Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Tanju Özcan hakkında suç duyurusunda bulunuldu !

Tanju Özcan hakkında suç duyurusunda bulunuldu !
    18 Nisan 2019

    Uluslararası Mülteci Hakları Derneği, Bolu Belediye Başkanı CHP'li Tanju Özcan'ın Suriyeli mültecilere ayni ve nakdi yardımları kesmesi yönündeki kararı nedeniyle suç duyurusunda bulundu.

          Tanju Özcan hakkında suç duyurusunda bulunuldu !
           Uluslararası Mülteci Hakları Derneği, Bolu Belediye Başkanı CHP'li Tanju Özcan'ın Suriyeli mültecilere ayni ve nakdi yardımları kesmesi yönündeki kararı nedeniyle suç duyurusunda bulundu.
           Uluslararası Mülteci Hakları Derneği, Uluslararası Suriyeli Hukukçular Derneği, İHH, Uluslararası Hukukçular Birliği, Yeryüzü Çocukları Derneği, Hukukçular Derneği, Yeryüzü Avukatlar Derneği, Özgür-Der ve Sadakataşı Derneği temsilcileri derneği üyeleri İstanbul Adalet Sarayında ortak basın açıklaması yaparak Özcan'ın kararını protesto ettiler.

          Uluslararası Mülteci Hakları Derneği adına açıklama yapan Avukat Uğur Yıldırım, Başkan Özcan'ın kararının kamuoyunda infial uyandırdığını savunarak, " Başkan Özcan, İnsan Hakları Beyannamesi'nde yer alan sığınma ve sığınma olanaklarından faydalanmaya ilişkin 14. maddeyi, Anayasa'nın eşitlik ilkesini ve belediye hizmetlerinden herkesin eşit yararlanmasına dair kanunu ihlal etti" dedi.

          Uluslararası Mülteci Hakları Derneği'nin avukatı, Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı'na gönderilmek üzere hazırladığı dilekçesini İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığına teslim etti. Dilekçede, Özcan hakkında "kamu hizmetlerinden yararlanma hakkının engellenmesi", "iş ve çalışma hürriyetinin ihlali", "halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama" ve "nefret ve ayrımcılık" suçlarından kamu davası açılması ve Tanju Özcan'ın cezalandırılması talep edildi.

    • Asım ŞAİR23 Nisan 2019 . 12:58

      Sayın Özcan'ın kararını alkışlıyorum.. Darısı diğer Belediyelere, böylece asalaklar defolup giderler. ve onlardan nemalananlarda avuçlarını veya bir yerleri yalarlar.. Hadi Başkanlar kararlarınızı bekliyoruz...
    • suat 21 Nisan 2019 . 12:39

      bunlar mülteci değil geçici sığınmacı bir kere...savaş bitti ve geri dönmeleri gerekiyor...kaynaklarımızı bedavacilara yedirmek zorunda değiliz...kapıları açıp abd ve avrupaya gitmelerine izin verip gönderelim... suriyede savaşı çıkaran haçlılar baksın biraz da...
    • Dilek Alim20 Nisan 2019 . 17:36

      31 Mart seçimlerinden sonra yapılan bir ankette Bolulu vatandaşların yüzde 90’ı yabancı uyruklu vatandaşların ülkelerine geri dönmelerini, yardımların kesilmesini ve huzurumuzu kaçırdıkları yönünde yüksek oranda beyanda bulundular. Bu anket doğrultusunda sesimiz i güçlü bir şekilde çıkaralım. Ben bu konuda Tanju Özcan'ı sonuna kadar destekliyorum. Bolu'da göçmen istemiyorum. Vergilerimizin bunlara harcanmasını kabul etmiyorum.
    • Saadet Kefeli20 Nisan 2019 . 17:29

      Sayın Belediye Başkanım Tanju ÖZCAN; sonuna kadar yanınızdayız. Şehrimize sahip çıkacağız. Bu doğrultuda Bolu'da Suriyeli ve Iraklı istemiyoruz. Devletimiz bunları derhal ülkelerine geri göndermelidir.
    • Erdem Özçelik20 Nisan 2019 . 17:16

