Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!

Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!
    4 Nisan 2019

    Alaaddin Başkan gider ayak Bolu'ya yine bir gol daha atarak yapacağını yaptı. Yolun ortasında yıllardır duran ağaçlar kesilerek iş makineleri ile başka yere taşındı. Bütün bunlar Mahalle halkının gözüne baka baka cereyan edince, vatandaşlar ister istemez veryansın etti.   

    Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!

           Alaaddin Yılmaz'dan yine bir giderayak golü!       

           Bolu merkez Kültür Mahallesi Necdet Gören Caddesi ile Pınar Sokak'ın birleştiği noktada yer alan ve ortasında ağaçların bulunduğu yol belediye'nin mülkiyetinde olup, yıllardır şehir içi ulaşımında kullanılmakta idi. Yolun altından şehrin altyapısının geçmiş olması ve de uzun yıllardır yol olarak kullanılmasından dolayı, söz konusu parsel belediye mülkiyeti olsa dahi üçüncü bir kişiye satışı imar planına göre mümkün değildi. Fakat gider ayak imar planında değişiklik yapılarak ve de yolun altında yer alan altyapı yolun diğer tarafına, 2 yıllık Meslek Yüksek Okulu'nun duvarına doğru alınarak, söz konusu yol müteahhit firmaya bedel karşılığı satılarak, yolun tam da ortasına inşaat hafriyat çalışması başlatılmıştır. Seçim sonrası müteahhit firmanın hemen ilk iş hafriyat çalışmasına başlaması da çok manidardır. Beşkavaklar mahallesindeki Sedaş'tan Kültür Mahallesi'ne kadar uzanan Necdet Gören Caddesi'nde yolun hem sağ hem de sol tarafında bulunan tüm binalar, belli bir çizgide gelir iken, şimdi yolun tam da ortasına bina inşaatı başlamıştır. Alaaddin Başkan gider ayak yine Bolu'ya bir gol daha atarak yapacağını yaptı. Yolun ortasında yıllardır duran ağaçlar kesilerek makinalar ile başka yere taşındı. Bütün bunlar Mahalle halkının gözüne baka baka cereyan edince, vatandaşlar veryansın etti.   

          İşte yolun satış ihale ilanı:

    1 Adet Taşınmaz Satışı İhalesi İlanı

    2 Kasım 2018

    BOLU BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NDAN TAŞINMAZ SATIŞ İŞİNE AİT İHALE İLANI

    1- Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıdaki Listede belirtilen Taşınmaz; 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu 35/C maddesi uyarınca Açık Teklif Usulü ile Satış ihalesi yapılacaktır.

    Sıra No MAHALLE ADA PARSEL TERK EDİLECEK ALAN (m2) ALANI (m2) MUHAMMEN BEDEL (KDV Hariç) GEÇİCİ TEMİNAT İHALE GÜN VE SAATİ
    1 İhsaniye Mah. 1983 8  YOK  857,63 1.100.000,00TL  33.000,00TL 13.11.2018

    Saat : 14.00

    • SİNAN10 Nisan 2019 . 21:40

      TANJU BEY ALADDİNİN SATTIGI YOLU TASDİK EDERSENİZ, BU MİLLET ALDIGINIZ OYLARI SİZE HELAL ETMEZ YİYİTCE GÜREŞİRSENİZ ARKANIZDA HEP BİZİ BULURSUNUZ.
    • Bolulu8 Nisan 2019 . 10:46

      Sıkıntı yok Tanju Özcan demedimi Alaattin Aağabeyin yaptıklarını devam ettirecem diye daha ne bekliyorsunuz çünkü Alaattin Tanjuya çalıştı siz hiç gördünüzmü Alaatinin Fatih Metin için çalıştığını Çünkü Fatih Metin Alaatine söylemiş gelirsem bütün işlerini araştıracam diye oda hemen Tanjuya çalıştı ve Tanju Alaattin hakkında 1 tane kötü konuşmadı daha ne bekliyorsunuz bolu Haydi be Haydeeee suyu indirim Bolunun ekonomisini düzeltecek hertaraf güll
    • Bol uu7 Nisan 2019 . 21:31

      Taraf tutuyorsunuz bolunun sesi..
    • Nankör bolu7 Nisan 2019 . 21:25

      Oo tanjucular burayadamı masa açmış..ne tanju aşkımış bu millette be.kültür mahallesinin deniz manzarasımı kapanmış vah vah ki ne vah.hiç üşenmiosunz valla 15 yıldır herşey iyidi şimdi yangazlığamı başlamış millet.biraz vicdanlı olun beee.kötülemeden arayın hakkı hukuku birilerine medet ummadan el at bi die aragazı vermeden...
    • Birol6 Nisan 2019 . 16:11

      Din iman kitap dediniz. Boluyu yediniz bitmedi sattınız bitmedi defolup gittiniz. Suriyelileri dost bildiniz bize hain. Hepimizi terörist ilan ettiniz. Boluya adalet ahlak ve hizmet hakim olacak.
    • Aydın6 Nisan 2019 . 09:11

      Müslümanız diye geldiler hırsız gibi gidiyorlar bunların yatacak yeri yok bunlar mutlaka yargılanmalı
    • Salih ÖZDEMİR6 Nisan 2019 . 09:10

