Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Nüfuzlu öğrenci şikayeti ile okul müdürü görevden alınıyor !!!

Nüfuzlu öğrenci şikayeti ile okul müdürü görevden alınıyor !!!
    16 Ocak 2013
    Nüfuzlu öğrenci şikayeti ile okul müdürü görevden alınıyor !!!

          Bolu'nun en seçkin ve kaliteli liselerinden biri olan Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesi'nde akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Aldığımız bilgiye göre bir öğrenciyi sigara içerken yakaladığı ve ihtarda bulunduğu için Bolu eğitim hayatına 30 yılı aşkın süredir emek veren, lisenin sevilen Müdürü Vedat Ceylan Milli Eğitim Müdürlüğü'nün hazırladığı teftiş tutanağı nedeniyle görevden alınma durumu ile karşı karşıya.
            Çizmecioğlu ailesi tarafından son derece modern koşullarda inşa edilerek devlete bağışlanan ve Bolu'nun en seçkin okulları arasında yer alan Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesi'nde akla vicdana sığmayacak bir olay yaşandığı belirtiliyor. 
         

          Okul Müdürü'nü; "Seninle hesaplaşacağız" diye tehdit etti
         Aldığımız bilgiye göre olay şu şekilde yaşandı; ömrünü eğitime adamış ve Bolu eğitim hayatına 30 yılı aşkın süredir hizmet veren okul müdürü Vedat Ceylan, okul içerisinde sigara içerken yakaladığı üçüncü sınıf öğrencisini ihtar ederek uyardı. Bolu'da zengin bir aileye mensup olan öğrenci, Müdür Ceylan'ın ihtarına küstahlıkla cevap verdi ve Müdür Ceylan'a "Seninle hesaplaşacağız" diyerek tehditler savurdu. 
         

          Müfettiş bir grup öğrencinin görüşünü aldı 
          Yaşanan olayın ardından öğrenci velisi, okul müdürü Ceylan'ı "Çocuğuma hakaret ediyor" şikayeti ile Milli Eğitim Müdürlüğü'ne başvurdu. Akıllara durgunluk veren olaylar silsilesi de bu şikayetin ardından yaşanmaya başladı. Nüfuslu velinin şikayeti üzerine Milli Eğitim Müdürlüğü konuyla ilgili bir müfettiş görevlendirdi. Okula gelen müfettiş daha önceden tespit edilmiş ve sigara içerken yakalanan öğrencinin yakın arkadaş çevresinden belirlenen öğrenci grubundan okul müdürü Ceylan hakkında bir rapor hazırlayarak konuyu Milli Eğitim Müdürlüğü'ne iletti. 
        

           Vali'ye olay tek taraflı aksettirildi
          İddialara göre; hazırlanan raporun içeriği hakkında ne Okul Aile Birliği'nden, ne diğer sınıflarda okuyan öğrencilerden, ne okul öğretmenlerinden, ne de diğer okul yöneticilerinden bilgi alınmadı. Sadece bir grup öğrenciden alınan bilgiler doğrultusunda hazırlanan rapor içeriği ile Bolu Valisi İbrahim Özçimen'e iletildi. Okul Müdürü Ceylan'ı haksız gören raporu değerlendiren Özçimen, hazırlanan rapora sinirlenerek okul müdürü Ceylan başta olmak üzere okul yöneticilerinin tamamının görevden alınması ve gerekli işlemlerin yapılması için talimat verdi.

          30 yıllık bir öğretmeni bir çırpıda harcamak bu kadar kolay olmasa gerek !!!
           Kamu vicdanı adına soruyoruz;
          *Eğitime 30 yıldan fazla süredir emek veren ve bir ömrü eğitim hayatına feda etmiş bir öğretmenin bir anda harcanması bu kadar kolay mı?
          *Okulda, başta okul aile birliği olmak üzere, diğer birimlerinden neden görüş alınmadı?
          *Bu gün oy kullanma yeterliliğinde olmayan, reşit kabul edilmeyen, çoğu ergenliğin etkisiyle yanlış davranışlar sergileyebilen bir öğrenci grubundan alınan bilgilere dayanarak 30 yıllık bir öğretmeni bir çırpıda görevden almak hangi akla hangi, hangi mantığa, hangi vicdana sığar?
         *Kamu vicdanını rahatlatmak adına yetkililerin bu konuya acilen açıklık getirmesi bekliyoruz. 
        

           Mustafa Çizmeci Anadolu Lisesi Müdürü Vedat Ceylan'ın özgeçmişi;

    18.03.1956 KIRŞEHİR, Akpınar doğumlu.
    EĞİTİM
    - İlkokul; Hacımirza Köyü İlkokulu / KIRŞEHİR, Akpınar
    - Ortaokul; Kırıkkale Lisesi Orta Bölümü / KIRIKKALE
    - Lise; Keçiören Lisesi / ANKARA (1976)
    - Lisans; Gazi Üniversitesi Eğitim Enstitüsü Fen Bölümü / ANKARA , Eskişehir Eğitim Enstitüsü / ESKİŞEHİR (1976-1980)
    ÇALIŞTIĞI KURUMLAR
    - Emekli Sandığı Genel Müdürlüğü
    - Atatürk İlköğretim Okulu / BOLU (1982)
    - Atatürk İlköğretim Okulu / BOLU (1987), Müdür Yardımcısı
    - Tarık Somer Lisesi / BOLU (1989), Müdür
    - Abant Lisesi / BOLU (1999), Müdür
    - Canip Baysal Lisesi / BOLU (2006), Müdür
    - Abant Lisesi / BOLU (2007), Müdür
    - Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesi / BOLU (2010-halen görevde), Müdür

    • Murat B 14 Şubat 2019 . 19:13

      Bütün Okul Müdür ve Öğretmenlerine 3 Senede 1 Hatta Gsim Özel idare DSİ vs Tüm Kurumlar da dahil Aynı İle Gelmeksizin Atama Çıkmalı Bırakın Bu Çakılı Olmayı Doktor Asker Polis Hakim Savcı Hemşire VS Günahları nedir.?
    • A b c 3 Aralık 2017 . 14:03

