Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu tutuklandı

Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu tutuklandı
    3 Ağustos 2018

    Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu tutuklandı.

    Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu, BOSİAD ve Abant Çalışanlar Dernekleri'nin üye listelerini yayınlamış çok kısa bir süre sonra T.C. kimlik numaralarını silmişti.

    Haberin yayımlanmasından sonra Necip çarıkçı, Ekrem Çetinkaya ve Alaaddin Yılmaz tarafından Alagözoğlu hakkında dava açılmış ve 5 Temmuz 2017 tarihinde 2 yıl 2 ay 20 gün hapis cezası verilmişti.

    Alagözoğlu, yerel mahkemenin kararını üst mahkemeye göndermiş ve üst mahkeme kararı temyiz yolu kapalı olmak üzere onayarak kesinleştirmişti.

    Onanma kararının ardından, Maltepe'de gözaltına alınan Kamuran Alagözoğlu, cezaevine gönderildi.

    • Fatih koyuncu20 Eylül 2018 . 15:56

      Kamuran abim yazıyorsa haklıdır fazla günün yok abim seviyoruz seni m.a.c.i.k
    • Kartalkaya14 Ağustos 2018 . 15:42

      Adalet elbette bir şekilde tecelli eder fakat olan daima doğruyu söyleyene olur karşı tarafta elini kolunu sallayarak gezer maalesef geçmiş olsun doğruların adamı inşallah tez zamanda yuvana kavusursun
    • ismail kabadayı11 Ağustos 2018 . 17:54

      kamuran bey çok geçmiş olsun.keser döner sap döner bir gün hesap döner.
    • Salahaddin Albay11 Ağustos 2018 . 04:48

      Kamuran Kardeşim,geçmiş olsun.Senin gibi yürekli gazetecileri sindiremezler.Sindiremeyecekler de.Üstaklın dönemsel iktidarı,devletimiz tarafından yere çalındığında,Hakkın hukuku tecelli etmiş olacak ve senin gibi cesur yürekler ,ma'şeri vicdanda daima hayrla takdirle yadedileceklerdir.Çoğu bitti azı kaldı.Sabrediyor ve gerekli yerlere havale ediyoruz
    • Tekin Karageyik10 Ağustos 2018 . 08:58

      Kamuran Bey çok geçmiş olsun.
    • M.ALİ IŞIK7 Ağustos 2018 . 15:10

      KAMURAN,GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH KURTARSIN.ADALETİN TEK ELDEN YÖNETİLDİĞİ ZAMAN İŞTE BÖYLE OLUYOR MALESEF
    • Turgay Özbakır6 Ağustos 2018 . 14:23

      Geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. Görüşmek üzere. . .
    • BOLU LU6 Ağustos 2018 . 01:57

      Kamuran bey geçmiş olsun,elbet bir gün keser döner sap döner,asla yalnız değilsin.
    • Polat dincsoy5 Ağustos 2018 . 22:42

      Dev gibi adalet sarayı yapıldı.içinde adalet yok
    • Hüseyin Yıkılmaz 5 Ağustos 2018 . 19:04

      Yapılan haber ne yazık ki suç!
      Ama memleketin haline bakınca hukuk guguk olmuş ne gam!
      Makam odasında, makam koltuğunun arkasına odaya girenin gözüne gözüne sokarcasına FETÖ'nün özel imzalı ters lale tablosunu asan başkan, FETÖ evlerinde namaz kıldıran iktidarın il bşk!
      Nasıl zengin olduğu faili meçhul diğerleri...
      Bunların yanında yok TC numaram yok adım gazetede çıktı diye gazete sahibini hapse attır.
      Kara faşizmin yerel uzantıları!
      Geçmiş olsun...
    • metin kaloğlu5 Ağustos 2018 . 18:51

      kamuran  geçmiş olsun gönlünü ferah tut hırsızlık yapmadın karı satmadın rüşvet yemedin örgüte üye olmadın
    • Asım ŞAİR5 Ağustos 2018 . 09:55

