Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Hayvan severlerin korkusuyla tutuştular

Hayvan severlerin korkusuyla tutuştular
    5 Ağustos 2010
    Hayvan severlerin korkusuyla tutuştularHayvan severlerin korkusuyla tutuştularHayvan severlerin korkusuyla tutuştular

        Köpek barınağında kalan hasta köpeklerin öldürüldüğü iddialarının yayılması üzerine, hayvan dostları toplanarak Cuma günü Bolu'ya geleceklerini açıkladılar. Bu açıklamadan hemen sonra büyük bir telaşla hummalı bir çalışma içersine girildi.
    Öyle ki; barınağa resim çekmeye giden gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu'nun hayvan barınağına girip resim çekmesi dahi zabıta tarafından engellendiği için çalışmaları uzaktan görüntüleyebildi.

        Panter Emel korkusu
        Birkaç gün önce facebook paylaşım sitesinde paylaşılan resim ve videolar hayvan severleri harekete geçirdi. Fotoğraflarda; barınakta kalan hasta köpeklerin öldürüldüğü iddiaları ortaya atıldı. İnternet üzerinden çok kısa bir sürede organize olan hayvan dostları, Cuma günü yaygın basın organlarının temsilcilerini de yanlarına alarak Bolu'ya geleceklerini açıkladılar.
        Daha önceki televizyon haberlerinden hatırlanacağı üzere, Panter Emel gibi, çok sıkı hayvan dostlarının hışmına uğramaktan korkan Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, hayvan barınağının eksik ve noksanlarının giderilmesi için emir verdiği gibi jet hızıyla çalışmalara başlandı. Hayvan barınağının içinde kepçe ve kamyonlarla hummalı bir temizlik çalışması içerisine girilirken, Belediye Zabıtası da içeriye kimseyi sokmamakla görevlendirilerek, kapıda nöbet bekletilmeye başladı. Hatta gazetemizin kapı dışından bile fotoğraf çekmesine engel olunmaya çalışıldı.

        Açıklanan köpek sayısı 480

        Barınakla ilgili yerel bir gazeteye beyanat veren köpek Barınağı sorumlusu Veteriner Hekim Koray Kolludemiroğlu, barınakta 480 adet civarında köpek bulunduğunu belirtmişti. Gazetemiz ekibi resim çekmeye gittiğinde ise bu sayıyı doğrulayacak kadar yoğunlukta bir köpek sayısı ile karşılaşmadığı gibi, resim çekmeye giderken yollarda 8'li 10'lu gruplar halinde, çoğu sakat görünümlü köpek grupları ile karşılaştı. Daha önce mahallelerde, sokaklarımızda ve caddelerimizde ta tek- tük dahi köpeğe rastlanmazken, son 1-2 gün içersinde Bolu şehir merkezinde sokakta gezen köpeklerin sayısında gözle görülür bir patlama yaşandı.
        Bu da ister istemez akıllara; kötü ve bakımsız görünümlü köpekleri barınakta hayvan dostlarının önüne vitrine çıkartmamak için, sokağa salıverildiği ihtimalini kuvvetlendiriyor. Bu bakımdan barınağa gelecek olan hayvan dostlarının özellikle köpek sayısının 480 adet civarında olup olmadığına dikkat etmesi gerekiyor.
      


     

