Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

Polis kavgaya anında müdahale etti

Polis  kavgaya anında müdahale etti
    16 Mart 2012
    Polis  kavgaya anında müdahale ettiPolis  kavgaya anında müdahale ettiPolis  kavgaya anında müdahale etti
          Bu akşam saat 18.10 sıralarında Aktaş Mahallesi Taşhancılar Caddesi'nde meydana gelen kavgada bir grup genç sopalarla birbirine girdi.
         Olayı haber alan polis ekipleri aynı anda bölgeye sevk edildi. Ekipler kavga eden gençleri olay yerinde yakalayarak Polis Merkezi'ne götürdü.  
    • Harbici18 Mart 2012 . 19:46

      Arkadaşlar kurtuluş savaşı veya 1.dünya savaşı sadece Çanakkale savaşından ibaret değildir. Çanakkale savaşında şehitlerin çok olduğu iller tabiki en yakın illerde olacaktır. Çünkü asker sevkiyatı önce yakın illerden başlar. Örneğin Osmanlı Rus savaşında Boludan sadece 13 şehit var. Bu normal çünkü uzak memleketler . Aşağıda vermiş olduğum siteye sadece il adı yazarak bakarsanız kurtuluş savaşında verilen resmi şehit sayılarını görebilirsiniz. ayrıca arkadaşın iddia ettiği gibi bu şehitlerin süryani ve hristiyan isimlerine rastlamadım hepsi müslüman isimli.Örneğin Diyarbakır 483 şehit ve hepsi müslüman. Site http://www.msb.gov.tr/arsiv/phpscr/Sehitler.php?ADI=&BABA=&MEMLEKET=&ILCE=&arama=Ara&DOGUMYILI=&HARP=
    • cevaba cevap...18 Mart 2012 . 17:01

      ((adamın birine) adlı mesaja cevap  Ben kürt Türk diye andım mı seninde yaran varki deşilmiş peki kurtuluş savaşı ve çanakkale savaşında nerdeydiniz . internetten araştırın ölenlerin yüzde oranlarına  güneydoğudaki oranlar önemli onlarda  arap sürhani ve hıristiyan olanlar . sizler o sıra mal kavkasındaydınız doğuda yok kürt açılımı yok demokratik açılım  yetti be ne eksiğiniz var  
    • Adamın birine18 Mart 2012 . 01:31

      Ne yani üniversiteyi ve fabrikaları kapatalım. Bolunun girişine gişe memurları koyup Boluya vizesiz kimseyi almayalım mı? Doğulu insanlara olan düşmanlığın ortada. Yapılan her suçu doğululara yıkmaya çalışıyorsun. Bu ülkede bölücü kürtler olduğu kadar bölücü türklerde var demek ki. Kandildekiler yapılan bu kin ve nefret dolu yorumları görseler eminim çok sevinirler.
    • adamınbiri18 Mart 2012 . 00:45

      ((  Kasım çelik ))   be sivri zekalı sazan biz boluları suçsuz mu diyoruz. sazan gibi atlamışsın yaran varki gocunmuş  bolu istilaa ediliyor 10 yıl öncesine kadar bir taşra kasabası gibiydi üniversite geleli sanayileşeli boluya göç geldi ve doğudanda gelmeye başladı  suç oranlarıda başladı be s.ğır bunu anlatıyoruz ...
    • kasım çelik17 Mart 2012 . 14:36

      Haklısınız arkadaşlar Bolulular hırsızlık yapmaz, cinayet işlemez, yaşlı bir kadına tecavüz etmez, haraç kesmez,gasp yapmaz v.b. Boludaki cezaevlerinde yatanlara bakarsanız burada hiç Bolulu yoktur.Emniyette hiç bir Bolulunun kaydı yoktur. Aslında Bolulular melektir.
    • 10 yıl sonra17 Mart 2012 . 12:35

      10 yıl sonra Bolu'yu düşünemiyorum.
    • bolulu17 Mart 2012 . 11:05

      Bolu pilot bölge diye herkesi buraya getirdiler eski huzur kalmadı burda suçlu varsa Bolunun başındaki birokratlardır.yazık ettiler güzelim memlekete Hatay daki göçmen çadır kentine benzedi...