Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

En büyük hayali idi...!

En büyük hayali idi...!
    10 Mart 2012

         Başkan'ın en büyük hayalim dediği yollarında ne tekerlek kaldı ne amörtisör.     

         Yakında balıklar yollarda yüzmeye başlayacak.

    • YAZAN19 Mart 2012 . 20:39

      HEPSİNE KATILIYORUM.
    • yazık yazık19 Mart 2012 . 18:19

      Bende en kısa zamanda Bimer'e yazacağım.Ama bence artık bu belediye başkanlığının sorunu olmaktan çoktan çıktı.Nerde MİLLETVEKİLLERİ....???? Nerde Sayın Valimiz...Güzelim BOLUYU HİLKAT GARİBESİ HALİNE GETİRENLERE büyük bir alkış....Bütün bir sene boyuncada pardon bir sonraki kışa kadarda yolların asfaltlanma rezilliğini çekeceğiz daha durun...ÇİLEMİZ DOLMADI...Arabamdaki ve tekerleklerdeki hasarı kim ödeyecek...Belediye bu sene çevre ve temizlik vergisini benden almamalı...o para tamire yetmiyecek çünkü...METE rumuzlu arkadaşa yerden göğe katılıyorum. Kazınca öylece bırakmak mı lazım bir sene....Hiç mi başka yerde doğalgaz döşenmedi..Bir tek belediye başkanım şehircilikten anlıyor,Biz gariban halk ne anlarız bu değişimden öylemi....
    • murat kaya18 Mart 2012 . 20:30

      Sehir icerisinde 25 metre duzgun gidilebilecek bir yol yok.Pasakoy un oradaki otoban girisine alt gecit yapilacak diye kapatildi yaklasik 3 aydir. Kapatilmasindan baska hicbirsey yapilmadi.
      Belediyeyi arayip sordugumda hava muhalefetinden deniliyor ancak Bolu da havalarin bu sekilde gidecegi malum
      bu ise Nisan ayinda baslansaydida bizler bu cileyi cekmek zorunda kalmasaydik olmazmiydi.
      Kisacasi Bolu belediyesinin ulasim konusundaki hicbir faaliyetinden memnun degilim yollar kostebek yuvasi olmus.
      Hicbir girisim yok. CHP liler geceleri yollara bu sekilde delikler acmaya calissaydi bu kadar basarili olamazlardi.
      Toyota marka arabam var, satip Traktor almayi dusunuyorum aksi takdirde bu yollarla mucadele edemiyecegiz.
    • arabacı ahmet14 Mart 2012 . 17:07

      abi arabamda ne amortisör kaldı nede ön takım.1.vitesle bile takur tukur ediyor..
    • asil14 Mart 2012 . 10:58

      bolu merkezde şuan 400 km ye yakın yol yapımı yapılması gerekiyor. En iyi taşeron firma günde 1 km yolu zor yapar. Demek istediğim bu yollardaki çukurlar seneye de bizimle beraber tüm halkımıza hayırlı olsun.
      asfalt hazırlama çalışmasına da başlanmaış. Sanırım belediye yollara taş döşeyecek.  :)))))
    • Lütfü Şen den alıntı14 Mart 2012 . 10:50

      Başbakanlık adresine yaptığım şikayete aynı gün cevap verildi. Dilekçemi takip için tarih ve sayı numarası da verildi. Lütfen bu konudaki duyarlı insanlarımız da aynı yolu izleyerek ve e-mail yazarak şikayetlerini   bimer@basbakanlik.gov.tr    adresine bildirsinler. Bakalım Alaaddin Yılmaz ondan sonra bu kadar duyarsız kalabilecek mi?
    • S.A14 Mart 2012 . 00:12

      Lütfi Beyin izlediği yolu takip ederek bende başbakanlığa şikayetimi bildirdim. Umuyorum duyarlı bolu halkı da bu şekilde sesini duyurur.
    • yasemin13 Mart 2012 . 23:20

      o içinde kuyu kebabı yapılacak çukurlaar varya kaldırımdan yürüyorum yanımdan bir araba geçdi içindekide saygısızın teki boydan boya önümde 2 çocukla sırılsıklam oldum çamur deryasına büründüm işde millet işde başkan işte TÜRKİYE manzaraları..içimden saydım sövdüm dedim hay senin yolunaa..
    • urfali13 Mart 2012 . 22:27