    • SAIME ODABAS GENCEL16 Aralık 2013 . 15:44

      HAYVANSEVERLERIN KORKUSUNA GEREK KALMADAN, HER BELEDIYE'NIN ASLI GOREVI; BARINAKLARI ZIYARETCILERE ACMAK, BARINAKLARA WEB SITESI KURMAK,VE SAHIPLENDIRME YOLUNDA HIZLI ADIMLAR ATMAK, BOLU GIBI AGACI BOL OLAN BIR YERDE, BELEDIYE'NIN KULUBE IMAL  ETTIREREK, SAHIPLENEN HALKA BIRER KULUBE VEREREK, ONLARI SAHIPLENDIRME YOLUNDA ADIM ATMASIDIR. **KULUBESI BIZDEN&SAHIPLENMESI SIZDEN**PROJEMI BEYKOZ BELEDIYESI UYGULADI.
      ORTALAMA 900-1000 SOKAKKOPEGI SAHIPLENDIRILDI.
      GECEN SENEDESAYIN BASKANA YURT DISINDAN TELEFON ACMISTIM,DEMEKKIHALADEGISEN BIR DURUM YOK??? SEVGIYLE,SORUMLULUKLA,
    • HAYVANSEVER9 Aralık 2010 . 21:25

      Muhammet Ali Bey, artık saçmalamayı bırakın. dürtükleye dürtükleye yaptırdık bunca zaman bu işleri.
    • Cihangir9 Ağustos 2010 . 14:11

      Dogadaki herşey insanlar için var edilmiştir.Hayvanlarda.Fakat bu onlara işkence yapılabilecegi anlamına gelmez.Kurban kesilmesine gelince Özlem Hanımın cahilliğine veriyorum bu ifadesini.Hayvanların etinden faydalanmak kadar dogal ne olabilir.Dinimizde hangi hayvanın etinin haram helal oldugu belirlenmiş.
    • Kenan Gürsan9 Ağustos 2010 . 01:34

      Özlem Hanım,siz ne saçmalıyorsunuz,kurban bayramını kınıyormuş bayan,sen ne anlarsın kurban bayramından bu bir ibadettir.Sulandırdınız iyice işi.
    • Muhammet Ali KIVRAK8 Ağustos 2010 . 14:34

      Fakat bütün bunlara ramen; TEK ÇALIŞAN YİNEDE BELEDİYEMİZ VEDE DERNEĞİMİZDİR.
    • Muhammet Ali KIVRAK8 Ağustos 2010 . 14:32

      merhabalar;
      sayın İnci,niyazı kavar sayın sessiz çığlık madem ki bolu barınağımız bu haldeydide nerdeydiniz?Hiç barınağımızı ziyaret yaptınızmı?hiç sokak hayvanı dostumuzu sahiplenip  evinizde baktınızmı?eğer bir şey yapılacaksa dostlarımıza çirkin bir şekilde değil heb beraber bir olalım konuşalım tartışalım yapalım o arkanızdaki kişide gelsin heb beraber yapalım dostlarımıza iyilik.daha önceden nerdeydiniz!!!şimdikmi hayvan sever olduk hadi dernek belediyeyle arası sıkı fıkı diytorsunuz neden başka hayvan seven bir dernek kurmuyorsunuz ve ya gelişn bu derneği beraberce dahada iyi yerlerede getirebiliriz bakın ben bu dernekteyim her kez eleştiri eleştiri yapıyor hiç kimse dostlarımıza yararlı bir şey yapmıyorsunuz.
    • özlem7 Ağustos 2010 . 20:40

      hem insanlar hem hayvanlar yani tüm muhtaç canlara yardım eli uzatmalı!sonuçta hayvanları şeytan yaratmadı di mi?
      komşu aç mı diye emin olun bakıyorlar ama insan gururu olan bir varlık olduğu için burada paylaşamıyorlar.hayvanlara merhameti olanın insana nasılolmaz..elbette var.bunlar boş işler değil!çoğumuz da et yemiyoruz kurban bayramını kınarken..
      şimdi sıra merhametli olmakta.kurban bayramına inanan ey cemati müslim!!Allah'ın yarattığı canlara merhamet edin!!merhamet!!bir kap su bir kap yemek(artığı)!!komşunuza bakmaya giderken çöpe atacağınız yemek artığınızı ve bitmiş yoğurt kabınıza su koyarak sokak hayvanlarını doyurarak da ibadet edin..Allah sizce yarattığı canlara bunu yaptığınız için;BEN YARATTIM AMA SİZ BU BOŞ İŞLERE GİRMEYİN
    • Cihan İNCİ7 Ağustos 2010 . 17:44