      Hocam sizi tanimam bilmem ama benzer bir durumdan bahsedebilirim bende Dovmedim sovmedim sadece sinifta sesim az ciktigindan hakimiyet kuramiyormusum ne yapayim doveyim mi?
      Sikayet oldu disiplin sucu acilmasin diye istifa ettirildim. Isin tuhafi ki hemen yerime biri bulundu hazir bekliyormus gibi..ustelik Ucretliydim aldigim alacagim 3 kurusa ragmen son cabami sunup kalplerini kazandim yanima kar kalan en buyuk seyde bu oldu. Doven bir cok hoca dahi hala gorevdeyken sucum kadrolu olmamaktanmiydi.. biz de de boyle haksizliklar oldu iste sizin durumunuz tabiki daha aci hocam neyse ki inaniyorum ahirete yatirim oldu bu haksizlik, simdi vebalimize giren mudur veli her kimse onlar dusunsun aldigim 3 kurusumada engel oldular haram olsun...
    • Polat8 Ekim 2016 . 01:28

      Armut dibine düşer...
    • Ramazan ÖZNUR.3 Ekim 2016 . 21:14

      Sayın vedat ceylan hocam benide yakaladı ögrenci yıllarımda sigara içerken.Ne bir tokat ne bir kötü söz söyledi.Dediği oğlum içmeyin yaşınız kaç. Dedi canim vücudunuza zarar dedi bir daha görmeyim dedi.Sayın hocam dediginde yeni başlamıştım sigarayı ve sayesinde sigara kullanmadim.Öğrencisi olarak sayın hocamın ellerinden öperim.
    • songul kirmizi6 Aralık 2014 . 00:56

      iyi gunler ben bir anne olarak yaziyorum benim oglum 4. sinifa gidiyor bu sene sinifa 12 yaslarinda bir ogrenci adanadan tayin geldi geldiginden berri okulda cocuklarimiza huzur yokkk hergun bir olay cocuklara siddet cantalarini okulun camindan atmak gibi pdikolojik sorunlari olan bir cocuk boyle bir cocugun diger cocuklarin psikolojisini bozmaya hakki varmi inanin oglum okula gitmek istemiyor.ve okul muduru rrhberlik hic birsey yapmiyor bu cocuk burda okuyacak diyerek cocuklara baski yapiyor ne yapicagimizi sasirdik.okul yonetimide cocuk ne ysparsa yapsin hep bizim cocuklarimizi sucluyorlar sizler kiskirtiyosunuz diyerek cocuklara baski yapiyorlar bu cocuga uzuluyorum onun yeri bu okul diil tedavi gormesi gerekiyor  ne yayapabilirim inanin
    • aslan6730 Kasım 2014 . 20:34

      1999 yılında sayın müdürümle abant lisesinde 1 yıl çalıştım adı geçen yerde hizmetliydim.daha bir kere bana bagırdığını hatırlamam seref bey diye hitab ederdi.sayın müdürüm uyarmışşa doğruyu yapmıştır. saygılarımla
    • rmzn18 Ocak 2014 . 10:07

      Arkadaş sizler hala bazi seyleri eskisi gibi saniyorsunuz ogrenci sigara mi icti hic konuşma cagir bir kac kisi tutanak tut. Ogrenci sordugunu bilemedimi tesekkur et oturabilirsiniz de vs. Karisma ya karisinca ne hale geyiriyorlar insani
    • tii/31 Mart 2013 . 17:48

      müdür okulda sigara içilmesine engel olmak için çeşitli yöntemlere baş vurabilir vurmalı da zayen ama hakaret kısmını doğrulayan bikanıtınız varsa veli zengin diye değil müdür'ün haddini aşmış olacağı gerekçesiyle değerlendirilmelidir konu.
    • cansu20 Ocak 2013 . 21:12

      okula müfettişin gelip araştırma yapıldığını bilmiyoruz ki zaten zengin birinin çocuğu yetkilelere yalan şikayetlerde bulunuyorsa müfettişlerede inanmak lazım yazık para ile müdürü harcamayın he birde şunun için olabilir kız müdürün yüzüne nasıl bakıcak ki tabiki attırmak için uğraşıyor kim derki ben şuçluyum baba attırmayın lütfen ilgi atmayın müdürüü
    • vatandaş20 Ocak 2013 . 21:12

      nasıl bi insandır bu ya kendisine laf yediremediği için kendinden yaşlarca büyük birine neler yaptırıyor insanlık ölmüş haberimiz yok
    • hey20 Ocak 2013 . 21:06

      ortada kesinlikle sigara konusu var ki zaten yazılan raporda gerçeklik payı yok rapor sadece suçlu olan kişinin arkadaş grubuyla yapıldığı için haliyle müdür suçlu duruma düştü artık yetkililer doğruyu bulmak için biraz emek harcayın vedat hoca suçlu değil
    • öğrenci velisi19 Ocak 2013 . 23:27

      Olayın sadece bir sigara olmadığı aşikar.Milli Eğitim Bakanlığı her türlü isim altında okullarda para toplamayı yasakladı.Fakat Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesinde hala aidat toplanıyor.Müfettişler okul aile birliğinin hesaplarına bakmalılar bence.1 Hafta sonra karneler verilecek e okulda hala öğrenci notları yok.2 sınav olması gereken bir dersin daha 1. sınav sonucunu bile bilmiyoruz,hani öğretmen sınav sonuçlarını 15 günde öğrenciye bildirecekti?? Öğrenciler 1 günde en fazla 3 sınav olabilecekti,bu okulda günde kaç sınav oluyorlar.Bence Sigara bahane disiplinsizlik şahaneee...
    • Murat19 Ocak 2013 . 23:16

      Çizmecioğlu ailesi mükemmel bir bina yaptırmış kendilerine teşekkür ederim,Minnettarız.Okula iso belgesi verildi. Vedat hocaya sorsan bu belge için kendisine de pay çıkartır. Fakat her kes biliyor ki bu belge binayaıdr.Çünkü içindeki eğitim çok kötü.Haftada 4 saat olan ders ders programında 1 güne koyulur mu? Öğrencinin 1. ve 2. sınavları aynı derste yapılır mı,Ders seçmeli ders diye ders anlatmadan öğrenciye sınav yapılır mı?Öğrenci arkadaşlar Vedat hocanın gitmesini istemiyorlar, birileri imza topluyor ve Öğrenciler Vedat hoca giderse  Müdür Yardımcısının Vekaleten müdürlüğe bakacağı ile korkutuluyorlar.Bulanmadan durulmazmış derler.Belkide Çizmecioğlu ailesinin güzide okulunu gerçek yerine taşıyacak bir idareci gelirde öğrenciler başarır
    • ali19 Ocak 2013 . 23:02

