Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

11 yaşındaki kız çocuğu hamile çıktı !

11 yaşındaki kız çocuğu hamile çıktı !
    5 Ocak 2012
    11 yaşındaki kız çocuğu hamile çıktı !

         Bolu'da, akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Nüfus cüzdanına göre 11 yaşındaki kız çocuğu 8 aylık hamile olarak geldiği hastanede görenleri şaşkına çevirdi.
         Mudurnu ilçesine bağlı Alpagut Köyü'nde oturan 11 yaşındaki Z.Ç, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Gece saatlerinde Mudurnu Devlet Hastanesi'ne götürülen kız, doktor kontrolünden geçirildi. 11 yaşındaki kızı muayene eden doktor, hamile olan Z.Ç'yi İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne sevk etti. Nüfus cüzdanına göre 11 yaşında olan kız çocuğunun üstüne üstlük birde evli  olduğu ortaya çıktı.
         Eşi E.D'yle birlikte hastaneye gelen Z.Ç, tedavi altına alındı. Z.Ç'nin tedavi edilmesinden sonra eşi E.D, karısının hastaneye yatmasını kabul etmedi. Doktorlar 11 yaşındaki hamile kız çocuğunu imza attırdıktan sonra taburcu etti.

    • mehmet4 Şubat 2019 . 21:54

      Yuh! Oldu olacak ceninle evlenin!
    • Ebru5 Ocak 2018 . 18:04

      Kemik yasi 20 cikacak degil ya, hadi nüfusu gec cikti diyelim, nerden baksan 15 ya da 16 olsun. Yine cocuk dwgil mi? Anlamiyorum bu insanlari💀
    • nisem i30 Ocak 2015 . 14:50

      olmaz  okadar   erkekler   iyice azmış   böyle   birşey   yok   kadınarda bazılarıda azmış
    • İ. Taner SOYLU6 Ocak 2012 . 08:53

      Sayın editör; şahsınızda tüm bu haberi yapanları kınıyorum, Bolumuzu ulusal basında "aha bir sapıklık daha yakaladık,süper flaş haber oldu bu"  zihniyetiyle haberi iyice irdelemeden yayınladınız. Anne adayı bayanın resmi yaşının 11 olarak kayıtlara geçmesine rağmen gerçek yaşının resimlerde de dahi ne olduğu belli.BOLU'YU GÜZEL HABERLERLE ULUSAL BASINA TAŞIMANIZI DİLERDİM. Tavrınızdan dolayı hepinizi k ı n ı y o r u m ! Bana göre AHLAK ve genel de de ETİK olarak telafuz edilen DOĞRU VE YANSIZ HABER YAPILMASI ilkesine uymanızı ve en önemlisi insanları yanlış düşünmeye sevketmemeye önemle itina gösterminiz dilerim. Lafım şahsınızda tüm meslektaşlarınızadır.Vesileyle işlerinizde kolaylıklar ve 2012 de daha güzel haberler yayınlamanızı dilerim
    • İ. Taner SOYLU6 Ocak 2012 . 08:44

      Değerli yorumcular, yorumlarınızı yaparken lütfen konuyu iyice öğrenmeden ağır ithamlı olmayalım. Ülkemizin gerçeklerinden birisi de budur; nüfus cüzdanı özellikle kırsal kesimde çok geç çıkartılır. 11 YAŞINDA KIZ ÇOCUĞUNA TECAVÜZ - 8 AYLIK HAMİLE şeklinde ulusal görsel ve yazılı basına bu haber şok flaş geçti. Doğuya gidip belirli bir parayı bastırıp dini nikah kıyarak batıya gelin getirenler hayliçoğaldı son zamanlarda. Bu usül Azerilere de yapıldı. Olay Mudurnu ilçesinde ve tutucu olan bir köyde geçiyor. Gayri ahlaki durum olsa idi köy halkı bunları o köyde barındırmaz ve dışlarlardı, kaldıki;  hastaneye geldiğinde her ne kadar yaşı 11 olarak kayıtlara geçti isede kemik yaşıyla ergin olduğu görülmekle olaya polis el koymamış.Tahminimdir.
    • Sarslan6 Ocak 2012 . 08:16

      korktuğum başıma geldi!! dün akşama kadar ulusal medyada bu haberi gördüm ama içeriğini okumak hiç istemedim , nefret ettim zaten hebr başlığından. ancak gel gelelim neden bu tür haberler bolumuzdan çıkıyor anlamış değilim.. yakışmadı!!
    • OĞUZ AKAY6 Ocak 2012 . 08:02

