2021'de olursa bir şikayet, ölümden olsun…

BOZUK YOLLAR . YAMULAN JANTLAR

BOZUK YOLLAR . YAMULAN JANTLAR
    15 Şubat 2017
    BOZUK YOLLAR . YAMULAN JANTLAR

            Bu 2. defa yamulan jantım ve yolun ortasında ortalama 6 santim derinliginde çukur. Lafa gelince yol yaptık diyorsunuz görüyoruz yaptıgınız yolu. Kaş yaparken göz çıkartıyorsunuz vatandaşı zarara sokmaktan başka hiç bir işe yaramıyorsunuz!!

    • bolu sakini5 Mayıs 2017 . 17:26

      biz koyun olduktan sonra halk bozuk yollar için bir tepki gösteremezse böyle gider yap boz yap boz
    • mustafa erenli26 Şubat 2017 . 23:15

      Bolu merkezin yolları delik deşik, ana yollar tali yollar heryer bozuk. bu kadar vurdumduymaz halk başka bir ilde yoktur.
      halk layık olduğu şekilde yönetiliyor
    • Mustafa20 Şubat 2017 . 09:02

      Belediye daha duraklardaki saatleri ayarlayamıyor, yollarımı düzeltecek. Bu kadar sorumsuz ne yaptığını bilmeyen Alaattin ismindeki şahıs kendi poposu darbe almasın diye Mercedes jipler alıyor. Yazık ya, günah be. bu zat tam bir derebeyi. Birde Büyükşehir olacakmış.
    • emrah kurtalan18 Şubat 2017 . 17:43

      hesap sormak mı ....türkiyede birileri yapabilir............başkası yapamaz.......
    • ahmet 16 Şubat 2017 . 12:23

      Tabiatın kalbi BOLU. Yazık.Tozun toprağın içinde yıllarca yaşıyoruz.Tabiatın kalbi BOLU!!!!
    • Bi adam16 Şubat 2017 . 11:35

      Belediyebin tüm personelinde son model 4X4   arazi araçları mevcut o senin jantını yamultan yollar onlara eğlence geliyor. Kendi hususi araçlarınıda neredeyse hiç kullanmadıkları için arazi araçlarıda bozulsa onlar yaptırmadığı için bu yollar onlara sadece eğlence oluyor hoşlarına gidiyor adamların.
    • GÖKDEMİR E.16 Şubat 2017 . 09:14

      Ne yazık ki ben de aynı görüşe katılıyorum. Bolu halkı yöneticilerine tepkisini gösteremiyor ve beceriksiz Bolu Belediyesinden hesap sormuyor.
    • ergün16 Şubat 2017 . 00:10

      bize bunlar azbile iktidar yanlısı olarak biz  hesap sormadığımız sürece muhalefet ne yapsın
    • Selvi Yiğit15 Şubat 2017 . 21:26

      Bolu halkı ne yazık ki çok tepkisiz... Belediye Başkanı 15 yıldır sözüm ona Bolu'yu yönetiyor. Daha doğru dürüst yol ve kaldırım yok. Yollar delik deşik. Kamu kaynakları boş yere harcanıyor. Kimse hesap sormuyor. AKP'li vekiller de şehire sahip çıkmıyorlar. Bolu bu durumda büyük bir kasaba görünümünden kurtulamıyor. Yaşanmaz bir hale geliyor.