Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Acil mi ? Poliklinik mi? Belli Değil !

Acil mi ? Poliklinik mi? Belli Değil !
    6 Ocak 2012
    Acil mi ? Poliklinik mi? Belli Değil !Acil mi ? Poliklinik mi? Belli Değil !
         İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi Acil servisi akşam saatlerindeki yoğunluk sebebi ile gündüz'den farkı yok. Yaklaşık 50'den fazla hasta saatlerce doktor kontrolü beklerken Acil Servisin görüntüsü normal poliklinikten farkı yok. Gelen Acil Hastalar saatlerce kontrol olmayı beklerken tek bir doktorun yetersiz kaldığı hastane yönetimi tarafından görülmemekte. Hasta sayısının fazla olması sebebi ile kontroller sağlıklı yapılamayınca teşhisler yanlış konulmakta. Geçtiğimiz akşam saat 20:00 sularında Acil olarak gittiğimiz Acil serviste yaklaşık 1 saatten fazla kontrol olmayı bekledik. Çocuğumuzun rahatsızlıklarını tanımlamamıza rağmen, hasta kontrolünden yorulmuş ve sağlıklı düşünemeyen doktorun yapmış olduğu teşhisin özel bir hastanede kontroller sonrası yanlış teşhis ve tedavi uygulandığını öğrendik. Bizler gibi saatlerce muayene sırası bekleyen hasta ve yakınları "Başhekim bunu görmüyor mu. En yoğun saatler olan 18:00 - 24:00 arası neden 2 doktor koymuyorlar. Allah'tan adı acil ölsek bakanımız yok" şeklinde yakındılar.
    • serpil koca4 Nisan 2012 . 11:52

      insanlar sırf muayene parası vermemek için acile gidiyor yoksa aciliyet falan yok bu tek kdın dogumda deyil köroglundada aynı bunu görmuyormusunuz ...
    • lütfi çankaya13 Ocak 2012 . 13:28

      sevgili kardeşlerim bizlerinde biraz anlayışlı olmamız lazım çoğu vatandaşımız gündüz işim var nasılsa akşam muayene var diye akşam acile gidiyor ve görüyoruzki reçetelerini ertesi gün alıyolar bunları yapan çok, gerçekten ciddi bir hastamız olduğu zamanda sıra beklemek zorunda kalıyoruz ilk önce vatandaş olarak duyarlı olmamız lazım sağlık hizmetleri konusunda hiçbir kimsenin kötü yorum yapmaya hakkı yok çünkü  daha önceki hizmetleride biliyoruz.
    • selami duvarci9 Ocak 2012 . 08:49

      Acil basvurularına gunduz ki normal basvuruların iki katı ucret alınırsa mesele cozulur. Veya doktorun bu hastanın durumu acil degilmis aslında normal poliklinik saatinde de gelebilirmis beyanı dikkate alınarak bu hastaya yalan beyandan dolayı fazla ucret tahsil edilirse durumu gercekten acil olanlar gelir yıgılmalar olmaz.
    • acil9 Ocak 2012 . 00:16

      insanlar acili sırf gündüzleri poliklinikte sıra beklememek için kullanırlarsa bu görüntüler daha çook böyle gündemde kalır. 2 doktor olsa ne olacak. nasıl olsa iki doktor bakıyo denilip yine geceleri acile koşulacak. birazda biz üstümüze düşeni yapmalıyız. dr. ilaç yazıyo saatini yazıyo 4. saatte verilecek ilacı vermeyip ateşli diye oraya koşuyoz. orda napılıyo aynısı.. bizim evde yapmamız gerekeni orası yapıyo. anlayacağınız orayı böyle boşa meşgul edenler çok. saatlerce beklerken dışarda sohbetlerden anlıyosunuz .dr. içerde ilaç yazıyo baba soruyo şimdi almasak yarın alsak olmaz mı diye. soruyorum sana o zaman acile niye geldin??? ateşi çıkınca tekrar gelirim diyo al ilacı saati gelince evde verki, gerçek aciller senin yzünden bklemesin
    • vatandaş9 Ocak 2012 . 00:08

      Hüseyin İKA-Sen önce Boludaki hastalarla ilgilen de ondan sonra git Uzakdoğulara falan. Boludaki bazı basını ve sivil toplum örgütlerini (onlar kendilerini biliyor)kamuoyunu yanlış bilgilendirdin. Baktın bu da fayda etmedi şimdi de cemaati mi yanına alacaksın. Adnan DAYLAN la yurtdışı gezileri falan. düne kadar cemaata hakaret ediyordun. Ne oldu. Denize düşen cemaate mi sarılıyor.Ne yapsan nafile gerçeklerle yüzleşmen için çok az kaldi.Sabret Bolu çoğu gitti azı kaldı. Siyasilerin nazı kaldı
    • s.a8 Ocak 2012 . 22:59

      dr isimli vatandaş sen git de ingiltere de seni doktor yerine koyacaklar mı bi ona bak
    • Buda Doktora (dr)8 Ocak 2012 . 02:50

