Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Dodurga'nın yollarındaki rezillik !

Dodurga'nın yollarındaki rezillik !
    25 Ocak 2012
    Dodurga'nın yollarındaki rezillik !Dodurga'nın yollarındaki rezillik !Dodurga'nın yollarındaki rezillik !Dodurga'nın yollarındaki rezillik !Dodurga'nın yollarındaki rezillik !
         Dodurga Mahalles'nin yollarındaki rezil durumları fotoğraflarla anlatmaya çalıştım. Fotoğraflar herşeyi anlattığı için fazla söze gerek yok diyorum.
    • ses ver8 Şubat 2012 . 20:33

      Esas bütün suç il özel idaresinin köy hizmetleri biriminde.
    • vergimi ödüyorum31 Ocak 2012 . 00:40

      ben vergimi ödüyorum hani nerede başkan yol su elektrik bna geri dönmüyor. su desen çeşmelerden içilmiyor ve dünyanın parasını ödüyorum. yol desen o da yok rezillik içinde en azından işi biten yeri yapın. arabam rezil oldu sizin yüzünden yakında mahkemeye verecem tüm parçalarını size değiştirtecem. boluya gelen arkadaşlar köyemi geldik diye söyleniyorlar bence haklılarda
    • ömer27 Ocak 2012 . 13:37

      Daha durun belediyenin ve belediye ye bağlı mütahitlerin çalışmaları yüzünden şehir merkezindeki yer altı elektrik kabloları bile kazılırken koparıla koparıla yamalı bohçaya dönüştü. İleri ki zamanlarda güç artışında bu kablolar tek tek yada top yekün patlayacak kullanılmaz hale gelecek (yolları berbat ettikleri gibi elektrik şebekesini de berbat edenler Doğalgaz, belediye ekipleri, belediye su işleri, superonline vs...)Bu çalışmalar yüzünden daha çok elektriksiz otururuz.
    • S.A27 Ocak 2012 . 01:51

      Her yer çamur köy gibi aynı. Tabaklar mahallesi cumhuriyet caddesi eskidende berbattı şimdi daha berbat.

      Bu deve böyle gider, haberler haberiyle kalır..
    • HerYerAyni26 Ocak 2012 . 21:47

      Sadece dodurga değil her yer böyle..!@
    • vatandaş 26 Ocak 2012 . 17:49

      yapamayacaksan bırak git bu kadar kolalay
    • bolulu26 Ocak 2012 . 14:09

      belediye başkanı gitsin dodurgayla uğraşsın bence de, zaten şehir merkezi artık düzelmez, heryeri kazdı, kazılanın üzerine üzerine yağmur kar yağdı, delik deşik oldu. şimdi de toprak atıp üzerini sıvıyo yani  şimdi sıvıyor.

      EY başkan bi yeri kazarsın döşersin borunu sonra başka yere geçersin sehrin içme suyu alt yapısını değiştiriyorsun EYVALLAH, ALLAH razı olsun ama bu kadar ben yaparım ben her yeri birden kazarım dermi insan
      yazık değilmi bize
      yazık değil mi arabalara
      yazık değil mi BOLUya
    • sebenli26 Ocak 2012 . 12:19

      Sağlık, Kültür, Bahçelievler.....Bütün mahalleler birbirinden berbat
    • ASLANTATAR26 Ocak 2012 . 09:04

      BAŞKA YERLER ÇOKMU FARKLI,DEVEYE SORMUŞLAR MİSALİ NERESİ DÜZGÜN???
    • çorumlu26 Ocak 2012 . 08:36

      sorun yolda değil, muhtarda sorun var.Özellikle ilgilenmez anlayışı
    • hasan tahsin26 Ocak 2012 . 08:22

      sanki merkez çok farklı.