Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

CHP'nin oylarından daha fazla imza topladık

CHP'nin oylarından daha fazla imza topladık
    31 Mart 2013
    CHP'nin oylarından daha fazla imza topladık

     

     

        Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, 'Kamuda Kılık Kıyafet Serbestliği' kampanyası kapsamında, CHP'nin aldığı oylardan daha fazla imza topladıklarını belirtti.

          Bolu'da Eğitim Bir-Sen'in Genişletilmiş Divan Kurulu Toplantısı'na katılan Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, gazetecilerin sorularını cevapladı. İsrail'i tanıyan ilk olma utancını yıllarca yaşadığını belirten Gündoğdu, "O dönemin basiretsizliği ile biz de yaşıyorduk. Şimdi hiç değilse Mavi Marmara baskını nedeniyle bu ülkenin özür dilemesinin haklı gururunu yaşıyoruz. İnşallah bu özür, Gazze'de Filistinli kardeşlerimize uygulanan bütün ambargoların kaldırılmasını beraberinde getirir." dedi.
     
          YENİ ANAYASA SÖZÜ

         Memur-Sen olarak, 18 Mart'ta başlatılan kılık kıyafet yönetmeliğine uymama eylemi ile ilgili açıklamalarda bulunan Genel Başkan Gündoğdu, şunları kaydetti: "Yeni bir dönüm noktası başladı. Devlet-millet kaynaşması adına yeni bir dönem başlamıştır. Hala kılık kıyafet yönetmeliği gibi evrensel hukuku gasp eden yönetmelikler, Meclis'teki bir iç tüzük ile baş örtülü kadın olgusu, Cumhuriyeti koruma ve kollama görevinin Türk Silahlı Kuvvetleri'nde olduğu İç Hizmet Kanunu, yasalarda duruyor. Milletle birlikte, milletle devletin kaynaşması doğrultusunda yürüyeceksen, bu ucube maddelerin tamamından kurtulmamız lazım. Bu millete yeni anayasa sözü verdiniz. Bu millet, bu sözü unutmadı. Her düşünceye yardımcı olan sosyal devlete geçmemiz lazım. Benim vatanım, bayrağım, ülkem diyen herkes benim anayasam diyebilmeli."
     
          "CHP'NİN OYLARINDAN DAHA FAZLA DİLEKÇE VAR"
     
    Kamu kurum ve kuruluşlarında kılık kıyafet yönetmeliğinden kaynaklanan sıkıntılara değinen Memur-Sen Başkanı Gündoğdu, "İmza kampanyamız 12 milyon 300 bin imzaya ulaşılmıştır. Bu bir rekordur. Başörtüsünü çok hazmedemeyen anamuhalefet partisinin, Türkiye'de aldığı oydan çok daha fazla dilekçedir bu. Mutabakat vardır. Millet ve kamu çalışanları istiyor. İktidara da düşen, bu dilekçeleri işleme koymaktır." diye ifade etti.
     
         "İZMİR VALİSİ EGE ORDU KOMUTANLIĞI'NA YAZI GÖNDERDİ"
     
          Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, 18 Mart'tan bugüne yönetmeliği yok saydıklarını belirterek, çeşitli illerde yaşanan sıkıntılara değindi. Elazığ İl Müftüsü ve İzmir Valisi'nin uygulamalarına değinen Genel Başkan, sözlerini şu şekilde sürdürdü: "İzmirde 28 Şubat'ın beslemelerine özenmiş, jakoben bir vali çıkıyor, kılık kıyafet yönetmeliğine uymayanların tespit edilerek cezalandırılmasını diyor. Bu bile başlı başına bir ayıp iken bu yazıyı Ege Ordu Komutanlığı'na gönderiyor. Sayın vali ve onun gibi düşünenlere sesleniyorum. Bu ülkede şapka kanunu hala yürürlüktedir. Vali şapka kanununa uymuyor. CHP uymuyor. Kamu-Sen uymuyor, KESK uymuyor. Kanuna uymamak sorun oluşturmuyor da darbecilerin yönetmeliklerine uymamak niye sorun oluşturuyor. Uymazsak ne olur? Uyarı ve kınama olur. Kınayıcıların, kınanmış olanların, darbecilerle kolkola gezenlerin bizi kınamasından korkmayız. Bizi kınayanların millet iradesi ile olan kavgası onların yanlış yolda olduğunu gösteriyor. Biz bu yönetmeliği yok saymaya devam ediyoruz." Açıklamaların ardından divan toplantısına geçildi.
     

