Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Duvar değil mübarek tablo

Duvar değil mübarek tablo
    19 Kasım 2011
         Mehmet Akif Ersoy Bulvarı ile Kalıcı Konutları birbirine bağlayan alt geçit diğerlerinden farklı bir görünüm sergiliyor. Borazanlar Mahallesi'ndeki Mehmet Akif Ersoy Bulvarı ile Kalıcı Konutları birbirine bağlayan alt geçidi kullananlar karşılaştıkları manzara karşısında gözlerini alamıyorlar. Alt geçitte genellikle duvar yazıları ile karşılaşmaya alışkın olan vatandaşlar, duvara resmedilmiş doğa harikası Gölcük manzarasının karşısında bir süre duraksıyor ve resmi incelemeden alt geçitten geçemiyor. Alt geçidi kullanan vatandaşlar, duvar yazıları görmeye alışık oldukları alt geçitte yapılan bu uygulamayı beğendiklerini ifade ettiler. Artık daha renkli bir alt geçidimiz var, hayırlı olsun.
    • gizem aydın 25 Aralık 2011 . 01:21

      resımlerımı begenmıs olmanız benı cok mutlu ettı.hepınıze tek tek tesekurlerımı sunarım.
    • arslan21 Aralık 2011 . 12:55

      insan olan artık buraya zarar vermez inş bu güzel esere sahip çıkar böyle kalmasını sağlarız. Yapanlarını eline sağlık.
    • Buse Hande Haskan26 Kasım 2011 . 18:43

      arkadaşlar ressamın Gizem Aydın , olduğunu bilseydim habere yazardım , fakat bilmiyordum.
      Tebrik ederim ..
    • Halit Ergül23 Kasım 2011 . 18:26

      Ressam Gizem Aydın, ellerine sağlık çok güzel olmuş, tebrikler
    • Boluspor23 Kasım 2011 . 17:21

      Bizim Boluspor yazıları daha güzeldi.
    • ilker yildiz21 Kasım 2011 . 00:20

      Resmin ressami  Gizem AYDIN, en kisa zamanda yeni resimleri Bolu halki farkli farkli yerlerde gorecekler.
    • Mustafa DEĞER20 Kasım 2011 . 20:50

      Tasarlayan ve uygulayanları tebrik eder saygılar sunarım. 1970-1980'li yılların gençliği olarak şehrin duvarlarında "ya aşk" ,"ya siyasi parti" , "ya terörist" vb. içerikli sloganları görürdük, fakat günümüzde bu kadar sade ve enfes manzaraları görmek bizleri çok çok mutlu etmektedir. Emek verenlere tekrar tekrar teşekkürler...  
    • S.A20 Kasım 2011 . 16:35

      Yapanıda, düşünenide tebrik etmek gerek. Umarım, bu şahaseri mahfetmezler.
    • EYÜP AHİ20 Kasım 2011 . 16:15

      Ressamımızın yapmış olduğu GÜZEL RESİMLER için tebrik ederim. Haberde yapanın ismi de yazılsaydı daha iyi olurdu. Başarılarınızın devamını diliyor, daha birçok yerde eserlerinizi görmek istiyorum. Eyüp AHİ AHİLER KIRTASİYE