Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?

İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?
    4 Ocak 2018
    İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?

            İl yönetimindeki FETÖ'cüler kendilerini nasıl gizlediler?        
            Nurettin Doğanay'ın Ak Parti İl Başkanlığı'ndan istifa ettirilmesinden sonra, Doğanay'ın en yakını olarak eski bir FETÖ'cü olarak bilinen Başkan Yardımcısı Melih Demirci'nin İl Başkanlığı görevine devam etmesi, parti içinde yaşanan rahatsızlıkları dindirmedi.
           

            Reis'in kararına karşı, aptalca bir duruş sergilenmemiş oldu        

            Ak Parti İl Başkanı Nurettin Doğanay'ın, bizzat Ak Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın emri ile görevden alınması sonucu, İl Başkan Vekili Melih Demirci'nin kendisine sahip çıkılması çağrısı, parti içinde destek bulmadı. Dolayısıyla Reis'in kararına karşı, aptalca bir duruş sergilenmemiş oldu.                 
         

            Parti içinde köklü bir FETÖ'cü temizliği gerekiyor
          Ancak Nurettin Doğanay'ın görevden alınmasıyla parti içindeki sancılar dinmedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan 15 Temmuz'u dilinden düşürmeden, hemen her gün FETÖ'cülere verip alıyor. Ancak halen Ak Parti Bolu İl Yönetimi'nde kendilerini gizleyen FETÖ'cülerin varlığı, parti içinde köklü bir FETÖ'cü temizliği yapılması gerektiği gerçeğini yok edemiyor.    
           

            FETÖ'cüler halen işin başında! 
            Nurettin Doğanay ile Melih Demirci'nin bugüne kadar yedikleri, içtikleri, gezdikleri ayrı gitmediğini herkes bilirken, Demirci'nin 17-25 Aralık'ta sıkı bir FETÖ'cü olduğu o günlerde attığı twitlerinden rahatlıkla anlaşılıyor. 
          Melih Demirci twitlemiş; “…Hükümetin yolsuzlukları…”
          Melih Demirci twitır hesabında; “Sen oyunu kuralına göre ve layığına göre oynuyorsun" diyen arkadaşına cevap olarak; “Bende problem yok Selçuk. Ülke karıştı, hükümetin yolsuzlukları ortaya çıktı” diyor. 
          Devamında Özcan isimli arkadaşına hitaben; “…Hükümetin yediği naneler ortaya çıkmaya başladı” diyor. 
          Selçuk isimli arkadaşı Melih Demirci'ye; “O kadarını biliyorum kardeşim. O yüzden sen oyunu kuralına göre oynarsın dedim ya” diyerek kendisinden övgüyle söz ediyor.
          Ve twitlerin devamında hep birlikte Ak Parti Hükümeti'ni çekiştirmeye devam ediyorlar.
           Şimdi soruyoruz;
           *FETÖ'cü olduğu gerekçesiyle birçok kişi gerek meslekten atılarak, gerekse hapse atılarak cezasını çekerken, Ak Parti İl yönetimindeki FETÖ'cüler nasıl oldu da kendilerini saklayabildiler?         
           *FETÖ'den işten atılan teknikerin geri alınması için çaba harcandığı doğru mudur?        
           Özel İdare'de tekniker iken FETÖ'cü olduğu gerekçesiyle işten atılan S.U.'nun halen sigortasız olarak Melih Demirci'nin ortağı olduğu yapı denetim firmasında sigortasız olarak çalıştırıldığı ve bu kişiyi yeniden göreve iade edilebilmesi için Nurettin Doğanay tarafından özel uğraş verildiği doğru mudur?  

     

    • Hiç mi yok9 Ocak 2018 . 19:40

      Fetöcü vekillerin de ortaya çıkarılması lazım. Teşekkürler bolunun sesi
    • rasim9 Ocak 2018 . 11:38

      bunları görünce son şantaj operasyonununda bu anlamda araştırılması gerekir milleti susturmak ekmeğinden işinden etmek bunların yıllardır işine geldi
    • Zıvalı6 Ocak 2018 . 00:41

      Sayısız insana fetocu diye iftira atanlar bunlar değil miydi? Meğer kendilerinde sorun varmış. Melih Bey rektörü fetocu diye sahneden indirmişti. Kimse kulağının üzerine yatmasın, 3 maymunu oynamasin. Sıra çomar'a da gelecek.
    • ahmet5 Ocak 2018 . 23:31

      ADİL ESEN başkanın hakkını yiyenlerin kimler olduğu bir bir ortaya çıkmaya başladı.Allah büyük,her şey gün yüzüne çıkıyor.
    • Musab köroğlu5 Ocak 2018 . 20:15

      Bolu tüm bu insanlardan temizleninceye kadar mücadele devam etmeli.Allah Bolu ya merhamet etti. Bir şans verdi.İçerdeki yapılanmayı temizledi.Bolu artık güzel günlerle buluşacak.Artık Bolu da güneş bir başka güzel doğacak.Maskeler düşecek gerçek yüzler görünecek.Karanlığın birgün aydınlağa dönüşeceği günü beklerken hamdolsun rabbim bize o aydınlığı gösterdi.Köroğlu bir daha kazandı.
    • yankı5 Ocak 2018 . 15:15

      Maskeli balo
    • Mühendiz5 Ocak 2018 . 14:21

      Şimdi kimler bakalım sana. İş yaptıracak çok merak lıyız.
    • Abant 5 Ocak 2018 . 14:20

