Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor !

Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor !
    4 Ocak 2018
    Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor !Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor !Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor !

          Yukarı Çarşı esnafı güzelleşmek(!) istemiyor!
          Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, Yukarı Çarşı'yı güzelleştirme adına yeni bir çalışma başlattı. Hatırlanacağı gibi Yılmaz, İzzet Baysal Caddesi'ndeki binaların ön cephelerinde  güzelleştirme adı altında yaptırdığı çalışmaların karşılığı olarak esnaftan ve bina sahiplerinden bir dünya paralar toplatmış, buna rağmen yapılan işler 2 yıl olmadan dökülmeye başlamıştı.
           Yukarı Çarşı esnafı yapılacak işleri onaylamıyor 
            Bolu'nun tarihi noktalarından biri olan Yukarıçarşı'ya, 'Aras'ta yani Cephe Güzelleştirme Projesi' kapsamında yenilikler katma düşüncesiyle yapılan ihale sonrası işi alan müteahhit firma çarşının üst başından işe başlamış bulunuyor. Ancak Yukarı Çarşı esnafı burada yapılacak olan çalışmaların yanlış olduğunu belirterek; “Çarşı içindeki yolların üzeri cam çatılarla kapatılacak, çatıların eğimleri dükkanların dibine doğru verilecekmiş. Baştan bir kere bu yanlış. Yolun üzerindeki cama yağan kar veya yağmur suları dükkanların dibine, giriş kapılarının üzerine akacak. Cam çatılar kirlendiğinde bunların üzerine nasıl ve kim çıkacak da temizleyecek? Cam çatılar kirlendikçe çarşının içi kararacak  ve güpegündüz aydınlatma ihtiyacı duyulacak. Bunun dışında herkesin cephesi ahşap görünümlü olacak mış. Dükkanların camı çerçevesi tamamen değişecekmiş. Çatılara eski tip alaturka kiremit döşetiliyor, yani çatılarda baştan aşağı değişecekmiş. 
            Esnaf kan ağlarken şimdi yapılacak iş mi bunlar? 
            Türkiye'de olduğu gibi Bolu'da esnaflık bitme noktasına gelmiş, çoğu esnaf siftahsız dükkan kapatırken, şimdi durduk yere esnafa bir dünya cereme çıkartıp, masraf yaptırmak da neyin nesi oluyor? Bizler Yukarı Çarşı esnafı olarak bunları istemiyoruz. Zaten işi alan müteahhit firmanın da bu işleri doğru düzgün yapıp bitirebileceğine inanmıyoruz. Birinci gün kurduğu iskeleyi ikinci gün birileri söküp götürdü. Meğer iskelesi bile emanet miş. 
              Son pişmanlık fayda etmez. Henüz işin başındayken, Başkan'ın Yukarı Çarşımızı güzelleştirme sevdasından vaz geçmesini istiyoruz” diyerek dert yandılar. 
     

    • YUKARI ÇARŞI6 Ocak 2018 . 18:29

      BİLENDE KONUŞUYOR BİLMEYENDE BİZ BÖYLE BİR TOPLUMUZ YAPACAK BİRŞEY YOK SANMAYINKİ YUKARI ÇARŞI HER ŞEYE KARŞI İŞİN İÇERİĞİNİ BİLEN KAÇ KİŞİSİNİZ BİLMİYORUM AMA LÜTFEN BİRKERE OLSUN ARAŞTIRIN VE ÖYLE YORUM YAPIN YOKSA KUL HAKKI DİYE BİR ŞEY VAR HİÇ TANIMADIĞINIZ KİŞİLERİN HAKKINA GİRİYORSUNUZ BEN ÇARŞIDA ESNAFIM YORUMCULARA TAVSİYEM HER HANGİ BİR ESNAF İLE GÖRÜŞÜP İŞİN ASLINI ÖĞRENMELERİDİR SAYGILARIMLA
    • vatandaş5 Ocak 2018 . 13:30

      bu insanlara iyilik yaramaz ne güzel işte yukarı çarşı güzelleştirilecek belediyenin oraya yapılan tünel içinde bir sürü itiraz edilmişti ne oldu önce itiraz edenler geçiyo
    • ESNAF5 Ocak 2018 . 11:21

