Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Böyle trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?

Böyle trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?
    19 Şubat 2019

    Caddenin trafiğini bu şekilde keserek trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?

    Böyle trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?Böyle trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?

         Böyle trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?

         Okuyucu haberi    

          Bahçelievler Mahallesi, Bahçelievler Polis Merkezi’nin önündeki Şemsi Ahmet Paşa Caddesi üzerinde bulunan A-101 Market, diğer mahallelerdeki şubelerinde olduğu gibi, trafik kurallarını hiçe saymaya, yolu istediği gibi kesmeye devam ediyor.

           Fotoğraflarda görüldüğü gibi, yolu bu şekilde keserek mal indirmek için trafiği katletmeye kim cesaret edebilir?

    • Aladağlı30 Mart 2019 . 14:13

      Düzen sesim sana otopark için para ödeme zorunluluğun yok ben yıllardır vermiyorum vermeyeceğimde. Ki zaten avukatların çoğu da vermez bunu.
    • Murat B. 1 Mart 2019 . 14:47

      Ters yöne hatalı park yapanlar dikkat çekmemiş çok ilginç
    • Murat 1 Mart 2019 . 05:23

      Ne Yapsın şimdi peki.? zahten malzeme indirme 15 dk...Haber Yapılacak Bir Sürü Malzeme var BUNA Kadar.
    • s.s24 Şubat 2019 . 10:08

      Her taraf bolubeyi dolmuş başta şu boluspor adına park işini yapan mafya 1dk geçikme için 1,5 tl para istediler iyiki vermişim yoksa icraya verirlermiş, ikinciside sanki yol önceliği onunmuş gibi uzun uzun kornaya basma cüretini gösteren halk otobüsü şöforü ,üçünsüde yol kenarları komple araç dolu doğal güzellikleriyle çok önemli bir turizm merkezine bu uygulamalar yakışmıyor. Ön plana çıkan insanların biraz daha düzelmesi dileğiyle
    • DÜZEN21 Şubat 2019 . 19:38

      KAPİTAL DÜZENE AYAK UYUDURACAKSINIZ SÖZ ZİNCİR MARKETLERİN. MAHKUMSUNUZ BURALARDAN ALIŞVERİŞ YAPMAYA ....BU NEDENLEDE SESİ ÇIKMASIN KİMSENİN
    • O kadar21 Şubat 2019 . 09:29

      Trafikte idare ediverin 30 dk denmez. Kanunlar var bu ülkede. O yollar kimsenin tapulu malı değil. Herhangi bir market para kazanıp cebini dolduracak diye kimse benim, ailemin veya çocuklarımın hayatını tehlikeye atamaz. Park yeri bulamıyorsa da boşaltma yapmayacak...!
    • Bolulu21 Şubat 2019 . 09:28

      Yok adamın yerine kendinizi koyun vb. Yorumları geçin. O sekil yolu kesmenin hicbir sekilde aciklmasi yok. O dediginiz 10-15 dakika içinde o yoldan ambulans veya itfaiye geçmesi gerkirse ne olacak. Kamyon yola dik cekilecegini yola paralel ceksin.
    • Yunus20 Şubat 2019 . 23:49

      Harika Park ve yük indirme bindirme yerlerimiz var. Adamlar ne yapsınlar herkes ekmeğinin peşinde. 10-15 dk yada 30 dk idare edin. Haber yapacak ne buldunuz bu olayı. Düzeltin park sistemini. Koyun marketlerin önüne dubaları . kimse uğraşmasın.
    • Emir20 Şubat 2019 . 15:04

      E5 kenarındaki kapanan adesenin arka tarafındaki depo girişininde de aynı durum yıllarca sürdü, sadece A101 değil ki hemen hemen tüm marketlerde aynı durum söz konusu, çok geç kalınmış bir haber, herhalde haberi yapan arkadaş ilk defa yolunu değiştirmek zorunda kaldı.
    • Vatandas20 Şubat 2019 . 09:44

      Adamın sucu ne sızce dusenemıyormu bunu herkez baskasının acıgını bulanakadar kaldırımlar ful dolu insanların engellılerın gececegı bosluk yok bunları gundeme getırım o sofor 20 25 dk.kalıp gıdecek biraz elestırırken kendınızı karsı tarafın yerıne koyun yargısız infaz yapılıyor
    • Nokta20 Şubat 2019 . 09:29

      Polis merkezi 100 metre mesafede uyuyor mu?
    • Halkın sesi19 Şubat 2019 . 23:12

      Bu araç yine iyi diğer marketlerde yol artı çift taraflı kaldırım kapatılıyor Bırak’ın araçlara yayaya bile geçiş imkanı bırakılmıyor