      Ülkeyi yönetenler, şehrimizi yönetenlere sesleniyorum; Bolu'da yaklaşık 12.000 Suriyeli, Iraklı ve Afgan göçmen var. Bunlar bizim geleceğimize zarar verecek. Şu an Bolu'da yaklaşık 10 kişiden biri göçmen ve bunların üreme hızları çok fazla... Bu ülkenin vatandaşı olmak bu kadar kolay olmamalı. Ben bunları vatandaşlığa istemiyorum ve bizim paralarımızla burada keyif çatmalarından son derece rahatsızım. Tanju ÖZCAN'ı tavrından dolayı kutluyorum. S
    • öz bolulu20 Nisan 2019 . 13:35

      olum basgit BİZLER SİZLERE BAŞKANIMIZI YEDİRTMEYİZZZZZ ONUN YANINDA BOLU VAR ODA YETMEZ İSE TÜRKÜYE VAR BİR KAÇ ÇABULCUYA YEDİRTMEYİZ BAŞKANIMIZIIII
    • Hak 20 Nisan 2019 . 02:46

      Yardim kuruluslari ulkede ilaci gelmeyen yardima ihtiyaciolan hastasi olan insanimiz var niye bunlara ses cikarmayipta sirf yalakalik olsun diye ganciklik yapiyorsunuz kimseye baskanimizi yedirmeyiz .
    • Gürdoğan Maltepeli19 Nisan 2019 . 19:33

      Suriyeli, Iraklı veya başka ülkeden gelen bütün göçmenler Türkiye'nin başına bela olacaktır. Çünkü arap kültürü bize yabancı ve ciddi kültür farklılıkları var. Bulgaristan'dan gelen soydaşlarımızla ilgili hiç bir sorun yaşanmamışken, Suriyeli ve Iraklılar toplumun huzurunu kaçırıyorlar. Avare avare geziyor, kafelerde nargile tüttürüyor, apartmanlarda gürültü ve kavgaya neden oluyorlar. Bu nedenle devletimizden talebimiz Suriyeli ve Iraklıların bi
    • BOLU'LU VATANDAŞ19 Nisan 2019 . 17:23

      BU ŞİKAYETÇİ OLAN DERNEKLER BU MÜLTECİLERE KENDİLERİ BAKSINLAR O ZAMAN . LAFLA BU İŞLER YÜRÜMÜYOR. BİZ BOLULU VATANDAŞLARIN CEBİNDEN ÇIKIYOR. ELLERİNİZİ TAŞIN ALTINA SOKUN SAYIN DERNEKLER VE SİZ BESLEYİN MÜLTECİLERİ GÖRELİM BOYUNUZU.
    • KAYA19 Nisan 2019 . 10:45

      SURİYELİ OLSUN AFKANLI OLSUN BİZ TOPRAKLARIMIZDA YABANCI İSTEMİYORUZ
    • ATAKAN ERATAY19 Nisan 2019 . 10:29

      Ankara Çankaya' da yaşayan bir Bolu' lu olarak Tanju Özcan Beyfendi ile gurur duyuyoruz. Burada tüm halk Suriye lilerle ilgili her konuda Bolu Belediyesinin aldığı kararı misal gösteriyor. Ara sıra Bolu ya geldiğimizde eski Boluyu arar olan bizler her yerde Suriye li ve arap gördükçe ister istemez tepki veriyorduk. Zamanla eski Bolumuza ulasacagımız ümidiyle...
    • Taner EHİL19 Nisan 2019 . 09:55

      "ARSIZ GÜÇLÜ OLUNCA, HAKLI SUÇLU OLUR" -Türk Atasözü-
    • Hidayet Tarakçı19 Nisan 2019 . 09:35

      Ülkemde ve şehrimde mülteci olarak gelmiş insanları istemiyorum. Bunlara bizim paralarımızla bakılıyor. Dolayısıyla önce bize sorulmalı. Yeni Belediye Başkanımız Tanju Özcan'ı bu kararından dolayı kutluyor ve onun bu değerlendirmelerine aynen katılıyorum. Devletimiz bizim paramızı Suriyelilere ve Iraklılara değil Türk halkına harcamalıdır.
    • Fahri ULUDAĞ19 Nisan 2019 . 09:19