      Bolu'nun bu rezil hali,Bolu'ya hakarettir. Bolu'ya ihanettir. Ama ne gam.Bu millete ne kadar hakaret edersen o kadar muteber olur tekrar tekrar seçilirsin.
    • yol medeniyettir13 Mart 2012 . 18:33

      http://www.bolu.bel.tr/haber/156/17/yol-medeniyettir

      Linkteki yazıyı lütfen okuyun,
      Sayın Belediye başkanımız yol medeniyettir demiştir.
    • Lütfü Şen13 Mart 2012 . 16:38

      Başbakanlık adresine yaptığım şikayete aynı gün cevap verildi. Dilekçemi takip için tarih ve sayı numarası da verildi. Lütfen bu konudaki duyarlı insanlarımız da aynı yolu izleyerek ve e-mail yazarak şikayetlerini   bimer@basbakanlik.gov.tr    adresine bildirsinler. Bakalım Alaaddin Yılmaz ondan sonra bu kadar duyarsız kalabilecek mi?
    • Suat Onder Yildiz13 Mart 2012 . 15:06

      Degerli hemsehrilerim
      Yurt disinda yasadigimdan belli ay araliklarinda memlekete geliyorum. Ama her gelisimde ileri gidecegine maalesef Bolu geri gidiyor. Gecen hafta geldigimde inanin sok gecirdim.
      Bir sehir bu kadar mi darmadagin bu kadar mi duzensiz bu kadar mi pis olur.
      Yollar cevre koy yollarindan daha kotu. Kaldirimdaki taslar yamali bohca gibi biri yukarda biri asagida. Herhangi bir cevre duzeni yok.
      Aksam yerel televizyonda Belediye nin reklamini gorunce inanin cok guldum. Reklam soyle idi modern tasima son model otobusler ulasimda devrim.
      Evet ulasimda modern devrim ama yollarda, kaldirimlarda, temizlik de  TAS DEVRIMI
    • VaTaNSeVeR13 Mart 2012 . 14:20

      DEĞERLİ GAZETE OKURLARI, BAŞBAKANLIĞA YAZDIĞIM MAİL BURADA. SİZ DE BUNA BENZER YAZABİLİRSİNİZ. BAŞKAN MI YAMAN, YOKSA BİZ Mİ YAMANIZ DÜNYA ALEM BİR GÖRSÜN. BU İŞ SEÇİMDE OY KULLANMAKTAN DA İLERİ BİR VATANDAŞLIK GÖREVİ. MAİL VERİLDİ AMA BEN ADRESİ YİNE DE YAZIYORUM. bimer@basbakanlik.gov.tr SAYGILARIMLA.
      Sayın Başbakanım
      Bolu ili, merkez ilçe yol, sokak ve asfaltlarının şuandaki hallerininin lütfen fotoğraflarını isteyebilir misiniz? Bir yıldır illallah dedik. 2012 yılını yaşıyoruz. Burası Kenya, Gine, Somali gibi ülkelerin bir şehri değil. Benim burdan neler olduğunu yazmama gerek yok. Partinizi Bolu'da perişan eden 3-4 kişiden birisi maalesef bu şahıs. Takdir sizin. Saygılarımla.
    • Meral Kalıpcı13 Mart 2012 . 12:21

      1. Etap TOKİ Konutlarının önündeki yol yol değil, patates tarlası. Belediye yetkilileri lütfen uğrayın ve yolun halini bir görün. Bizi bu mağduriyetten kurtarın.
    • Lütfü Şen13 Mart 2012 . 10:30

      Altyapı çalışmaları ciddi ve planlı bir şekilde yapılmadığı için en kısa zamanda asfaltlanan yolların yeniden sökülüp yeniden yamanacağından hiç şüpheniz olmasın. Kamu kaynağına bizler sahip çıkmalıyız. Bu kaynağı verimsiz ve yanlış kullananlardan hesap sormalıyız. Bu gün butaya mesaj yazanlar; HAYDİ HEP BİRLİKTE BU KONUYU BAŞBAKANLIK WEB SİŞTESİNDEKİ ADRESE YAZALIM.İşte web adresi  bimer@basbakanlik.gov.tr  Bu adrese 200 kişi e-mail gönderse inanın bu başkan koltuğunda o kadar rahat oturamaz. Haydi hep birlikte Bolumuza sahip çıkalım.
    • Muhalefet Nerede?13 Mart 2012 . 10:25