      İyi işte dükkanlarınız güzelleşir .B Başkanı ya kaldırıyorum deseydi ne halt edecektiniz . Yokmu sizin derneğiniz odanız ilgilenecek.
    • cızıklamayın5 Ocak 2018 . 09:49

      Veriyorsunuz oyları,seçiyorsunuz başınıza kralı,ondan sonrada damarınıza dokunduğunda cızık cızık ediyorsunuz.Yukarı çarşıda sokak araları onarıldı.Gayet güzel oldu.Yukarı Çarşıyı büyük bir alışveriş merkezi gibi düşünün.Binaların dış görünüşüyle,kapısı,çatısıyla tarihi dokusunu bozmadan güzel bir görünüme kavuşabilir.En çokta şimdi cızık cızık eden,oy veren esnaf ve Bolu kazanır.Oy vermediğim halde çok güzel olacağından eminim. Sevgili hemşehrim Sayın Başkan vurdukça büyüyorsun.Gelecekte Bolu senden güzel söz edecek. Küçük bir Safranbolu ve Göynük neden olmasın yukarı çarşı.Başarılar Sayın Başkan.Saygılarımla..
    • sanayici5 Ocak 2018 . 08:58

      Kimse kendine dokunmadıkça işkembeden yazıyor.Bu şuna benziyor Karıncaları herkes öldürmemek ezmemek için çok uğraşır ta ki karınca evin eşiğinden girene kadar o zaman toplu öldürme arzusu çıkar.Boş yere insanları 3-5 rantçıya para harcatacaklar yazıktır. Başkan şuan doğanay ı seçtirmediğinden şokta bu sebep ile ilk kime vuracağını merak ediyorduk sanırım ilk büyük cami esnafı nasiplenecek. Ardından
      da bir türlü yapamadığı sanayi sitesi gelecek 2018 çok zor geçecek gibi geliyor.Bize bir musa lazım inşallah biz bizden geçmeden gelir.Geçmiş olsun bizlere
    • numan5 Ocak 2018 . 01:26

      yollara parke döşediler topal ördek gibi yürüyoruz kaldırım yaptılar sekek seke yürüyoruz ayağımız takılıyor burkuluyor çakır çukur yukarı çarşının anası ağlayacak anlaşılan
    • Biri4 Ocak 2018 . 23:01

      Bittiği zaman gayet güzel olacağına inanıyorum çarşının şu anki hali çok mu iyi yapılan herşey iyidir güzeldir yenilenmek lazım artık tabi ki tavır olarak esnaf olarak da yenilenmek lazım eski izleri silmek lazım ben AKP li falan da degilim sadece iyi olacağını düşünüyorum ölüyor çarşı uyanın
    • Boluspor lu4 Ocak 2018 . 20:10

      Yukarı çarşı esnafı ... Sizin % 70 niz akp lisiniz.Neden sızlanıyorsunuz ki.Siz istediniz bu şekil olmasını.
    • Ali Korkmaz4 Ocak 2018 . 20:08

      Taş ve tabela işiyle uğraşan rantçılara para lazım bizimki de sakal alacak bu işten uyanın esnaf arkadaşlar  
    • Alp 4 Ocak 2018 . 19:41

      Yapsın oy vermeseydiniz.%60 almadı mı?
    • Bitik Esnaf4 Ocak 2018 . 18:55

      Bu yönetimi Bolu Halkı seçti. Konya halkı falan seçmedi.
      Herkes seçtiğini iyisiyle kotusuyle kabul edecek.
      Artık sonraki seçime aklınız başınıza gelir.
      Ama umudum yok unutuverirsiniz.
      Durmak yoooook yola devam değerli kardeşlerim.
    • Avcı4 Ocak 2018 . 18:31

      Bolu Bolu olalı iki kişiden çekti,Biri Bolu beyi biri bu adam. Elini attığı her iş rantabl olduğu için dökülüyor. Eğer yukarıçarşıya bi girsin orası biter.kaldırım yapamayan,sokakları kaldırım taşıyla döşeyip ertesi gün söken,meydana TV kurup sonra kaybeden,güzelim kalıcı yolunu koskoca orta refüjlerle rezil eden,çöpten sınıfta kalan,geri dönüşümleri yandaşlara veren ve daha sayamadığımız birsürü rezil iş. SANIRIM HAKETTİK