BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

Sayın Müftüm

Yaşar Eyüpoğlu

    23 Kasım 2015

    20 Kasımdaki Cuma namazını Siteler Camii'nde kıldım.

    Hepimizin çok sevdiği Hüsniye  ORHUNER ablamızın cenazesi vardı. Cennetliklerden olsun.

    Namaz öncesi vaaz eden hoca efendi konuşmasının sonlarına doğru :

    ' Cebrail aleyhisselam peygamberimize cennet ve cehennemi gezdirirken önce cehenneme uğramışlar. İçerisinin zenginlerle dolu olduğunu, cennete vardıklarında ise fakirlerin doldurduğunu görmüşler” dediler.

    Sonrasında fakirlerin daha fazla ibadet yaptıkları için cennette olduğunu anlatmaya çalıştı.

    Sayın Müftüm  cami ile cemaat ile sorunum yoktur. Okurum, yazarım ve dinlerim.

    Camii'nin içi dışı dolu idi. Benim gibi başkalarının da dikkatini çekmiş olabilir.

    Merakım ise, bu sözlerin bir dayanağının olup olmadığı. Zira 'veren el alan elden üstündür.” sözü küçüklüğümden beri kulağıma fısıldandı durdu.

    Aydınlatırsanız sevinirim.  

     

                                     

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.

     

    Yazarın diğer yazıları

    Erpiliç

    GÜNÜN SÖZÜ

    Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır

    SON YORUMLAR
    Sağlık İlaç Gıda Takviyesi