      Hayvanlar Yabani değildir.10.000 yıl önce insan oğlu onları evcilleştirdi.Yani onlarla yaşamayı biz seçtik ve daha sonra onları terk ettik ormana attık barınaklara tıkdık hor gördük dövdük aşaladık,aç bıraktık yani hayvanlar yabani değildir. yabani olan varsa biziz bizim yaptıklarımız.Muhammed Ali Kıvrak Bey ne biçim bir hayvan seversiniz siz Fotoğraflara sahte diyorsunuz bizzat gidip ben çektim bir sürü yollamamı istermisiniz??? Sizin gibi ler hayvan severlikle hiç bir ilgisi yoktur.Önceden çekilmiş yaralı hasta hayvanların çoğu fotoğrafları var ve o hayvanların hesabını tek tek vercekler.ilk hayvan sayımı 530 du daha sonra veteriner koray bey Hayvan Sayısını 480 olarak açıkladı fakat yine bir sürü hayvan başı boş bırakılmış
    • Cihan7 Ağustos 2010 . 17:21

      Ne ilginç yorumlar okudum Bu Dünya Sadece İnsanlar için yaratılmadı.Onları Korumak Bizim Görevimiz!!!Evde hayvan besleyenlere sinir oluyormuş arkadaş,Şöyle bir sözü Var bilirmisiniz... Hayvanları Sevmeyen İnsanları da Hiç Sevmez. Hayvanlar Aç kalıyor,Dayak Yiyor,Tecavüze Uğruyor,İşkence Görülüyor,Deneylerde Kullanılıyor.Fakat hiç kimseye seslerini duyuramıyor.Ya Rabbimizin yarattığı bu canlılara nasıl böyle davarınırsınız şimdi sakın burda insan aç kaldı hayvanları büyütme deme biz insana olan yardımımızda yaparız hayvana olanada...Bu arada atakan bey birşey söylemiş Köpeği öpen insanlar diye Kedilerin Köpeklerin Ağızları İnsanlardan Temizdir  Dillleriyle temizleyemiyecek bakteri yoktur...Burda böyle gelipte boş boş yazmanıızın alemi yok.
    • Mine7 Ağustos 2010 . 16:49

      Ümit Bey o zaman ben size birkaç adres vereyim gidin o açları doyurun bi öncelikle.Lafla Peynir gemisi yürümez.Hayvanlara iyi davranmak lazım,kötü muamele edenleri de kınıyorum.Onlarda bir canlı ama diyorum ki,abartmayın onların maerketten alınan eti yemesine gerek yok,onlar yabani hayvanlar doga da kendi ihtiyaçlarını giderebilecek şekilde yaratılmışlar.İşi duygusallıga bozmaya gerek yok diyorum.Adamın biri gidiyor marketten süt alıyor hemde pastörize,yanına da bilmem kaç TL lik özel mamalar..:(( Aslında aynı düşünceleri paylaşıyoruz ama dile getiriş tarzımız farklı olayı.Yoksa bizler de hayvanSevmiyor değiliz.
    • yıldız aladag7 Ağustos 2010 . 16:09

      evde beslerim bahçede beslerim misafir gelmez çokta tınn....kimse kimseyi burada haklı çıkarmasın..sözüm mine hanım ve atakan beye..bir hayvanseverlik paylaşımı altına yorum yapıyorsunuz  farkında deilmisiniz siz ya..belediyenin yaptıgı yerler fıstıkmışmış..yaşa bakım kaç gün dayanacan oraya..sulandırılıyorsa ortada dolaşan vahşet görüntüleri nedir..siz gidin en isi yorumlarınızı başka paylaşımlara yapında hayvanseverler kendi sıkıntılarıyla baş edebilsin..
    • ümit çetin 7 Ağustos 2010 . 15:14

