Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Diş Hekimliği Fakültesi açılıyor

Diş Hekimliği Fakültesi açılıyor
    23 Şubat 2011
    Diş Hekimliği Fakültesi açılıyorDiş Hekimliği Fakültesi açılıyor

        Abant İzzet Baysal Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Kliniklerini Devlet Bakanı Cevdet Yılmaz açacak.

        Abant İzzet Baysal Üniversitesi Şehir Yerleşkesi'nde hizmete giren Diş Hekimliği Fakültesi Kliniklerinin açılışını Devlet Bakanı Cevdet Yılmaz yapacak.

       25 Şubat 2011 Cuma günü saat 14.45'te gerçekleşecek olan açılışta Devlet Bakanı Cevdet Yılmaz 'Bölgesel Kalkınma ve Kalkınma Ajansları' adlı bir konferans da verecek.

       25 Şubat 2011 Cuma günü saat 14.45'te AİBÜ Şehir Yerleşkesi'nde başlayacak olan açılış törenine tüm halkımızın davetli olduğu bildirildi.

    • bolulu24 Şubat 2011 . 15:11

      bahtiyar bey bilmediğiniz konularda eleştiri yaparken dikkat edin diş hekimliği 5 sene 6 değil. diş hekimi ilaç satmaz. marketlerde bir köşeye oturtup diş çekilmez. özel hasteneye gittiğinde 10 tl ücret veriyorsun eğer sağlığından daha önemli ise 10 tl o senin pintiliğindir.
    • sebenli.24 Şubat 2011 . 13:29

      40 sene önceki bağlandığı yerde duranlar gelişmeleri değerlendiremezler zira zeka özürlü oldukları ne kadarda belli oluyor.....
    • BİRİSİ24 Şubat 2011 . 12:45

      BAHTİYAR KARDEŞ:Anlaşılan bir kuyruk sancın var.Allah yardımcın olsun.
    • bahtiyar kandemir24 Şubat 2011 . 11:32

      Bırakın bu BOP ' çuları övmeyi. Şimdi marketlerde ilaç satışına izin verirler sonrada bir köşeye dişçi koltuğu yerleştirip marketlerde diş çektirirler. Bir özel hastaneye git bakalım nekadar fark vereceksin? Paran yoksa ilaç alabilecek misin? Bunlar yandaş hastaneleri adam etme peşinde!
    • BİRİSİ23 Şubat 2011 . 23:46

      Bahtiyar kardeşe:Bu kadar hazımsızlık niye.Niye rahatsız oluyorsunuz yapılan hizmetlerden.Belliki takılı kalmışsınız 2002 öncesi muayane için hastanlerde günlerce kuyruk beklemeye,ilaç alabilmek için bırak hastane eczanelerini,diğer eczanelerde dolaşmaya.Hastanelerde rehin kalmaya,hastane personeli tarafından hor görülmeye.Daha yazayımmı.2002 öncesi kaç defa hastanede diş çektirdin.Kendi adıma söyleyim ben cesaret edip dişçi koltuğuna oturamazdım.Şimdi ise kendi seçeceğim doktora ücretsiz tedavimi rahatlıkla yaptırıyorum.Memnun olmazsam şikayet etme hakkım var.HEY GİDİ HEYYYYYYYYY.UYANIN UYANIN GÖRÜN GELİŞMELERİ.TAKILI KALMAYIN BOZUK PLAK MİSALİ...!
    • duman1423 Şubat 2011 . 22:49

      sayın bahtiyar birincisi ilaçla diş hekimi ne alaka ikincisi açılsın bu bölüm için en az 100 öğrenci aylık minimum 5000 tl bolu ekonomisine katkı sağlayacak üçüncüsü sen dişin ağrıyınca nereye gidiyorsun sahte hekime mi pratisyene mi
    • ismail ÖZSAHIN23 Şubat 2011 . 18:18

      ALLAH sizden sebeb olanlardan razii olsun valla kim satarsa satsin yeterki hizmet olsun hem kusursuz ben hizmet istiyorum beyefendi demogoji degil selamlar valla orasida lazim orasi eski günleri hatirliyorumda hey heyyyy
    • bahtiyar kandemir23 Şubat 2011 . 16:58

      Hiç boşuna altı sene okuyup ta diş hekimi olmaya özenmeyin. Nasıl olsa RTE'nin baş danışmanı Cüneyt Zapsu'nun marketlerinde ilaçlar satılacak.