Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Bolu asırlık bir eğitimcisini kaybetti 

Bolu asırlık bir eğitimcisini kaybetti 
    10 Nisan 2016
    Bolu asırlık bir eğitimcisini kaybetti 

          Bolu'nun efsane öğretmenlerinden, asırlık eğitimci, yaşayan tarih, Fen Bilgisi Öğretmeni Mehmet Şerabatır 84 yaşında vefat etti. 
          Bolu'da en son Bolu Atatürk İlköğretim Okulu'nda uzun yıllar Fen Bilgisi öğretmenliği yaptıktan sonra emekli olan Mehmet Şerabatır Hoca, Bolu'luların geçmişi hakkında derin bilgi sahibi olduğu için yaşayan bir tarih olarak bilinirdi. 
          Mehmet Şerabatır öğretmenin cenazesi yarın 11 Nisan 2016 Pazartesi günü Karaçayır Mahallesi Haznedarlar Sokak'taki evinden alınıp Siteler Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra, Aşağısoku Mezarlığı'na defnedilecek.
     

    • Ülgen DURMA AKKAYA12 Nisan 2016 . 02:28

      Güzel yürekli insan, nurlar içinde yat. Mekanın cennet olsun. Ayhan dostum ve Seda dostuma, sevgili eşi Ayşe Hanım a Yüce Allah'tan sabır diliyorum.
    • Şeref Sunar11 Nisan 2016 . 12:08

      Değerli arkadaşım Şerebatır'ın vefatına çok üzüldüm.Renkli kişiliği ile Bolumuzun tarihini bilişyle bir değerdi.Allah rahmet etsin.Kederli ailesine oğlu Davut'a ve ailesine baş sağlığı diliyorum. Işıklar içinde yatsın.
    • ismail öztürk11 Nisan 2016 . 10:09

      SEVGİLİ HOCAM, EMEKLİ ÖĞRETMENİM, ESKİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ ; VEFATI BİZLERİ ÇOK ÜZDÜ..ALLAH RAHMET EYLESİN..MEKANI CENNET OLSUN..DOĞRULUK , DÜRÜSTLÜK ADINA COK ŞEY KATTIĞI EMSALSİZ İNSAN..SEVGİLİ KARDEŞİM OĞLU AYHAN VE AYŞE TEYZEME ALLAH SABIRLAR VERSİN...MEKANI CENNET OLSUN...
    • Murat PEÇENEK11 Nisan 2016 . 09:53

      ATATÜRK ORTAOKULU'NDA MÜDÜR YARDIMCISI VE HOCAMDI...DOSTLUĞUMUZ SOSYAL HAYATTADA DEVAM ETTİ.ALLAH RAHMET EYLESİN.KENDİ DÜNYASINDA NEŞELİ BİR İNSANDI.GERİDE KALANLARA ALLAH SABIRLAR VERSİN....
    • Hidayet ERGİN11 Nisan 2016 . 08:01

      Allah rahmet eylesin hakkını helal et hocam mekanın cennet olsun.
    • yüksel özdemir11 Nisan 2016 . 00:18

      sevgideğer hocamızı ve komşumuzu kaybetbetmenin..büyük üzüntüsünü yaşıyoruz..kendisine ALLAHTAN rahmet oğlu.ayhan.a ve eşi ayşe teyzeye baş sağlığı dileriz...
    • Rahmi Duman10 Nisan 2016 . 23:45

      Değerli hocamın mekanı cennet olsun,ailesine başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Emekli Albay-Avukat Ahmet10 Nisan 2016 . 22:20

      Hocam; Mekanın CENNET olsun. Ortaokulda benimde hocamdı. Bizlerin yetişmesinde emeği vardı. Geride kalan ailesine sabırlar diliyorum. Bolumuzum başı sağolsun.
    • çetin uğur10 Nisan 2016 . 19:30

      Çok üzüldüm,öğretmenimdi,bizlere çok şeyler öğrettin,baba dostuydu,mekanın cennet olsun,ayşe ablaya ve oğlu ayhana baş sağlığı dilerim...
    • Güleren Kapoğlu10 Nisan 2016 . 17:28

      Sayın Şerebatır'ın vefatına çok üzüldüm. Başta oğlu Ayhan ve eşi olmak üzere tüm sevenlerinin başı sağolsun.