      Hz . MevLana derkii : ALLAH buyurmuşturki , hayvanLar benim diLsiz kuLarımdır? Ahireteee yapıLan eziyetLeri hesabını soracaktır ...
      Ben sunu anLamıyorum ac insan , ac hayvan ? sonucta bi acLık var , dunyaaa o kadarmı bize aiittt yadaa o kadarmıı kotu oLduk artık bir Lokmaaa ekmegi hayvanLarLa payLaşan insanLara , git ac doyur deniyo ? ne yetmiyoo yada neyi yetiremiyoruzzz burda gereksiz bi sahısss bunun uzerinden duygusaL travva yaratmaya çaLışıyo ama FARKINDA DEGİL BUGUN Bİ LOKMASINI HAYVANLA PAYLAŞAN , İHTİYACI OLAN İNSANLA CEBİNDEKİNİ PAYLAŞIR ? hayvana tecevuz edene tepki gostermeyen,bir topLummm, yarın cocukLarını o vahşi zihniyeten nasıL koruya biLir ,hayvana tecavuz eden cocugada tecavuz eder cocugunada, HAYVAN SEVERLERLE UGRAŞMAYIN
    • Mine7 Ağustos 2010 . 11:51

      Abdulkadir Bey 14 tane mi var evinizde.Vavv.saygı duydum ama şaşırdım da.Yani bahçede beslemek daha iyi olabilir bence.çok hassas düşünen insanlarımız biraz olaya kendini fazla kaptırıyorlar.
    • Niyazi Kavar7 Ağustos 2010 . 08:37

      sayin MUHAMMET ALI KIVRAK
      Boludaki en büyük sorun da sizin gibi Truva Atlari. Hayvansever olduğunuzu iddia ediyorsunuz. asıl yaptığınız Bolu belediyesinin sözcülüğünü yapmak. Boluda hayvan haklarını savunması gereken dernek belediyeyle çok sıkı fıkı ve bazı hazin durumlar sizin gibiler tarafından devamlı hasır altı ediliyor. Lütfen gerçekleri çarptırmayalım. Barınaktaki hayvan sefaletini bütün dünya duydu ve haberdar
    • Niyazi Kavar7 Ağustos 2010 . 08:18

      Sayin yorumcu MUHAMMET ALI KIVRAK
      sorun iste bu. Boludaki hayvan haklarini savunmakla yükümlü dernek belediyeyle cok sıkı ilişkiler içerisinde ve barınaktaki hazin durum sizin gibi kişiler tarafından sanki kötü bir durum yokmuş gibi açıklamalarla halk kandırılıyor. Barınaktaki hayvanlar resmen sürünüyor. suçsuz hayvanlar müebbet hapis cezasına çarptırılmış, bir deri bir kemik.
    • Didem Guler7 Ağustos 2010 . 05:03

      Isteyen evinde istedigini besler o eve girip girmemek misafire kalmis bir sey. Hayvan severler aciz insaninda yaninda oluyorlar. Biriniz yazmis sidette maruz kalan insanlar var diye onlarin agzi dili var yardim isteyebilir kafalarini sokabilecekleri kadin siginma evleri var ya bu hayvanciklar nereye siginacaklar hastaliktan, bakimsizliktan, acliktan oldukleri bakim evlerine kosa kosami gidecekler.Hayvan severler agzi dili olmayan bu zavallilarin sesi olmaya calisiyor. Bu konuda yaptirimci olamayacaksaniz muhalefet de olmayin burdaki konu hayvanlar, insanlar hakkindada boyle bir haber ciksaydi bir avuc degil 10 avuc insan ayaga kalkardi tartistiginiz platformu secmesini bilin.
    • Abdulkadir ŞEKER7 Ağustos 2010 . 02:34

