Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Bolu Belediyesi’nde rezaletin ilk perdesi !

Bolu Belediyesi’nde rezaletin ilk perdesi !
    5 Nisan 2019

    Bolu Belediyesi’nde yeni başkan henüz görevi bile teslim almadan, pis kokular Belediye Meydanı’nı sardı bile…          Hem AKP’den hem de CHP’den beslenen yalaka basından böyle haberleri yayınlayacak diye beklemeyin sakın! 

            Bolu Belediyesi’nde rezaletin ilk perdesi !
            Bolu Belediyesi’nde yeni başkan henüz görevi bile teslim almadan, pis kokular Belediye Meydanı’nı sardı bile…
             Hem AKP’den hem de CHP’den beslenen yalaka basından böyle haberleri yayınlayacak diye beklemeyin sakın! 
            Dünkü “Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!” başlıklı haberimizde Bolu Belediyesi’nin Kültür Mahallesi’ndeki 867 metrekare yolu 1 milyon 100 bin liraya sattığını ortaya çıkarmıştık. 
            Haberin altına; Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın bu olayı düzeltmesini isteyen onlarca yorum yazıldı. 
            Ve öğrenildi ki şu an Bolu Belediyesi’nin kasasında sadece 100 bin lira var. 
            Yolu satın alan vatandaşa parası geri ödenip bu inşaattan vazgeçirilmek istense bile, kasada para yok ki nereden vereceksin!
            Yani Bolu Belediyesi’nde yapılacak olan ilk pislik temizliğinin bedeli 1 milyon 100 bin lira, ama cepte sadece 100 bin lira var…!
            Gelin bu işi bir fıkra ile bitirelim; 
             Kadının biri Çırılçıplak koşup taksiye biner. Taksi şoförüne falanca yere gidelim der. Taksici tamam der sürer arabasını. Yolda giderlerken şoför ikide bir dikiz aynasından kadına bakar. Buna sinirlenen kadın:
           -Ne bakıyorsun sen hayatında çıplak kadın görmedin mi?
             Şoför kadına bakar ve şöyle der :
             “Yok abla ondan değil ben parayı nerenden çıkaracaksın onu merak ediyorum”

    • Köroğlu9 Nisan 2019 . 14:43

      AK Parti'ye saydıranlar ve özellikle yaşı 30 altı olanlar, 2002 öncesindeki CHP'li yılları bilmezler! Bakalım bu CHP'li belediye başkanı neler yapacak. Umarım, geçmiş CHP'li yılları aratmazlar!
    • GARIP7 Nisan 2019 . 13:37

      BELEDIYEDE 1 MASADA 5 KADIN 5 ERKEK KISACA FAZLA FAZLA GEREKSIZ KÖK SALMIS KADINLAR BUNLAR GERKESIZ COK HARCAMA YAPIYORLAR DI.SALTANATTAN SALTANATA KOŞAN BU FUZULI KALABALIK GIDERSE KATKI SAGLANIR KASALARA.ÇÜNKÜ GEREKSIZ MASRAF YAPTIKLARI ICIN ZARAR VERDILER BELEDIYE BUTCESINE.GELSIN CAYLAR GITSIN KAHVELER ÜZÜLÜYORUM ŞÖHRETE ALISTILAR EKMEK ELDEN SU GÖLDEN SONRADAN EVDE ZORLARINA GIDECEK RÜYA DAN UYANINCA VAH VAH VAH
    • Taner EHİL7 Nisan 2019 . 12:30

      Seçim öncesi neredeyse her sokagın köşebaşına kondurulan Bilboard'larda yaptırılan AKP Adayı Fatih Metin Reklamlarının parası, milletin parası olan Bolu Belediyesi Kasasından Tanju ÖZCAN'a mı ödettirilecek..???
    • Lagacım6 Nisan 2019 . 15:35

      haluk>> rumuzlu arkadaş.. sen içtin.. baya deforme olmuşsun.. 15 sene oldu 15...
    • haluk6 Nisan 2019 . 13:07