      İnternetten her gün okuduğum gazete hep aynı,03.08.2018 tarihinden beri yayınlanmayan ve susturulan bir gazete. Anlayış-yapılan; muhalif olan her kimse, çarçabuk yargılama ve ceza evi.. HAK HUKUK ADALET...      
    • Ahmet CAN5 Ağustos 2018 . 07:53

      Geçmiş olsun.
    • Metin Karageyik4 Ağustos 2018 . 21:02

      Hoşgörüsüz ve kindarlık üzerine kurulan, sadece buradan beslenen sistemin ilk kurbanı sen değilsin.. Geçmiş olsun diyeceğim ama, ne yazık ki ateş düştüğü yeri yakıyor!.
    • Cemal Erdoğan4 Ağustos 2018 . 18:16

      Arkadaşım geçmiş olsun,sağlık ve sabırlar dilerim..
    • Ali veli4 Ağustos 2018 . 16:30

      Yandaş olmazsan,doğruyu yazarsan,çalanı çarpanı yazarsan düşmanın çok olur...
    • Fatihh4 Ağustos 2018 . 10:07

      Bu fetocu derneklere uye olanlara hicbir islem yapilmazken, bunu yazan gazeteci gozaltina aliniyor. Bakalim daha neler gorecegiz.
    • Nevzat Hoca4 Ağustos 2018 . 08:56

      Patron çok geçmiş olsun.. Allah kolaylıklar versin..
    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:47

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.
    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:46

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.
    • Süleyman Aksu4 Ağustos 2018 . 08:45

      Kamuran Bey geçmiş olsun Allah kolaylık ve sabır versin emekleriniz için teşekkürler.
    • Ah Almak4 Ağustos 2018 . 07:09

      Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste, herkes gerçekleri biliyor,  bugünlerde geçer Kamuran Bey, geçmiş olsun...
    • Metin Yıldız4 Ağustos 2018 . 00:55

      Geçmiş olsun Kamuran Bey.Boluda doğruları yazan söyleyen yorumlayan gazeteciler televizyoncular ve haber site sahiplerine başka bir ilde böylesi şikayetler olmuyor.İnsanlar doğruları söyledi diye cezaevlerine girmiyor.Bolu nasıl bir memleket oldu anlamak mümkün değil.Bolunun kendi insanına sahipsizliği adeta Bolunun alışkanlığı oldu.Meslektaşları ve Gazeteciler Dernekleri açıklama yapmalı.
    • adem 14 4 Ağustos 2018 . 00:48

      Gemis olsun umarim kisa zamanada isinizin basina dônersiniz, hak yerini  çabuk bulur insallah
    • Düzceli Asım4 Ağustos 2018 . 00:03

      Geçmiş olsun Kamuran kardeşim.Bu günlerde geçecek.Dualaraımız seninle.Fetö derneklerine birilerinin bazı isimlerin üye olması,başkan olması,himmet bağışlaması demekki suç değilmiş.Bu nasıl adalet anlayışı
    • Kamuran nerede yanlış yap3 Ağustos 2018 . 22:09

      Kamuran nerede yanlış yaptı merak ediyorum... Yalan mı söyledi? İftira mı attı?... Olan biteni ve o derneğe bizzat üye olanları açıkladı... Kendinin uydurduğu kişileri yazmadı... Madem o dernek suçlu bir dernek ise, neden insanları dışarıda? Bunun deşifre ettiğinden dolayı Kamuran'a teşekkür edeceklerine bir de tutukluyorlar...
    • Ercan Daylan3 Ağustos 2018 . 21:19

      Geçmiş olsun.
    • Kemal Özbay3 Ağustos 2018 . 20:58

      Geçmiş olsun Kamuran.En kısa zamanda özgürlüğüne kavuşmanı dilerim.
    • Ekrem Kesmen3 Ağustos 2018 . 20:50

      Kamuran,geçmiş olsun. Sabırlar diliyorum. Allah kolaylık versin. Herşeyde bir hayır vardır. Bu işin de hayırlara vesile olmasını dilerim.
    • Ünal Arslan3 Ağustos 2018 . 20:48

