Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Kavşakta yayalar nerden yürüyecek?

Kavşakta yayalar nerden yürüyecek?
    20 Aralık 2017

             Kavşakta yayalar nerden yürüyecek?

              Fotoğraflarda görünen yer İzzet Baysal Bolu Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi köşesindeki dönel kavşak (hasan kanca kavsağı).

              Burada kaldırım olmadığı için yayalar araçlarla beraber, araçlara ayrılan yolda yürümek zorunda kalıyorlar. Yetkililerin buraya en kısa zamanda bir kaldırım yapmalarını bekliyoruz.

    • ARSLANBEY9 Ocak 2018 . 09:42

      yayanın kavşak içinde yürümesi tehlikeli ve güvenli değildir. ki kavşaktan 10-20 metre kavşak çıkışından sonra yaya geçidi verilir. kavşağın tüm çıkış yollarında yaya geçiti vardı. Ama 20 metre yürümemek için kestirme kavşak içinde geçmek isteyenlere ayrıca bir yaya geçiti yoktur...!
    • bi adam29 Aralık 2017 . 00:44

      belediyecilerin 4X4 gamyonetleri cipleri va vatandaşda alsın nöçün yörüyalla olmadı bi eşşek alsınna 4X4 alla allaa :D:D:D:D:D
    • Bay Bilen E21 Aralık 2017 . 18:32

      Sayın Bilen dediğinizde doğruluk payı var ama bu konuda yazmanız biraz absürt olmuş.Bu iş fiziğe aykırı gidin yerinde görün derim.
    • kültür21 Aralık 2017 . 13:41

      Koca bulvarın ortasında Taksi Durağı, kümes gibi otobüs durağı, yol ortasında çöp konteynırları,kaldırımı unutulan çevre düzenlemesi, yola açılan bisiklet yolları içine ettiniz Bolu'nun en geniş en güzel caddesinin, bi elinizi çekin şu güzelim memleketimden artık..
    • Hüsnü Kuru20 Aralık 2017 . 23:37

      Bu işin kim planını kim yaptı ise bir saniye bile bekletmeden  diplomasını iptal ile birlikte derhal kapının önüne konmalı.
    • kanca20 Aralık 2017 . 16:25

      Kanca'nın binasına bişey olmasın, Koca binanın daha iskan ruhsatı bile yok. allah korusun park yeri falan dearalır, öbür evler, yayalar, şehitler mezarlığı bile umurumuzda değil, bir de yaya ne ki bize çiçek dikecek yer lazım siz uçun kaçın bişey olursa hastanenin dibi nasıl olsa.. Not: o civar başkanın oy deposu