      NE ÇABUK UNUTUNUZ YA YÜKSEL CEYLAN TESLİM EDERKEN KASALAR TIKA BASA PARA DOLUYDU NECDET GÖREN TESLİM EDERKEN KASALARDAN PARA FIŞKIRIYORDU TAVUK ZEKALI YOL SATILIRKEN CHP Lİ MECLİS ÜYELERİ NERDEYDİ ONU SORSANIZ BİDE OBJEKTİF OLUN BİRAZ
    • Bolulu6 Nisan 2019 . 10:43

      Türkiyede en çok kayıp yıllar boluda son 15 yıl hiç oldu dün duydum birde ki Adam birde hakkını boluya helal etmiyormuş asıl bu millet etmiyor sana hakkını...
    • Cemil6 Nisan 2019 . 10:14

      Kimsenin bi yerinden para cikarmasina gerek yok. Suriyelilere ve vakiflara para vermezsin, yerel basina da reklam vermezsin olur biter. Sonra onlar dusunur bi yerimde para mı diye.
    • harbici6 Nisan 2019 . 09:36

      belediyecilik böyle bir şey maalesef. hiç bir belediye başkanı giderken güllük gülüstanlık bir belediye bırakmıyor. Öncelikle tanju beyi tebrik etmek lazım. Tanju bey bu borçları ödeyecekse yine senin beenim paramla ödeyecek. kendi cebinden ödemeyecek. Giderken oda borç bırakıp gidecek. onun borcuna yeni gelen başkan ver yansın edecek.
    • Karahan5 Nisan 2019 . 20:14

      Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ı kutluyorum. Artık Bolu halkı kazanacak. Gölcük kurtulacak. Bolu halkı nitelikli yol ve kaldırımlara kavuşacak. Parklarda nefes alacak. Bolu turizm şehri olacak. Göçmenler çekip gidecek... Memlekete huzur gelecek. Hoşgeldin Sayın Tanju Özcan. Bolu seninle gurur duyuyor.
    • Saniye Demirci Kaynar5 Nisan 2019 . 19:20

      AK Parili belediyenin daha ne pislikleri çıkacak görün bakın. Tabi bunları ortaya çıkarabilmek için maliye ve içişleri bakanlığı müfettişlerine görevler düşüyor. Bolu halkı ve yeni belediye başkanımız Alaaddin Yılmaz'dan mutlaka hesap sormalıdır.
    • Gültekin Tereci5 Nisan 2019 . 19:17

      Bolu Belediyesi belki de Türkiye'nin en kötü yönetilen belediyesiydi. Diş Hastanesinin orada yapılan ve kimsenin beğenmediği Köroğlu heykeli için ne kadar para harcandığını merak ediyorum. Şeffaf belediyecilik bunu gerektirir. kamu kaynaklarını boş yere harcayan ve halka saygısı olmayan eski belediye başkanı Alaaddin Yılmaz'ı kınıyorum ve hakkımı helal etmiyorum. Hatta haram olsun diyorum.
    • Ömer faruk5 Nisan 2019 . 16:24

      Kasada elbette para bulamazlar , para arayanlar Diş hastanesinin oradaki Köroğlu heykeline baksınlar paralar nerelere gitmiş.
    • Habib DOĞRU5 Nisan 2019 . 12:16

      Koca yol satılırmı kardeşim.. Köprü satıldığını duymuştuk ama, böylesini de ilk defa duyuyoruz..! Hani "Kamu Yararı"..? Hak hukuk nerede.. ? Hemen yargı bu işi düzeltir diye umuyoruz.. Yeni başkan bu işin peşini bırakmaz.. Du bakalım daha neler çıkacak, giderayak Millete neler bıraktıklarını hep beraber göreceğiz.. Ya da neler Bırakmadıklarını..!!!!!