Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Yaralı domuz avcıya saldırdı

Yaralı domuz avcıya saldırdı
    23 Aralık 2009

    Bolu'nun Mengen İlçesi Çubuk Köyü'nde Ercan Kurt, arkadaşlarıyla birlikte domuz ...

    Yaralı domuz avcıya saldırdıYaralı domuz avcıya saldırdıYaralı domuz avcıya saldırdıYaralı domuz avcıya saldırdı

    Bolu'nun Mengen İlçesi Çubuk Köyü'nde Ercan Kurt, arkadaşlarıyla birlikte domuz avına gitti. Köpeklerin yardımıyla domuz avlamaya başlayan Kurt, bir ağacın altında domuz beklemeye başladı. Köpek sesleriyle birlikte karşıdan gelen domuzu gören Kurt silahıyla domuza ateş etti. Vurulan domuz ölmeyince Kurt'un üzerine doğru gelmeye başladı ve elini ısırdı. Kurt, yaralı domuzu elindeki silahı ateşleyerek öldürdü. Yaralanan adam, arkadaşlarının yardımıyla Mengen Devlet Hastanesi'ne gelerek elini tedavi ettirdi.

    Avcı arkadaşlarıyla tarlalarda ve bahçelerde domuz avına çıktıklarını ifade eden Kurt, ''Avcılığın kuralları gereği herkes bir yerde ve av köpeklerimizde yanımızda avlanma pozisyonlarımızı aldık. Elimde silahla ağaçların altında bekliyordum ve köpek sesleriyle beraber üzerime doğru domuzun geldiğini gördüm. Ateş ettim fakat öldüremedim. Hızla kafasını karnıma dayadı ve sol elimi ısırdı. Sağ elimde olan silahı ateşlemeyi başardım ve yavaş yavaş domuz geriye çekilmeye başladı ardından yere yığıldı. Daha sonra elimin tedavisi için sağlık merkezine ulaştık. Hafif yaralarla ve ısırıkla saldırıyı atlattım''diye konuştu.

    Kurt, elini ve parmaklarımı ısıran domuzun daha önceden yaralı olduğunu ve onun için kendisine doğrudan saldırdığını da sözlerine ekledi.
     

    • DADAŞ10 Ekim 2018 . 14:38

      Bir düzeltme yapalım ercan kurt avcılar dernek başakanı değil
    • aykut demir9 Ekim 2018 . 14:25

      domuz beslemek isteyen varsa yakalar getiririz. boş yapmayın.
    • insan6 Ekim 2018 . 23:40

      nedense pek sevindim bu habere
    • ali6 Ekim 2018 . 22:15

      yazık çok yazık yapılan yanlışlar ve sahip çıkan lar zevk için öldüren tek canlı insan orman vahşi hayvanların mekanı mahsülü yiyormuş zarar veriyormuş bozdunuz doğanın dengesini vurun öldürün yok edin
    • KENAN 6 Ekim 2018 . 14:08

      Domuzların ciftciye verdiği zararı bilen varmı öyle şehirde yaşayıp köylünün çilesini bilemezsiniz köylü domuzların yüzünden verimli mahsul alamıyor
    • Özgür28 Eylül 2012 . 14:45

      "Bilmeden yorum yapmayın" deyip bilmeden yorum yapan arkadaşlar! Sözüm size;
      1) Yaban domuzları ormanın sürücüleridir, pullukçularıdır. Yani sayın editörün belirttiği gibi tohumdan çimlenme için zemin hazırlar. Hem toprağı kabartır hem de tohumları toprak atına iter.

      2) Bunun yanı sıra domuz filiz ve sürgün yemez. Bitki kökleri, mantar ve meşe palamudu gibi yağlı tohumları sever. Örneğin; fiziksel olarak domuzdan çok daha güzel ve alımlı hayvanlar olan geyikler filiz yer. Genç ağaçların boy atmasını engeller.

      Lütfen hayvanları ön yargılarınızla kategorize etmeyin. Her hayvanın doğada bir işlevi vardır.
    • mustafa aslan27 Eylül 2012 . 12:07

      yaban tiveye selamlar. yaban tiviyi çok severim bütün avcı dostlarımıza selamlar avlarında da last gelsin...ben avcı köpek arıyorum tavşancı
    • sedat24 Aralık 2009 . 00:32

      sinem hanıma katılıyorum ve teşekkürlerimi sunuyorum...
    • Sinem23 Aralık 2009 . 18:08

      Sayın Editör Teşekkür etmekle birlikte domuzlar hakkındaki hassasiyetinizi başka haberler için de rica ediyoruz...
    • Sinem23 Aralık 2009 . 16:19

      Bilmeden yorum yapmayalım, nesli tükenen hayvanlar zaten koruma altında, yaban domuzlarını avlanması ormanın menfaatine... Kaçak ya da yasal olmayan bir durum yok yaban domuzu avlanmasında... Sırf yoruma yazmış olmak için yorum yapmayalım... Editörden: Düşündüğünüzün aksine, domuzlar ormana en yararlı hayvanlardır. Ormanan doğal sabanıdırlar. Burunlarındaki pulluk gibi dişleriyle toprağı sürerek toprağın altında yumru besin maddeleri ararlarken, aynı zamanda toprağı kabartmış olurlar. Ağaçlardan düşen tohumlar bu şekilde domuzlar sayesinde kabarmış toprağa düşerek çimlenme ve yeşerme şansını yakalar. Ormanın dibinde kendiliğinden gelen genç ormanlar bu şekilde ve domuzlar sayesinde oluşur. Domuzların ormandan yok edilmesi demek, kendi kendine tohumdan yeşererek gelen genç ağaçların yetişmemesi demektir. Bu bakımdan domuz deyip geçmeyin. Unutmayın ki ormanın en yararlı hayvanlarından biri domuzlardır.
    • ayhan23 Aralık 2009 . 14:14

      Marifet mi yaptığınız...Orman hayvanları zaten nesli tükendi..Kalanı da siz öldürün...Cani ruhlu insan oğlu,savunmasız hayvanlara karşı...Gülün gülün...