      Geçmiş olsun USTA
    • Emekli3 Ağustos 2018 . 18:19

      Geçmiş olsun Kamuran bey.İşin ayrıntısını millet biliyor bilmiyormuş gibi hala devletten maaş alanlar bunun hesabını Yüce Allah'a elbet verecek.Susan dilsiz şeytandır.Bir kaç gazeteciydiniz doğruları söyleyen neredeyse hepinizin başına aynı şeyler geldi.Bunlar tesadüf olamaz.Biryerlerde yanlıklıklar hala devam ediyor.
    • Orhan Çiçek3 Ağustos 2018 . 17:23

      Doğruların gazetecisi kardeşim geçmiş olsun bu günlerde elbet bir gün geçer
    • Murat Yapıcı3 Ağustos 2018 . 16:42

      Değerli kardeşim geçmiş olsun. Allahtan bir an önce özgürlüğe kavuşmanı, ailenle birlikte mutlu bir hayat sürmeni diliyorum.Allah kurtarsın.
    • ahmet ergin3 Ağustos 2018 . 15:31

      Sevgili kardeşimize doğruluğundan dolayı verilen bu cezanın bir an önce bitmesi ve aramıza aynı diklik,doğruluk abidesi olarak dönmesi dileğimizdir.Geçmiş olsun.....
    • mehmet çarşambalıoğlu3 Ağustos 2018 . 15:22

      kamuran bey kardeşim geçmiş olsun. sağlık ve sabırlar dilerim
    • adalet3 Ağustos 2018 . 15:20

      Tamam Kamuran TC numaralarını kısa sürelide olsa yayınlamış Peki o kişiler neden hain Fetullahın derneklerine üye olmuş işin bu tarafı ile kim ilgilenecek.Yazan suçlu üye olanlar dışarıda ticaretin siyasetin kralını yapıyor hala
    • Kamuran3 Ağustos 2018 . 15:16

      Susana konuşmayana doğruları yazıp çizmeyene söylemeyenu kısaca susan gazetecilere televizyonculara kimse elleşmiyor.Vatan millet adına doğruları yazınca söyleyince işin ucu kendilerine değecek olanlar ellerinde ne varsa özellikle siyasi olarak kullanıyorlar.Bugünlerde elbet geçecek.Bolu küçük bir il sen vicdanlarda mahkum olmadın Kamuran bilesin.
    • Erdinç TOK3 Ağustos 2018 . 15:14

      Medyanın yalan haber sıralamasında dünyada % 49 oranla birinci sırada olmamız normaldir.Kandırılıyoruz,kanıyoruz,inanıyoruz.Sonrada bir şeylerin düzelmesini bekliyoruz.Susuyoruz.Sustukça işlerin iyi gittiğini düşünüyor ve sanıyoruz.O yüzden içeride yaşananlar bizi yanıltıyor,kandırıyor.Dışarıya bakın.Dışarıda yaşananlara bakın.Dış dünya ile yaşadıklarımıza bakın.Dış haberleri izleyin.Neler yaşadığımızı daha güzel görebiliriz.Demek istiyorum ki..Geçmiş olsun Kamuran Bey..Yolunuzdan dönmeyin.Doğru ve doğrucu olun....
    • EL HAK3 Ağustos 2018 . 15:10

      Peki Kamuran Alagözden şikayetçi olan şahısların FETÖ'nün derneklerinde ne işleri varmış, bunu kimse sormayacak mı?Bu işler bu kadar ucuz mu?FETÖ itirafçılarının bahsettiği,deşifre ettiği basın mensupları hala işlerinin başında.
    • Metin Çelik 3 Ağustos 2018 . 14:34