      Böyle bir kamu yöneticisinden mutlaka hesap sorulmalı. Bilinçsiz, plansız ve programsız iş yaparsan işte böyle kalırsın ve halkı perişan edersin. Sorarım sana ey belediye  reisi, yollar böyle kazılmışken elektrik tellöeri neden yer altına alınmadı? İlimizin valisi neden bu yanlışlıklara müdahale etmiyor? Muhalefet partileri lütfen kamuoyunu organize ediniz. Hep birlikte belediyenin önünde tepkilerimizi dile getirelim. CHP, MHP ve HAS Parti İl Başkanlarından bunu bekliyoruz.
    • Boşver13 Mart 2012 . 08:30

      Başkanın hep topu taca atacağı bir bahanesi vardır. Alt Planlı yapılsa, biteni kapatarak ve üzerini asfaltlayarak gidilse kimse sıkıntı yaşamaz. Özel sektörde CEO olsa çoktan kapı önüne konmuştu.Projeksiyonlar 3-5 aylık yapılmaz,yaparsanda girdiler tükenince böyle olur.Asfalta para kalmaz.
    • mesut çiçek12 Mart 2012 . 23:09

      Şehircilikte devrimm.. kanalizasyonda araç kulanma hatta şehir içinde herkess of road yapıyoruzz... araçlarımız 4 çeker değil sadece..
    • mesut çiçek12 Mart 2012 . 23:06

      sonunda bu konuyu haber yaptınız yaa.. aylardır bu sorun var .. vatandaşş belediyenin dayatmalarına sesi çıkmadan  sabırla bekliyor sanıyorsunuzz.. tutun gidin arabası olana mikrofonu uzatın bakın herkes yooların sorumlusu hakkında etmediği kufur kalmadıı ...
    • kartal12 Mart 2012 . 21:40

      Bahtiyar kardeşim bir şakşakçı sen eksiktin sende eklendin.Cadde 14 sende dinle :şöyle bağımsız bir boluya bakın bozuk yollardan vazgeçtik misafirimiz geldiğinde şehir görmek istese , önce cici taksi kavşağı harikası,ardından anıtparaka bir çember atabilirse izzetbaysal caddesi yani o da orta bölünmüş kirlenmiş bir cadde nasıl başka söze gerek va mı? benim evim Kalıcı konutlarda bu yüzden bu üç harika planlamayı göstermeden eve kalıcı kavşağından dönüp eve götürüp aynı yerden uğurluyorum.Ha İstanbul misafirleri Maalesef bu sefer Paşa köy batmadan çıkmasını görüyor.Bu satırlar macera filmi değil sadece misafirine Şehiri tanıtım turu attırmayı düşünen vatandaş.Ha bu keyifli turdan sonra yürüyen merdivene çıkarsa artık kime dua ederler bilmem.
    • bahtiyar kandemir12 Mart 2012 . 19:23

      Nankörlük etmeyelim. Belediyenin karşına yürüyen merdivenleri kim yaptırdı? Yarın öbürgün yürümeye başladı mı dua ediverürsünüz!...
    • ali 12 Mart 2012 . 16:43

      Var mısınız bu başkanı bi daha seçmeye.....:)  Şaka Şaka
    • Aykut ATAHAN12 Mart 2012 . 00:20

      Cadde 14, kardeşim sen neyi savunuyorsun ya? Madem bu insanlar sabırsız, bir şey bilmiyor, sen de sabırlı ve bilgilisin. O zaman bu insanların işine niye karışıyorsun? İnsanlar içlerini döküyor burada. Senin için hava hoşsa yorum da yazma o zaman. Buradakilere küfredercesine, dayılanırcasına konuşmaya ne hakkın var? Canını sıkan Mete de, Fatih de ve diğerleri de gözle görülen, insanları oldukça rahatsız eden bir durumu dile getiriyor. O zaman bu haberi yapan gazete muhabiri de aptal. Hiç eleştirmeyelim, ne olursa olsun kabul edelim öyle mi? Ben de bu şahsa oy verdim. Kötü yaptığında eleştirmeyelim mi? Orman Parkı gayet güzel. Bu konuda eleştirebilir miyiz? Kazı yapıyor, gerekli. Ama insanları piç bırakır gibi ortada niye bırakıyorsun?  
    • METE11 Mart 2012 . 23:49

