Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Belediye’de 30 adet akıllı telefon kayıp !

Belediye’de 30 adet akıllı telefon kayıp !
    22 Nisan 2019

     Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz döneminde Bolu Belediyesi’ne ne maksatla alındığı belli olmayan 30 adet İphone akıllı telefonun nerde olduğu veya kimlerin kullandığı bulunamadı. 

         Belediye’de 30 adet akıllı telefon kayıp !
           Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz döneminde Bolu Belediyesi’ne ne maksatla alındığı belli olmayan 30 adet İphone akıllı telefonun nerde olduğu veya kimlerin kullandığı bulunamadı. 
             Bolu Belediyesi’nde üç dönem belediye başkanlığı yaptıktan sonra arkasında adeta enkaz bırakarak ayrılan Alaaddin Yılmaz’ın icraatları bir bir ortaya çıkmaya başladı. 
             Herkesin cebinden alarak cebinde taşıdığı cep telefonları, Bolu Belediyesi’nde Belediye’ye fatura edilmiş. Yılmaz’ın son döneminde faturası Bolu Belediyesi’nin kasasından, yani halkımızın cebinden ödetilerek alınmış olan 30 adet İphone akıllı telefonu, kimlerin elinde olduğu veya kimler tarafından kullanıldığı tespit edilemedi. 
     

    • DELİ SACMASI26 Nisan 2019 . 02:23

      Faturalandırılmış diyorsun? Faturalandırıldıysa elinizde hepsinin IMEİ numaraları bulunuyordur. 1 hafta içinde tarafıma bildirilmediği taktirde Emniyete bildilirecektir diyeceksin. Kayıp Çalıntı'dan telefonlarda kimin hattı takılıysa şikayetçi olacaksın. Ve ya telefonu kullanıma kapatacaksın. bu kadar basit. REKLAM YAPMA HIRSIZLIK VARSA MÜCADELE ET.
    • Nurettin23 Nisan 2019 . 23:09

      Devletin satın aldığı mal taşınır kayıt kontrol yetkilisince kurumun kayıtına girer ve kime verildi ise de zimmetle teslim edilir. Asparagas haber yapmayın.
    • YILMAZ BEKTAŞ23 Nisan 2019 . 22:20

      MİNAREYİ ÇALAN KILIFINI HAZIRLARMIŞ
    • Yorumsuz...23 Nisan 2019 . 17:13

      30 tane telefon kayboluyorsa 30 gün düşünmek lazım iyiki belediyenin devesi yok.
    • Turist23 Nisan 2019 . 17:03

      Yürüyen merdivenlerinde durumu lütfen üretici firma tarafından garantisi olması lazım montaj yapan firma tarafından garantisi olması lazım . çalışmıyan merdivenler .
    • Bülent 23 Nisan 2019 . 13:30

      Böyle önemli vurgun ve talan haberini gazeteci olduklarını iddia eden yalakalar yazmıyorsa bunda aleyhlerine olacak bir durum vardır mutlaka. Yoksa bu 30 tane telefon kendisine yalakalık yapmaları karşılığında yalaka basıncılara hediye edilmiş olmasın!!!
    • Uful Ertürk23 Nisan 2019 . 13:27

      Halkın parasını bu tür işlerde kullanan kişilere hakkımız haram olsun. Zehir, zıkkım olsun.
    • bolulu23 Nisan 2019 . 09:15

      alaattine sorun. millete zülum ettiren bu aralar ortakılta görünmüyor.
    • Çilekeş Emekli23 Nisan 2019 . 02:03

      Yürüyen Merdümeni yapdu merdümenii..!
    • ADAM23 Nisan 2019 . 01:57

      HIRSIZLAR
    • Naim22 Nisan 2019 . 21:56

      Gelir müdürü ile zabıta müdürü bugün bahçelievlerde yayan olarak telaş içinde koşuşturuyorlardı. Kayıp cep telefonlarını aramaya mı çıkmışlardı yoksa.
    • Mesut Levent 22 Nisan 2019 . 21:30

      Eski Başkanın hemşehrisi ,Eski Başkan Yardımcısı orda olduğu sürece ,Tanju Başkan rahat hareket edemez . Fırına odun atan misali ..
    • Enver 22 Nisan 2019 . 20:17

      Vakti zamanında itfaiye envanterinde kayıtlı 1 adet uydu telefonu da başkan tarafından kaybedildi
    • müfettiş.22 Nisan 2019 . 18:59

      Tüm personelden parasını alırsanız kimlerde olduğu ortaya çıkar.
    • Misafir22 Nisan 2019 . 17:29

      Bu kadar emin bilgiyi aldiginiza gore onlar tutanakla verilir bellidir kimde oldugu onu bulup yazın