2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

Kökez Çeşmeleri Niye Akmıyor Sn.Bld.Başkanı ?

Kökez Çeşmeleri Niye Akmıyor Sn.Bld.Başkanı ?
    1 Mart 2017
    Kökez Çeşmeleri Niye Akmıyor Sn.Bld.Başkanı ?

            Sular niye akmıyor Başkan ? Aksa da ip gibi akıyor. Çeşmeler deseniz bakteri yuvasına dönmüş. Belediye bu çeşmeleri hiç mi temizlemez, hiç mi onarım yapmaz ? Daha bugün, stadyumun karşı sokağındaki çeşme bozulmuştu. Boşa akıyor sular. Suriyeliler de ayrı dert... Adam bidonları almış tüm çeşmelere koymuş birer bidon, vatandaş bekliyor Suriyeli'nin keyfini... Biraz sesiniz gür çıksın vatandaş ! Herkes haddini bilecek... Kalın sağlıcakla.

          Not: Fotoğraf bugüne ait değildir.Temsili olarak koyulmuştur.

    • yazık cok yazık13 Mart 2017 . 09:33

      maalesef ucuz siyaset en aptala göre yapılırmış nasıl hakediliyorsak öyle yönetiliyoruz toplum bu rezalet yollara rezalet 100 40 su zamnlarına rezalet kavşaklara rezalet kaldırımlara rezalet pul pul dökülen şanzelizeye razıysa böyle yaşamaya devam birbirimizi yer dururuz
    • jozefin10 Mart 2017 . 09:47

      bi adam haklı beyler...
      akp artık başka aday çıkarsın belediye başkanlığı seçimlerinde caddede fazladan yanan ışıklar... heryıl yeniden toza dumana karışan cadde yerinden oynamış kaldırım taşları caddede elinde süpürge dolaşan işçiler.. her yıl dikilen sökülen çiçekler.. su saatleri cabası pilot il bolu hep hep..en son çıkan yasa çocuk bakım parasında neden pilot il olmadık?? çöp bidonlarında ha keza...mümkünse sebenli olmasın
    • Sol Tehlike7 Mart 2017 . 00:08

      Salih Özdemir o senin sorunun. Suyumu doldurup afiyetle içiyorum. Bir kuruşta senelerdir para vermiyorum. Aksine Bolu'ya gelen akrabalarım her seferinde kökezlerden su doldurur İstanbula eletir.
      Çeşme suyu fiyatları için herkes haklı çok PAHALI!! ve Kökez Suların akmaması için ise Belediye görevlilerin yaptığı açıklama depolarda su az ne zaman her gün akacağı belli değil! YALAN! Bolu halkı suyu sattığını düşünüyor sayın BAŞKAN! Ne kazandırdın boluya?
    • emar6 Mart 2017 . 21:21

      Kraldan çok kralcılar, yağdan çok yağcılar oldukça akmayan sudan şikayetçi bile olamayacağız. Evdeki su temizmiş, gölköyün suyu ne kadar temizse.. Yağcılar siz için kana kana
    • bolulu4 Mart 2017 . 15:34

      adam demişki çeşme suyu daha temiz. kirli diyen yok zaten temizde olsa kireçli olduğu için içemiyoruz. anlaşıl dı
    • Salih ÖZDEMİR4 Mart 2017 . 14:16

      Bolu da en pahalı suyu içen illerden biri Bolu 100 tl lik su alıyorsun 36 tl si anında vergilere gidiyor.Eski sayaçlara ödediğimiz depozito yu   yeni sayaç ücretlerinden düşmeliydiler. Çeşme suyu içilmiyor Damacana ve kökez de olmasa içilecek suyumuz bile yok. Yeni yapılan çeşmeler her sene bakıma muhtaç 2. sene dökülmeye başlarlar örnek ;şehir mobilyalarına bakabilirsiniz. Bolu gibi her tarafı suyla dolu bir ilde ben damacana suyuna  para verip alıyorsam kimse hikaye anlatmasın. Bolu yu 14 senedir Tek adam yönetiyor! yönettiğini zannediyor rezilliği hep beraber çekiyoruz.
    • Bolulu4 Mart 2017 . 02:02

      Biadam kullanıcı isimli kişiye
      Tıkandığın zaman Yalak bulmuş gibi ağzını dayayıp su mu bekliyorsun dayı? :) Paranın ve İmanın kimde olduğu belli olmazmış ama pek sure bilgidiğini düşünmüyorum bu muhalif kafayla :)
    • nejdet uçak2 Mart 2017 . 12:26

      EVLERİMİZİN ÇEŞMERİNDEN AKAN SUYUMUZ KÖKEZDEN DAHA TEMİZ.LÜTFEN BELEDİYEMİZİ KÖTÜLEMEYİNİZ.SAYGILAR
    • nejdet uçak2 Mart 2017 . 01:04

      evlerimizde akan çeşme suyu KÖKEZ  DEN  daha temiz.lütfen  SAYIN ALAADDİN BEYE çamur atmayın.saygılar.
    • biadam1 Mart 2017 . 22:56

      hani derdler ya cami değil cemaat lazım, aynen öyle işte çeşme değil su lazım başkan şatafatlı şatafatlı çeşmler susuz beş para etmez. yolda giderken tıkanıyorsun bi çeşme görüp ağzını dayıyorsun ahaa oda ne su yok akmıyor. bende diyorum bu çeşmeyi yapanında yaptıranında bildiğim bütün sureleri okuyorum. Allah sizden razı olsun.