      Cadde 14, kimseye ağır ithamda bulunmuyorum. Bu kar-kış yılbaşından çok çok sonra oluştu. Bu halka saygısı olan adam Kasımda, Aralıkta en azından ana arterleri asfalt yapardı. Eksi 15 derecede beton dökülüyor artık. Ben Boluluyum ve burda yaşayacağım, bir yerlere davet senin gibilerin harcı olamaz zaten. Terbiyesizlik yapma. Bu kadar yorum yazan kişi salak, bir tek sen mi akıllısın? Kimse bu adama buraları niye kazıyorsun demiyor. Kazdığın yerleri hemen niye asfaltlamıyorsun diyor. 2012 yılını yaşıyoruz. Mozambik, Kenya, Etyopya değil burası. Asyayı Avrupaya bağlayan bir ülkenin şehri. Karasal iklimi yaşayan Eskişehir de değil burası. Burası iklimi ve tabii güzellikleriyle cennet bir şehir. Savunduğun adam sayesinde utanılır hale geldi.  
    • s.a11 Mart 2012 . 23:28

      ya bırak ya, tek doğal gaz gelen yer bolu mu ??? çöp kutularını önce yasakla sonra zoraki aldır, deli misiniz hala ne yorum yapıyonuz, boşverin ya alayınız aladdinin yandakçısı sınız!!!!!
    • Boşver11 Mart 2012 . 20:08

      Yapılan alt yapı çok planlı yapılmıyor.İnanın asfalt atılsın 1-2 ay için o asfalt tekrar kesilir.
    • FATIHHH11 Mart 2012 . 19:33

      caddee rumuzlu arkadaş yorumlarımı ıyı oku ben bu başkanada bu ıktıdarada oy vermedım vermemdee ıkı paket makarnaya bı cuval kömüre kanıpta oy verenlerıdır benım lafım......
    • Cadde 1411 Mart 2012 . 17:24

      Fatih rahmet ne bilirmisin sen.Zamanında oy verip başkanı seçmeyecektiniz o zaman.Madem seçtiniz o zaman sinenize çekip oturacaksınız şikayet etmeyeceksiniz.At gözlüklerinizi çıkarında bakın bir.
    • Cadde 1411 Mart 2012 . 17:22

      Muhalefet yapmaktan siyasetçi çıkaramıyorki Bolumuz.Son bakan Düzce il olmadan önce Rahmetli Avni Akyol idi.Sonrasında bir adım ileri gidilemedi ne yazıkki.Ama lafa geldimmi bizde laf çok.Vara yoğa konuşur olduk.Laf olsunda ne olursa olsun.İcraat önemli icraat.Bolu delik deşik oldu diyen bizler sabretmesini bilmeyen yine bizler.Ben yardakçı falan olmadığım gibi chp zihniyetindede değilim.Madem yolları beğenmiyoruz o zaman araçları kullanmayalım.Bende çok şeyden şikayetçiyim örneğin Aktaşta açılan bir marketin kaldırımları işgal etmesinden Çocuk parklarının bakımsızlığından kapı önleri konulupta içleri temizlenmeyen Çöp Kutularından.Ama laftan ilersine nedense bir türlü gidemedik.Şikayet edeceğimiz mercii yok olsada ilgi yok...
    • serdar tan11 Mart 2012 . 16:24

      ne kadar çok siyaset meraklısı varmış boluda ama bakıyorum hala bir bakan bile çıkmıyor nedense. ha gayret olacak
    • FATIHHH11 Mart 2012 . 15:47

      Sana tamamen katılıyorum mete, ali ve cadde rumuzlu başkanın yağverlerı burda yapılan eksıklıkten bahsedıyoruz ama sızın gıbı cahıl ınsanlar varken bu baskan yüzünüze tükürse rahmet yağdı dersiniz sizin gibilere az bile
    • Cadde 1411 Mart 2012 . 15:46

