Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

EGZOZ TERÖRÜNE DUR DE !

EGZOZ TERÖRÜNE DUR DE !
    27 Haziran 2017
    EGZOZ TERÖRÜNE DUR DE !

           Sayın okurlar, herkese selamlar. Bolu'da şu egzoz terörü öyle bir hal aldı ki artık canımdan bezdim. Halkın huzurunu kaçıran egzoz seslerinden bıktım. Denedim yapılıyor diyorlar, ama bunlar hiç kesilmiyor. Motorun arkasında plakası yok trafikte nasıl geziyor ? Onu geçtim bir de egzoz değiştirip PAT-PAT-PAT, GÜM gibi sesler çıkarıyor. Sadece motor da değil, herkesin bildiği gibi çakal takımının bindiği araçları herkes tanıyor artık. Trafik ekipleri ne yapıyor aklım almıyor. Bu egzoz terörünü vatandaş mı bitirecek yoksa trafik ekipleri mi ? Bunların şah damarına ulaşmak için, sanayide modifiyeci dükkanlarını ve şehir merkezindeki modifiye yapan dükkanları "SIKI" denetim altına almanız gerekiyor. Buradan yetkililere sitem ediyorum. Rahatça bunlar nasıl dolaşıyor ? Şikayet edecem adamın plakası yok... Eğer diyorsanız ki, biz baş edemiyoruz kardeşim hangi birine yetişelim, Ben gönüllüyüm, verin yetkiyi tepelerine bineyim. Asıl mesele, mesleği sevmek ve layıkıyla yapabilmek. İnşallah şu serserilere bir çözüm bulursunuz. BIKTIK ARTIK BIK-TIK.

    • haluk tk11 Ekim 2017 . 23:26

      bolumuzda özelikle gece 24 den sonra eksoz bağırtmaları nara atmaları motorla bağrıtarak gezmeler birde bu nargile kafeleri denetimi yok bir çoğunun ne zaman kapandğı belli deyil özel otolarda yüksek sesle mizik dinlemek bildiyim kadarıyla bunların bir çoğu yasak ama denetim yok ceza yok adam gece bir iki cıvarı açmış müziyi sonuna kadar kimseyi takdığı yok yasalar mı yetersiz yoksa uygulayanmı yok
    • Borçlu Esnaf17 Temmuz 2017 . 21:54

      17.07.2017, 21:40-21:45 zaman aralığında Atatürk Blv. Mahzen Tekel'in önündeki trafik ışıklarında bekleyen 2 araçlı Serseriler yine halkın huzurunu kaçıracak şekilde egzoz sesleri çıkararak Midye14'ün yanından D-100'e bağlanmıştır.
      Trafik ekipleri, verdiğim bu bilgiler ışığında MOBESELERİ inceleyerek bu SERSERİLERE gerekli cezayı yollamalıdır.
      Ben bu kadar bilgi paylaşıyorum buradan. Bir zahmet trafik ekipleri de halkın huzurunu düşünerek gerekli işlemleri yapmalıdır.
      MOBESELERDEN plaka tespiti yapılabilir.
      Araçlar belli zaten TOFAŞ gibi serseri takımının kullandığı araçlar.
      (Düzgün süren TOFAŞ sürücülerini tenzih ederim.)
    • idris kemal aytar17 Temmuz 2017 . 16:34

        Bu memlekette yılın polisi seçilen memuru mükafatlandırmak için Ankara Ulus meydanında görevlendirdiler.Balık baştan kokar,polis ve zabıta görev yapamıyor.Yapmak isteyenlere sürgün hemen hazır.AKP'liysen veya AKP'li dayın varsa sorun değil ceza ödemezsin.Patlak egsozlar,hem hava kirliliği hem gürültü kirliliğidir.Mutlaka önlem alınmalı.Sayın Bolu valisi neredesiniz,lütfen bu şikayetleri duyun.Bu egsozlar yüzünden bir gün büyük sorunlar yaşanabilir,vatandaşlar çok rahatsız oluyorlar ve bir gün mutlaka birilerinin başı belaya girer,bizden uyarması,insanların sabırları ile oynamayın.Bir de tek yön işaretlerine hiç riayet edilmiyor,tehlike kol geziyor,lütfen dikkat.Saygılarımla.
    • Sakin Bolu8 Temmuz 2017 . 22:37