      Atakan bey ve mine hanım boş konuşuyorsunuz. İnsanların düşünme çalışma kazanma şanları var insanlar la hayvanları bir tutar gibi cümleler kuruyorsunuz. Hayvanların düşünme çalışıp kazanıp karınlarını doyurma şansı yok onlar yardıma insanlara muhtaç. UNUTMAYIN. Benim evimde 14 tane var evin içindede geziyorlar yatağımdada yatıyorlar hiçte sorun olmuyor yerin altına girdiğinizde o çok kibirli hallerinizden eser kalmayacak. Ayrıca hayvan severlerin insanlara komşularaına yardım etmediklerini nereden biliyorsunuz size yazacak çok şey varda neyse....
    • Sessiz Çığlık7 Ağustos 2010 . 02:25

      Muhammet Ali KIVRAK
      Neden Bir Bolulunun böyle görüntüleri haber yapması çok ilginç !!!! Onların görevi Haber yapmak..Bizleri haberdar etmek !! Nasıl bir haberci o kapıdan içeri giremez..İçeride neler oluyor neler bitiriliyor.!!

      Cuma günü İstanbuldan Boluya Barınak ziyaretine gelmeyi planlayan ve gidiyoruz diye ilan yapana kadar kim elini sürdü o merkeze.. 3.gündür tadilat,bakım ve temizlik var.. Nerede o çektiğimiz sakat,uyuz,yaralı hayvanlar !! Nerede BOLHAYKO ???


      Kamuran Alagözlüoğlu
      Bu görev bizlerin olduğu kadar sizlerinde olmalı..Lütfen fırsat buldukça bunları bizlerle paylaşmaya devam edin..Sayenizde Kepçe gördük !!!
    • Nazmiye Kanvermez7 Ağustos 2010 . 01:55

      unutmayın allah bu dünyayı bizler için yaratmadı sadece kıyamet günü herşeyin dile geleceğini din adamları söyler bende buna inanalardanım insanlar hayvan sevmeyebilir bu onlara hayvan işkence tecavüz eziyet hakkı vermez içinizde kaç kişi böyle manzaraları gördü acaba geçtiğimiz ayda kayseride hamile bir köpeği canlı canlı karnını yararak yavrularını çıkardılar insanım diyen allahın yarattığı bir cana bu eziyeti ve işkenceyi nasıl yapar insandan başka hangi canlı kendi cehennemini yaratıyor artık hiç bir şeyin doğalı yok doğayı yok ettik sularımız kirlettik bu hayvanların üremesine engel olunmadı hala yurt dışından hayvan geliyor neden hayvan satışlarına izin veriliyor. atakan bey aç insanlarlada bu arkadaşlarım uğraşıyor kaygılanmayın siz
    • Muhammet Ali KIVRAK6 Ağustos 2010 . 21:47

      Arkadaşlar ;
      zabıta görevlisi ve ayrıca hayvansever olarak bolu'muzdaki barınağmızdaki dostlarımızın bu türlü resimlerini ve videoları  yayınlanması çok acayip Bolu belediyesi ve Bolhayko derneği ve benim gibi hayvanseverler çok üzüldük lakin barınağımız 2001 den itibaren o kötü ve çirkin halden bu hale getirdik dahada güzellikler için belediyemiz ve derneğimizin çalışmaları sürmektedir bu sahte resimlere gerek yok idi yazık Vicdanım sızlıyor.BOLU'MUZ NASIL GÜZELSE BARINAĞIMIZDA O KADAR GÜZEL.Şerefli olmak esasında çok kolay ama, iş menfaate geldimiydi bazıları hayvanları kullanıyor. Bolu da hayvanlara en iyi bakan kurum Belediyesidir.
    • Atakan6 Ağustos 2010 . 20:11