      Bu kişinin hala akpartı. İnternet sitesin de resimleri duruyo  hemen kaldırıl malı  halk rahatsız. Böyle  kişilerden
    • Dağlı pasta börek 5 Ocak 2018 . 14:19

      Şimdi bu kişi ye hiçbir soruşturma ifade  alınmaması tuhaf geliyo  gereken ne zaman yapılacak Sizi Can Gönülden Kutluyoruz Bolu Halkı olarak  sizde bu gazetecilik olduktan sonra Bolu halkı  gerçekleri oluyo diğergazateci demiyelim de gazete dükkan sayipleri  bunu. Neden yapamıyo korku korku
    • Bolu145 Ocak 2018 . 12:47

      Bu paylaşımların tarihi ne.? eger 25 aralik 2013'den önce ise diğerlerinede aynı muamele yapılmalı.Digerleride deşifre edilmeli Editörden: ilk mesajın üzerinde yazıyor tarihi 17 Aralık 2013
    • muhtar5 Ocak 2018 . 12:34

      17/25 Aralığı destekleyen biri Ak parti yönetiminde nasıl olabiliyor, bu kişinin bilinmeme ihtimali varmı?

    • tespitçi5 Ocak 2018 . 11:48

      Mazhar Bozoğlu, şimdi boncuk boncuk terliyordur. İlerici yerel basında hakkımda neler çıkacak diye?
    • fetöcüler5 Ocak 2018 . 11:47

      Tutturmuşlar 17-25 aralık öncesi,sonrası.Yani 17- 25 aralıktan önce adam öldürürsen suç değil,sonrasında suç gibi bir şey.Bu ülkede darbeyi kışladaki Atatürk çü,milliyetçi ve Fetö yle hayatında uzaktan yakından ilgisi olmayan asker ile elbet sokağa inen insanımız engelledi.Sonrasında bu lanet yapıyla ilişkisi olan başta siyasiler adı geçen tarihten sonra üzerlerine boya yaparak kendilerini kurtarmamalılar.Çünkü mücadelenin bir ayağı eksik kalır vede kalıyor.Adı geçen kişiyi tanımam.Kendisiyle ilgili yorum yapmak doğru değil.Bunu en iyi kendi partisi değerlendirir.Ancak şurasıda bir gerçekki ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Bu yapıyla geçmişte beraber oturdular,dost oldular,iş yaptılar,akraba oldular.Güldürmeyin insanı...
    • Foto5 Ocak 2018 . 11:10

      Vay ki ne vay hallere bak ya tam iblis bunlar
    • MİSAFİR5 Ocak 2018 . 10:41

      Reis mustafa ataç bakmalı bunların sorumlusu odur.
    • vatandaş5 Ocak 2018 . 09:50

      Al takke ver külah yaşayıp gidiyorlardı, cesur biri tekerlerine çomak soktu, zalimler için yaşasın cehennem, inşallah adalet tecelli eder.
    • köroğlu5 Ocak 2018 . 09:46

      28 şubat mağdurları hala içerde yatarken şu hale bak !
    • Mehmet5 Ocak 2018 . 09:13

      Melih sen ne imişsin ya. Böyle bir şey asla beklemezdim. Kripto fetoşçuları bilenler mutlaka deşifre etmeli yoksa bunlarla mücadele yarım kalır.
    • Laver 5 Ocak 2018 . 02:32

      Kıyakcılığın sonu0  ayakcılık tır sen boşver laver liğe kısa zaman da bukadar işlere nasıl sayıp olunuyo  onu anlatda biz de öyle yapalım dıycem ama  biz ler senin gibi yanar döner değiliz dava adamıy mış siz anca  göstermelik resim çeker siniz  millet. Bolu halkı herşeyin  farkın da  
    • Gariban 5 Ocak 2018 . 00:32

      Bu zaten yıllar önce de başka fetöcünün yapı denetiminde çalışıyordu, o çalıştığı yapı denetim şu an kapatıldı , sahibi de fetöden içerde, reis uyuma temizle bu ikiyüzlü menfaatçileri , bunlardan dava adamı olmaz
    • Mehmet 5 Ocak 2018 . 00:04

      Belarus minsk mi burası? Doğanay da var mı fotoğrafta?
    • Bi adam4 Ocak 2018 . 23:32

      Nurettini baya iyi savundu fetocuları, yedi düvelin bildiği fetöcüler hala dışarda elini kolunu sallayarak dolaşıyor. Nurettin ankaradaki hemşerilerine çok güvendi
    • Mustafa ozlu4 Ocak 2018 . 23:22

      Mustafa ataş anlayamadı. Allah cumhurbaskanimizi başımızdan eksik etmesin yoksa bizi kimler yönetecekmiş. Kurda kuzuyu teslim etmişler.Allaha binlerce şükürler olsun gerçeği ortaya çıkardığı icin
    • Bolulu4 Ocak 2018 . 22:33

      Valla hainlik yapanlar sıranın elbette kendine geleceğini bilmekte.saklanacak gizlenecek olanlar çok çok az sayıdalar.
      Vatana ihanet edene merhamet edilmez.
      Hainler sırasını beklesin.çatır çatır hesap verecekler
    • Metin muhacir 4 Ocak 2018 . 22:26

      Adalet işte ilbaşkan lığı kımlerin eline kalmiş bukalemun kendi rengini geçte olsa belli etti  inşaat   Purojeleri konturol  edil meli
    • Vay vay vay4 Ocak 2018 . 21:46

      Dur bakalım daha neler olacak?