      Öncelikle Vedat hocama geçmiş olsun diyorum. Vedat bey öğrencinin sevdiği bir müdür modelidir. Öğrenciyi aslında çok sıkmaz. Serbest kıyafeti o ,okula 2,5 yıl önce getirdi. Saç sakala , etek boyuna pek karışmaz.O okulda öğretmen rahatttt, öğrenci rahatttt, idareci rahattt her şey rahat.Fakat bir yıl sonra ÖSYM nin yapacağı sınavda  bu rahatlığın sonucu görülecekti. Ben bu müdahaleyi o zaman bekliyordum. Fakat Milli Eğitim çabuk gördü rahatlığı.1,5 yıl önce müdahale etti olaya.Olay sadece haberde yazdığı gibi sadece sigara olayı değil. Eğer sigara olayı olsaydı mesele Vedat hoca daha önce başka bir öğrenciye verdiği ceza,Milli Eğitim Müdürlüğüne şikayet konusu olduğunda, usulsüz olarak cezayı nasıl  iptal ettiyse bunuda iptal ederdi.
    • hayret19 Ocak 2013 . 22:34

      Bir telefon öğretmene soruşturma açılmasına yetiyor.İftira atmak ,veli için çok kolay.Sınıfta gürültü yapan öğrenciği bir-iki üç-dört-beş -.......uyarıyorsunuz öğrenci yüzünüze sırıtarak gürültü yapmaya devam ediyor.Bazısı da velisine öğretmen hakkında,öğretmenin yapmadığı şeyleri uyduruyor .Telafona sarılan veli ...........yaptı çocukların psikolojisini bozuyor diğe şikayet ediyor.hemen öğretmene soruşturma açılıyor.Öğretmenin iftiraya uğradığı ispatlanıyor.Velinin yaptığı yanına  kar kalıyor.Peki öğretmen psikolojisini bozan bu veliği kime şikayet edecek.Öğretmenin de bir şikayet hattı olsun o da veliği şikayet etsin veliye de soruşturma açılsın.
    • MURAT19 Ocak 2013 . 14:18

      30 Yılını egitime adamış VEDAT CEYLAN hocanın ögrencisini korumak adına içtigi sigaraya kızdıgı için böyle bir cezaya maruz kalmasını esefle kınıyorum.Olaya farklı yönden bakılırsa ögretmenler sigara içerken yakaladıgı ögrenciyi görmezlikten gelecektir,bu durumda daha kötü sonuçlar ortaya çıkacaktır.
    • HAMİYET YIKILMAZ18 Ocak 2013 . 21:29

      Sayın Vedat CEYLAN Hocamız saygın bir eğitimcidir. Bütün öğrencilerine kendi çocuğu kadar önem verir. Topluma eğitimli, dürüst, çalışkan,bilinçli birer birey olarak kazandırmaya çalışır. Bu öğrenciye sigara içtiği için kızdıysada onu çocuğu gibi sevdiği içindir. Bu yanlış anlaşılmayı hiç haketmemiştir. Dileğim en kısa zamanda  kendisinden özür dilenir. Sayın Vedat CEYLAN Hocamıza buradan saygılar.
    • Bolulu18 Ocak 2013 . 11:20

      Bu olayı kınıyorum .Müdür bey gerçekten çok iyi bir eğitimci çocuklarımıza sahip çıkıyor.O okulda okuyan öğrenci velisi olarak müdür beyin görevinden alınmasını asla istemiyoruz.
    • Ahmet Turan Altan18 Ocak 2013 . 00:46

      Olayı gündeme getirdiğiniz için teşekkürler....Fakat.... Bir öğretmen olarak hakkımızı böyle yanlış bilgilendirmelerle değil doğru bilgilerle savunmanızı istiyorum.Burada vali bey sanki asıp kesen biri olarak yansıtılmış.ve sanki bir tweetle adam harcayan birisi gibi anlatılmış.Ne vali bey acımasız ne de soruşturma usulu tweetledir.Aksine bu olaydan vali beyin haberi bile yoktur basından öğrenmiştir.Olay daha çok  gönderilen müfettişin raporundaki eksiklikten kaynaklanmaktadır ve soruşturma daha bitmemiştir.!
    • BECERİKSİZLER TAKIMI18 Ocak 2013 . 00:02

      Sonuçlanmamış bir olayı bu kadar abartıp öğretmenlik mesleğini ayaklar altına düşüren Milli Eğitim yetkilileri size sesleniyorum.Olay neticelenmeden ilgiliye ve kamuoyuna bilgi veren atamadan sorumlu şube müdürü Nevzat G.,bu işi bu noktaya getirmekteki amacın neydi.Vedat beyden intikam almak mı yoksa erken haber vereyim de Vedat bey tedbirini alsın ve kurtulsun mu. Adam suçluysa niye çağırıp 6 okulu alternatif olarak sundun. Suçlu değilse olayı bu mecraya neden sürükledin. Zaten yerlerde olan meslek itibarımız senin gibi ve müdürün gibi beceriksizler yüzünden ayaklar altına alındı.10 yıldır yaptığın yanlışların cezasını Bolu eğitimi ve eğitimcileri çok çekti. Artık sen de üzerimizden elini çek anladın mı
    • rambo17 Ocak 2013 . 22:34

      o öğrenciyi ben anladım balide çekiyorlar  gerisini yazmayacam   araştırsın bulsun sonu kğtü olur benden söylemesi zenginlik para etmez birazda çocuklara zaman ayırmak lazım
    • nur17 Ocak 2013 . 17:04