    • Köroğlu2 Nisan 2013 . 14:50

      Ey badem bıyıklılar, Devletin imkanları ile bu kadar üye toplamanız ve akkurtların (döneklerin) sayılarının bu kadar olmasından biraz hicap duymanız lazım ama nerde sizde o davranış.Memur maaşlarının zamları ile ilgili sesin çıkmıyordu, Sn.Başbakan talimatmı verdi,sesinizin çıkmaması için? Sadi şeyhan yazmış siyaset teklif edilmişmiş, kabul edilmemiş. sizler rant için yapamayacağınız iş yoktur.Sizlerin için, rant elde edinebilmesi için her şey mübahtır.
    • Hayrettin Ağa1 Nisan 2013 . 22:31

      Sendikacılıktan başka her işi yapmaya heveslisiniz . Cannız mı sıkılıyo sizin. CHP ile neden uğraşıyonuz? Bakın memleketin bayrağı, sınırları ve TÜRKLÜK kavramı tehdit altında. Siz ise boş işlernen uğraşıyonuz.
    • ASLİ İŞİNİZ YAPIN...1 Nisan 2013 . 18:29

      Milleti kin ve düşmanlığa sevkeden, toplumu ayrıştırıcı konuşmalardan vazgeçin artık. Yapabiliyorsanız adam gibi sendikacılık yapın. Hükümetle işbirliği içine girerek çalışanları zor durumda bırakmayın. Üzerinize vazife olan işlerle uğraşın, boş işlerle uğraşmayın. Asıl işinizi yapın, yapamıyorsanız bırakıp gidin.
    • Mıstık1 Nisan 2013 . 18:08

      Sizin oy toplamanızın nasıl olduğu belli.. Milletin iradesine saygı gösteriyorsanız, şu an toplumun gündemine zorla sokulan "İmralı Süreci" adını verdikleri ve gerçekte teröristbaşı ile müzakere yapılması konularında da anket yapın veya sendika görüşünüzü beyan edin. Türk milletine ve bayrağımıza yapılan saldırılar konusunda görüşünüzü beyan edin. Milletin kılığı kıyafeti ile gündem için çabalamayın. Zaten samimiyetsiz olduğunuz çok belli oluyor. Baktınız ki memurun hakkını hukukunu koruyamıyorsunuz, bari boş işlerle uğraşalım demişsiniz. Boşuna kürek çekiyorsunuz, size kimse inanmıyor.
    • Cumhur Bandakçıoğlu1 Nisan 2013 . 17:37

      Bu zat, sokma akıllara ders veriyor. Israili ilk tanıyan devlet Sovyetlerdir.. Menderes, Özal, Erbakan ve Erdoğan ın İsrail le neler yaptığını arıştırısın önce. Basiretsizlik bu tip adamların o koltukları kaplamasıdır. Keçinin olmadığı yerde Abdurrahman Çelebi!
    • Battal Uzun1 Nisan 2013 . 16:56

      Efendi efendi; memura, işçiye ve emekliye % 3 zam verilirken siz neredeydiniz? Senin görevin memurun özlük haklarını takip etmek mi? Yoksa giyimi kuşamı ile uğraşmak mı? SEN ÜZERİNE VAZİFE OLAN İŞLERE BAK!.. CHP'ye dil uzatma... Ülkeyi PKK ile pazarlık masasına oturtanlara laf etsen anlarım. Ama nerde sizde o yürek?...
    • İbrahim1 Nisan 2013 . 16:41

      bundan 10 yıl önce toplasaydın ya o imzaları... 17 yıllık memurum böyle şey görmedim insan biraz utanır, memurun özlük hakları için çalış, "bir partinin aldığı oydan fazla imza topladık" ne laf ama. Başörtülü öğrenciler başörtüsünden çekilip yerlere yatırıldığında okula kayıt yaptıramadıklarında hıçkırıklarla ağlayarak okula girmeye çalıştığında ne yapıyordunuz...
    • Talat Koçak1 Nisan 2013 . 16:26