      Kahve durağı önü ve migros çevresi gece 2-3 e kadar yüksek sesle müzik açan araçlarla dolu.çoğu da yabancı plaka.Lütfen bir önlem alınsın artık.Evlerimizde gürültüden durulmuyor.
    • ATAKAN2 Temmuz 2017 . 13:52

      görevli olan denetim mekanizmaları çalışmıyor.. Rezalet bir Bolu rezalet trafik ve ekipmanları..köyün bile bir edebi adabı var bolunun yok
    • Dursun YILMAZ29 Haziran 2017 . 14:53

        Eğitimin  yok ise,mesleğin yok ise,yapacak bir işin yok ise ,geleceğin yok ise,sorumluluğun  yok ise,beynin boş ise,cebin boş ise ve boş vaktin  çok ise otur da bir kaç satır kitap oku kardeşim.Motor egzoz(ben öğrenci iken eksoz yazılırdı)sesinden zevk alıyorsan senin tedaviye ihtiyacın var demektir.Git tedavini ol.Kendini kabul ettirmek için egzoz sesinden medet umma.Her zaman aklını olumlu kullanman dileğiyle...
    • Ali YILDIRIM29 Haziran 2017 . 11:14

      Sanki bu eksozcular dışarıdan geliyor, senin oğlun benim kardeşim. Bizim etrafımızdaki insanlar. Bizimde dikkat etmemiz gerek. Sadece yetkililere bırakmamak gerek. Ama haklısın yeter bu eksoz terörü bitsin, bağlansın, Ağır cezaları olsun.
    • TUNA AKCALI29 Haziran 2017 . 07:55

      Tespitleriniz çok yerinde. Bu araçları görenlerin plakaları alarak 155  numaralı telefona bildirmeleri ve trafik ekiplerinin de bunları trafikten men etmeleri gerekir.
    • Borçlu Esnaf28 Haziran 2017 . 16:56

      Bugün, tespit ettiğim bu motorlardan biri dükkanın önünden geçti.
      Yine plakası yok.
      Motor siyah, egzoz patlak.
      Süren kişinin üstünde "AY-YILDIZ, KIRMIZI BEYAZ t-shirt" vardı.
      Yine PAT-PAT-PAT, GÜM diye diye bağırttıra bağırttıra gitti.

      Yetkim olsa, hooop gel bakalım buraya...
      Ehliyet göster - Kesin yoktur.
      Plaka nerde ? - Bağla motoru.
      Buna bir de çevreye verdiği rahatsızlıktan dolayı okkalı bir ceza yaz.
      Bak bakalım aklı başına geliyor mu...

      Bu takılan "MOBESELER" boşa çalışıyor sanırım.
      TIK YOK...
    • Alim yilmaz28 Haziran 2017 . 09:33

      Dodurga cad.eksozcu ve surat yapanlar icin pilot bolge..cagsudan e-5 arasi her turlu genclere hizmet vermektedir.isik yok,kontrol yok.serbest bolge yani..duyurulur..bide emniyetin 200 metre yakininda.abart egsozla yada kasksiz motorla yuksek suratte gidilebilir.firindan ekmek alirsaniz dortlulerinizi yakip yolun ortasina park edebilirsiniz..normal ve duzgun vatandas bekler..kaza yapmazsaniz sorun yok..kaza yapatsaniz kanunlar islemeye baslar..belki bu yazidan sonra emniyetimiz orda bi uygulama yapmaya baslar..