      Öğrenci öğretmenin onu uyarmasını istemiyor öğretmen  uyardığında velisine her türlü yalanı uyduruyor eğitim camiasında olan birisi olarak öğle şeylerle karşılaşıyoruz ki.Derste öğrenci gürültü yapacak ,istediği gibi sınıfda gezinecek ,arkadaşlarını rahatsız edecek; fakat öğretmen onu uyaramayacak peki böyle bir ortamda öğretmen nasıl ders işleyecek. VELİ ÖĞRETMENİ İNSAN YERİNE KOYUP ÇOCUĞUNDAN DUYDUĞUNU ÖĞRETMENE SORMUYOR. Son 10 yıl içinde öğrencilerde yalan öyle arttı ki gözünüzle gördüğünüzü ben yapmadım diyor. Böyle veliler oldukça da eğitim hiç iyiye gitmeyecek. Vay yavrum öğretmenin öğle mi yaptı o kim oluyor ben gösteririm ona diğen bir veli çocuğundan da başarı beklemesin. SAYGININ OLMADIĞI BİR YERDE BAŞARI DA İNSANLIK DA OLMAZ.
    • VAH MİLLETİM17 Ocak 2013 . 15:14

      VAH Kİ NE VAH YAPILAN YORUMLARI OKUDUKÇA VATANIMIZI YOK ETMEYE ÇALIŞAN DÜŞMANLARIN NE KADAR BAŞARILI OLDUĞUNU ÜZÜLEREK GÖRÜYORUM.SAYIN VELİ ADIYLA YAZANLAR BU MÜDÜRÜN OLAYI BAŞKA DİYOSUNUZ BU ADAM ÖĞRENCİ DÜŞMANI MI Kİ OLAY BAŞKA DİYOSUNUZ EĞER BÖYLE DÜŞÜNÜRSENİZ ÇOCUKLARINIZI NERELERDEN TOPLAYACAĞINIZI BİLEMESSİNİZ HANGİ KUYTU YERDE NEYAPTIĞINI ARTIK HERKES BİLİYO GÖRÜYO TABİ SİZCE BU MODERNLİKSE EĞİTİME NE GEREK VAR YOLLAMAYIN OKULA HERKESİN ÇOCUĞU KIYMETLİDİR ÖĞRETMENLER DE BUNLARIN DÜŞMANI DEĞİLDİR  AMA SİZ BÖYLE DÜŞÜĞNEREK ÇOCUĞUNUZA YAPTIĞINIZI TAHMİN BİLE EDEMESSNİZ  KONUŞMALARINI BİR DİNLEYİN ÖĞRENCİLERİN İNSANLIĞINIZDAN UTANIRSINIZ  VE BİRGÜN GELİR YA UYUŞTURUCU KULLANIRKEN YADA BİŞR ERKEK ARKADAŞIYLA UYGUNSUZ YAKALARSINIZ ANLARSIN
    • köprü17 Ocak 2013 . 10:44

      bu işin mutlaka anlaşılacak bir yerleri vardır şüphesiz bu konu ile ilgilenen ilk öğretim müfettişlerinin kesinlikle adaletli karar vereceklerini düşünüyorum  bu kadar çok fazla  ilgi ve yorumdan sonra sayın okul müdürüde öğrenci veliside rahatsız olabilirler diye düşünüyorum
    • Ahsen Cosşkun17 Ocak 2013 . 09:29

      Acaba vali bey adına da bir gurup insan birlikte yalan şahitlikte bulunsalar neler hissederdi! Vali bey tarihe edebiyata merakldıır.Biraz araştırsın adaleti.
    • MİLLİ EĞİTİMİNDE ACI GERÇ17 Ocak 2013 . 09:24

      Konunun özünün bilmeden tek taraflı yorum yapmak istemiyorum.Ama acı bir gerçek var ki,o da Türkiye'de Eğitim sisteminin çöktüğüdür.Hersene değişen Eğitim sistemi başta öğretmenlerimiz olmak üzere herkesi etkilemektedir.Okullarda disiplin,sevgi saygı kalmamış.Kılık kıyafet desen evlere şenlik.Maşaallah öğrencilerimiz jöleli,röfleli uzun saçlarla,ojeli tırnaklarla gömlekleri dışarı çıkmış gömleklerle,bizim saygı amacıyla taktığımız şimdiki gençlerin rastgele aksesuar olarak taktığı kıravatlarla okula gelmeleri,artık eti senin kemiği benim diyerek emanet edemediğimiz öğrencilerimiz olduğu sürece,Milli Eğitimde dönen dolaplar durdurulmadıkça ve kalıcı çözümler bulunmadığı sürece bu eğitimden bişey beklemek hayalden öteye gidemez.SAYGILARIMLA..
    • özbolulu17 Ocak 2013 . 09:03

      Bence Türkiye'de her konuda olduğu gibi bu konuda da hem müfettişler hemde Sayın Vali'de kararlarında doğru mu? karar verdi diye, teftiş edilmelidirler. Ayrıca eğer Okula yeni bir Müdür düşünülüyorsa kim ne yaparsa yapsın sonuç Sayın Vedat Bey'in alehine olur. ( Sizce diğer Resmi Dairelerdeki bütün idareciler  hakediyorlarmı makamlarını? )
    • TAHA17 Ocak 2013 . 08:47

      Bize 3 yıldır hizmet veren müdürümüzün emeğinin boşa gitmesini şiddetle kınıyoruz...
    • vatandaş1417 Ocak 2013 . 00:54

      Bir insanı ahlaken eğitmeden sadece zihnen eğitmek toluma bir bela kazandırmak demektir.Bundan sonrası daha kötü olacak,özgürlük,serbestlik değerlerimizi,kültürümüzü,inançlarımızı unutmak bir kenara atmak değildir.Bunları görmezmi,duymazmı bu ülkeyi yönetenler.Bu kötü gidişe dur denmelidir artık,yoksa bu tür olaylar kıyametin küçük alametleridir.
    • REKLAMIN KÖTÜSÜ OLAZ17 Ocak 2013 . 00:52