      Başta Sn Kamuran ALAGÖZOĞLU'na ve Basın camiasına geçmiş olsun. Malesef ülkemiz her geçen gün hızla özgürlüklerin kapatıldığı bir ülke haline geldi her geçen gün gazeteci yazar ve özgürlükçü düşünenler gün geçmiyor ki tutuklama haberi almayalım. Şikayetçi kesimler Başta Belediye başkanı ve onun Yardımcısı Sn Çarıkçıya bu başvuru yakıştı mı buna halk karar versin ama nerede bir rant var siyaseten neler alınabilir kimin üzerine görev kullanılarak baskı yapılabilir çok net görüyoruz Mezarlıkları satanlar imara açanlar çevreyi kirletenler kentsel dönüşümü kendi çıkarlarına kullananlar Fetö ile geziye çıkanlar iltisaklı olanlar bu ülkede yaşıyor ama yaşamını gazeteciliğe adamış bir gazeteci Tutuklanıyor işte memleketin geldiği Yer burası
    • erdogan muhurcuoglu3 Ağustos 2018 . 14:31

      Kamuran kardeşim geçmiş olsun.. Bunlar da geçer.. Sıkma  canını , yüreğini ferah tut..
    • Asım ŞAİR3 Ağustos 2018 . 13:37

      Bolu'nun korkusuz gazetecisi geçmiş olsun diyorum..Günümüzde Özgürce yazabilmenin ödülü bu olmamalı. Biz seni,gerçekleri yazan, dile getiren koşuşturan gazeteci olarak görüyoruz ve biliyoruz.. Tüm bunların verdiği hazzı-keyfi yeni evinde !-hücrende tatacaksın... Üzülme bizler senden-Adaletten ve Hukuktan yanayız..
    • EYÜP AHİ3 Ağustos 2018 . 11:50


      📸🌷 GERÇEK GAZETECİ OLMAK🌷📸
      📸 ZORDUR ÜLKEMİZDE 📸
      KORKMAYACAKSIN,
      ÇEKİNMEYECEKSİN,
      DİK DURACAKSIN,
      EĞİLİP, BÜKÜLMEYECEKSİN.
      YANLIŞLARI GÖRECEKSİN,
      YAZIP,
      SÖYLEYECEKSİN.
      AYIRIM YAPMADAN,
      ÜZERİNE GİDECEKSİN.
      BAŞINA BELÂ DA GELSE;
      SİNEYE ÇEKECEKSİN.
      ALNIN AÇIK,
      BAŞIN DİK GEZECEKSİN.
      BÖYLE OLUNCA DA;
      BEN GAZETECİYİM DİYEBİLECEKSİN.
      KÂMURAN KARDEŞİM DE;
      GERÇEKLERİ YAZMAYA ÇALIŞTI.
      BAŞINA GELMEYEN KALMADI.
      EVİNİN SUYUNU KESTİLER.
      İŞ YERİNİ MÜHÜRLEDİLER.
      BİLEREK VE İSTEMEYEREK YAPTIĞI BİR HATA İLE HAPSE MAHKUM OLDU.
      ONUN MAHKEMEYE VERDİĞİ KİŞİLER VE GERÇEK FETOCULAR SERBESTÇE GEZMEKTEDİLER.
      KÂMURAN KARDEŞİME GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ SUNUYORUM.
      TEZ ZAMANDA HÜRRİYETİNE KAVUŞMASINI DİLİYORUM.
    • bolu143 Ağustos 2018 . 10:44

      Bir kaç doğruları yazan gazete vardı, onları da tek tek susturuluyor. Ama Kamuran bey de cami duvarına i......miş.
    • Bolu3 Ağustos 2018 . 09:22

      Kamuran bey gecmis olsun. Bolu halkinin senin hakli oldugunu bildiğini  bil yeter. Sagliklar dilerim.
    • Mustafa3 Ağustos 2018 . 08:47

      Kamuran geçmiş olsun. Takma kafanı, Mevlam neylerse güzel eyler. Bunda da vardır bir hayır.
    • İlhami Candemir3 Ağustos 2018 . 07:08

      Vay be, daha neler duyacağız.Kamuran bey bu da geçer,geçmiş olsun.