      Ben de Bolu'da mülteci istemiyorum! Hala bunlara sahip çıkmaya çalışan zihniyetler aklımızla alay etmeye devam ediyorlar. Kamu davası açılmasını teminen İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığına teslim edilen şikayet dilekçesinde "kamu hizmetlerinden yararlanma hakkının engellenmesi", "iş ve çalışma hürriyetinin ihlali", "halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama", "nefret ve ayrımcılık" suç iddialarının neresinde Türk vatandaşlarımız için söylend
    • nuri19 Nisan 2019 . 04:25

      Bolulular asıp kesiyor, iyi tamam da ıraklılara ev satan kim marslılar mı, yabancılara ev kiraya verenler kim venüslüler mi.. mülkünüzü değerlendirince yabancı değil müşteri...parkta oturunca defol..tezat bu evet bazı yabancılar hadlerini aşıyorlar ve gerçekten kaba davranıyorlar kabul lakin mecburiyetten mağdur olanları nasıl ayıracağız..Bolulu çok mülk sattı yabancıya alım duruncada emlak stoğu şişti
    • Erkan19 Nisan 2019 . 02:03

      Şuna bak. Bedava paraları kesilince hemen kudurup dava açmışlar. Umarım kaybedersiniz davayı. Git kendi ülkene çalış.Bedava para yok.
    • Habib DOĞRU19 Nisan 2019 . 01:14

      Irak'ta ve Suriye'de şu an savaş yoktur.. Dolayesiyle sığınma gerekçesi de yoktur.. Fakat yine de isterlerse AKP'liler kendi aralarında para toplayıp bunlara bakabilirler.
    • Metin KARGI18 Nisan 2019 . 23:14

      Hükümetin çok yanlış dış politikaları sonucunda ülkemize en az 5 milyon göçmen girdi. Bunları geçici olarak gelmiş gibi gösterildi ama ne yazık ki kalıcı oldular. Bolu’daki göçmen sayısı yaklaşık 12.000 kişi oldu. Her 10 kişiden biri Suriyeli ve Iraklı. Ben de bu güzel şehirde göçmen istemiyorum. Her yerde kaba ve hoyrat davranıyorlar. Ülkelerinde savaş da olmadığına göre hemen geri gönderilmeleri gerektiğini düşünüyorum.
    • Gülten18 Nisan 2019 . 23:11

      Bolu Belediyesi lütfen kaynaklarımızı Suriyeliler ve Iraklılar için harcamasın. Şehrimize sahip çıkalım ve Bolulunun parası Bolulular için harcansın… Sayın Başkanım sizi seviyoruz ve Bolu’ya değer katacağınıza inanıyoruz. Yolunuz açık, başarınız bol olsun. Halkın yanında yer aldığınız için çok mutluyuz.
    • Fatih Kalender18 Nisan 2019 . 21:47

      Tanju Özcan'ı bu kararından dolayı tebrik ediyorum. Suriyeliler bizimle farklı kültürlere sahipler. Bulundukları her yerde sorun çıkarıyorlar. memleketlerinde savaş da kalmadığına göre benim ülkemden derhal geri gönderilsinler.
    • Bolulu18 Nisan 2019 . 20:26

      Beldiye hizmetlerinden yararlanamıyorlar mı. Belediye sokaklarımızı temizliyor. Suyumuz akıyor. Heryer çeşme. En güzel park ve bahçelerde bu bedavacılar var. Daha ne kadar faydalanacaklar. Biz oturacak yer bulamıyoruz sokağa çıkınca.
    • vatandaş18 Nisan 2019 . 19:43

      Ne suçu bu Bemim verdiğim emlak vergisine sahip çıkması mı suç . hayret
    • Esnaf18 Nisan 2019 . 17:10

      Kendi halkınızın haklarını da bu kadar istekle korusanız.Peşinden gitseniz,ne ekonomi böyle kötü gider ne işsizlik %15 (gerçek işsizlik %25)i bulur.
    • Uful Ertürk18 Nisan 2019 . 17:07

      Sayın Tanju ÖZCAN'ın Suriyelilerle ilgili söylemi son derece doğrudur. Kendisini destekliyorum. Bu ülkede son 7 yılda bizim vergilerimizden toplanan paralarla göçmenlere 37 milyar dolar para harcanmıştır. AKP iktidarı bu paraları harcarken vergi ödeyen vatandaşlarına sorma gereği bile duymamıştır. Suriy'de savaş vardı geldiler. Şimdi savaş kalmadığına göre derhal ülkelerine geri gönderilsinler. Ben Bolu'da mülteci istemiyorum.