      Basit bir olay ancak bu kadar abartılabilirdi.Sonuçlanmamış bir teftiş var ve bu haber davanın olayın seyrini değiştirmek için atılan bir adım. Nüfüuzlu bir veli iddiası doğru değildir,burada tek amaç olayın seyrini değiştirmektir. Ayrıca olayı farklı yerlere taşıyıp sayın valimizi bundan sorumlu tutmak isteyenler var. Ayıptır,günahtır, körü körüne bir kişiyi savunmak veya iftira atmak doğru değildir.İnceleme ve soruşturmaya esas teşkil eden konu sigara değil,Vedat beyin öğrencilere kaba,argolu ve küfürlü davranışlarıdır. Madem yazılanlar doğru Kamuran bey açıkla o nüfuzlu kişiyi de bütün Bolu öğrensin. Size başka bir detay. Vedat bey bu soruşturmadan ceza almamak için kaç nüfuzlu kişinin kapısını da aşındırdığını bir söyleyiversin.
    • rgu17 Ocak 2013 . 00:12

      Artık devir değişti, tek hakim öğrencidir, yaşasın demokrasi ve onun aciz bekçileri. Sürünsün öğretmenler, keyif yapsın sorumsuz veliler, dumanlansın, hatta uyuşsun kendini bilmez öğrenciler. Sayın Demirel yıllar evvel çok güzel söylemiş : bu memlekette koyunlar ve çobanlar var, isteyen koyun olur, isteyen çoban. Belliki bazıları koyun olmakta ve yetişmekte ısrarcı. Bırakalım olsunlar be Sayın Müdürüm.
    • Erdinç TOK17 Ocak 2013 . 00:00

      Sevgili Öğretmenler...Yapılan yorumları görüyorsunuz.Size ne çocukların sigarasından,ders çalışmamasından,davranışlarının yanlışlığından.Anası babası birşey demiyorsa,sınıfta kalma yoksa,disiplin kurulları çalıştırılamıyorsa sana ne öğretmenim vatandaşın çocuğundan.Sen gir sınıfına,dersini anlat,sınavını yap...Neyse...Nerdeyse her şeyin suçlusu sensin.Ana babalar bilmezler ki sorun eğitim sistemindedir,bu sistemi bu denli dejenere eden,kimliksiz,kişiliksiz nesiller yetişmesine neden olan siyasetçilerdir.Tüm öğretmenlerimi saygıyla selamlıyorum.
    • kürşat türk16 Ocak 2013 . 22:22

      İncir çekirdeğini doldurmaz bir olay. Twittten takip edenler abartıyorlar. Öğretmen döverde, kızarda. O bir babadır. O bir annedir. Şefkati, merhameti, azameti, herşeyi olur. Bugün kızar yarın kucaklar. O öğrencisine zarar gelsin istemez. Daha büyük tehlikelerden korumak için şiddetlide uyarabilir. Bizi dövdüler ne oldu öldükmü Öğretmen olduk. Keşke biraz daha dövselerdi daha üst makamlara gelirdik. Abartmayın. Vedat hoca karıncayı bile incitmez. Yürürken karıncaya basmamak için yol değiştirir. Sayın twitter amirleri bırakın bu işleri halkın içine inin. Karışmayın herşeye işinize bakın.
    • zülfüyar16 Ocak 2013 . 21:30

      Bizde şikayet ve hak arama mekanizmaları amacına uygun işlemiyor.İnsanlar vazifelerini yaparken çevreden gelecek her türlü etkiye, baskıya açık korumasız.Müdür bey çocuğa ne söylemiş olursa olsun zannetmiyorum ki Anne babaların kendi çocuklarına söylediklerinden fazla olsun. Bakın kendinize bir.. TÜM KENDİNİ MESLEĞİNE ADAMIŞ ÖĞRETMENLERİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM.
    • Yorum(Suz)16 Ocak 2013 . 21:29

      Vedat beyi, yakından tanırım. Gayet mülayim bir kişiliktir. Nüfuzlu olmaya gerek yok işin içinde neler var neler..En vahimi, aile.. işte o yorumsuz olan aslında.. Şimdi sormak lazım ; il milli eğitim müdürü nasıl bir oyun dönmekte açıklamaya davet edelim.. Sorguyu 15 öğrenci üstünden yapan müfettiş raporunu bizlerde görelim ki gerçek aydınlansın değil mi? Diğer soruda sayın editör ; lütfen şu nüfuzlu öğrenci kim? pardon ailesi kim? Peki bunlardan sonra valinin hatası nedir? Bu olay irdelenmeye devam edilirse içinden çok şey çıkar sanırım.
    • S.A16 Ocak 2013 . 21:22

      Hatalar zinciri, ilk olarak nasıl bir ailedir. Çocuğunun sigara içmesine göz yumuyor. Diğeri ise parası olan için milli eğitim müdürü yaptırım mı yapıyor. Hangi cesaretle ?

      Ayrıca, Kamuran Bey, o nüfuzlu aile kimmiş bir açıklayın. Yada değerli müdürümüz açıklasın. Halkı eksik bilgilendirmeyelim değil mi?
    • MCAL 11.Sınıf*VedatHocayı16 Ocak 2013 . 21:12

      Bu olayı tamamen kınıyoruz. 30 yılını öğrencilere harcamış bir öğretmen bunları hakedemez, haketmedi. Kendini bilmez öğrencinin pişkin tavrını göz önünde bulunduran yok! Varsa yoksa Veli Bey'in "nüfuslu" olması? Okula müffettiş geldiğinden okulun %98'inin haberi yok. Bizlere neden sorulmuyor rapor hazırlanırken? Neden öğrencinin yakın arkadaşları? Bu olay taraflıdır, bu olay komplodur. Kimsenin görevden alınmasını istemiyoruz biz Vedat Hocamızı seviyoruz, raporu tekrar yazın, adeletli yazın ADALET yerini bulsun. Nüfuslu veli de güzel öğrenci yetiştirmiş(!)
    • öğrenci16 Ocak 2013 . 20:42

      müdürümüzün nasıl biri olduğunu sadece öğrenciler bilebilir. okulumuza müfettiş geldiğinden haberimiz bile yoktur. tek ricamız kapsamlı bir arastırma yapılmasıdır elbetteki onların bizden bizimde onlardan sikayetci olduğmuz konular vardır. okulumuzda yaklasık 450 öğrenci bulunmaktadır sorusturma için 10 15 öğrenci değil okul mevcutunun 3te 1inin yorumları gerektiğini düşünüyoruz.
    • salıverin16 Ocak 2013 . 20:34

      salıverin hocam ne halleri varsa görsünler. sigara da içsinler, içki de.. o şikayet eden çok bilmiş velileri koşsun peşlerinde bu tip öğrencilerin.
    • öğrenci velisi16 Ocak 2013 . 20:05