      Mete Bey ben kimseye ağır ihtamda bulunmadım haddinizi biliniz. Bu yollar kışın olmaz. Yollar iyi havalarda asfaltlanır ama bu yolların böyle olması bize müstahak. Eskişehirden bahsediyorsunuz o zaman gidin orada yaşayın.Sabretmesini bilin biraz.
    • kartal11 Mart 2012 . 15:35

      Allattinin sihirli harikaları.Şakşakçılarda bu caddelerden geçmiyor herhalde.Şu anda tüm Boludaki yollar berbat.E Allattin bey paşa köyün kavşağını niye dozerle toprak atıp kapatırsın onu anlamıyorum.Ha bide şu var o kadar asvalt atılacak yer varki bence bunun hakkındanda gelemez.Yani durum karanlık.
    • METE11 Mart 2012 . 14:25

      Sözüm ali ve cadde 14 rumuzlu yorumculara: Bu adam şehrin altına İngiltere'deki gibi mahzen mi yaptı? Utanmadan savunuyorsun. Sanırım sen ilk defa şehir görüyorsun. Kimse yolları niye kazdın demiyor? Kazdığın bu yolları niye bekletiyorsun diyor. Sanırım anlamada sıkıntı var sizde. Örneğin bir İzzet baysal Caddesi. Bu caddenin işi bitti ise niye asfaltlamaya geçmiyorsun? Ankara'da, İstanbul'da kazılar var ama anında asfalt yapılır. İstersen bir de Eskişehir'e git. Şehir neymiş gör. Sizin gibi adamlar olduğu müddetçe bunun gibi adamlar çok daha bizi yönetir. cesaretmiş. Cesareti varsa İsmetpaşa cd.deki daralan noktalardaki evleri yıkar. Sen bu adamın akrabası mısın?  
    • ali11 Mart 2012 . 11:27


      Alt yapı yapmak cesaret ister.Alattin yilmaz cesur adam. Simdi aglayanlar, 10sene sonra dua edeceker. Soylediklerlnden utanacaklar. Tesekkurler buyuk baskan. Sen elestirmenlere bakma.onlar dar goruslu.
    • Cadde 14 / 211 Mart 2012 . 10:59

      Bursadan gelen bir ekip var biliyormusunuz bilmiyorum ama adamların söylediği "İstiklal Caddesi gibi bir caddenizi otopark olarak kullanıyorsunuz".Ve yakın zamanda caddenin sağ tarafındaki parklar kaldırılacak ve geniş kaldırımlı bir cadde haline gelecekmiş.Geniş kaldırımlar ve arada sadece iki aracın gidebileceği bir yol.Sizcede güzel değilmi.İmkansız değil.Bakalım görelim herşeye muhalefet yapmaktansa biraz sabırla yaz aylarını bekleyelim.Bu yapılacak olanlar kısa vadede olacak ve yapılacağını söyledikleri sözler.Şimdi çoğunuz beni eşeltirecek başkanın adamımısın diye bende gülüp geçecem benim siyasetkle işim olmaz.Siyaset çıkar amaçlı yapılan bir çalışmadır.O yüzden siyasetten uzak Allaha yakın olmayı tercih ederim.Saygılar..
    • Cadde 14 / 111 Mart 2012 . 10:55

      Biz Bolulular şükretmesini bilmiyoruz.Ypaılan bazı şeyler bizlere fazla bile.İstanbul gibi bir metropolde her gün yapılan kazılar sonucu kimse şikayet etmezken biz bir avuç Boluda herşeyden dert yanar hale geldik.Biraz sabretmesini bilelim.Alt yapılarımız tamamlansın Haziran ayı sonunda bütün ana ve ara yollar asfaltlanacak olduğunu kamuya duyurdular.Bekleyelim görelim.Su Fiber Doğalgaz derken heryer delik deşik oldu ama sabır sadece.On günde bir takım değiştiren arkadaş o yollarda hız yapıyorsunki takımları dağıtıyorsun.Biraz yavaş gidiverin veya çukur olan ara sokakları kullanmayalım mecbur kalmadıkça.Sabır beyler herşeyde muhalefet olmayalım.
    • S.A11 Mart 2012 . 09:53