      (dr)yazan arkadaşımız sanırım dk. peki buna cevap versin. Çocuk doktorluğu ile en ufak bir bağlantısı olmayıp sadece birilerinin egosu yüzünden başka branşlardaki pratisyen doktorların atanması ne olcak. İşte bunu başımızın üstüne koyacağımız devlet yapıyor. Avrupa'dan örnek vereceksek sağlık sisteminin tam örneklerini verin. LAF OLSUN diye örnek vermeyin. Hastane girişinde ateşi 37.5 olan bir bebek sıra beklerken 39 deceye yükseliyor sonra acil değil diyorsun. Kentin alayı salgın grip , nezle ve özellikle çocukların dirençleri zayıf. Bunun üzerine ne sağlık müdürü , ne baş hekimler kimse bir uyarıcı bildiribile yapmıyor. Biri görevden alınır biri yurt dışı gezilerinde. Arkadaş ne diyor " Sağlıklı düşünemeyen doktor" Yani sizi koruyor. !!!!
    • SEBEN.148 Ocak 2012 . 00:53

      muayehaneler kapatıldıktan sonra  hastalar  sahipsiz kaldı.hasta olmaktan korkar olduk.gözüne bi çapak kaçça göz dr. bulamazsın.acı içinde zabahı beklersin.bu acldeki yükü muayaenehaneleer alıyordu.
    • muhammet tarhan8 Ocak 2012 . 00:05

      benimde başıma geldi yaklaşık 2 saat bekledim cocuğum halsizlikden sandalyede uyudu bunun sorumluları bırak acil bir durumu su kuyruğunda yarım sat bekleseler kıyameti koparırlar.
    • dr7 Ocak 2012 . 21:53

      acile gelen hastalara  bakın yüzde kaçı acil acaba?yurt dışında ateşi olan çocuk acil sayılmazken milletimiz zihnindeki doktorlarımızın soktuğu yanlış düşüncelerden dolayı en hafif ateşte bile acile koşarsa böyle saatlerce bekler.Bankadaki paranızın hepsini gecenin 11'inde müdürü getirtip çekebiliyormusunuz?Çocuk doktorunu acil servise koyarsanız ertesi gün poliklinikte hasta bakacak uzman bulamazsınız.uzman hekimin işi grip ,nezle bakmak değildir.İngiltere ve Almanya gibi gelişmiş ülkelerde hastanelerde polklinik yoktur;uzman hekimler yatan hasta bakar,doğrusu da budur.Bu millet bu devleti öpsün başına koysun,şapkasını önüne alıp düşünsün,aile hekimleri niye düzgün ve kaliteli hizmet vermiyor,onun hesabını sorsun
    • mehmet 7 Ocak 2012 . 21:23

      BENDE GEÇENLERDE ÇOCUĞUMU 23;00 SULARINDA HASTANEYE GETİRDİM, ÖNÜMDE YAKLAŞIK 50 KİŞİLİK BİR SIRA VARDI, ARTI ORDA BEKLEYENLERİN HEPSİDE ACİLDİ, ATEŞLİ HASTAYDI, GÖZLERİMLE GÖRMESEM BURDA YAPILAN BAZI YORUMLARINIZA İNANIRDIM. ARTI ORDAKİ TABELADA 2 DOKTOR YAZIYOR, ANCAK İÇERİDE TEK DOKTOR VARDI.
    • ateş7 Ocak 2012 . 20:44

      nankörlük yapmayalım saglık yönünden bolu çok ileride.çocuk hastanesi acilin kalabalık olması normal,en degerli varlıklarımız çocuklarımız, en ufacık bir durumda acile yarışıyoruz bu çok normal kalabalıgıda tabiki.ancak yetkililerden rica etmeliyiz doktor ve acil kısmını daha çok hasta çocuklarımıza daha rahat ve daha çok hekimin oldugu bölümler açması.
    • boluluyum7 Ocak 2012 . 20:10

      ilk önce bolumuza bu küçük şehrimize bu dev eserleri bu dev hizmetleri yapan değerli büyüğümüz babamız İZZET BAYSAL ı saygı ve rahmetle anıyorum.bu eserlere bu hastenelere bu okullara sahip çıkalım ey bolu halkı.İZZET BAYSAL babamız olmasıydı rüyanızda göremezdiniz o hasteneleri
    • umutmesut7 Ocak 2012 . 18:43