      Okuldaki tüm öğrencilere sorduklarında büyük bir çoğunluğun okul müdürünün görevde kalmasını istediklerini göreceklerdir. Bende bir öğrenci velisi olarak müdürümüzün görevde kalmasını istiyorum.
    • misafir16 Ocak 2013 . 19:51

      benim çocuğumda  o okulda okuyor konu sigara konusu değildir araştırmadan habercilik ve yorumlar yapmayın
    • öğrencinin sesi16 Ocak 2013 . 19:49

      bu olay sigara olayı falan değil bence bu haber tamamen kendini aklamak ve toplumu yanına çekmek için yaptırılmış bir haber belliki. benim düşüncem; öğrencimi okula gönderiyorsam etide kemiğide hala benim.hiç kimse hakaret edemez (söylediği sözleride reddedememiş zaten), argo konuşamaz, bunları neden yaptığı sorulduğunda şaka yaptım diyerek kendini kurtaramaz. isterse ömrünü versin dilinede elinede hakim olmayı öğrenmesi gerek.. savunanların kaç tanesi öğrencisi olmuştur muallak herkes eşine dostuna iyi davranır. unutulmamalı ki yıllarını eğitime vermiş bir çok kendini bilmez öğretmen hakaret, dayak hatta taciz   vb..konulardan yargılanmıştır.. susturulan öğrencilerden ve velilerden olmayın.. nüfuza gerek yok..
    • vatandaş16 Ocak 2013 . 18:58

      Eğitimci rumuzlu arkadaş herhalde vedat hocanın okulunda ya da daha önceki okullarda öğretmenlik yapıyor. Anladığım kadarıyla onun derdi başka.Çalış mücadele et dürüst ve sabırlı ol sende belki bir gün müdür olursun.İnşallahta bıranşına göre değerlendirilirsin.Allah senin kalbine göre versin.Ama olayı kız meselesiyle bulandırmana gelince orada dur derim.Çamur at izi kalsın olmasın. Eğer gerçekten eğitimciysen tabi.
    • Ali Güler16 Ocak 2013 . 17:59

      Bu öğrenciyi neden okuldan uzaklaştırmıyorlar anlamıyorum. Bu olay diğer okul ve öğrenciler tarafından da örnek teşkil ederse eline sigarayı alan her yerde sigara içer. Benim zamanımda 20 sene önce bırakın Bolu'da sigara içmeyi, montunuzun cebinde dahi sigara bulsalar okul yönetimi montunuzu alıkoyardı. Ya eve üşüyerek gideceniz ya da cesurca içiyorum diyeceksiniz. Hocamız Vedat Yalçın'a sahip çıkalım.İmza toplayalım,pankart asıp Hükümet Meydanına dolalım ve gerekirse Uğur Mumcu parkından Anıtparka kadar yürüyelim.Tüm öğretmen ve veliler desteğimizi sürdürelim.
    • turgut onaran16 Ocak 2013 . 17:17

      Haberi okuyunca dondum kaldım.Bizler kalıcı konutları tinercilerden kurtarana kadar göbeğimiz çatladı. Sayın hocamız sözü geçen evladımızı yolun başındayken uyarmış olmasının bedelini ödüyor. Adı geçen aile hocamıza kızmak yerine gençliğe sahip çıkmamanın sonuçlarını düşünmelidir. Öğrencileri takip edin bakalım. Kızlar, erkekler ellerinde sigara adeta hayata rest çekiyorlar. Hocam sana sayğı duyuyorum. Bu memlekette doğru yapmak, doğruyu söylemek insanın sonunu hazırlıyor. Bende yıllar önce bunları Köy hizmetlerinde yaşamıştım. Müsterih ol.
    • Selamice16 Ocak 2013 . 16:47

      Tüm yorum yapanlardan şunu açıklamalarını istiyorum. Müdür Vedat CEYLAN hakkındaki şikayet konusu, yapılan soruşturma ve dinlenilen tanıklar hakkında ne biliyorsunuz da bu yalakalıkları yapıyorsunuz? Soruşturma konusunun sigara ile ilgisini nereden çıkardınız? Lütfen açıklayınız.
    • kim bilir aslı nedir16 Ocak 2013 . 16:42

      Kim bilir olayın aslı nedir?
    • EĞİTİMCİ16 Ocak 2013 . 16:26

      Tamamen taraflı ve yanlı yapılmış bir haber. İnceleme ve soruşturma dosyalarına bakılırsa müdrün öğrencilere özellikle de kız öğrencilere nasıl davrandığını hangi küfürleri hangi hakaretleri ettiğini bilseniz bu haberi yapmazdınız ya da yapılmasına müsade etmezdiniz. Bir eğitimci olarak eğitim yöneticilerinin cezalandırılmsı hoş olmasa da,eğitimcilerin de öğrencilerine nasıl davranması gerektiği bellidir. Argo tabirler,küfürler ve hakaretlerle eğitim yöneticiliği yapılamyacağını herkes bilmelidir. Ayrıca mesele sigara meselesi değildir. Zatan Vedat CEYLANı ortaokul branşında olduğu yönetmelik değiştiği halde liseye atayan Rcep SEZERin kulakları çınlıyordur umarım. Hiç suçu olmadığı halde sayın valimizi olaya katanları da kınıyorum.
    • vatandaş16 Ocak 2013 . 16:11

      Bahsi geçen öğrenci nüfuzlu felan değil.Babası özel bir şirkette çalışıyor. Fakat sorun anneden kaynaklanıyor. Fazla agresif bir yapıda olup neyin doğru, neyin yanlış olduğunun farkında olmayan yapıda birisi ve çocuğuna çok kötülük yapmaktadır bu kesin. Ama şu gerçek varki Vedat Ceylana bu iftirayı atarak çok yanlış yaptığının farkında olması gerekiyor.
      Vedat beyi tanıyalı yaklaşık 25 yıl oldu ve bugüne kadar hiç sinirlendiğini görmedim , bırakın küfür etmek ne mümkün.Çocuğun ailesi büyük hata yapmaktadırlar.
      Haberi okudum ve çok üzüldüm, bu haberde Vedat Beyin ismi geçtiği için.Vedat Beyi tanıyan tanır.Çok değerli bir eğitimcidir kendisi, aynı zamanda adam gibi adamdır.
    • öğretmen16 Ocak 2013 . 16:10

