Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Gemiyi batırırken kaçmaya mı hazırlanıyorlar !

Gemiyi batırırken kaçmaya mı hazırlanıyorlar !
    16 Aralık 2013
    Gemiyi batırırken kaçmaya mı hazırlanıyorlar !

          Haftalardır galibiyet yüzü göremeden küme düşme potasına giren Boluspor'da ihanet günleri başladı. Ligin ilk devresinin bitimine iki maç kala futbolcuların menajerleri arayarak kendilerine acil takım bulmalarını istedikleri ortaya çıktı.

          Son 8 haftada 3 puana hasret kalan ve son olarak Tavşanlı Linyitspor maçından 3-2 mağlup ayrılarak ligin dibine doğru inen kırmızı beyazlı takımda şok iddialar ortaya atıldı. Kötü sonuçlardan sonra sık sık Başkan Mehmet İnceayan'ın istifa edeceği dedikoduları ön plana çıkarken, asıl ihanetin takım içinde yapıldığı ortaya çıktı. Devreye iki maç kala futbolcuların tavırları adeta soğuk duş etkisi yarattı.

         Menajerleri aradılar

          Edinilen bilgiye göre, takımdaki birçok futbolcu menajerleri arayarak, "Bolu'da işler yolunda gitmiyor. Başkan da değişebilir. Bana acil takım bul" diyerek mesaj gönderdi. İki maç sonra eşyalarını toplayıp Bolu'dan kaçmak isteyen futbolcuların yeni takımlarla da temasa geçtikleri öğrenildi. Takım arayışlarının yanı sıra bazı futbolcuların yeni takımlarla anlaştığı iddiası da neden bu durumlara geldiğimizin kanıtı oldu.

           Alp anlaştı mı?

            En büyük iddia ise dört yıldır takımın istikrarlı oyuncu Alp Ergin hakkında ortaya atıldı. Tecrübeli futbolcunun büyük ölçüde Süper Lig takımı Konyaspor ile anlaştığı, yakın çevresi dışında kimseye konuşmadığı öğrenildi. Alp Ergin başta olmak üzere birçok futbolcunun yeni takım arayışlarına girmesi, devre arasında takımdaki birçok oyuncunun ayrılacağı şeklinde yorumlanmaya başladı.

    • REFİK KARTIN20 Aralık 2013 . 00:17

      televizyondan izliyorum koşan mücadele eden futbolcu yok.eskiden giden futbolcu takıma tekrar alınmazdı.o emre boludan anakaraya oradan fenere nasıl gitti bu futbolcuyu daha niye alıyorsunuz.takıma general futbolcu değil asker futbolcu gerek hepsini satsınlar paf takviyeli takım kursunlar daha iyi oynarlar
    • nejdet uçak18 Aralık 2013 . 12:13

      GAYET NORMAL COBANSIZ SÜRÜ DAGILIR.BU YÖNETİMİN SUCU.
    • can kaptan18 Aralık 2013 . 09:54

      Saygıdeğer Necip Bey, Ben ister futbol olsun ister yaşamsal evrenimizdeki her türlü şiddete karşı olmakla birlikte sizin kast ettiğiniz şekildeki her türlü hareketi nefretle kınıyorum. Benim yaşam felsefem saygı, sevgi ve hoşgörüne dayalı. aslında sizlerinde benim Bursa ve Adanalı taraftarlar gibi yapın dememdeki maksadı biliyorsunuz amma ifadelerimi çarptırmanızdaki asıl gayenizide yazsaydınız iyi olurdu. gelelim konumuza bu futbolcuların takımı ve camiayı düşürdüğü duruma baksanıza her maçtan sonra ipe sapa gelmez bahanelerin arkasına saklanmak sizce yerinde mi? Yönetimin buna sesiz kalarak hiç bir müdahelede bulunmamasını nasıl değerlendiriyorsunuz? iyileri bırakıp işe yaramaz futbolcuları tekrar almak takımı küme düşürmek değil mi?
    • DURMUŞ TEKİN17 Aralık 2013 . 13:00

      ARKADAŞLAR C 14 KATILIYORUM İNCEAYAN BAŞKAN OLUNCA BENDE YAZDIM YORUMLARA HERKES KIZDI O ZAMAN BANA NE OLDU AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ İNCEAYAN ORAYA PARA VERMEK İÇİN GELDİYSE VERDİYSE AÇIKLAMALI AÇIKLAYAMAZSA TRANSFERLERDEN ÖNCE GİTMELİ BIRAKMASININ ŞARTI ŞURTU VARMIŞ NASIL BİR ANLAYIŞ HAYRETLER İÇERİSİNDEYİM SENİ ORAYA ŞARTLA ŞURTLAMI GETİRDİLER KORKMA KAYYUM SENDEN İYİ YÖNETİR DERHAL İSTİFA ET VE BU CAMİAYI RAHAT BIRAKKK
    • necip fazıl17 Aralık 2013 . 10:01

      Ne yani adana taraftarı gibi sokakları ateşe mi verseydik. Kusura bakma, seni bilmeyiz ama bolu halkı teröristlik yapmaz. Sende insanları kışkırtma.
    • can Kaptan17 Aralık 2013 . 08:35

      Saygıdeğer Boluspor sevdalıları Kusura bakmayın takımın bu hale düşmesinde sizlerinde payı var. sizler bu kötü gidişat karşısında çoluk çucuğunuzun rızkından keserek ve futbolculara gereğinden fazla saygı,sevgi ve alaka gösterdiğinizden güç alarak bu hale geldiler. oysa kötü giden 2,3 maçın ardından  Bursa, Adana Taraftarları tepkinizi gösterseydiniz bunlar olmazdı. benim tek diyeceğim Futbol denince akla ilk gelen BOLUSPOR'u bu hale düşmesinde emeği geçenleri NEFRETle kınıyorum. saygılarımla..
    • c 1417 Aralık 2013 . 03:06

      inceyan başkan olunca kimse sesini cıkarmadı şimdi millet istifa die bağırıyo .*
      sür eşeğini niğdeye
    • BOLU BEYİ16 Aralık 2013 . 23:38

      şerefiniz.erdeminiz ve haysiyetiniz varmı ? yoksa söylenecek sözde yok.
    • bahadır16 Aralık 2013 . 22:19

      Bu futbolcuları kim ne yapsın takım arıyorlarmış anca mahalle takımlarında oynarlar Takımlar başlarına belamı arıyorda bolusporun futbolcusunu alsın anca inceayan alır bunları
    • ismail16 Aralık 2013 . 20:45

      hepside gitsin. paf takım onlardan iyi oynar. kabahat yönetimde bir sene önce sattığın futbocuyu tekrar alırsan büyle olur. futbolculardan önce yönetim gitsin.iktidar ağlama duvarı değil icraat yeridir.bolu sporun bu kadar borcu olduğunu bilip yapamayacağız göreve neden talip oldunuz, maceramı arıyorsunuz.mazisi başarılarla dolu bolu sporu ve onu sevenleri rezil ettiniz.bir dakika bile orada durmayın.boluyu ve bolu sporu seviyorsanız.
    • bolu spor16 Aralık 2013 . 20:13