      :) Site editörü kimin çakma olduğunu biliyor efendim. Siz rahat olun sayın s.a..
    • deli11 Mart 2012 . 07:28

      HAYALDİ GERÇEK OLDU.
    • rezalet11 Mart 2012 . 07:06

      Böyle sorumsuz belediye düşman başına bide öyle pişkinler ki her şartta üste çıkıyorlar :(
    • M.Celık 11 Mart 2012 . 02:46

      Yirmibirinci Yüzyıldan Yurdum Manzaralarından Bolu İli Yollarından bir kesit. Yalnızca bir resim bu. AKP İktidarının Ülkeyi Yönetenlerin Reva gördüğü bir Şehir manzarası. Bu resmi Biz Seçimlerden de önce görmüştük. Yani Yokken de görmüştük Şimdi AKP nin destekçilerinin görmesi çok daha farklı anlama gelmeli. saygılarımla
    • FATIHHH11 Mart 2012 . 02:43

      BU BAŞKANI BAŞIMIZA GETIREN KIM YORUMCULAR YA SİZ YA AKRABALARIMIZ YADA ÇEVREMİZZ BİZE MÜSTAHAK BUUU MÜSATAHAKKK
    • s.a11 Mart 2012 . 00:56

      en baştak çakma S.A, hepiniz beter olun. size yol değil patates tarlası fazla!!!!
    • hasan11 Mart 2012 . 00:54

      2 bgün önce en az 2 yıl kullanabileceğim kış lastiklerini çöpe attım hepsi balon yapmış ama olsun ben bu hayatta 4 adet kar lastiğiğnden olabilirim ama öbür dünyada hakkımı helal etmiyorum ve inanıyourumki öbür dünyada başkan ona oy verenlerle helalleşmeden hiçbiyere gidemez...
    • S.A11 Mart 2012 . 00:23

      Bırakın arabayı bisiklet bile bu yollarda gitmiyor. Caddede kaldırımlar desen berbat.
    • Belediyeye Tazminat DAVAS10 Mart 2012 . 23:49

      YOLLAR YÜZÜNDEN NE ÖN TAKIM KALDI NE BİRŞEY...!! ARABAMDA TAKIR TUKUR SES GELİYOR ALAADDİN ÇUKURLARI YÜZÜNDEN DESTEKK VERİN AÇALIM TAZMİNATI.... AŞAĞIDA HUKUKİ AÇIKLAMALAR MEVCUT... KAMURAN BEY SİZDE DESTEK OLUN SESİMİZİ DUYURUN...


      Xhttp://www.uzmantv.com/bozuk-yol-nedeniyle-arabam-arizalandi-dava-acabilir-miyim
    • halk10 Mart 2012 . 21:15

      kızmak ıstemıyorum ama yazık yanı 10 gunde bır arac on takım bozarmı yazıktır gunahtır.
    • seke seke yoldan geç10 Mart 2012 . 20:10

      vallahı billahı arabamla yolda giderken dansöz gibiyim. araba ile yolun neresinde cukur yoksa ordan gecıyorum. bırakın arabada tekerleği amortisörü yakında arabamda elden gidecek... yazıklar olsunn vah halimize...
    • bolulu10 Mart 2012 . 19:57

      meraba yollarda sadece balıklar yüzmeyecek yakında adam mezarı olacak adam kömmeye mezarlığa gitmeye gerek kalmayacak bolu belediyesinden hayır yok hangi belediyeye müracat edilmesi gerekiyosa dilekçe verelimde yollarımızı yapsınlar bizim belediye başkanımız alaaddin beyde görsün utansın yüzü kaldıysa eğer bir bolulu olarak tek söyleyeceğim sana yazıklar olsun alaaddin yılmaz boluyu yedin bitirdin
    • METE10 Mart 2012 . 19:52

      EY DEĞERLİ BOLU HALKI. BU YOL MESLESİNİ AMMA BÜYÜTTÜNÜZ HA! VENEDİK'TE YOL MU VAR? ADAMLAR GONDOLLARLA DOLAŞIYOR. HİÇ ŞÜKRETMESİNİ BİLMİYORUZ.
    • ahmet özdemir10 Mart 2012 . 17:48

      nasıl olduda haber yaptınız?hayret.