      Sayın Nil Hanım,evinde hayvan besleyenlere saygı duyuyorum ama benimsemiyorum.Yani kedi neyse olabilir belki de,köpek in evde işi ne.Bahçede falan olabilir ama evde asla!Ben şahsım adına söylüyorum böyle bir evin koltuguna kanepesine mutfagına girmem bişey de yemem.Köpeği öpen insanlar var çok ilginç.Abartılı buluyorum bu davranışları.İgrenç bişey.Tabi hayvanlarımızın hakkını korumak tüm insanlıgın görevidir bu konuda hem fikirim.Evi hayvanat bahçesine çevirmeye gerek yok ama değil mi.Evde insan insana kalmak en iyisi.
    • Tolga Kaya6 Ağustos 2010 . 15:10

      bir söz vardır. hayvanları sevmeyen insanları da sevmez.Ünlü bilim adamları şu sıcak günlerde kapı önlerine bir kap içinde su bırakılmasını istiyorlar sokakta yaşayan hayvanlar için.Bunu yapıyormuyuz?Bizde herşey göstermelik aynı Bolu belediyesinin yaptığı gibi.
    • nil6 Ağustos 2010 . 14:57

      atakan bey yazınız cok kibar gibi gorunmekle beraber cok sasirtici ve aslinda cirkin!kimse evinde hayvan beslemek zorunda degil fkt saygi duymak zorunda.size ne kim evinde hayvan beslerse beslesin.bizlere bu akdar muhtac olan varliklara bu sekilde davranip sonra kendine insan diyebilenler onlar cok daha acizdirler..
    • Atakan6 Ağustos 2010 . 13:06

      Hayvanlara karşı kötü muameleyi savunan biri değilim,işkence kötü bir davranışı asla kabul etmiyorum.Fakat Defne Hanım,işi duygusallığa bozmaya gerek yok,ben size birkaç isim vereyim burdan,onların yanına gidin,sofrasında yiyecek ekmeği zor buluyorlar,ayrıca aile içi şiddete maruz kalanlarda var bu birkaç ailede.Blediye fıstık gibi yer yapmış hayvanlarımıza,ama hala birileri konuşuyor,kedi ve köpekler kendi hayatlarından memnunlar merak etmeyin.Evde köpek besleyenler yok mu hele ? O eve giresim bile gelmiyor,koltukların üstüne her tarafta geziniyor.Yani sizi de anlıyorum ama işin ölçüsünü kaçırıyorsunuz bence.Saygılarımla
    • veli6 Ağustos 2010 . 08:03

      yaklaşık bir ay öncesi oradan bir köpek yavrusu aldıydım gayri ihtiyari bir şekilde sayıyı merak edip sormuştum kesin verilen rakkam 530 beşyüz otuzdu ben kesinlikle öldürüldüklerinden şüphe ediyorum... zira çok sayıda yaralı bakımsız hayvan gördüm ..
    • esra yıldız 5 Ağustos 2010 . 23:12

      Hayvansever olmak önce insan olmayı gerektirir.Yaratanın verdiği canı yaratandan başka kimsenin almaya hakkı yoktur.Hastaysa eceli geldiği gün ölür.Önlerine koyduğunuz bir tas yemekse sorun ben yeri gelir boğazımdan keser karşılarım.Bu dünyadaki havayı soluma hakkını alamaz kimse onlardan.Çöplere dökülen açık büfelerde insanların tıka basa doldurup sonrada yemediği yemekler o zavallılara yeterde artar .Hasta insanı hastalığı çaresiz bile olsa öldürüyormuyuzHAYVANLAR NEDEN ÖLDÜRÜLÜYOR.Bu insanlık dışı davranışı kınıyorum.Sorsan müslümanızDünya sadece insanların değil .Tabiata zarar veren bizler tabiata hiçbir zararı olmayan canlıları yok etme onlara zarar verme hakkına sahip değiliz
    • defne5 Ağustos 2010 . 23:05

      atakan bey

      bu boş işler dediğiniz varya o hiç birşeyden habersiz masumlar katlediliyor tabi dünya size göre birtek insanlara için yaratıldı değilmi bu masum canları yaratanda allah değilmi onlarında yaşama hakkı yokmu asıl safsata böyle olaylara karşı sizin takındığınız çirkin tavırdır leşke merak edipte baksanız neler oluyor diye ha ayrıca bu kadar merak ediyorsanız aç olanlarlada bir zahmet siz ilgilenin gerçi biz hayvanseverler onlarlada ilgileniyoruz çünk bizim için can candır hayat kurtarmak insan hayvan farketmez allahın yarattığı herşey kutsaldır ha merak ediyorsanız orda ne olduğunu zahmet edip şu linke tıklayın. http://www.facebook.com/album.php?aid=198577&id=180936529181&ref=mf
    • Mine 5 Ağustos 2010 . 23:05

