Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Yürüyen merdivenler yürüyemez oldu!

Yürüyen merdivenler yürüyemez oldu!
    26 Şubat 2019

    Yürüyen merdivenlerin onarımı neden yapılamıyor? 2 aydan beri vatandaşa neden eziyet çektiriyorlar? Bunların bir açıklaması varsa bizde öğrenelim...! 

    OKUYUCU HABERİ 

            Yürüyen merdivenler yürüyemez oldu!

            Bolu’da yerel seçimler nedeniyle Belediye Başkan adayları birbirleriyle kıyasıya rekabet içindeler. Hepsi güllük gülistanlık bir Bolu vaat ediyorlar. Ama her nedense  Bolu Belediyesi halka hizmeti unutmuş durumda; 
          Şehrin tam merkezinde, Belediye'nin yanında aylardır çalışmayan yürüyen merdivenler, neden yürümez oldu? Yaşlı ve hasta vatandaşlar binbir eziyetle Yukarı Çarşı'ya çıkmak için mücadele ediyor. 

           Yürüyen merdivenlerin onarımı neden yapılamıyor? 2 aydan beri vatandaşa neden eziyet çektiriyorlar? Bunların bir açıklaması varsa bizde öğrenelim...! 

            Orhan ÖZDEMİR 

    • ENGELLİ18 Mayıs 2019 . 22:05

      BAŞKANIMIZ HER TARAFA EL ATIYOR BU MERDİVENLERİDE GÜRÜR SANIRIM
    • adem22 Nisan 2019 . 08:20

      Uyarı levhası olarak; "Yürümeyen Merdivenler" levhası çakalım!
    • Gülen ADAM7 Mart 2019 . 00:38

      Gülermisin-Ağlarmısın..!
    • haluk5 Mart 2019 . 00:43

      ALLATİN YILMAZIN YAPDIĞI HANGİ İŞİ SAĞLAM HER YER DÖKÜLÜYOR HER TARAF UYDURMA YAKINDA BELEDİYE BİNASIDA ÇÖKMESE BARİ ALLAH KORUSUN
    • BASINCI 142 Mart 2019 . 22:14

      Yerel basın (yandaş olanlar) vatandaşın hayatını zorlaştıran böyle olumsuz işleri gündeme getirmiyorlar.neden acaba ?
    • ismailkazanoğlu1 Mart 2019 . 17:27

      belediyemiz o merdiven için 2 aydır yandaş tamirci bulamadığı için arızalı.
    • Gurbetçi27 Şubat 2019 . 13:22

      Belediye kendi binasına 50 metre uzaklıkta bulunan bir problemi 2 aydır çözemiyorsa yoruma gerek yok..
    • bolulu ASKER27 Şubat 2019 . 10:41

      bolu belediyesi son zamanlarda boluyu hep boş veriyor. büyük su öyle kaldı, merdivenler öyle bazı yollar öyle, millet ne yapsa bilmem ki oy istemeye gelince utanmadan geliyorlar
    • robot 201627 Şubat 2019 . 08:44

      Belki çalışmamaya programlanmıştır.
    • Belediyeci 11727 Şubat 2019 . 08:42

      Belediyenin işleri ne zaman doğru düzgün yürüdü ki?