Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Yusuf Cengiz bir an önce görevden alınmalıdır

Yusuf Cengiz bir an önce görevden alınmalıdır
    19 Haziran 2016
    Yusuf Cengiz bir an önce görevden alınmalıdır

           CHP Bolu İl Başkanı Kazım Karsu 10.Yıl Marşını yasaklayan Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Cengiz'in bir an önce görevden alınması gerektiğini söyledi. Karsu; “Sayın Valimiz Aydın Baruş'un Cumhuriyet devrimlerini anlatan 10.Yıl Marşına karşı takınılan bu tavra karşı nasıl bir tutum alacağı hayati bir önem arz etmektedir” dedi.
          CHP Bolu İl Başkanı Kazım Karsu, Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde yapılan okul müdürleri toplantısında, okullarda 10'uncu Yıl Marşı'nın çalınmaması talimatını vererek, bu talimatını “Artık 10'uncu Yıl Marşı mı kaldı? 2023'de 100'üncü yıl marşını yazacağız” diye savunan Bolu İl Milli Eğitim Müdür Yusuf Cengiz'e sert tepki gösterdi. Karsu; “Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Cengiz, okulların yıl sonu karne etkinliklerinde bundan böyle 10.Yıl Marşının çalınmayacağını açıklamış hatta bu kararını ; “ Artık 10. Yıl Marşı mı kaldı. 10. Yıl marşıyla şov yapmaya gerek yok. Cumhuriyetin 100. yılına giriyoruz” şeklinde savunmuştur. Milli Eğitim Müdürü şunu bilmelidir ki 10.Yıl Marşı şov amaçlı çalınan bir marş değildir.10.Yıl Marşı Laik Cumhuriyetimizin ve Atatürk Devrimlerinin geldiği noktayı özetleyen bir marştır. Cumhuriyetimizin 10.yıl kutlamaları için bestelenmiş bir marştır” dedi.
         “Yusuf Cengiz AKP zihniyetini taşımaktadır”
          Karsu; “Ulusal Basından öğrendiğimiz kadarıyla Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Cengiz, 7 Haziran 2015 seçimleri öncesi AKP'den Balıkesir milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulunmuş ancak aday yapılmamış. Yani bugün İl Milli Eğitim Müdürlüğü koltuğunda AKP zihniyetini sonuna kadar taşıyan bir zat oturmaktadır. Bu zihniyet daha kısa bir süre önce Laikliğe dil uzatma cüretini göstermiş ve “Laiklik yeni anayasada olmamalıdır” demiştir. Türkiye'yi Ortadoğu bataklığına saplayan, derin bir ekonomik ve siyasal bir açmaza sokan, izlediği çağdışı politikalarla ülkemizi çağdaş ve medeni dünyadan aforoz edilme noktasına getiren AKP zihniyetinin Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü koltuğunda oturan temsilcisi bilmelidir ki; 'Bu ülke bir Ortadoğu ülkesi değildir, Şeriatla yönetilen bir İslam Cumhuriyeti hiç değildir.' Bu ülkeyi kurtaranlar sadece dış düşmanla değil içerideki yobaz ve şeriatçı destekçileriyle de mücadele etmiş ve İngilizlerle işbirliği yapan padişah ve halifeyi de ait oldukları yerlere göndermişlerdir. Osmanlıcılık özlemi içerisinde tutuşarak ülkemizi bir din devleti haline getirmek isteyenler amaçlarına dün olduğu gibi bugünde ulaşamayacaktır. Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Cengiz bir an önce görevden alınmalı ve hakkında gereken yasal işlemler başlatılmalıdır. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün dediği gibi “Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.." şeklinde konuştu.
          Karsu; “Sayın Valimiz niye sessizliğini koruyor?”
          Karsu sözlerini şu şekilde tamamladı; “Bir sözüm de Sayın Valimiz Aydın Baruş'a olacaktır. Sayın Valimiz Cuma gününden beri sessizliğini korumaktadır. Bu konuda kendisinin ne düşündüğünü ve hangi yaptırımlarda bulunacağını bir an önce öğrenmek istiyoruz. Zira kendisi Laik Cumhuriyetin bir valisidir. Cumhuriyet devrimlerini anlatan 10.Yıl Marşına karşı takınılan bu tavra karşı kendisinin nasıl bir tutum alacağı hayati bir önem arz etmektedir.”
     

    • Alp19 Haziran 2016 . 20:51

      Fatih rumuzlu mehter marşının çıkışı osmanlı iledir.senin geçmişin 500 yıllık olsa gerek.Atatürkün dediği gibi bizim geçmişimiz en az 7000 yıllıktır.kırma seni.
      7
    • Dursun YILMAZ19 Haziran 2016 . 20:05

      Atatürk ve laik cumhuriyeti istemeyenlere,bunlardan rahatsız olanlara Arabistan bileti hemen ve bedava temin edilir.Yalnız tek şartla.Gideceksiniz ve asla geri dönmeyeceksiniz.Sizin mezarınız orada olsun.
    • Emanet By19 Haziran 2016 . 17:41