      Yorumum öğrenci velisi adıyla yorum yapan kişiye  bir öğretmen  bir çocuğa [öğrenciye ] niye kızar ya da niye ikaz eder hiç düşündünüz mü? tek taraflı düşünen sizsiniz ama bilin ki bugün öğretmenine küstahlık yapan yarın babasına yapacaktır. bunu unutmayın!!!!!!!!!!!
    • ali16 Ocak 2013 . 16:02

      Vedat bey işini en iyi şekilde yapan çok düzgün bir insandır.
    • Ebucihad16 Ocak 2013 . 15:30

      Vedat Ceylan sinirleri tek tek cımbızla alınmış birisidir. Onun kadar mülayim bir insan yoktur. Bu işte bir tezgah olmasın????????????
    • Eski Milletvekili16 Ocak 2013 . 15:29

      Yorum Yazan arkadaşların tamamını okudum. Neden hiç kimse Sn Müdürün özgeçmişini okumaz acaba? Bakın Vedat Ceylan 1980 Yılında öğretmen olmuş, 1982 Yılında Müdür Yardımcısı ve iki yıl sonra da Müdür olup o gün bu gündür Hep Müdürlük Yapmış birisi. Kime hangi öğrenci velisine Nufuslu , zengin, Mafya , suçlu. vb ailelerin çocuklarına nasıl davranması gerektiğini bilir. Ancak burada sorun Nufuslu aile olamaz. Ben buradan iddia ediyoyrum. Sn Valinin Hocamıza gücü yetmez. Bolu Yıllardır Kötü Yönetiliyor sn vali ne yapabiliyor ki? Vedat Ceylan hocanın Çok Yakını Mhp Genel Başkan Yardımcısı ve çok kısa zaman öncesine kadar Bakanlık Yapmış birisi. Şimdi Kim cesaret edebilir ki ? Akp lilerin çoğu ocaklardan yetişme insanlar değil mi
    • zeki16 Ocak 2013 . 15:06

      İşte bu kadar basit insanları harcamak. Baba çocuğunun isteğini yapmadığı zaman çocuklarımız anne babalarına dahi asi davranıyor.Hatalarını söyleyince agresif hal alıyorlar.Tabi evlat ne yapsa göz yumuluyor, yeri geliyor duymamazlıktan geliyoruz.Öğrenci bu rahatlıkla okuldada büyüklerine karşı ukela olabiyor ve aynı tavırı öğretmenlerinede yapmaya kalkınca bu tür vakalar ortaya çıkıyor.
      Ben Vedat Ceylanı çok iyi tanıyan birisiyim. Bu haberi okuyunca çok şaşırdım çünki Vedat bey eğer böyle bir şey yapmışsa ki inanmak çok zor? Öğrenci iyi tahrik etmiş demekki.
      Soruyorum sayın valimize ya da yüksek makam idarecilerine. Yanlarında çalışan kişiler emirlere itaat etmediği taktirde ve de karşısından ters konuştuklarında tavırları nasıl olur.
    • Gariban16 Ocak 2013 . 14:48

      Vedat hocam erdemli bir davaranışta bulunduğunuz için sizi tebrik ediyorum.Nüfuzlu aile'ye bir sözüm var.Delikanlı sizin bugün çok sevdiğiniz bir evlat yarın sizleri çok çok üzeceğini gördüğünüzde Vedat hocamdan yüzlerce kere özür dilemek zorunda kalacağınızı unutmayınız.Allah insanları adaletten ayırmasın.
    • Recep Sorkun16 Ocak 2013 . 14:28

      İmtiyazlı Müdür yardımcısı, okul müdürünün yanında sigara içerse, okul müdürünün odası dumanaltı olursa, öğrenci haydi haydi içer. Milli eğitimde birilerinin gücü, ancak garibanlara yetiyor. Eğitim edepten, ahlaktan, objektif düşünceden yoksun.
    • KalıcıKonutlarSakini16 Ocak 2013 . 14:18

      Biraz önce bahsi geçen okulun yanından geçtim.Bir erkek ve bir kız öğrenci,okulun duvarına dayanmış şekilde pervasızca sigara içiyorlardı.MEB bu şekilde davranırsa öğrencilerin ne yapacağı ortada ne yazıkki !!!
    • faruk nural16 Ocak 2013 . 14:04

      konuyu atlamayalım; Okulda sigara içen öğrenciden bahsediyoruz. Anne babalar çocuklarının bu durumlarını bir problem olarak görmüyorlar mı?
    • bahtiyar kandemir16 Ocak 2013 . 13:32

      Ben olsam bir kaç karton zift, katran ,nikotin yani tüm zehirlerden en çok bulunan bir amerikan sigarası alıp öğrenciye hediye ederdim.Bir an önce okuldan başka bir yere göçmesi için!
    • MÇAL Öğrencileri16 Ocak 2013 . 13:22

      Müdürümüzün görevden alınmasını istemiyoruz suçlamanın haksız olduğunu düşünüyoruz biz müdürümüzü çoook seviyoruz.
    • hey bolu16 Ocak 2013 . 12:48

      Bolu halkı bu mesele en basiti daha ne meseleler oluyor ilk okullarda bile öğretmenler görev yapamaz durumda ama kimse sesini çıkaramıyor çünkü karnı aç ne yapsın Allah böyle şımarıkların bilhassa nüfuzluların belasını versin demekten başka çaremiz kalmamış fakat bu nüfuzluda meydana çıkması lazımki millette kim olduğunu bilsin..
    • BOLU SEVDALISI16 Ocak 2013 . 12:28

