Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Bolu’ya hiç mi hiç yakışmadı! 

Bolu’ya hiç mi hiç yakışmadı! 
    29 Ocak 2019

    Bolu'da hemen herkes; bu heykelciğin Bolu’ya ve Köroğlu efsanesine hiç mi hiç yakışmadığını net bir dille ifade ediyor.  


           Devasa bir heykel olacak, Bolu’nun her yerinden görünecek denildi. Devasa bir kaide hazırlandı. Üzerine devasa bir Köroğlu heykeli konulacak diye beklenirken, devasa kaidenin üzerine kelebek gibi bir şey konuldu. 
           Bolu'da hemen herkes; bu heykelciğin Bolu’ya ve Köroğlu efsanesine hiç mi hiç yakışmadığını net bir dille ifade ediyor.  
           Ön planda Köroğlu’nun heykeli olması gerekirken, kaidenin dibine kadar gelip dikkatli bakınca tepede bir heykel olduğu ancak görülebiliyor. 

    • Vatandaş6 Şubat 2019 . 09:57

      Eğer Köroğlu'nunun heykelini görmek istiyorsanız Kıbrıscığa gidin DOğan Başkan yaptı. köroğluna yakışan bir görünüm
    • Birol5 Şubat 2019 . 16:24

      Melih GÖKÇEK Ankara'da Atatürk Orman Parkının katlederek yapmış olduğu park ve içine koymuş olduğu dinozor heykellerinden kurtulmak için Ankara Büyük Şehir Belediyesi bir yıldır çözüm üretemedi. Milyonlarca lira harcanmıştı. Amaçları Atatürk Orman Parkını ortadan kaldırmaktı. Başardılar lakin Atatürk'ün ve milletin lanetinden kurtulamadılar. Ufku olmayan kaba saba Alaaddin Yılmazdan böyle çirkin projeler beklenir.
    • Sebenli3 Şubat 2019 . 10:23

      Belediye başkaninin ve yardimcilarinin cebinden para mi cikiyor ? Yapalim mi yapalim diyorlar . İSRAF kavrami zaten yok.5 milyon heykel 5 milyon beton kaidesine verildi. Bu para kimin cebinde çikti.Büyüksuya plaj yapacam dedin. Sirf kamu yararina gostermek için suyun yani basindaki tarlalara DSİ den yari sulanir yari sulanamaz diye rapor çikarttn.Oralari hendek yapip rezil ettin.
    • bolulu1 Şubat 2019 . 20:56

      hadi başkan görmedi yanındaki hazır yiyiciler ne iş yapar.
    • uyan bolulu31 Ocak 2019 . 22:06

      BUNUN MASRAFLARINI ALATTİN VATANDAŞLARDAN SÖKE SÖKE ALACAKTIR
    • Mithat Kara31 Ocak 2019 . 19:55

      Bu Alaaddin Yılmaz kamunun parasını boşa harcıyor. Yaptığı her iş son derece zevksiz ve kalitesiz... Yapılan işler ne yazık ki hiç denetlenmiyor. Eğer ciddi bir denetim yapılsa kamunun kıt kaynaklarının nasıl boşa harcandığı görülmüş olur.
    • Orhan31 Ocak 2019 . 00:10

      Boyutlar çok orantısız emek ve harcama boşa...
    • bolulu30 Ocak 2019 . 22:27

      Boşa harcanan paralar.
    • AHMET30 Ocak 2019 . 11:24

      KÖROĞLU KAZIĞA OTURTULMUŞ GİBİ OLMUŞ, YUH YAZIKLAR OLSUN YAPTIĞINIZ MASRAFA DEĞDİ Mİ YANİ.. ! ORAYA HARCAYACAĞINIZ PARAYI GENEL GİDERLERDE İNDİRİM YAPSAYDINIZ DAHA MAKBULE GEÇERDİ. DUA DEĞİL BEDDUA ALIYORSUNUZ SEBEP OLANLAR....
    • Abd30 Ocak 2019 . 11:04

      Ya arkadaş bu heykel meydanda olsaydı.çocuklar bu heykelin kime ait olduğunu daha iyi anlarlardı
    • memett30 Ocak 2019 . 10:40

      şeye kelebek konmuş gibi
    • Salih ÖZDEMİR30 Ocak 2019 . 09:26

      Öncelikle Kamuran beye geçmiş olsun .Nihayet Bolunun gerçeklerine döndü.Uzaktan sadece kaidesi gözüküyor yanına kadar gittim Tavuk gibi duruyor. Köroğlunun şanına yakışmamış.Ne rengi ne yeri ne ebatı nede hatları olmamış.Köroğlunu küçük düşüren bir uygulama olmuş.Mengen aşçılık okulunun Boluya aldırma çabaları gibi Köroğlunun , Dörtdivan yerine Boluya dikilmesi de yanlış.Taş yerinde ağır ,boşuna dememişler.Bence Köroğlunun heykelinin yerine kendi heykelini diksin
    • H.Berrak ATEŞOK AKYOL30 Ocak 2019 . 07:40

      Doğma büyüme Bolu'luyum.Bolu'nun sımgesı ve kahramanı KÖROĞLU anıtının böylesıne tuhaf bır şekılde şehrın ortasına konmasını fevkalade kınıyorum.Bılemıyorum;memleketıme gelınce nasıl bırgörüntü ıle karşılaşırım.Ama şuan neolduğu belırsiz bir tuhaf devasa heykel kaıdesı.Derhal ilgililerce kaldırılıp KÖROĞLU'na yakışır heykel gibİ heykel ,sanata gerçekten hakım kişilerce ve özenle yapılıp bu ayıp giderilmeli.Saygılarımla.AVUK
    • Balıkçı30 Ocak 2019 . 01:12

      Kılavuzu karga olanın ...... .... !