      Kadın doğum hastanesinin otoparkına laf söyleyen beyler...o hastanenin otoparkında duran araçları yarısından çoğu hastaneye gelenlerin değil...gözaçık halkımız bedava otopark diye köyden gelen, ilçeden gelen ve kenar mahallelerden gelip çarşıda işi olanların işgüzarlığı..hastane otoparkını gereksiz işgal etmeseler herkes yer bulur...birşeyleri eleştirmeden önce biraz düşünelim...
    • umutmesut7 Ocak 2012 . 18:39

      Bol keseden atıp tutmak ne kolay değil mi ?? sayın Bolulular, bir şeyi yere vurmadan önce Allah aşkına biraz düşünün. Bu hastane Türkiyede en iyi hizmet veren devlet hastanelerinden biri..nankörlük içimize işlemiş. Yukarıda orkun beyin dediği gibi, akşam gelenleri %50 den  fazlası acil değil, gündüz poliklinikler yoğun diye gözaçıklık edenler ve 2 gündür karnı ağrıyor çocuğun diyip gece acile gelenler ve daha neler neler. O çok bilen yorumcu beyler bir akşam gidip nöbetçi doktorun yanında bir gece otursunlar bakalım. Allah aşkına elinizi vicdanınıza koyun da Bolu kadar iyi sağlık hizmeti alan kaç il var bir bakın..
        
    • ibrahim7 Ocak 2012 . 15:44

      valla iş hastanelere geldimi konuşuyonuz Bolu sağlık acısından coğu ilden ii durumda dünya sağlık örgütünün acıkladığı acil vakaları araştırıp gercekten orda kac tane buna benzer hasta olduğuna bakarsanız olayı cözersiniz şuda yapılabilir aslında oraya giden hastaları doktor bu acil bi durum değil diye geride cevirebilir şükür edinki bakmış. özel hastanelerinde gecen haftaya kadar kötü haberini yapan sizler değilmiydiniz acabaa ne değişti....
    • tuğcan7 Ocak 2012 . 12:20

      İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi bence en iyi kadın doğum çocuk hastanesi orkun yıldız'ın dediği gibi sabah hastalanıyo çocuk akşam acile getiriyonuz zamanında getirip gösterseniz bu kalabalık hiç olmaz birazda siz anlayışlı olun....illaki yumurta dayanacak
    • bolulu özcan7 Ocak 2012 . 10:08

      HÜSEYİN İKA FİLİPİNLERDE GEZECEĞİNE ACİLE BİR BAKIVERSİN
    • Orkun yildiz7 Ocak 2012 . 04:21

      Kardesim acil orası adı üstünde acil bak bakalım aksam 5 den sonra gelenlerin kaçı gercekten acil ? Oğlunun kızının sabah ateşi var aksama dayansın orası kalabaliktir aksam tenhada gideriz zihniyetinin sonucudur bu. Yazık orda çalışanlara . Acil olmadıkça gitmeyeceksin kusura bakmayın ...
    • yılmaz6 Ocak 2012 . 23:58

      orası nerden bakarsan rezalet.hafta içi otoparkı personele tahsis et,gelen hasta arkalarda park yeri arasın.acilde daha fazlasını ben yaşadım.salgın var kimsenin umurunda değil.birinin verdiği ilaçları diğeri değiştiriyor.polikiniğe gidiyorsun,özelde şeker gibi olan doktor devlete geçince karekteri değişiyor.neymiş şu kadar hasta bakmış,baktığı bir hastaya 2 dakika.yaptığı tafraya bir de yanlış ilaç yazıyor,eczane fark ediyor
    • Özgür Yılmaz6 Ocak 2012 . 22:34

      Bu haberi yapana Allah razı olsun. Hüseyin İkan bey öle bol keseden konuşuyor orda burda. Köroğlu ve devlete 2 acil doktru varken daha yoğun olan hastaneye tek bir doktor vermesi oda yetmez gibi çocuk doktorluğu branşı olmayan pratisyen doktorları göndermesini iyi biliyor. Hastasağlığın hiç öenmli değil nede onlar için. Başları sıkışınca sivil toplum örgütlerini arkasına almasını biliyor. Unutulmasın ki keser döner sap döner gün gelir devran döner.
    • aLİ6 Ocak 2012 . 16:44

      SAYIN YÖNETİCİLER. BU SORUNA BİR EL ATIN. AKSAM Bİ GİDİP GÖRÜN