Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Teşekkürlerimle...

Teşekkürlerimle...
    20 Şubat 2019

    Bu seçimlerde Cumhuriyet Halk Partisi, Belediye Meclis Üyesi Adayı sıfatıyla karşınıza çıkıyorum.

         Teşekkürlerimle...

         Ülkemizin en önemli gündemi kuşkusuz, 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri.  31 Mart 2019  yerel seçimlerinin, ülkemizin, birliğine ve beraberliğine hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Hayatımın çok önemli bir dönemimi yaşıyorum. Bu seçimlerde Cumhuriyet Halk Partisi, Belediye Meclis Üyesi Adayı sıfatıyla karşınıza çıkıyorum.

          Şahsıma bu onuru ve teveccühü gösteren, CHP Bolu İl Başkanı Sn. Kazım Karsu ve İl Yönetim Kurulu'na, CHP Bolu Milletvekili ve Belediye Başkan Adayı Sn. Tanju Özcan'a, Cumhuriyet Halk Partisi Merkez İlçe Başkanı Sn. Ersan Türkoğlu ve İlçe Yönetim Kurulu'na, CHP Bolu Teşkilatı'nın tüm birimlerine ve üyelerine, içten teşekkürlerimi sunuyorum.

           Uzun bir hayat hikayem var. Ama kısaca; 1967 yılında Bolu'da doğdum. 1985 yılı itibarıyla eğitim, askerlik, profesyonel iş hayatı ve de şartlar dolaysıyla Bolu'dan ayrıldım! Dünya'yı dolaştım farklı yerlerde yaşadım ama İkametgahım, hep Bolu'da kaldı. Hep Bolu'da oy kullandım. Hep Boluspor'u tuttum. Bütün araçlarımın plakası 14 oldu. 17 yıl Bolununsesi'nde Bolu'yu ve Boluluları yazdım! Büyük bir olasılıkla benzer ikinci bir örnek yoktur. Bolu'yu hep yaşadım.   Benim için özne Bolu'dur. Öznesi Bolu olan herkeste dostumdur. Birileri Bolu'ya gelirken, ben Bolu’dan beşinci defa dönüyordum. Yine birileri, Bolu'nun haritada yerini bilmezken, ben Bolu'nun dağlarını taşlarını ağaçlarını sayıyordum. 

          Allah nasip ederse, 1 Nisan 2019 Tarihi itibarıyla Bolu Belediye Meclisi'nde görev yapacağım. Belediye Meclis Üyeliği'nin ne anlama geldiğini ve ne olup ne olmadığını iyi biliyorum. Genlerimde bu konuda güçlü! Dedem Hasan Bandakçıoğlu, Babam İbrahim Yener Bandakçıoğlu da bu görevi geçmiş tarihlerde yaptılar. Bolu'da ne benim, ne de ailemin hiç bir ferdinin ticari bir faaliyeti yok. Dolayısıyla bir B planım yok. Tek dileğim gelecek kuşakların gurur duyacağı bir şehre katkı sağlamak.

          Evet,  son aylarda, çok özel bir dönem geçirdim. Bana değer veren herkese, farklı siyasi görüşlere sahip olan, büyüklerime, dostlarıma, kardeşlerime ve bu süreçte bana manen destek olan çalışma arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür ediyorum. Bolu'nun rol bir model olmasını diliyorum.  En zorda bile, saygının, sevginin ve de seviyenin bu güzel coğrafya da ön plana çıkıp, Türkiye'ye model olması en büyük misyonumdur. 

                                                        Cumhur Bandakçıoğlu

    • M.C.26 Şubat 2019 . 00:13

      Boluya hizmet etmek için Bolu'da yaşamak gerekmez, tam tersi, kafayı bolu dışına çıkarıp dünyada neler olup bitiyor, onlar nerede biz neredeyiz durumunun farkına varıp, kişisel gelişime abanıp, vizyonu genişletip sonra da cesaretle dönüp bunları Bolu'ya adapte etmek gerek, çevredeki bir sürü olumsuz görüşe ve düşünceye rağmen. Cumhur da bunu başaracak kapasiteye sahip, bunun nesi insanları bu kadar rahatsız ediyor anlayamadım. Başaracak...
    • mete cagliyan25 Şubat 2019 . 23:10

      Boluya hizmet etmek için yıllardır Bolu'da yaşamaya hiç gerek yok, dışarıya çıkıp, kendini ve vizyonunu geliştirip, sonra dönüp onlarla katma değer yaratmak çok daha erdemli, sanırım Cumhur bunun güzel bir örneği olacak, ayrıca havaya sokmaktan bir zarar da gelmez, demotive etmek yerine bence havaya sokun, belki bazı şeyler değişir ha! eminim bolunun imajı değişecek...başarılar cumhur, listenin başından da sonundan da girsen başaracaksın...
    • bolulu25 Şubat 2019 . 15:20

      cumhur bey saygıdeğer sevilen bir kişisiniz bizde size saygı duyuyoruz ama birtek şey sormak istiyorum 1. sıra adayısınız listeye giremeyen arkadaşlara karşı vicdanen rahatmısınız saygılar
    • mete cagliyan25 Şubat 2019 . 11:45

      Cumhur'cum kararından ötürü tebrik ederim, umarım Bolu için ve senin için en iyisini yapacaksın, mutlaka herhangi bir nedenle olumsuz yazıp kıyaslamalar yapanlar olacaktır, kick them all!
    • Bolulu24 Şubat 2019 . 14:38

      Bolu’ya hizmet etmek için Bolu da yaşamak lazım Bolu 25 sene önceki Bolu değil sorunları bilmek lazım anlamak lazım Bolu’da ikamet edip katma değer yaratan herkes benim için boluludur
    • Cevat Arslan 24 Şubat 2019 . 11:40

