 00:09

      KİM VARSA ÇIKARTIN BELEDİYEDEN HAKSIZ YERE ALINAN KİM VARSA ADALETLİ ŞEKİLDE ÇIKARIN KİMİN KIZI KİMİN GELİNİ KİMİN YEĞENİ BEN BİLİYOM ONLARIDA ÇIKARMAZSANIZ GAZETELERE BOY BOY VERECEM BEKLİYCEM DÜRÜST MÜSÜNÜZ EYYAMMI YOPIYORSUNUZ GÖRELİM YEMİN EDERİM BELEDİYENİN CAMLARINA ASARIM BENİM BİLDİKLERİMİ
    • işçi26 Nisan 2019 . 08:41

      Hizmet iş sendika başkanı hacer çınar partizandır.işçilere yapacaksınız edeceksinizle iş yaptıran ortaokulu ve liseyi açıktan okuyan biri işçi sendikası başında.hastanede temizlik personelidir.ak partiyi arkasına alarak damadı özel sektörden ilçeden bolu belediyesine işe soktu.kızı adliyede işe soktu.oğlunu bolu belediyesinde işe soktu.hem sendikacı hem genel meclis üyesi yasaya aykırı .kimse istemiyor arkasında bir tane işçi durmaz.
    • Bolulu25 Nisan 2019 . 15:16

      Havalar güzel çay kahvede partiden gelir lakin, Oturun da, yer beton hani benden demesi üşütürseniz çırçır olursunuz.
    • Bolu 1425 Nisan 2019 . 08:08

      Zamaninda belediyede bu bizden bu sizden atin bunu surun bunu derken nasil bir duyguymuş
    • Bolu 1425 Nisan 2019 . 08:06

      Ve bir zamanlar zorla emekliye sevk edilenler gitmezse doğuya sürülenler vardi o zaman bu sendika ne gibi bir calisma yapmis sov yapmasin kimse bu arkadaslar bunun olacagini biliyordu ak pilic cagiriyor ise ihtiyaci olan gider neden gitmiyorsunuz da oturuyorsunuz nedeni basit ak pilic te calismak gerekir ne gerek var
    • Beledi25 Nisan 2019 . 02:03

      Bende tüm yorumlara katılıyorum. Hatta daha önceki dönemdeki lerde incelensin hak etmeyen ve torpillilerin hepsi atılsın.
    • Öz Bolulu24 Nisan 2019 . 22:51

      Bütün yorumcuları kutlarım
    • sebenli24 Nisan 2019 . 20:01

      beyler ben de sebenliyim burdaki coğu insan torpille girdi halkın hakkını yiyerek girdi tanju başkan dediki benim halkımın hakkına kimse yiyemez bunları attı. Mesele bu kadar basit ağlasanızda zırlasanızda halkın hakkını yiyen kişilere mülteci gözüyle bakılmalıdır..
    • Habib DOĞRU24 Nisan 2019 . 17:18

      Bi zamanlar AKP'li Alaaddin Yılmaz seçildiğinde Belediye de işten çıkartılan, sendikalı ve kadrolu 117 işçi vardı..! Hak iş o zaman ne yapmış..??????
    • 117 belediyeci24 Nisan 2019 . 17:09

      Bence 117 ye tamamlamalı.
    • OSMAN24 Nisan 2019 . 16:47

      Memleket Seben mi ?