Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Hatıraları yıkarak şehir olunmaz.!

Hatıraları yıkarak şehir olunmaz.!
    21 Aralık 2011
         Bu fotoğraf da yakında artık "nostaljik" oluyor!.. Fotoğraftaki Kültür Park bir otopark uğruna deşiliyor. Şu güzelim saat kulesi de yakında yıkılacak. Bu eseri cebinden bizzat yaptıran Bolu'dan yurt dışına okumaya gönderilen ilk öğrenci, büyük bilim adamı Akpınarlı hemşehrimiz rahmetli Prof. Dr. Halis Duman'dır. Hatıraları yıkarak şehir olunmaz.!
    • A.YILDIZ30 Ocak 2012 . 01:00

      O TEPEYE KADAR BAŞKA YER BULAMAMIŞLARMI ACABA OTAPARK İÇİN? O TEPEYE BÜTÜN AİLALERİN YAYARLANACAĞI ÇAYLARINI İÇEBİLECEĞİ OLSAYDI. BEN BOLUDA AÇIK HAVADA OTURUP ÇAY YUDUMLAYACAK BİR YER GÖRMEDİM. O TEPEDE OTA PARK ÇOK SAÇMA. EĞER ORAYA OTAPARKTA ISRARLIYSA  İNSANIN AKLINA KÖTÜ DÜŞÜNCE GELİYOR. BİLDİĞİM KADARIYLA ORALARIN ALTINDA TARİHİ ESERLER,TÜP GEÇİT TÜNEL OLDUĞU SÖYLENİR. BUNA NASIL GÖNÜLLERİ ELVERİO
    • RANTİYECİLERE28 Aralık 2011 . 09:28

      Otopark yapılacak alan tarihi sit alanı buranın dışında otopark yapılacak alan yokmu? Şehrin merkezinde zaten çok yoğun bir yapılaşma var ve park sorunu çok büyük. Baçelievler mahallesinde, Karaçayır mahallesinde, Karamanlı mahallesinde ve Gölyüzü mahallesinde otoparkı olmayan alanlara yapı ruhsatı verilmemesi gerekir. Yeni bitişik nizamda yapı ruhsatı verilesi Bolunun şu anki şehir merkezinin intiharı anlamına gelir. Bir süre sonra bolu merkezdeki trafik yoğunluğu, trafik kitlenmesi, otopark yapacak yer bulamama ve hava kirliliği gibi nedenlerle halk Bolu merkezden kaçacak. Bunun tek sorumlusu Bolu belediyesi değildir. Şehir bilinci olmayan ve sadece kısa vadeli çıkarını düşünen herkestir.
    • erdinç22 Aralık 2011 . 18:52

      orası liseli kızların seks yuvası diyen abi,çok ayıp oluyor ama ..lütfen kızlarımızden özur dile.bu tür laflar çok iddalı ve yakışıksız. Cesaretin varsa makam odalarında seks yapanları ifşa et. Bunları bildiği halde seslerini çıkarmayanları yaz.
    • sedat1422 Aralık 2011 . 18:01

      4 saatide farklı saat gösteren tek saat kulesi heralde. Daha 1 gün bile doğru çalıştığını görmedim madem hatıralar yaşayacak o zaman saatler çalışır duruma getirilsin.
    • BİLMEDEN KONUŞMAYIN22 Aralık 2011 . 17:35

      kültür parkı yerinden kalkıp gitmiyor sadece altına otopark yapılacak üst tarafı yine park olarak hizmet verecek bence Bu Bolunun en büyük prolesidir.
    • aaa:(22 Aralık 2011 . 14:43

      çocukluğumun geçtiği yerleri harap ettiniz ne diyim ben size. güzel anılar sadece fotoğraflarda ve hafızalarda kaldı.
    • nbolu22 Aralık 2011 . 14:18

      Bahsettiğiniz alanmı seyirlik günün her saati orda liseli öğrencilerinin sevişme yeriydi bırakın bu işleri. tam bir sex yuvası orası inanmayan varsa arabayla geçerken kafanızı çevirip bakmanız yeterliydi. Bolunun en büyük sorunu otoparktır. Bolu nun modernleşmesi lazım. Bolu'nun köy gibi kalmasını isteyen zihniyetler varsa bilgisizce ve cahilce konuşmasın. Yazık yaaa ya alaaddin yılmaz cepine sokupta evinemi götürcek otoparkı saçma sapan yorumlar yazmayın