      YA BOLU HALKI, KADASTRO MÜDÜRÜNÜDE BELEDİYE BAŞKANI GÖREVDEN ALDIRIYOR, KİM KİME GÜCÜ YETRSE BUNDAN HABERİNİZ VARMI?
    • EFMKA1416 Ocak 2013 . 12:04

      okul müdürne madalya verilmesi gerekirken görevden al. bu konuyu başbakan duysa vallahi öğrenciyi okuldan sürer velisinide boludan sürer. okul müdürünü kutlarken veliyide en aşağı bir şekilde kınıyorum. sayın valimizinde vakarlı olmasını bekliyoruz. diğer öğrenci velileri adına
    • pigydick16 Ocak 2013 . 11:35

      önceden polislerde gördüğümüz haritadan yer seç kavgası sanırım şimdi milli eğitime sıçramış. tamam çocuk ve ailesi haksız hemde çok haksız yalnız mmüdürümün hiç mi suçu yok eminim "evladım neden sigara içiyorsun?" diye sormuştur.  
    • Hasan Bayramoglu16 Ocak 2013 . 11:17

        Malsef bu okulun yakın çevresinde oturuyorum.Öğrencilerin ders aralarında evimin etrafında sigara içerlerken görüyorum,ikaz ettiğimde sana ne cevabını alıyorum. Sadece sigara olayı olsa yine iyi. Öğrencilerin birbirleriyle ahlaksız küfürlü konuşmalarında şahit oluyorum. Bu vahim durum sadece söz konusu Okulda değil, diğer okullardada hemen hemen aynı. Sonrasında kendi öğrencilik dönemim aklıma geliyor. Bizler yapmadık mı yaptık. Ama gizli bir şekilde bir büyük veya öğretmenlerin görmeyecekleri yerlerde. Babam okula teslim ederken kemiği benim, eti sizin diye teslim ederdi okula. Bir caydırıcılık vardı, şimdi kolaysa bir öğrenciye bir tokat at. hayatın kararır. Öğrenci velisinin durumu çocuğuna yansımış yazık...
    • mekmet kodaloğlu16 Ocak 2013 . 10:55

      Önce selamlarımla sayın arkadaşlar benim bildiğim bu hoca kötü sözle ve sert tabirle yaklaşan bir sıfatta kişi değil önce hocayı tanıyın sonra bu olaylara konu olan hakkında yazalım derim sayın vedat ceylan akrasif bir kişi deği bunu bikere bilelim ve hoca çok sert bi şekilde yaklaştığını sanmıyorum ve o aile keşke önce haca ile görüşüb öyle sağa sola nufuzunu kullansaydı o aile birgün kendine hakaret eden evlat yetiştiriyor bunuda bilsin derim saygılarımla .
    • veli16 Ocak 2013 . 10:35

      milli eğitim camiasına 30 yılı aşkın süre hizmet vermiş onunda artık torunlarını göbeğine oturtup torun sevme zamanı gelimiş yerini gençlere bıraksın hem böylelikle öğretmen atamalarıda hızlanmış olur
    • GOCA BOLULU16 Ocak 2013 . 10:30

      Eskiden veliler öğretmene eti senin kemiği benim derlerdi öylesine itimat vardı. Ya şimdi...
    • vatandaş16 Ocak 2013 . 10:18

      sen sigarayı bırakma kampanyaları yap milyarlarca para harca kapalı alanlarda sigara içirme eeeeeeee bir öğrenci okulda sigara içsin müdrde bunu yakalasın devletin müfettişi müdürü görevden almaya kalksın anlam veremiyorum neyimiş efendim nüfuslu ailenin çocuğu imiş  nüfuslu kişi ozaman özel okula versin çocuğunu  nereye gidiyoruz ne oluyor anlamış değilim  30 yıllık müdür bukadar ucuz harcanmamalı...
    • ögrenci velisi16 Ocak 2013 . 10:11

      milli eğitim müdürlüğü soruşturma için müfettiş görevlendirmişse müfettiş okul içinde kapsamlı bir soruşturma yaparak raporunu hazırlayıp meb'e sunmuştur. okullar eğitim ögretim yuvalarıdır kimsenin kimseye hakaret etmeye ve küfürlü argo kelimeler kullanmaya hakkı yoktur. Bu kişi müdür dahi olsa. Sayın yorumcular yorum yaparken tek taraflı düşünmeyip eğitimcilerinde hata yapacakları gerçegini düşünerek yorumlamarı gerekmektedir
    • Kamil16 Ocak 2013 . 09:53

      Eline son model telefon verilmiş, cebine yüklü miktarda harçlığı konulmuş. en pahalı giysiler alınmış. Ama zerre kadar aile terbiyesi görmemiş çocuklar yetiştiriyoruz maalesef toplum olarak. Yetiştiryoruz kelimesi yanlış oldu; salıveriyoruz demek daha doğru olur. Maalesef okullarımızda bu tip çocuklarımız çok fazla. Ve bu çocuklar öğretmenleri öğretmenlik mesleğinden bile soğutuyorlar. Öğretmenleri, öğretmenlik mesleğini seçtiklerine bile adeta pişman ediyorlar. Avrupada okullarda serbestlik var ama adamlara değil çocuklarını, köpeklerini bile eğitmeden sokağa çıkarmıyorlar.
    • uygar koç16 Ocak 2013 . 09:51

      Vali tek taraflı bir rapora bakarakmı karar vermiş. kamran bey.. sen resmen valiyi araştırma,inceleme yapmadan yanlış  bir karar vermiş gibi yazmışsın... hem  o aile  neden oğullarını terbiye eden bir öğretmene düşman olsun.. yazdıkların doğruysa;   şımarık zenfgin  çocukları islah eden bu öğretmeni kutluyorumm. ama çocuklarının ahlaksızlıklarını örtmeye çalışani terbiye etmeyen,bugün sigara, yarın alkol ve uyuşturucuya giden yolu açan bu zengin aileyi de davranışından dolayı  şiddetle kınıyorumm... bugün sokaklarda serserilerden geçilmiyorsa böyle  şımarık  çocuk yetiştiren aileler yüzündendir...
    • bak16 Ocak 2013 . 09:47

      Bu olayı esefle kınıyorum. Her şey tek taraflı konuşulup, görüşülüyor. Müdür kötü mü yapmış yani çocuğu uyarmakla. Ne yapsaydı gözünü sadece para hırsı bürümüş ailelerin sahip çıkmadığı çocuklara öğretmenlerde sahip çıkmazsa sonumuz ne olur acaba?