Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Kavşak içine park yaptı yarım gün orda durdu

Kavşak içine park yaptı yarım gün orda durdu
    30 Aralık 2011
    Kavşak içine park yaptı yarım gün orda durduKavşak içine park yaptı yarım gün orda durduKavşak içine park yaptı yarım gün orda durduKavşak içine park yaptı yarım gün orda durduKavşak içine park yaptı yarım gün orda durdu
        Üniversite girişindeki göbekli kavşağın içine park eden Tır kamyonu tam yarım gün boyunca burada durdu. Kavşaktan dönüş yapmak isteyen araçlar görüşü kapattığı için yoldan araç gelip gelmediğini görmeden yola çıktılar. Allahtan şans eseri bir kaza yaşanmadı. Koskoca TIR ı r kavşağın görüşünü tamamen kapatarak buraya rahatça gün boyu park edip gidebiliyorlarsa helal olsun demek lazım. Kazalara böyle davetiye çıkarılır ve kimmsede buna müdahale etmezse, kaza denilen şey olmazsa ayıp olur!!!
    • bolulu8 Şubat 2012 . 23:29

      madem park ettin adam dorseyi bari biryerlerde bırakıp gelir koca dorseyi neden getirdin.
    • bolulu11 Ocak 2012 . 10:31

      plakasına bakın ne olduğu anlaşılır o zaman
    • hasan atman5 Ocak 2012 . 09:53

      Bolu'lu arkadasıma katılıyorum, yönetimin tek işi bürokrasi, kampüs yaşamı konusunda en ufak bir yaptırımları ve ilgileri yok, zaten yapı işleri herşeyi mükemmel hallediyor, bu halde birde Cumhurbaşkanı gelecek, valla ben utanıyorum bu halinden, ama gelin görün ki laf etseniz yönetim düşmanı oluyorsunuz.
    • Bolu'lu4 Ocak 2012 . 16:03

      Üniversitemiz ne kadar sahipsiz değilmi? Rektör,yardımcıları,Tıp'ın dekanı,Hastanenin başhekimi,Gn.Sekreter, Özel güvenlik görevlileri ve üniversitenin bürokrat geçinen ilgilileri nerede? Soruşturma açılsa sonuç ne biliyormusunuz; Suçlu Özel güvenlik görevlileri olarak tesbit edilir.
    • kahraman 2 Ocak 2012 . 16:10

      dua edelim hastanenin giriş  kapısın apark etmemiş
    • kayzer soze31 Aralık 2011 . 01:36

      Muhabir arkadaş,muhbirlik edip polisi arasaydın. o kadar fotograf çekmisin plakayıda çekmen gerekirdi,buradan ihbar olurdu hem polise hem firma sahiplerine.
    • ali30 Aralık 2011 . 22:59

      ya trafik ekibi yokmu boluda allah aşkına. bi gidip de orada bir gün beklesinlerde insanların çilesini görseler. ceza uygulansa kimse orada duramaz