Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Boluspor Serhat Güller ile anlaştı

Boluspor Serhat Güller ile anlaştı
    9 Haziran 2012
    Boluspor Serhat Güller ile anlaştıBoluspor Serhat Güller ile anlaştı

         Boluspor'da geçen hafta yapılan kongre sonunda göreve gelen yönetimin ilk işi teknik direktörü belirlemek oldu. Serhat Güller Boluspor'da 2.dönemine merhaba dedi.
         Hafta sonunda İstanbul'a giden Boluspor yönetimi, Teknik Direktör Serhat Güller ile anlaşarak, kendisini Cumartesi günü Bolu'ya getirdi. Boluspor Yılmaz Becikoğlu Tesisleri'nde düzenlenen imza töreni ile Güller kendisini kırmızı-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeyi imzaladı. Bolu spor basını ve yönetimin büyük bir bölümünün hazır bulunduğu törende Kulüp Başkanı Abdullah Abat, "Hocamız biz görevde kaldığımız sürece bizimle birlikte olacaktır" dedi. Törende transferleri belirlemeden önce hoca sorununu halletmek için çalıştıklarını söyleyen Abat, "Bundan sonra hareketli günler yaşayacağız. Geç kalmadan hareket edip, doğru noktalara doğru transferler yapmamız gerekiyor. Serhat hoca Bolu'yu bilen bir hoca. Boluspor'a hayırlı ve uğurlu olsun" şeklinde konuştu.

            "5 yıl önce yapamadıklarımızı yapmak için geldim"   

            2007-08 sezonunda final, 2008-09 sezonunda ise Boluspor'la yarı final heyecanı yaşayan Güller, "Hala aynı heyecanı yaşıyorum. 5 yıl önce yapamadıklarımızı yapmak için geldim. Uyum içinde çalışıp, inşallah sonunda da başarıya ulaşırız" dedi. Törenden sonra yöneticiler ve Teknik Direktör Serhat Güller fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedi.

     

     

       

    • Dazomet26 Ekim 2012 . 22:44

      Arkadaşlar Serhat Güllerin siyasi duruşu beni ilgilendirmiyor ama cok soguk ve yuzu gulmeyen bir adam ve bir de oldukca kaba diyebilirim.
    • pgydick10 Haziran 2012 . 22:06

      cadde14 ün her zamanki gibi safı belli yarenlerde başkanlarının? yanında olan yine dernek üyesi ( ne demekse ) olmayan taraftara olacak arkadaşlar bu sene bolusporu seyredip kahırdan öleceğinize sigara içip zehirden ölmek gerekecek gibi.....
    • Cadde 1410 Haziran 2012 . 19:21

      Öncelikle hocamız Bolusporumuza hayırlı ugurlu olsun tekrardan.Hocanın namazıyla niyazıyla okyanus ötesine selamıyla ugrasan zihniyet bırakın bu işleride hocanın basarılarıyla ugrasın.Hocanın basarı gosterdıgı bır donemde ıstemeden ve zorakı bır ıstıfa ıle gıttıgını sızler bızlerden ıyı bılmenız lazım.İnsafa gelin.Bu hocayla Boluspor cok ıyı yerlere gelır buna eminim ama bu yönetimle biraz zor gibi.Spordan anlamayanlar yönetimde yerleri almışlar ne yazıkki.Saygılar
    • özbolulu10 Haziran 2012 . 19:00

      değişen sadece isimler neçip çarıkçı ekipi ve etrafı aynen işbaşında hocadan iyice belli oldu 2 ileri 1 geri 1 ileri 2 geri
    • Savaş Başaran 10 Haziran 2012 . 08:52

      Tekrar yeniden başa.Bu iş böyle gider.Tıpkı şampiyonlukların gittiği gibi.Sanki hoca bedava geldi.Hani yeni bir yönetimdi.Kaç kişi bu hocanın gelmesine onay verdi merak ediyorum.Yine bir yerlerden direktif aldılar.
    • M.Celik10 Haziran 2012 . 00:54

      Çiçeği burnunda bir başkan olduğu halde yıllardır boluspor yönetiminde çarıkçı ismi ile özdeşleştirilmiş genç bir boluspor hizmetkarı bir arkadaşımız gibi görülse de spora siyasal ihtiraslarla başlanırsa sonuç kaçınılmaz ve başarısızlıkla sonuçlanır. sn abat çok hızlı parlayan isimlerden bunun nedeni mutlaka arkasında cemaat rüzgarı esiyor olmalı. umarım böyle değildir. ama çok kuşkuluyum. yine de başarılar temenni ederim. daha bir kaç günlük bir insanı eleştirmek ve onu başarısız olacak mış gibi düşünenlere kızıyorum. hepimiz başarı bekliyoruz. ama galiba başarısızlığın karasal görüntüsü görüldü. Nereden mi Okyanus ötesine Selam gönderen bu düşüncenin başarılı olabilmesi asla mümkün değildir. sporu siyasallaştırırsanız başarısız olursunuz
    • Pgiydick9 Haziran 2012 . 21:45

      Gecensene  gülleri biz aldırmadık diyen yarenler hayirdir bu sene destek verdiginizi belirttiğiniz. Baskan istemediginiz hocanızı da getirtti bakalım destek mı kostekmi seçin birini.....
    • bak hele 9 Haziran 2012 . 21:09

      okyanus ötesi destekli  bir tercih........  ey bolulular hala anlamadınız.        yahu Ali Beykoz,Cüneyt Karakuş,İsmail Taviş neden olmuyor hala anlamadınızmı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.7.8 senedir aynı terane devammm.
    • gurbetci9 Haziran 2012 . 21:00

      hairli ugurlu olsun.destek olalim arkadaslar.
    • S.A9 Haziran 2012 . 20:34

      Denenmişi denemek ne kadar doğru belirsiz.Serhat Güller, ilk 10 hafta takıma bir şey veremezse ki bunu hiçbirimiz istemeyiz.İstenmeyen adam olacaktır.Çünkü denenmiş hocaların pek fazla taraftar açısından limiti yoktur. Hayırlı olsun.
    • arifemre9 Haziran 2012 . 19:57

      hayırlı uğurlu olsun... iyi olur inşallah...
    • Salıbeyler9 Haziran 2012 . 19:04

      Bolulu hocalar... Neden siz olmuyorsunuz biliyorsunuz değilmi?
    • ersin KA9 Haziran 2012 . 17:39

      1-bolusporumuza hayırlı uğurlu olsun.
      2- piçydick arkadaş sana katılmıyorum.serhat güller bank asyaya ilk çıktığımız sene final oynattı.2.sene yarı final adamın elindeki kadro belliydi.levent erişin ve bu seneki takım olsaydı bu hocanın elinde eminim şimdi süper ligdeydik.bende serhat güller bizim için gayet iyi bir tercih.camiamıza hayırlı olsun.bırakın artık köstek olmayıda destek olalım bolusporumuza.
    • pigydick9 Haziran 2012 . 16:31

      atalarımız ne güzel söylemiş "ESKİYE RAĞBET OLSAYDI BİT PAZARINA NUR YAĞARDI" diye......
      bu yönetim çok yakındır patlar demedi demeyin devreyi göremez....
    • nejdet uçak9 Haziran 2012 . 16:21

      türkiyede hoca mı yok.eski yönetimlerin devamı oldugunuz hoca ile belli.LÜTFEN KENDİ EKİPİNİZ GİBİ GENC KENDİNİ İSPATLAMAYA  calışacak hoca ve futbolcular bulun.