Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Yöneticilere ve futbolculara tepki yağdı

Yöneticilere ve futbolculara tepki yağdı
    11 Nisan 2010
    Yöneticilere ve futbolculara tepki yağdıYöneticilere ve futbolculara tepki yağdı

        Son haftalarda üst üste alınan mağlubiyetlerden sonra ilk 6'ya girebilme umutların da kaybolduğunu anlayan taraftarlar, maçın sonlarına doğru önce futbolcuların aleyhine tezahüratta bulundular.
       Maçın sonunda şeref tribünü önüne kadar gelen bazı taraftarlar Boluspor Başkanı'na da küfür ettiler.

        Maçın ardından ortalık karıştı. 75'inci dakikasından sonra tribünlerde alkışlı protestoya başlayan Bolusporlu taraftarlar, maçın bitiş düdüğünden sonra futbolculara ateş püskürdü. Stat dışında taraftarlar ve yöneticiler arasıda gergin anlar yaşanırken, kavgayı araya giren emniyet güçleri büyümeden önledi.    

        Bolusporlu futbolcuların takım otobüsüne bindiği sırada da protestoya devam eden taraftarlar, polis engeline takıldı. Boluspor Başkanı takım otobüsü önünde ayakta dikilerek öfkeli taraftarı sakinleştirmeye çalıştı. Futbolcular protestolar eşliğinde polis eskortuyla tesislere gitti.

     

     

    • Hüseyin CAN12 Nisan 2010 . 17:40

      Bencede tek kelimeyle yazıklar olsun. başta yöneticiler ve futbolculara <74 ruhunu katlettiniz.> bu camiaya yakışmıyorsunuz. biran önce yönetim istifa etsin, Futbolculardada biraz insanlık var ise kalan alacaklarından vazgeçip gitsinler. kalan maçlarada paf takımı çıksın. saygıdeğer başkan becikoğlu gibi birinin bu işe el atmasını bekliyoruz.
    • metin sakarya12 Nisan 2010 . 09:06

      Benim insanım mükemmeldir. ama hic bi zaman kendini yönetecek doğru insanları secemedi, seçtirmediler. YAZIK CENNET BOLUMA...
    • hüseyin kapdan12 Nisan 2010 . 08:45

      arkadaşlar bundan sonra bolu maçlarına gitmeyelim kendileri çalsınlar kendileri oynasınlar üzülen yalnızca taraftar
    • serdar11 Nisan 2010 . 11:42

      duygusal tepkilerden ziyade soğukkanlı olma zamanıdır şimdi. yönetim şapkasını önüne koyup düşünmeli 2 senedir çok yükselen süper lige çıkma beklentisine nasıl cevap vereceğini bulmalıdır. yönetim başa geldiğinden beri bolulu kendisinden istenen bütün özveriyi yerine getirmiştir. sporcular ve yönetimde üzerine düşeni yapmalıdır. taraftar bunun gereğini beklemektedir.süper lige çıkmayı beklemek için 1 yıl daha beklenemez.
    • paşaköylüsami11 Nisan 2010 . 10:47

      Ben haftalardır söylüyorum necip çarıkcının tek derdi gündemde kalmak Bolusporu basamak olarak kullanıyor...
    • gokhan11 Nisan 2010 . 09:54

         Bankasya 1. liginde bu kadar çok para harcayıp bu kadar kötü sonuçlar alan takım yok malesef. Her hafta en yüksek ücretlerle maçları izledik, otoparka para verdik, boluspor günlerinde neredeyse hediyesi olmayan biletleri aldık. Sonuç, iflas eden altay bile ilk 6 da, bizim umudumuz kalmadı. Teşekkürler yönetim.
    • mustafa kaya11 Nisan 2010 . 09:43

      yazıklarlar olsun böyle sporcuya böyle başkana
    • Halil KAYA10 Nisan 2010 . 21:25

      son konyaspor maçını seyretim şunu anladımki tolga son tangoyu oynuyor. o yabancıları bulmak için çok uğraşıldımı acaba. bu takım ancak ihtıyarların oldugu liğde oynar diye düşünüyorum. Halı sanada yani.
    • murat10 Nisan 2010 . 18:26

      yönetimi futbolcusu hepiniz defolun........
      bu takım bundan sonra maçlara paf takımıyla çıksın.