      Atakan a katılıyorum.İşi çirkefleştirmenin anlamı yok.Kurban bayramında kurban kesilir bu hayvansever! ler ya niye kesiyonuz der,eti yerken düşüneceksin onu.Bugun sokakta gördüm 3-5 köpek başıboş geziyordu,avrupada böyle değildi en azından ben görmedim.Hayvanat bahçesine çevirdiler ortalığı.Atakan Bey'in dediği birşeye canı yürekten katılıyorum,komşusu aç mı ona baksınlar bi öncelikle hatta insanların yaşam standartlarının kontrolü ile ugrassınlar.
    • figen varlık5 Ağustos 2010 . 22:59

      resimleri gördüm .içim sızladı.Neden yapılması gerekenler yapılmaz?onlarda bir can taşıyor ve acıyı hak etmiyorlar.barınaklar toplama kampları değildir.insanların keyfine görede küçük dostlarımız toplatılıp oraya konmamalı.nolur çocuklarınıza hayvan sevgisini aşılatın. hayvanlara zarar vermeyen insana hiç zarar vermez.sevgimizi ilgimizi küçük dostlarımızdan da esirgemeyelim.Onların istediği bir yudum su,ekmek birazda sevgi.görmemezlikten gelemeyiz.dünya, doğayı insanı sevdikçe güzelleşir.ve barınaklarda içinde hayvan sevgisi olan insanlar çalışsın...
    • Atakan5 Ağustos 2010 . 22:15

      Hayvansever arkadaşlarımın gündemine oturdu bu konu geçen haftadan bu yana,5 yıldızlı otel mi yapılsın bari,insanlarla ilgilenin bırakın bu boş işleri.Yok Tv ler gelecekmiş yok panter emel falan.Hayvanlara işkence yapılıyorsa okay,ama abartıpta sulandırmayın işi.Aç insanlar ile ugraşın.Komşunuz ne durumda biliyor musunuz ? Bırakın bu safsata işleri.
    • polat bozacı5 Ağustos 2010 . 21:43

      olaylar süper :) fakat bu barınak sorununda hatalı olan barınak mı? baş veteriner ( kolludemiroğlu ) mi? her işi bitmiş bulunan a.yılmaz mı ?.şunu yazmak gerekiyor. ne farkınız var ?
    • Kamuran Alagözoğlu5 Ağustos 2010 . 19:42

      Bugün saat 17.oo sıralarında Hükümet Meydanı'nda 4-5 Roman kızı, "Arakadaşımız kanser, ona yardım için kalem satıyoruz" diyerek herkesin önüne geçip, her önüne geleni kalem satın almaya zorluyorlar. Yürüdüm Evkur'un önüne doğru geldiğimde bu kez ellerinde engelsiz diye dergimsi birşeyi, engelliler üzerinden duygu sömürüsü yaparak satmaya çalışan yine 3-5 genç kız. 153 zabıtayı aradım, karşıma bir acemi çıktı. ihbarımı almaktan ve ne yapacağını bilmekten aciz durumda. Kapattım Yeni Belediye Başkan Yardımcımız Emine Davarcıoğlu'na durumu ilettim. Kendisi ilgileneceğini söyledi. Sonra Köpek evine gittiğimde gördüm ki caddede göremediğim Zabıta ekibi, köpeklerin kapısına bekçi olarak konulmuş. İzzet Baysal'da tam bir başıboşluk hakim iken, köpek barınağı ise çok sıkı bir şekilde gazetecilerden korunuyor.