BolununSesi, Bolu Halkı'nın vicdanının sesidir

BELEDİYE'DEN, KÜRKÇÜLER MAHALLESİ YOLUNUN BİR AN ÖNCE YAPILMASINI BEKLİYORUZ..

BELEDİYE'DEN, KÜRKÇÜLER MAHALLESİ YOLUNUN BİR AN ÖNCE YAPILMASINI BEKLİYORUZ..
    4 Mayıs 2017

            Fotoğraflarda görünen yol, günde ortalama on bin kişinin kullandığı Kürkçüler mahallesi yolu.. Kağıt üzerinde bulvar olarak görünmektedir.. Fakat 2 yıldır yolun mevcut görüntüsü fotoğraflardaki şekildedir..! Yolda hiçbir değişiklik veya ilerleme olmadı maalesef.. Fakat Belediyemiz, şehir merkezindeki mahalleleri veya iki adım ötedeki Paşaköy mahallesinin yollarını gece gündüz de olsa çalışarak defalarca asfaltlamakta,onarmakta, oda yetmiyorsa ara sokaklarına kadar parke taş döşemektedir..

            Fakat Bolu sadece merkezdeki bu 3-5 mahalleden ibaret değildir.. Şehirdeki her köşe başını çiçeklendirip, dağı-taşı lalelerle donatarak çağdaş kent olunmamaktadır.. Bizler, verdiğimiz vergilerin karşılığı olarak 2 yıldır sadece ana ulaşım yolumuzun yapılmasını beklemekteyiz.. Kürkçüler Mahallesi ve çevre köyler ile beraber,

           Memursen ve Kürkçüler TOKİ Konutlarında oturan binlerce kişinin senelerdir kullanmak zorunda olduğu bu yoldan neredeyse iki araba bile yan yana geçememektedir.. Bizler Bolu Belediyesinden, bu en temel ihtiyacımızın karşılanması konusunda gelişme beklemekteyiz.!

    • murat yurttas15 Mayıs 2017 . 09:04

      ÖNCELİKLE BU HABERİ YAPAN OKUYUCUYA; BU HABERİ YAYINLAYAN BOLUNUNSESİ.COM AİLESİNE VE 12.05.2017 TARİHİNDE ASFALT DÖKEN SAYIN BOLU BELEDİYESİ YETKİLİLERİNE TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİRİZ...UMARIZ ÇALIŞMALARIN DEVAMI GELİR VE YAYA YOLU İLE ELEKTRİK DİREKLERİNİN DURUMU KESİNLEŞİR.
    • Deli DUMRUL12 Mayıs 2017 . 14:28

      SAYIN BAŞKAN İLLEDE BİRİSİN ÖLMESİ Mİ GEREKİYOR BİŞEYLERİN YAPILMASI İÇİN?
    • TARAFSIZ BAKIŞ12 Mayıs 2017 . 14:27

      Bolumuzun güzide diğer yerel gazeteleri böyle önemli yerel halkı ilgilendiren haberleri niye yayınlamıyorlar.
      HELAL OLSUN BOLUNUNSESİ  ...
    • AYKIRI VATANDAS12 Mayıs 2017 . 14:24

      SAYIN BAŞKAN BU YOLUN MİMARİ YÖNÜNDE İDDALIYSA LÜTFEN AYNI MİMARİ YAPIYI ŞEHİR MERKEZİNDE DE UYGULASIN...O ZAMAN ADAM DERİM...
    • emre eldemir12 Mayıs 2017 . 14:21

      BEN BU YAVAŞ GİT GİDEYİNLERİ ORAYA DAVET EDİYORUM. Bİ KERE İKİ ARABA YOLA ÇOK ZOR SIĞIYOR. DİĞER BİR KONU İSE; YAYALARIN GÜVENLİĞİ...
      BİLİP BİLMEYEN BOŞ KONUŞMASIN!
    • bera12 Mayıs 2017 . 11:19

      Yolun yapılmamasının elbet vardır bir nedeni sabırlı olun. sabrın sonu selamettir.
    • milletin asili12 Mayıs 2017 . 00:44

      Yahu vatandaş senin başka hiç mi derdin yok yavaş git yavaş usul usul git sanane direkten yaww ne cok aglayip zirliyonn
    • toki sakinlerinden10 Mayıs 2017 . 08:35

      Sayın editör. Lütfen bu haberi ihmal etmeyin. Gerekirse videolu haber yapıp gündemde tutun lütfen....
    • kemal namlı9 Mayıs 2017 . 17:16

      başkan sen büyük adamsın!
    • toki sakini9 Mayıs 2017 . 15:23

      Toki sakinleri olarak başkan beye iki toplantıda birzat konuyu dile getirdik.derhal halledileceği sözünü bize iki kez verdi. yardımcısına vs. müdürlerine de not aldırdı. sonuç bu. hala bekliyoruz. Bu yolu toz toprak ve tehlike içinde hergün çoluk çocuk kullanmaya devam ediyoruz. Başkan beye vitrin projelerinde başarılar diliyorum
    • mahmut aydın9 Mayıs 2017 . 15:22

      Toki sakinleri olarak başkan beye iki toplantıda birzat konuyu dile getirdik.derhal halledileceği sözünü bize iki kez verdi. yardımcısına vs. müdürlerine de not aldırdı. sonuç bu. hala bekliyoruz. Bu yolu toz toprak ve tehlike içinde hergün çoluk çocuk kullanmaya devam ediyoruz. Başkan beye vitrin projelerinde başarılar diliyorum
    • adalet9 Mayıs 2017 . 15:08

      çok şey istemiyoruz.
      Sadece ADALET. O da sizde yok.
    • cevap veren9 Mayıs 2017 . 15:06