      KANUNLAR İLK ÖNCE NUFUS KAĞIDINA BAKAR,YASAL TEDBİRİNİ ALIR,SONRA GEREKEN İŞLEMLERİ YAPARAK GEREKEN KARARI VERİR.BURDA HASTAHANE PERSONELİ VE POLİSİ TARAFINDAN YAPILAN GÖREVİ İHMAL VAR.11 YAŞINDAKİ KIZIN ÇOCUĞU OLMAZ DİYEN ARKADAŞ BİRAZ OKUYUP ARAŞTIRIRSAN SAPIK YARATIKLAR TARAFAINDAN KAÇ YAŞINDA SÜBYANLARIN ÇOCUKLARI OLDUĞUNU GÖRÜRSÜN.
      BU SAPIKLIKLAR YALNIZCA BOLUYA MAL EDİLEMEZ,TÜRKİYENİN GERÇEK BİR AYIBIDIR. İNSANLIK KURALLARINA GÖRE 18 YAŞINA GELMEMİŞ KIZLARLA EVLENENLER SAPIĞIN DİK ALASIDIR.NEDE OLSA SARAYLARDA KIZLARI CARİYE DİYE EZİYET EDİP ONLARA İNSAN MUAMELESİ YAPMAYAN ZEVK ARACI OLARAK KULLANAN OSMANLININ DEVAMIYIZ. DİNİMİZCE 4 KADIN SERBEST DİYE DİNİ NİKAHLA EVLENEN VE İSTEDİĞİ ZAMAN BOŞOL DEYİP YENİLERİNİ ALAN SAPIKLARIN ÜLKEMİZDE KOL GEZMESİNE NE DEMELİ.KADINI ÇOCUĞU KORUYAN KANUNLARIN AZLIĞI NASIL BİR ZAMANDA YAŞADIĞIMIZI GÖSTERİYOR.
    • E .Ö6 Ocak 2012 . 00:45

      kimlik yaşı 11miş.kemik yaşı çok daha büyüktür.resme dikkatli bakarsanız anlarsınız. kaldı ki böyle bir olaya  köylüde tepkisiz kalmazz.duyarlı insanlarımızda vardır...
    • S.A5 Ocak 2012 . 23:50

      Ağrının bir köyünden getirilen birey. Nüfus yani resmi yaşı 11 lakin kemik yaşının büyük olduğu söyleniyor. Eğer 11 yaşındaysa durum çok vahim. Savcılıkta sanıyorum kemik yaşına bakacaktır.
    • M.Celık 5 Ocak 2012 . 23:41

      Hiç mi Tıp bilginiz Yok be arkadaş 11 Yaşındaki çocuk hamile mi kalır. belli ki bu kardeşimiz Nufusa doğumundan yıllar sonra yazılmış olabilir. bu nedenle de yaşı nufus kağıdında küçük görülüyor olabilir. Yani bu durumu abartmanın ne anlamı var. Hukukçu Yazmış. Tabii Bundan önce Bu kişinin Tıbben Yaşı Tespit edilmeli. Tabii aynı anda Soruşturma da açılmalı.
    • admin www5 Ocak 2012 . 23:20

      bu işin doğusu batısı mı var batdan görüyoz bu ırkçılık ayrımını...doğu derken noluyoz ya?neden bir batılı doğuluyu küçük görüyor..bu işl insanlıklı ilgili kişşilikle..gerekeni ilgili kurumlar halleder.
    • Murat 5 Ocak 2012 . 17:57

      Doğudan bulup gelmişlerdir.Bolulu böyle bişi yapmaz.Evlenemiyorlar  doğudan parayla alıp geliyorlar.Sapıklık üstüne sapıklık.Onbir yaşındaki çoçuğa nasıl nefsin uyandı...
    • BOLUYA YAKIŞMAZ5 Ocak 2012 . 17:13

      TÜM YORUMCU ARKADAŞLARA KAYILIYORUM.ŞAYET 11 YAŞINDAYSA ANNE VE BABASINA TESLİM EDİLMELİ KOCASI OLDUĞUNU İDDA EDEN VATANDAŞI DA YASAL İŞLEMLER İÇİN HASTANE POLİSİNE BİLDİRİLMELİYDİ.GAZETENİZ OLARAK BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAMANIZI BENDE RİCA EDERİM.
    • hukukçu5 Ocak 2012 . 15:40

      evet gerçekden bu kişiler hakkında hastane polisinin önce ifadesini alması gerekirdi kocasının sonrada adliyeye sevk edilmesi gerekirdi.Sonra savcılık gerekli görürse tutuklamaya sevk eder yada etmez takdirinde ama soruşturma yapılması mecburidir..
    • Üzücü5 Ocak 2012 . 15:37

      11 yaşında olduğunu sanmıyorum, nüfusa geç yazdırılmıştır.
      Bu olaylar toplumun eğitim seviyesiyle ilgili, Bolu'da böyle bir olayın yaşanması üzücü...
    • OĞUZ AKAY5 Ocak 2012 . 14:20

      NASIL YANİ 11 YAŞINDA SÜBYANLA EVLENDİRİLEN KİŞİ SERBESTMİ, 11 YAŞINDAKİ KIZIN ANNE BABASINDAN BAŞKA KİMSE ÇIKARTAMAZ,RESMİ NİKAHI YOKTUR ZATEN.AİLESİDE TUTUKLANIP CEZALANDIRILMASI GEREKMEZMİ.BU YAŞTAKİ KIZI EVLENDİRMEK RESMEN ÇOCUKLARI FUHUŞA SÜRÜKLEMEK DEMEKTİR.HİÇBİR KANUNİ İŞLEM YAPMADAN,BU KIZI SALAN HASTAHANE YETKİLİLERİ HAKKINDA GEREKEN İŞLEMLER YAPILIR İNŞALLAH.GAZETENİZ OLARAK BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAMANIZI RİCA EDERİM.