Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.

Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.
    23 Aralık 2011
    Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.Plastik Çöp Konteynerlarında Hizmette Saat Yoktur.
         Bolu Belediyesi plastik çöp konteynerlarını tekrar uygulamaya koymuş. Gayette güzel olmuş artık çöp için beklemeniz gerekmiyor yirmi dört saat konteyner hizmetinizde. Apartmanınızın önünde konteyner varsa gündüz gece fark etmez çöp atabilirsiniz çünkü ceza da yok. Ancak bir problem var çöpleriniz saatinde alınmıyor ve taşıyor, belediyede seyrediyor. Benim tavsiyem konteynerlara artık görüldüğü üzere çöpler sığmıyor biraz bunları büyütsek yani daha daha büyük konteynerlar koysak hem vatandaş rahat eder, hemde çöp toplayan görevliler haftada bir kez uğramaları yeterli olacaktır. Bu resimler karaçayır mah. çınar apt. önünde sabah saat 07,30 çekilmiştir.
    • uyanın29 Ocak 2012 . 04:44

      abi bişey sorcam belediyeler çöp vergisi alıyorlar mı?evet.yeni kanuna göre emlak vergisine dahil oldu oranı arttı.sonuçta alınıyor.ben niye konteynır satın alıyorum.gönlünüzü develerle taşıyamıyoruz.ama kendi yükünüz eşşek
    • Emanet By15 Ocak 2012 . 13:10

      Ufuk yok, görgü yok, vizyon yok!
      Deneniyor olmuyor!
      Caddeler, sokaklar delik deşik;
      çöplük, toz-duman, çamur deryası.
      Partili militanların ikâmet ettiği
      sokaklara tanınan ayrıcalıklar.
      Kapalı meydanlar, dubalı ana caddeler.
      Yaşlıları, çocuklu hanımları canından bezdiren,
      çirkin, birer ucube üst geçitler..
      Eski tekel binasının önünde yükselen üst geçitten
      pazar arabalarıyla geçmeye çalışanların,
      ana-avrat küfürleri...
      Trafik kazaları, haksızlık, hukuksuzluk..
      Sedaş'ın keyf uygulamaları,
      elektrik sayaçlarının değiştirilmesi,
      kalibrasyonlarının kimin ve nasıl yapıldığına ilişkin kuşkular...
      Yüksek gelen elektrik su faturaları.
      Hesaplar, kartlar, ipoekler üzerinden vurgun vuran bankalar.
      Sövüşlenen halk!
      Sorgulayan yok!
      Uyuyan koca Bolu!




    • ALP5 Ocak 2012 . 00:07

      mavi konyteynırlar geri dönşüm için ancak vatandaş her türlü çöpü atıyor.
    • TURHAN29 Aralık 2011 . 01:23

      ESKİ METAL ÇÖP KONTEYNIRLARI BELEDİYEDEN PARA İLE ALINMIŞTI ÇÖP ARABALARI RAHAT KULLANIYORDU MALZEME KIRILMIYORDU. NEDEN ESKİYİ KALDIRDINIZ.GECE 02 DE ÇÖP ALINIYOR BOŞALTIRKEN KIRILDI,SORUMLU KİM. BELEDİYENİN YENİ GELİR KAPISI ALTIN YUMURTLAYAN TAVUK MİSALİ VATANDAŞIN CANI YANDI.BİLMİYORUM BİR TANESİ KAÇ LİRA?YANDI BOLULU YANDI.
    • Rektör vv27 Aralık 2011 . 18:14

      değerli bolulular cöpün saati günü olmaz belediye avrupayla kıyas yapıyor böyle bir sacmalık olmaz avrupa ile türkiyenin nufusuna baksınlar cöpler günlük alınır haftalık cöpü evde nerede saklayacağız cadır cadır maaş ve para alıyorlar biz pisletecez onlar temizleyecek
    • üniper23 Aralık 2011 . 16:47

      Arkadaşlar, Şu çöp kovalarının haline bakın, haftada bir alınsın diye öneri olabilir mi!Hem çöpleri zamansız çıkaran vatandaşları, hem de çöp kovalarını zamanında boşaltmayan görevlileri eliştirmek için yazılmış bir öneridir.
    • yanlış anlaşılma23 Aralık 2011 . 12:50

      Arkadaşlar çöp bidonu 60 lık ve 120 lik olarak alınıyor.10 daireye 1 tane çöp bidonu diye bir şey yok.Vatandaşlar apartmanlarının veya sitelerinin çöpleri kadar bidon alacaklar.2012 yılında çöpler 2 günde bir alınacak galiba.Buna bağlı olarak çöp alınma saatleri yine değişecek.
    • YILDIZ MAMUR23 Aralık 2011 . 11:28

      bir kere çöplerin haftada bir alınması hiç hijyenik değil ayrıca belediye vatandaştan çöp su vergisi alıyorsa işini yapsın hergün alsın o kadar hayvan katledip gereksiz yolları açıp çukur yapıp kapatmadan gideceğine
    • YILDIZ MAMUR23 Aralık 2011 . 11:25

      BİR KERE ÇÖP KONTEYNIRI BÜYÜK OLSA DA HAFTADA BİR ÇÖP ALINMASI HİÇ HİJYENİK DEĞİL HELE YAZIN KOKUDAN DURULMAZ BU YAZIYI KİM YAZDIYSA HATIRLATIRIM EN AZ 2 GÜNDE BİR TOPLANMASI GEREKİR HEM BELEDİYE VARSA VE ÇÖP SU VERGİSİ ALIYORSA VATANDAŞTAN HER GÜN Bİ ZAHMET GELİP ÇÖPLERİDE TOPLASIN O KADAR GEREKSİZ YOLLARI KAZIP ÇUKUR  AÇIP KAPATMADAN GİDECEĞİNE HERGÜN HAYVAN KATLEDECEĞİNE İŞİNİ YAPSIN
    • S.A23 Aralık 2011 . 10:54

      Muhteşem bir haber doğrusu, demek oluyor ki bu konteynırlarda fayda sağlamayacak. Ama şu var bu konteynırların daha büyük ebatlarda olanlarıda var. Buda artık duyarlı vatandaşa düşüyor, daha büyük çöp kovası alacaklar ki bu kovalar ücretli ve maliyetli. Yakında çöp kovası hırsızlığı boluda peydah olur ve muhtemelen canlarda yanar.

      Şimdiden geçmiş olsun..
    • vatandaş23 Aralık 2011 . 10:17

      ÖNCELİKLE BU KONUYU GÜNDEME TAŞIDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLÜR
      GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ HİÇ BİR ŞEKİLDE ÖN ÇALIŞMA YAPILMADAN SATILAN BU
      PLASTİK ÇÖP KOVALARI YETERLİLİĞİ TESPİT EDİLMEDEN DAĞITILIYOR
      BUNUN SONUCU ORTADA GÖRÜLMEKTEDİR.
      VE HER 10 DAİREYİ 1 ADET ÇÖP KOVASI 1 ADET GERİ DÖNÜŞÜM KOVASI
      VERİLMEKTE 150 DAİRELİ BİR SİTEYİ DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDE 30 ADET ÇÖP KUTUSU OLACAK BU DEMEKKİ ÇÖP KOVASI KİRLİLİĞİ GÖRÜNÜM KİRLİLİĞİ
      OLACAK. İLGİLİLERİN KONUYU TESPİTLİ UYGULAMALI YAPSALAR DAHADÜZGÜN ALACAĞI KANATİNDEYİM SADACE ÇİKİP DOLAŞMALARI YETERLİ OLAÇAK ANISINDAYIM