      Önce memurun özlük haklarına ilişkin çaba içerisine giriniz... Memura % 3 zam verilirken konuşmuyorsun ama üzerine vazife olmayan bir konuda çabalıyorsun. Yoksa bu sendikanın başkanı AK Partiden vekil olmaya mı uğraşıyor?
    • Sadi ŞEYHAN1 Nisan 2013 . 14:17

      Okur rumuzlu arkadaşım. Sayın Genel Başkanımıza siyaset çağrısı yapılalı çok oldu ama başta kendileri ve akabinde bizler kabul etmedik.BİLESİN.
    • Rektörün 1 Nisan 2013 . 13:32

      Sen bir de desteklediğin rektör e ve ekibine bak. Neler oldu neler oluyor
    • Kalender1 Nisan 2013 . 12:02

      Gündemi değiştirmek istiyorsunuz. İmza kampanyanız inandırıcı değil. Her ülke kamu düğzeninde kılık kıyafet düzenlemesi yapmıştır. Bilmiyorsanız öğrenin. Kılık kıyafet düzeni mutlaka gereklidir. Bundan niye rahatsız oluyorsunuz? Sanırım derdiniz koltuğunuzu korumak...
    • Boluludan1 Nisan 2013 . 12:01

      ALİ YILMAZ çok büyük bir ahkam kestinki isim bekliyorsun ne yapacan silivri listesinemi ilave ettirecen ne yazıkki sizin gibi seviyesiz kişilerde öğretmen olmuş yazık bu memlekete ve sizi tasvip edenlere
    • dönse ne olur1 Nisan 2013 . 11:04

      gün olsa devran dönse ne olur. memurlar önce kendilerine baksınlar ben bu parayı hak ediyormuyum diye. daireye gittiğimizde.... bey ve ya hanım nerede? cevap az sonra gelir. bekle bekle geldiğinde ağzı sigara kokuyor. hepsi böyle değil mutlaka ama öyle olanlar da var.......
    • Bolulu1 Nisan 2013 . 08:42

      Sen ve yanındaki öğretmen zat,  okadar maçanız varsa basın istifayı siyaset yapın. sendikacılık arkasında siyaset kolay. ha şunuda unutmayın gün olur devran döner.
    • okur1 Nisan 2013 . 08:30

      sendikacımısınız siyasetçimisiniz kardeşim, bakın hükümet 657 yi değiştirip ne hakları elden alıyor siz gündem değiştirip nelerle uğraşıyorsunuz, memurun hakkını koruyun hakkını, ama sayın başkan bundan sonraki seçimlerde kesin milletvekili olur bu hareketleriyle
    • ALİ YILMAZ1 Nisan 2013 . 00:12

      Ne söylemiş genel başkan: B u ülkede bir şapka kanunu var ama kimse uygulamıyor demiş yanlış mı?Ayrıca kılık kıyafet yönetmelikle belirlenmiş ne yasada ne anayasada var,bulan varsa buraya yazsın. Başörtüsü için toplanan 12 milyon 300 bin imza en son seçimlerde CHPnin aldığı oy sayısından fazladır. Genel başkan ne yapmış bu gerçekleri söylemiş. Adalet rumuzuyla yazan zat her kimsen ya da senin tabirinle erkeksen sen de adını yaz
    • buğday ambarı31 Mart 2013 . 23:21

      aç tavuk kendini........
    • hun31 Mart 2013 . 22:01

      Asker işine baksın, siyaseti siyasetçiler yapsın diyen sizsiniz. Siz de sendikacılık yapın. Siyaseti yapması gerekenler yapsın. Gerçi sizin sendikacılığınız sayesinde memurun anası ağlıyor senelerdir.
    • adalet31 Mart 2013 . 21:47

      ben 20 yıllık  memurum memurun öyle bir sorunu yok siz sadece gündemi değiştirmek için bunları yapıyorsunuz.erkekseniz emekliliğe ek ödemeyi kabul ettirin.ama kıvırmadan dini imanı karıştırmadan.yapamazsınız çünkü milletin zaafı bu kendileri karar veremezler hocalar karar verir biz cahillerin yerine