      Tanju Özcan O caddeye Alaaddin Yılmaz ismini koysun. Bolu halkıda ordan her geçtiğinde artık duamı okur yoksa lanetmi .Ama o yol Alaaddini unutturmayacağı kesin.
    • Zeki5 Nisan 2019 . 22:29

      Yarın ilk iş kendime bir yol bakacağım, şöyle her tarafı açık olanından. Ortasına güzel bir bina dikerim, normal dairelerden %50 fazla fiyata satarım kemiksiz. Ne güzel değil mi?? Suyundan da koy, ohhhhh...
    • Bolulu5 Nisan 2019 . 22:23

      Her yer inşaat'tan beton yığınına döndü, yeşil Bolu'da yeşil alan kalmadı. Şehir arsa üretemeyince artık yollar arsaya dönüştürülüyor , tebrike şayan bir zeka, her insanoğlunun aklına gelmez bu :))
    • Yılmaz5 Nisan 2019 . 22:16

      Her yıl trilyonlarca lira geliri olan bir belediyenin ekonomik durumu o kadar mı kötü ki alt tarafı yol satışından elde edeceği bir kaç milyona mı kaldı? Vah ki ne vahhh.
    • Gel Vatandaş5 Nisan 2019 . 22:13

      Sahibi olmayandan az kullanılmış satılık yol ...
    • Köroğlu5 Nisan 2019 . 22:11

      Yol satanlara vatandaş sandıkta yol verdi :))
    • duyarlı vatandaş5 Nisan 2019 . 16:44

      yine kültür mahallesinde hisar taksi durağının bulunduğu köşe de eski gazeteciler cemiyeti binasıyla beraber satılmış. ileride kavşak düzenlemesi yapılırken mutlaka ihtiyaç duyulacak olan bu değerli nokta da belediye meclis üyesi bir iş adamı tarafından alınmış
    • Bolux5 Nisan 2019 . 15:02

      Büyükcaminin güneyine yapılan binaya ne demeli .Beş katli bina yapildiginda caminin silüetini tümden kapatacak.buna kim dur diyecek.
    • Bolulu inşaatçı 5 Nisan 2019 . 11:22

      Bu yer tamamen ve tamamen alladdinin sihirli lambasindan çıktı. Yeri yapan müteahhit akp ilçe başkanı. Yardakcilikta sınır tanimiyorlar
    • yalçın5 Nisan 2019 . 11:09

      Pilot il Bolu'muzda yine bir ilke imza atılarak kamunun yolu parsellenip satıldı(Yandaş müteahhite peşkeş çekildi). Bir Bolulu olarak anlamadığım şudur; bir insan doğduğu, büyüdüğü, en güzel anılarını biriktirdiği, gurbete gittiğinde sıla özlemi çektiği memleketine nasıl bu kadar ihanet edebilir.Hangi siyasi görüşe mensup olursa olsun söz konusu doğup büydüğün atalarının mirası olan memleketinse alehinde alınan her karara karşı çıkılmalıdır.
    • Kültür mahalleli sakını5 Nisan 2019 . 10:51

      Bu inşaat acil olarak durdurulmalıdır.Ötesi berisi yok. Bolunun kultur mah den başlayıp kalıcı konutlara kadar gıden bir yolda yolun ortasına inşaat yapmak nedir.Allah sizin gibileri bizlere gösterdi ki kultur mahalledısınden tarıhınızdekı en az oyu aldınız. ACİL GÖREVE !!!
    • Osman5 Nisan 2019 . 10:16

      Haberde görüldüğü üzere söz konusu parsel için Plan Fonksiyon Verisi bulunamamıştır yazıyor . Bu demek oluyor ki Meclis kararı olmadan basit bir plan tadilat işlemi ile bunu gerçekleştirmişler. İptal edilmesi mümkündür. Tanju başkanımızın bu konuya acil el atmasını isteriz. Bolu halkı yeteri kadar eziyet gördü artık hizmet görmek istiyor...Halkın başkanı Tanju Başkan ...
    • Ahmet5 Nisan 2019 . 10:09

      Aylar önce ihalesi yapılmış ama her ne sebeptendir ki inşaat seçimden bir kaç gün sonraya bırakılmış. Tanju başkanımız konuya acil el atmalı ve Mahalleli'nin razı olmadığı bu işi durdurmalıdır. İdare mahkemesinden ivedi olarak yürütmeyi durdurma kararı alınmalıdır. Kültür mahallesinin yeni muhtarı bunun öncülüğünü yapmalıdır. Ben yaptım, yaparım, halka rağmen yapılan işlerin sonu seçimde belli oldu.
    • bolu5 Nisan 2019 . 08:58

      Ulusal basına taşıyın Reis görsün bunların zulmunü
    • Dursun5 Nisan 2019 . 08:34

      Alaattin ALLAH seni bildiği gibi yapsın. Bolu halkı senin akibetini inşallah görecek. Yolları kapatıp inşaat izni vererek onlarca kişiyi mağdur ettin. Tanju bey acilen göreve.
    • Bolu lu5 Nisan 2019 . 03:08

      Alüddüin Bolu ya zarar vermek için elinden ne gelirse yapıyor.
    • GOCABOLULU5 Nisan 2019 . 01:01

      Yıllarca müteahhit dostu oldu hazret. Tanju Özcan ilk icraat olarak buraya el atmalı...