Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

"Yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz"

"Yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz"
    18 Nisan 2019

    Suriyeliler için, “Ben bunlara bir tas çorba vermem” dese de biz, onları da onların eline bırakmadan, hükümet olarak, valiliklerimiz kanallarıyla aynen yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz”

         "Yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz"

          Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suriyelilere yardımların valilikler üzerinden devam edeceğini söyledi. Erdoğan, “Bolu’daki seçilmiş olan bir belediye başkanı oradaki Suriyelileri, “Ben bunlara bir tas çorba vermem” dese de biz, onları da onların eline bırakmadan, hükümet olarak, valiliklerimiz kanallarıyla aynen yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz” dedi.

           Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara’da düzenlenen “İşin Geleceği” konferansında gündemi değerlendirdi. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın Suriyeliler konusundaki tavrını hatırlatan Cumhurbaşkanı, hükümetin Suriyelilere yardım etmeye devam edeceğinin sözünü verdi.

          Erdoğan, “Her ne kadar Türkiye’nin ana muhalefetinin başındaki, “Ben Suriyelileri ülkesine göndereceğim” dese de, Bolu’daki seçilmiş olan bir belediye başkanı oradaki Suriyelileri, “Ben bunlara bir tas çorba vermem” dese de biz, onları da onların eline bırakmadan, hükümet olarak, valiliklerimiz kanallarıyla aynen yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz. Çünkü biz ensar olmaya talibiz. Muhacirleri yolun ortasında bırakmayız.” şeklinde konuştu.

    • Asım24 Nisan 2019 . 00:07

      Ben marketten ekmek alsam kdv ödüyorum, iğneden -ipliğe ne varsa.. Düşünün artık.. Hazinede toplanan bu paraların geri dönüşümü, köprü-yol-metro vs.vs. yapılmıyor.. Bu paralar, görkemli mekanlara-şatafatlı yaşamlara ve suriyelilere harcanıyor.. Asgari ücretlide alkışlıyor.. Akıl tutulması bu olmalı...
    • Delidemir20 Nisan 2019 . 18:19

      Soğan ve patates tarlalarında çalışsınlar. Ne kadar boş tarım arazisi arsa varsa devlet eksin
    • Muharrem KOCABAŞ20 Nisan 2019 . 17:26

      Sayın Cumhurbaşkanımız "Yedirmeye, içirmeye, giydirmeye devam edeceğiz" demiş. Bunlara bu güne kadar 200 Milyar TL para harcandı ve bu para bizim vergilerimizden oluşuyor. Bizim vergilerimizi kullanırken neden fikrimiz alınmıyor? Hadi bir referandum yapalım. Türk halkına soralım; "sizin paralarınızla Suriyelilere yedirmeye ve içirmeye devam edeceğiz ne dersiniz" diye soralım. Ne dersiniz. Bukonuda referandum istiyorum ve bunların derhal ülkelerine geri gönderilmelerinin
    • Emekli20 Nisan 2019 . 12:11

      ENFLASYON,HAYAT PAHALILIĞI,İÇ BORÇ,DIŞ BORÇ,TARIM HAYVANCILIĞI DÜŞÜNECEĞİMİZE;SURİYELİLERİ DÜŞÜNÜYORUZ.EL İNSAF.
    • bolulu20 Nisan 2019 . 09:56

      kimin parasını kime
    • hasan20 Nisan 2019 . 08:43

      Refarandum yapmaya yürek ister.
    • metin arslan19 Nisan 2019 . 19:10

      Türk milleti olarak mazluma bir tas çorbayı veremiyorsak millet olarak bize yazıklar olsun,biz insanları Yaradandan ötürü seviyoruz ,yorumlara bakınca kendimi amerikada sandım ............nasıl bir millet olduk böyle ,veren el alan elden Üstündür ALLAH bizleri vatansız milletsiz bırakmasın, sadaka belayı def eder .........
    • BOLU'LU VATANDAŞ19 Nisan 2019 . 17:31

      AYLAK AYLAK GEZİP BOŞ DURACAKLARINA ÜLKEMİZE BİR FAYDALARI DOKUNSUN BARİ. ALDIKLARI YARDIMI HAKETSİNLER BARİ. ATÖLYELER KURUP ÜRETİME DESTEK VERMELERİNİ SAĞLAYABİLİRİZ. BÖYLELİKLE HEM BOŞ GEZMEZLER HEMDE ALDIKLARI YARDIMI HAKEDERLER.HEM ÜLKEMİZ KAZANIR HEMDE ONLAR MAĞDUR OLMAZLAR.
    • Bence19 Nisan 2019 . 11:01

      Yahu arkadaş! Tanju Özcan'ı eleştirmek kolay. Biz onları yedirip içiririz gibi söylemler yerine bu seçimlerde Bolu özelinde halkın bu konuda verdiği mesajı doğru algılayıp analiz ederek çözüm üretmektir siyasetçilerin görevi. Adam seçim öncesi Suriyeliler konusundaki tavrını seçmen ile görüntülü olarak paylaştı mı? -Paylaştı. Sonuç: AKP seçmeni dahil % 55'e yakın oy verilmiş. Demek ki, toplumda bu hususla ile ilgili şişmekte olan sosyal bir sorun
    • OSMAN19 Nisan 2019 . 09:24

      Yedirmeye,giydirmeye,içirmeye çok meraklılarsa alsın evlerinde beslesinler ya da akpnin aldığı belediyeler de yaşasınlar.Yada halka sorun refarandum yapın bakalım kaç kişi kalmaları yönünde oy verecek.
    • Mustafa19 Nisan 2019 . 08:33

      Sn. Cumhurbaşkanımız, bunlara asalakça bakacağımıza, Milliyetçilik, Vatan sevgisi gibi duygular aşılayarak Vatanları için nasıl ölüneceğini, nasıl mücadele edileceğini öğretsek daha iyi olmaz mı? 15 temmuz feto darbesine karşı ülkemin insanları nasıl kenetlenip tankın, uçağın ve merminin önüne nasıl atladığını bu hain ve asalaklar öğrense daha iyi olmaz mı? Diyorsunuz ki biz onları onların eline bırakmadan bakarız ama şunu bilin lütfen Müslüman T
    • Bolulu19 Nisan 2019 . 00:29

      Evine ekmek götüremeyen, çocuğuna pantolon alamayan, iş bulamayan halkımız bu kadar düşünülüyor mu
    • Hamdi18 Nisan 2019 . 23:53

      Ey R.Tayyip ERDOĞAN..Din,İman,Hak,Hukuk ,adalet korkun varsa bu tavırından vazgeç yada Kaçaksarayının odalarını aç ve bakımlarını kendi cebinden üstlen..Fakir fukaranın hakkını mültecilere yedirme..Allah bunun vebalini senden sorar...Ben eğer hakkım yeniyorsa helal etmiyorum.Tabiki sanada helal etmiyorum....
    • Vatandaşın Sesi 1418 Nisan 2019 . 21:55

      Keşke vergi verenlerin de görüşleri alınsa. Suriyelilere yaklaşık 40 milyar dolar harcanırken bize de sorulsa. Hatta bu konuda bir referandum yapılsa ne kadar iyi olur. Ben de vergi veren bir vatandaş olarak bu paraların Suriyelilere değil bu ülkenin insanlarına harcanması gerektiğini düşünüyorum. Saygılar.
    • yılmaz 18 Nisan 2019 . 20:56

      KENDİ CEBİNDEN BESLİYORSA HELAL OLSUN ...