Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Lütfullah Uğur Pekcan vefat etti

Lütfullah Uğur Pekcan vefat etti
    20 Şubat 2019

    Lütfullah Uğur Pekcan vefat etti Bolulu Hemşerimiz Mardin İli ...


         Lütfullah Uğur Pekcan vefat etti
         Bolulu Hemşerimiz Mardin İli eski Emniyet müdürü, Polis Başmüfettişi, eski Milli Judocumuz Lütfullah Uğur Pekcan(54) yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak hayatını kaybetti. 
         Lütfullah Uğur Pekcan uzun süredir rahatsızlığı nedeniyle Merzifon’da yakınlarının yanında tedavi görüyordu. Cenazesi Merzifon’da defnedilecektir.
          BolununSesi Gazetesi olarak hayatını kaybeden Lütfullah Uğur Pekcan’ın yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyoruz.  
     

    • İlker Aydın SARI4 Mart 2019 . 20:11

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ailesine sabırlar diliyorum.
    • BAHRI SEZER23 Şubat 2019 . 07:06

      ALLAH RAHMET EYLESIN, MEKANI CENNET OLSUN. UZUN YILLAR OLMUSTU GÖRÜSMEYELI, COK ÜZÜLDÜM ÖGRENDIGIMDE.BOLU KARACAYIR MAHALLESINDE COCUKLUGUMUZ BERABER GECTI.DÜRÜST BIR INSANDI. AILESINIE BAS SAGLIGI VE SABIRLAR DILERIM. BAHRI SEZER.LEVERKUSEN.
    • Cihan Yılmaz22 Şubat 2019 . 23:18

      Rahmetli ile en son Emniyet Müdürümüz Altuğ amirimizin alçakca öldürülmesi sonrası telefonda dertleşmiştik.Onun alt devrelerindendi çok çok üzgündü.. Hastalığı ilerliyordu, zor konuşuyordu, yapılacak birşey yoktu, Eski günlerimiziden meslek lisesinden başlayıp kapalı spor salonunda onun judo benim masa tenisi sporu antreman ve maçlarımızdan konuştuk.Dertleştik. Ağlaştık.Bu yakalandığı amansız hastalığa veryansın ettik..Güzel vatanımız, bayrağımız i
    • Recai ŞENLİK22 Şubat 2019 . 16:12

      Merhuma Allah' tan rahmet,kederli ailesine başsağlığı dileriz...Mekanı cennet olsun...
    • Esad URAL22 Şubat 2019 . 10:45

      ALLAH rahmet eylesin, mekanı CENNET olsun inşallah. Babası rahmetli Aytaç abi PTT de şefimizdi.
    • ATİLLA YÜKSEL21 Şubat 2019 . 19:04

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nurlar içinde yat.
    • erol yavuz21 Şubat 2019 . 14:26

      allah mekanını cennet eylesin
    • sevket21 Şubat 2019 . 13:13

      daha senin gibisi gelmez sayin müdürüm nurlar icinde yat
    • NAİMOĞLU 21 Şubat 2019 . 13:08

      Polis okulundan tanırım dersimize giriyordu .samimiyetle söylüyorum böyle kaliteli insan teşkilatta parmak sayısı kadar yoktur .Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun Müdürüm
    • İsmet nezih abanoz20 Şubat 2019 . 23:36

      Sevgili kardeşim, 1980 li yılların ortalarında tanıştık. İyi dost olduk. Sonra yaşam şartları, bir daha görüşemedik. İyi insandın. Burada hakkında iyi yorumları görmek de sevindirdi beni. Ruhun şad olsun.
    • IRFAN 20 Şubat 2019 . 22:29

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah Malatya'da temde mudurdu baba adamdı
    • Halil İbrahim Cural 20 Şubat 2019 . 21:57

      Adam gibi adam Allah'ım rahmet eylesin yakınlarına baş sağlığı diliyorum Emniyet teşkilatında zor bulunur örneği çok güzel bir devlet adamıydı çok arar bu teşkilat seni müdürüm benimmm
    • yusuf algul20 Şubat 2019 . 19:40

      Allah rahmet eylesin canim abim uzerimizde buyuk emegi vardi Malatyamizin kalbinde taht kurmustu Allah sevenlerine sabir versin
    • Tuncay20 Şubat 2019 . 18:44

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Haydar 20 Şubat 2019 . 18:21

      Mekanın cennet olsun sayın müdürüm allah tahsilatını affeylesin
    • ahmet akman 20 Şubat 2019 . 17:13

      Lütfullah Uğur Pekcan çok değerli sevdiğim abim allahtan rahmet diliyorum yakınlarının başı sağolsun mekanın cennet olsun.
    • Nihat BÜGÜK20 Şubat 2019 . 16:26

      Allah rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun. Ailesine sabırlar diliyorum.
    • Mustafa uncu20 Şubat 2019 . 15:15

      Allah(c.c) Rahmet eylesin mekânı cennet olsun inşallah. Mardin den Tanıdığım ve her zaman saygı Duyduğum çok Değerli bir şahsiyet. Başta Ailesine dost ve sevenlerine Sabırlar Diliyorum.
    • Murat ERMİŞ20 Şubat 2019 . 15:00

      Allah Rahmet Eyleye..! Ruhu Şad, mekânı cennet olsun. Tüm Ailesine, Sevenlerine ve Dostlarına Başsağlığı ve Sabırlar dilerim. Bu arada Merhum Babası Aytaç abimizi de Rahmetle Yadediyoruz..!
    • Ender Özçelik20 Şubat 2019 . 14:22

      Başın sağ olsun Bolu, çocukluğumuz, gençliğe ilk adımları attığımız yıllar... sıkça yaptığın judo hareketleri... hiç olmadı Lütfi'm hiç olmadı. Toprağın bol mekanın cennet olsun arkadaşım.
    • Nihat ayhan özmen20 Şubat 2019 . 13:46

      Çocukluk arkadaşımızdı Allah rahmet eylesin çok üzüldüm
    • Can GARİPOĞLU 20 Şubat 2019 . 13:24

      Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar diliyorum.
    • Tamer Çizmeciıoğlu20 Şubat 2019 . 12:53

      Allah rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun. Ailesine sabırlar diliyorum. Çok üzüldüm.
    • mesut kocaili20 Şubat 2019 . 12:24

      can abim. bu acı haberini aldım çok üzüldüm.. ruhun şad olsun allah rahmet eylesin.. çocukken pola bisikletine çok bindim .. bizleri hep korur hiç kırmazdın güzel yürekli güler yüzlü abim.. allah mekanını cenet eylesin..
    • Rahmi Tamer Özçelik20 Şubat 2019 . 12:09

      Allah rahmet eylesin kardeşim, çocukluk arkadaşım. Nurlar içinde yat.
    • Cumhur Bandakçıoğlu20 Şubat 2019 . 12:05

      Çok çok üzüldüm.. Sevdiğim bir abimdi.. Kapalı Spor Salonun da çok güzel günlerimiz geçti. Mekanı Cennet Olsun. Ailesine sabırlar diliyorum.
    • Serhat Diniz20 Şubat 2019 . 12:01

      Çok değerli bir İNSAN dı. Allah rahmet eylesin .Mekanı cennet olsun.