      Tebrikler kardeşim başarı sağlık ve huzur sizlerle olsun
    • tanju bilgili23 Şubat 2019 . 21:54

      hayırlı olsun aktif hayatında başarılar dilerim yürekten başarılar
    • Lütfi Erkan Gökce22 Şubat 2019 . 13:44

      Allah yolunu açık etsin inşallah; Şimdiden hayırlı olsun;Çok sevindik.
    • H. Cumhur Bandakçıoğlu21 Şubat 2019 . 14:41

      Sn. efkm14 Bey, Yener Bandakçıoğlu olmak kolay bir mesele değil haklısınız. Zaten hiç bir insan hiç bir insanın yerini tutamaz. Her insanın fıtratı farklıdır. Sizin ima etmeye çalıştığınız havaya gelirsek, yorum sahiplerine büyük haksızlık ederseniz. Onları yazanlar beni birebir tanıyan şahıslardır.
    • efmka1421 Şubat 2019 . 10:00

      cumhuru bu kadar havaya sokmayın. babasının yerini tutmaz
    • Orhan Tüzmen 21 Şubat 2019 . 00:44

      Tüm yaşamın ve başarıyla dolu yıllarla Bolu'muz için daima var olan değerlerinle layık olduğun bu başlangıçta ve aşamalarda sonsuz başarılar dilerim
    • Erhan Kaya20 Şubat 2019 . 20:41

      Cumhur'cugum kutluyorum seni... Cumhuriyetin bu zor dönemin de başarılı işler yapacağından hiç şüphem yok..
    • Tarkan Tombak20 Şubat 2019 . 19:40

      Cumhur Bandakcıoğlu, geleceğin modern Bolu'su için mükemmel bir tercih, şimdiden tebrik eder, başarılar dilerim. Bolu için doğru bir karar, hayırlı olsun.
    • H.Cumhur Bandakçıoğlu20 Şubat 2019 . 16:38

      Murat Bey, Bu bir açıklama değil. Bu bir Teşekkür Yazısı. Benim 17 yıldır yazdığım köşede yayımlanan ve Facebook da paylaşılan. CHP İl Örgütü'nün bir sıralama ile ilgili düşündüğü vardır. O listede ki herkes son derece değerlidir. Sıralama sembolik ve mecburiyettendir. Belediye'nin bir başkanı ( yürütmenin başı), başkan yardımcıları , idari birimleri , sorumluları ve çalışanları vardır. Belediye Meclisi üyelerinin asli görev
    • Hüseyin Kaya20 Şubat 2019 . 15:43

      Cumhur bey arkadaşım. Hayırlı uğurlu olsun yeni dönem ve uzun yıllar gelecek dönemlerde Bolu ya önemli katkılarınız olacağını düşünüyorum. Benim öznem de çocuklarım. Çocuklarımın ikisininde doğum yeri Bolu. Boluyu siz dostlarımla birlikte seviyorum. Saygıyla sevgiyle.
    • Ilhami Akın20 Şubat 2019 . 13:23

      Hayırlı uğurlu olsun kutlarım
    • murat ataman20 Şubat 2019 . 13:21

      Açıklamanızda,İstanbul dan dönüş zamanınızı,evinizi buraya taşıyıp taşımayacağınızı,iş hayatınızda nasıl bir değişiklik yapacağınızı belirtseniz daha faydalı bir açıklama olurdu. Bu açıklama çok sığ olmuş.''Benim için özne Bolu'dur. Öznesi Bolu olan herkeste dostumdur. Birileri Bolu'ya gelirken, ben Bolu’dan beşinci defa dönüyordum.''. Demek ki CHP yönetimi Bolu için sizi çok önemli görmüş ,1 numara yapmış.Hay
    • akın sönmez20 Şubat 2019 . 13:18

      belediye meclis üyeliğini şimdiden kutlar,başarılar dilerim.Umarım başkanla birlikte olur.
    • Gürsel Esen 20 Şubat 2019 . 12:36

      Kutlarım Cumhur.Başarıların hep daim olsun.
    • Mustafa Yaşar Eyüpoğlu20 Şubat 2019 . 12:13

      Sıkıntılı günlerin iç açıcı haberi oldun Cumhur. Seçenleri ve seni kutluyorum. Bolu'muza müjdeler olsun..
    • Mehmet özbek20 Şubat 2019 . 12:09

      Bu başlangıç olsun başkan olarak görmek isteriz.Yener amcanın adaylığında çocuk aklımızla koştumuşduk kaybedince çok üzülmüşdük
    • Mehmet Gündoğdu meh.gund20 Şubat 2019 . 11:52

      Sevgili Cumhur, Bolu'ya katkı sağlayacağından eminiz. Kalite ve estetik getireceğine de inanıyoruz. Hadi kolay gelsin, hayırlı olsun.
    • Ayhan Can20 Şubat 2019 . 11:51

      Bolu'nun en nadide insanlarından biri olan asil ruhlu Cumhur'a yürekten başarılar...
    • Onursal Özbek20 Şubat 2019 . 11:31

      Bolu icin büyük şans. Başarılar diliyorum
    • i_atalaybolu@hotmail.com 20 Şubat 2019 . 11:11

      Sayın Cumhur Bandakçıoğlu, sizin Bolu için verilen her görevi layıkıyla yapacağınızdan hiç şüphem yoktur. Olamazda. Hayırlı olsun.
    • Guzel haber20 Şubat 2019 . 11:02

      Biraz gec oldu ama... iyi de oldu. Secim yarisinda basarilar dilerim. Tebrik ederim. Hayirli olsun.