      2/Öncelikle Milli Eğitim Sistemimizi'milli' ve devlet politikası olmaktan çıkarıp, parti hatta 'bakan' politikasına dönüştürdüler.
      İki yılda bir bakan değişti, yetersiz, bilgisizdiler; havada projeler uçuştu.Aynı partili olmalarına rağmen devlette devamlılık ilkesini uygulamadılar. Ezberci, pozitif bilimlerden uzak, fen bilimlerinde geri kalmış irdelemeden, sorgulamadan, analitik düşünceden uzak, teslimiyetci, biadcı, arabi farsi, kürtçü bir sisteme doğru giden bir sistemsizlik.Ekonomide yolsuzluk, rüşvet, adam kayırmacılık zirve yapmış. Liyakat, bilim, yetenek,emek yerlerde sürünüyor.Ülkenin tek bir köşesine dikilen fabrika bacası yok.Yol,köprü yandaş müteahhitlere ihale edilmiş. Mehter marşı bu zihniyeti temsil eder bir ileri, bir geri...
    • Emanet By19 Haziran 2016 . 17:22

      1/Geri kalmış, bir iğne dahi üretemeyen Osmanlının külleri içerisinden
      doğan genç Türkiye Cumhuriyeti devleti her türlü emperyalizme rest
      çekip, bilimde, eğitimde, ekonomide, üretimde, sanayide...10 yıl içerisinde büyük sıçramalar yaptı.10 yıl marşı her alanda
      değişim, atılım, üretim,eğitim, kurumlaşma, aksiyon, emek, alın teri ruhunu taşır...Gerici, yağmacı, işbirlikçi zihniyet önce kurumların içini boşalttı, özelleşme adına ne varsa (limanlar, fabrikalar, yollar, bankalar) satıp savıp yağmaladı.Bu zihniyet açılım rezaletiyle ülkemize zararlar verdi..Milli değerlerimizi alt/üst ettiler.Kutsallarımızı istismar edip, siyasi çıkarları için kullandılar.Eğitimsiz, bilgisiz, basiretsiz, yetersiz kadrolarıyla halkı kandırıp iktidar oldular...
    • Bilir Kişi19 Haziran 2016 . 16:35

      Milliyetçiliği ayaklar altına aldıklarını söyleyenler ve onların peşine takılanlar Milletimizden temiz bir TOKAT yiyeceklerdir. Siz ayaklar altına alabilirsiniz ama bizler TÜRK MiLLİYETÇİLİĞİ'Nİ başımızın üstünde, kalbimizin derinliklerinde yaşatıyoruz. GÜN GELİR DEVRAN DÖNER. O zaman neci olursunuz onu bilmem işte.
      SAYGILAR...
    • Kaan Göktürk19 Haziran 2016 . 15:01

      "adil", "emar" ve "fatih" rumuzuyla yazmaya çalışan şahıs; senin aynı kişi olduğunu biliyorum. Önce yazım kurallarını öğren diyeceğim ama geç kalmışsın. Atatürk bu ülkeyi karanlıktan çıkarıp aydınlığa kavuşturdu. Siz ve sizin zihniyetinizdekilerle mehter marşı ile 2 ileri bir geri gidip durun. Ama  atamıza dil uzatmayın. Çarpılırsınız...
    • Tugra kozan19 Haziran 2016 . 11:13

      Ağır ol adil efendi...Atatürk ün ruhu bile size 500 sene yeter Türk milletini aptal yerine koymayın.Türk düşmanlığınızı srtık bütün dünya öğrendi. Tayyip e tapmaya başladınız
    • Geride Kalmışlara19 Haziran 2016 . 11:13

      Beyler! Millet 100. Yılla, 1000. Yılla uğraşıyor. Siz hala bir 10. Yıl tutturmuş gidiyorsunuz. Kafaları yenilemezseniz 10. Yıldan ileriye geçemezsiniz, Millet de bunu bildiği için size yol vermiyor zaten. Biraz kendinizi geliştirin, yıl olmuş 2023 siz hala kendinizi 1923 ler de zannediyorsunuz. Gerçek gericilik işte budur.
    • emar19 Haziran 2016 . 10:49

      Adil arkadaş ağır yazmışsın. Unutma Atatürk yasalarla korunuyor. Kamurana rica et, abi ağzımdan kaçtı pişman oldum yorumu siliver diye rica et. Yoksa alirlar içeri bütün marşları makamıyla ezberletirler
    • Fatih19 Haziran 2016 . 10:38

      Yeter artık yıllarca millete onunyıl marşı ,atatürkkün nutku oyalayıp durdunuz bundan böyle mehter marşları çalınacak yani aslımıza dönüyoruz sizde inanın artık
    • emar19 Haziran 2016 . 08:11

      Alınırsa terfi amaçlı alınır. Akp'lilerce Face'de övgü dolu destek mesajları atılıyor.
    • adil19 Haziran 2016 . 00:41

      Ağır ol hazret, milli şef devrinde değiliz gayri.
      Siz artık biraz hizaya geleceksiniz. İnşallah
      size, cümle laik, kemalist kesime koro halinde
      "sonuncu yıl marşı" söyleteceğiz...
    • Durak Efe19 Haziran 2016 . 00:08

      Milli Eğitim Müdürü olan bu zat Bolu'dan derhal gitmelidir.