Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Şehir içine tır park etmek yasak değil mi?

Şehir içine tır park etmek yasak değil mi?
    11 Mart 2018

             Sümer mahallesi Şehit Murat Menteş sokağa bir tır sürekli park ediyor. Hemde gayrınizami bir şekilde.

             Belediyeye şikayette fayda etmiyor.Büyük bir kaza olduğunda herhalde belediye uyanacak.

    • bolulu25 Mart 2018 . 11:58

      Belediye belediyeciligin ne oldugunu bilse boyle sorunlar olmaz. TIRin sehrin isi ne ? Tir parki yokmu?
    • KöroğluTorunu15 Mart 2018 . 14:04

      Cici Taksi arkası KARAKAYA Ticaret gece gündüz giren TIrlar çıkan malzeme yüklü kamyonlar kepçe ile boşalan kum çakıl tuğla kiremit yığınları adam her yeri kapattı kiraladım diyor istediğimi yaparım diyor çocuklar yaşlılar hastalar  altında kalacak bir gün inşallah iş işten geçmez her taraf toz yapılan parke yollar ağır tonaj kamyonlar nedeniyle çökmüş ayrıca gece park için bırakılan Düzce Midibüsleri  sarhoşların WC ihtiyaçlarını karşılıyor Balkonlara aileler gece çıkamıyor ilgilenen yok
    • vedat aslan13 Mart 2018 . 14:48

      Haklısınız. Kürkçüler Toki konutlarında da bu durum hep var. İlgili kurum kişiler görevini hiç yapmıyor.
    • ahmet13 Mart 2018 . 11:39

      Bu sokağa sadece tır değil tavuk kamyonlarıda park ediyor. Ayrıca sokak parke taşı kaplı olduğundan ağır vasıtalar her geçişinde evler sallanıyor. DEFALARCA ŞİKAYET EDİLDİĞİ HALDE KİMSE İLGİLENMİYOR. Yol bozuk, kaldırım yok, tır, kamyon , otobüs hızlı geçiyor, herhalde büyük bir kaza bekleniyor bu sokakla ilgilenmek için.
    • Bitik Esnaf13 Mart 2018 . 11:11

      Belediye'ye değil, Trafik Polisi'ne şikayet edilmeli.
      Şayet Trafik Polisi işlem yapmıyorsa, kanıtlarla birlikte durumu anlatır bir dilekçe ile BİMER'e başvurmalısınız. Bu sefer görevini yapmayan Polis için yetkili makamlar gereğini düşünür.
    • Hasan Şenel 28 Ekim 2011 . 22:40

      Sayın  bandakcıoğlu  bende  O  yaşayan EFSANE nin bolu komanda tugayındaki  şanslı askerlerinden biriyim , komutanımla ve tarkanla görüşüyoruz , sizede  çook teşekkür ederim  bu güzel yazınız için .  hoşca kalınız .
    • Tarkan Tombak26 Ekim 2011 . 16:07

      Cumhur um ağzına diline sağlık, bir kez daha zevk ile okudum.Selahattin abi selamlar, sizi hatırlayamıyorum kusura bakmayın  bildiğin gibi biz o zamanlar 10 lu yaşlardaydık. Size babamın ev telefonunu verebilirim, bu numaradan ulaşabilirsiniz , çok şükür iyiler izmir'de yaşıyorlar. Selam ve sevgilerimle. 02323626177
    • selahattin oğraş26 Ekim 2011 . 00:20

           sayın bandakçıoğlu,merhaba nasılsınız.ben astsubay Erol tombak komutanımın 1974 kibrıs muhafız takımı erlerinden,selahattin oğraş. erol komutanımı tanımışsınız sanıyorum,beni bilgilendirebilirseniz bahtiyar kalırım ,hoş   ve esen kalınız.