      Eğer orada bir yaya ölsün ben sana bu lafı yedirtirim...!
      Sözüm sana "yav he he!!1(8.5.2017 16:34:08)

      NE OLDU COK MU TRAFİK VAR ACCUKTA YAVŞ GİT TÖVBE TÖVBEE!!!"
    • tebrikler8 Mayıs 2017 . 16:40

      Sayın editör sizi tebrik ediyorum...Böyle cesur okuyucu haberlerine yer veriyorsunuz.
      Diğer yerel gazetelerde bu yok...onlar siyasetin usagı...reklam paralarının nerden geldiği belli oldu...yerel tv kanalları bile sus pus....
    • yav he he!!18 Mayıs 2017 . 16:34

      NE OLDU COK MU TRAFİK VAR ACCUKTA YAVŞ GİT TÖVBE TÖVBEE!!!
    • kemalettin çakıcı8 Mayıs 2017 . 13:49

      Bunların öbür tarafta yatacak yeleri yok....Bilindik mahallelerde gövde gösterisi yapıyorlar...
    • hakan camcı8 Mayıs 2017 . 13:46

      bakın gördünüz mü bu habere rağmen bir tane yetkili açıklama yapmadı.
    • Haklı serzeniş7 Mayıs 2017 . 15:25

      Haberi yazan/yazdıran kardeşimizden Allah razı olsun. Bu çok ciddi bir sorun. TOKİ binaları Bolu belediyesi işbirliği sonucu ihtiyaç nedeniyle yapıldı. Ancak Belediye Başkanı maalesef yapıldığı günden beri TOKİ'ye üvey evlat muamelesi yapmaktan bir türlü vazgeçmedi.  TOKİ sakinlerini nerdeyse hükümete muhalif hale getirdi. Memursen etki ve yetkisini kullanmıyor. Mahalle muhtarının umrunda değil. Madem yolu yapmayacaktın eskisini niye bozdun? Sayın Cumhurbaşkanımızın hatırı olmasa kimse buradan iktidara oy bile vermeyecek. Şehirde de bu bölge sanki oturmaya müsait değil algısı oluşturuluyor. Kürkçüler TOKİ bölgesi Belediyeden hak ettiği hizmeti alsa bence Bolu'nun en güzel bölgelerinden biri olacak. Lütfen bu haklı serzenişe bir kulak verin!
    • Bilir Kişi5 Mayıs 2017 . 20:03

      Seçimlerden önce yaparlar o yolu =)
      Ama oy verirseniz...
    • toki sakini5 Mayıs 2017 . 17:23

      aynen yol görüldüğü gibi 2009 da tokilere çıktık sekiz sene oldu başkan belediye başkanlığına 2003 te geldi yolların hali ortada sekiz senedir bu yollardan gelip gidiyoruz sağır sultanlar duydu sayın başkan duymadı o masal parkı yapacak telefirik yapacak boluyu dünya kenti yapacak yol olmazsada olur.
    • kadir çetinkaya5 Mayıs 2017 . 15:13

      Ekrem bey başkan yardımcısı olmadan önce sayın yılmaz ile haksızlıklara karşı tartışıp olması gerekeni yapıyordu. ama şimdi o sa bıraktı. kendi işine bakıyor
    • kadir bolulu5 Mayıs 2017 . 15:10

      Kürkçüler toki ile memursen toki konutlarında Bolunun birçok kamu kurumunda yetkisi olan insanlar oturuyor.
      Eğer onlar rahatsız olmuyorsa gerisi boş...
    • deli mahmut5 Mayıs 2017 . 14:48

      arkadaşlar boş konuşuyorsunuz? Kimin umrunda.....Ateş düştüğü yeri yakar....Bi 4 sene kadar daha o yol yapılmaz....
    • erdal çetinkaya5 Mayıs 2017 . 14:45

      Geçen o yol ile otoban çıkışının birleşim yeri ile 14 burdaya giden yola asfalt dökmüşler....Bu yollla niye kimse ilgilenmiyor....Bunları başkan yardımcısı Ekrem Bey görmüyor mu?Bir Bolu lu olarak nasıl içinize siniyor...?
    • Nalan Yerlikaya5 Mayıs 2017 . 09:44

      Başkan çalışıyor. Siz kendi işinize bakın. Tabiki Bolunun merkezine yatırım olacak.
    • hamdi hakkı5 Mayıs 2017 . 09:42

      paşaköy adından belli. Yıllardır bütün bürokratlar ve rant sahipleri orada. Ama bu dünyanın öbür tarafı da var. Sen asfatlt makinelerinin hampton için bekletmeye devam et.
    • Nurten Bodrumlu5 Mayıs 2017 . 09:39

      Artık başkan duy sesimizi. Biz Boluya yıllarca emeklerimizi verdik. Bir Bolulu  olarak utanıyorum...
    • bak kardeşim5 Mayıs 2017 . 09:36

      Eğer muhtar tokiden seçilseydi bu böyle olmazdı.
      Artık ne kadar değer gördüğünüzü anlayın....Herkes birbirinini sırtını sıvazlıyor...
    • hakka bilir5 Mayıs 2017 . 09:35

      İnşallah birileri anlar artık...İki araba yan yana zor geçiyor ve kendini mıcırlı yola atsan bu seferde oradan yaya geçiyor. Kaldı ki yaya yolu da yok.....
      Her yıl belediye ye düzenli olarak vergilerimizi ödüyoruz..Biz sadece hakkımız olanı istiyoruz.
    • ali altınışık10 Ağustos 2012 . 00:55

      Yücel KIRMUSAOĞLU Hocamız 1975 yılında adana yapı meslek lisesinde benimde hocamdı ona ulaşabileceğim bir telefom bir mail adresi banada verirseniz çok mutlu olacağım