Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Hayvan bakımevi bir facia !!!

Hayvan bakımevi bir facia !!!
    18 Ocak 2012
    Hayvan bakımevi bir facia !!!Hayvan bakımevi bir facia !!!Hayvan bakımevi bir facia !!!Hayvan bakımevi bir facia !!!Hayvan bakımevi bir facia !!!
         Sokak hayvanlarına karşı yapılan bu zulüm HAYTAP tarafından görüntülendi. http://www.haytap.org/index.php/haytap-saha-calismalari/son-dakika-haytap-bolu%E2%80%99da.-bakimevi-facia lütfen yukarıdaki yazılı linki okuyunuz!
    • Cihan İNCİ5 Şubat 2012 . 03:23

      Bu arada let's adopt hayvan koruma örgütü haytap'dan önce geldi ve  belediye'ye haber verip geldiler o şekilde geldilerde ne oldu barınaktaki hayvan sayısı bir anda bir düşüş yaşadı temizlik çalışmalarını iyi yaptılar haytap habersiz geldi başkan o yüzden sinirleniyor suçluluk psikolojisi ancak saldırarak kavga ederek bastırmaya çalışır haytap'da haberli gelseydi yine bir temizlik çalışması olurdu hastalıklı hayvanları yine itilaf ederlerdi lets adopt geldiğinde bir sürü hastalıklı hayvan ne hikmetse ortadan kayboldu ki bu hayvanların resmi mevcut bunların hepsinin hesabını vermek zorundalar istediği kadar yasak koysun sivil toplum örgütü her türlü girer oraya...
    • Cihan İNCİ5 Şubat 2012 . 03:16

      Sayın Berkay PAÇ siz nasıl bir insansınız ya hakketen kendi yazdığınızın arkasındamısınız  başkan söyledi değil mi en kaliteli barınak sizde hiç araştırmadan başkan söyledi haklıdır dediniz bu mudur yani sizin gibi insanlar güdülür başkada bir şey söylenmez yola devam durmak yok !!! bakıcıya gerek yokmuş kim dedi doğanın dengesiyle oynayın da o hayvanları oraya kapatın kim dedi oradaki hayvanları aç bırakın ölüme terk edin... başkan bey diyor ya hayvan sever hayvanlar diye sizin gibi şahıslar insansa ben hayvan olmayı yeğlerim.
    • Cihan İNCİ5 Şubat 2012 . 03:08

      Sayın Sabahattin bey ben 21 yaşındayım 15 yaşından beri gider gelirim oraya siz kaç kere gittiniz peki ? Dünya insanlar için var olsaydı Nuhun gemisinde hayvanların ne işi vardı ???
    • Cihan İNCİ5 Şubat 2012 . 03:06

      Hasan bey sizin gibi zihniyet oldukça o sessiz çığlıkları daha kimse duyamaz peki sizin gibi insanları öyle bir yere kapatsak ve yarı aç yarı tok şekilde karda kışta ömrünüz yettiğince yaşasanız ne hissedersiniz.Bu arada merak etmeyin Siz Hayvanları ısırmazsanız onlarda sizi ısırmaz...
    • sabahatin akman20 Ocak 2012 . 09:56

      Barınakla ilgili yorum yapan ya da yapacak olan tüm hayvansever arkadaşlara bir tavsiyem olacak.Lütfen öncelikle bu barınakların hangi amaçla kurulup,çalıştırıldığını ve de BOLU'daki sahipsiz hayvan barınağının bu amaclara uygun olup olmadığını araştırmalarını diliyorum.HAYTAP'ın sitesine girdiğinizde,gördüğünüz ilk şeyin MAMA reklamı ve de bağışlar için banka hesap numaraları olduğunu farkedersiniz.Sonrada siz de aynı benim gibi HAYTAP'ın BOLU barınağını alet ederek kopardığı fırtınanın tamamen DUYGUSAL!? olduğunu anlarsınız.
    • sibel19 Ocak 2012 . 22:30

      yapilan cogu yorumlari okudum ve kendimce diyorumki cook yazik cook .Kendi menafatini dusunen, yorum yazarken bile baskanimiz ne derse ne yaptiysa dogrudur diye  cogu yorumlar, keske o hayvanlarin dili olsada konusa kimbilir neler anlatirlar...
        
    • hasan ali kelik19 Ocak 2012 . 10:06

      Baskanı eleştirmek en kolayı,
      O zaman bırakınız hayvanları caddelere,
      Isırsınlar yavrucakları olabildiğince özgürce,
      insanların yaşama özgürlüğü, biricik hayvanlarımızdan daha mı önemli ? Yaşasın Hayvanlar ve onların panter dostları!!!
    • tahacan 19 Ocak 2012 . 02:30

      alaattin başkana iftira atmayın o köpeklere iyi bakıyor
    • Berkay PAÇ18 Ocak 2012 . 17:21

      Barınak söylediğiniz gibi asla facia olamaz.
      Başkan söyledi, Türkiye'nin en kaliteli, modern bir barınağı.
      Mesela, hayvanlar zincirlerle bağlı..
      mesela, Bakımevinde bakıcı yok.  Aslında ne gerek de var. Köpeklerden yaşlı olanlar, diğerlerine baksınlar. değil mi ?
      Ölenler olacak tabii. Ölüm sebebi açıkta olması ve zincirle bağlı olması değil, sadece ve sadece eceli gelen köpek ölüyor.
      Şu Bolu içinde de böyle olsa, Bolu halkı rahat bir nefes alacak ..

      Dediğim gibi Türkiye'nin en iyi bakımevlerinden birini yapan, bu sebeple de bütün Türkiye'ye örnek olarak ulusal tv lerde ekrana çıkarılan Başkana hepiniz oturun maille tebriklerinizi sunun.

      Ama unuttum kusura bakmayın " Kökezi çok içti iseniz afyon yutmuş gibi uyuşuk olduğunuzdan " bu mu