Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Yolun satılması, Suriyeliler’le unutturulmaya mı çalışılıyor?

Yolun satılması, Suriyeliler’le unutturulmaya mı çalışılıyor?
    10 Nisan 2019

    Kimse kusura bakmasın! 30 yıldır Bolu halkının güvenini kazanarak, Bolu halkının gerçek sesi olan BolununSesi Gazetesi'nin asli görevidir; gerçekleri ortaya dökerek yazmak!!! 

    Yolun satılması, Suriyeliler’le unutturulmaya mı çalışılıyor?

             Yolun satılması, Suriyeliler’le unutturulmaya mı çalışılıyor?

              Dünyanın her yerinde belediyeler yeni yollar açmak veya mevcut yolları genişletmek için uğraş verir. Bunun için vatandaşların arsalarını gerek istimlak etme yoluyla veya yola terk yaptırarak şehrin trafiğini rahatlatarak yolları daha güvenli hale getirmeye çalışır. Tüm Türkiye’de Ak Partili Belediyelerin yollar konusundaki başarısı kesinlikle yadsınamaz. Genel ve yerel seçimlerdeki başarısının en büyük sebebi de bundandır.

            Yolun satılmasını biz gündeme getirdik

            Yerel seçimden hemen sonra Ak Parti’nin Bolu’da açık ara oy kaybetmesinin en büyük nedeni olan Alaaddin Yılmaz’ın mevcut yolun 858 m2’sini arsaya döndürerek yarı fiyatına satmasını BolununSesi Gazetesi olarak haber yaparak gündeme getirmiştik.

             Hortumcu medya üç maymunu, “Görmedim-Duymadım-Bilmiyorum” u oynadı.

             Haberimiz Bolu’da büyük yankı uyandırırken, Bolu’da belediyeyi milyonlarca lira hortumladıkları için Alaaddin Yılmaz'ın basını olarak bilinen ve seçimlerde ise Tanju Özcan’a devrolan hortumcu havuz medyası ise ulusal basında bile manşet olacak böyle bir konuda; üç maymunu, “Görmedim-Duymadım-Bilmiyorum” u oynadı.

                Sözde Bolu basını ve Tanju Özcan davete neden gelmedi?

                Hatta geçtiğimiz Pazar günü mahalle halkı toplanarak yol iken parsele döndürülerek satılan arsanın önünde basın toplantısı yaptı. Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan ve Bolu basını(!) da davet edildi. Ama nedense hiçbiri mahalle halkının bu davetine icabet etmedi.

                 Gündemi değiştirmek gerekiyordu ve öyle de yapıldı!

                 Bilindiği gibi seçimlerde; Alaaddin Yılmaz’dan ve O’nun zulümlerinden kaçanlar, Tanju Özcan’ı kurtuluş olarak görmüşlerdi. Ama Tanju Özcan’ın da Ak Parti’de tekrar aday gösterilmeyen Alaaddin Yılmaz’la dirsek teması yaptığını görememişlerdi. Alaaddin Yılmaz’la ilgili bir çok bomba gibi eleştiri konuları Tanju Özcan tarafından bilinçli olarak gündeme getirilmediği gibi, bu konuda aynı şekilde pas geçildi. Acilen ulusal basında bile bomba gibi patlayacak bu konuyu gündemden kaldırmak gerekiyordu ve öyle de yapıldı. “Tanju Özcan ilk sözünü tuttu. Suriyeliler’e Bolu Beleldiyesi’nden yapılan nakdi ve ayni yardımın kesilmesi talimatını verdi” şeklinde haberler, hortumcu havuz medyasında hep bir ağızdan seslendirildi.

               Bolu Belediyesi’nin kendine hayrı var mı ki, Suriyeliler’e yardım etsin?

               Bolu Belediyesi’nin kasasında para kalmamış. Bir dünya borcu var. Birçok müteahhit parasını alamadığı için belediyeye yaptıkları işi yarım bırakıp kaçmış. Alaaddin Yılmaz para bulmak uğruna vatandaşın yolunu bile arsaya çevirip adeta haraç-mezat yarı fiyatına satmış. Tabir-i caizse; değil Suriyeliler’e, kendisine hayrı yok! Bütün bunları PAS geçerek gündemi değiştirmek için iyi seçilmiş aslında içi boş bir konuyla kamoyunu oyalayacaksın!

             Kimse kusura bakmasın! 30 yıldır Bolu halkının güvenini kazanarak, Bolu halkının gerçek sesi olan BolununSesi Gazetesi'nin asli görevidir; gerçekleri ortaya dökerek yazmak!!! 

    • Mıstık13 Nisan 2019 . 13:25

      Sayın Tanju Özcan'a inanıyor ve güveniyoruz. Suriyeliler konusunda aldığı kararı çok yerinde buluyorum. Bolu güzel günler görecek.
    • Fuat mert 12 Nisan 2019 . 23:16

      Suriyeliler ayağına şov yaptın herkeste seni bir şey yapacak zannetti. Ama kılıçdaroğlu Suriyeliler konusunda seni arayınca efendim yalnış anlaşıldım. Dedin. Vay koçum benim. Aslan parçası. İki dakika dik dur be. Bu bir bekleyin daha neler olacak neler.
    • Köroğlu12 Nisan 2019 . 09:05

      cosukk ismi ile yorum yazan arkadaşın sanırım çok yüksek numarada göz problemi var. İnşaat başlanılan yer yolun tam da ortası, Beşkavaklar mahallesinde bulunan Sedaş'tan arsanın olduğu yere kadar tüm binalar aynı hizada olduğu görülmektedir. Sizin oturduğunuz mahallede sokağın tam ortasına bir bina inşaatı başlasa aynı şekilde mi düşünürsünüz çok merak ediyorum. Hukuksuzluk,kanunsuzluk yangından mal kaçırma girişimi,kanun nizam tanımama, ne derseniz
    • cosukk11 Nisan 2019 . 14:44

      ben bir muhalif olarak bu yapılan işte bir terslik görmüyorum vatandaş yanlış bilgilendiriliyor sonra bu arsa açık artırmayla satıldı en yüksek fiyatı veren firma aldı ve iyi bir fiyata satıldı belediyenin e imar sitesinden bakın yol şimdi düzeldi öksüztekke sokak tan göktürk sokağa doğru düzgün bir hat oluştu daha önce kültür mahallesinden çıkarken karşıdan gelen araçlarla karşı karşıya kalıyordunuz bu da kazalara davetiye çıkartıyordu
    • Hatice11 Nisan 2019 . 10:21

      Ben sadece Tanju beyin yanındaki ismail beyin ne sıfat ve engin tahsiliyle belediyede bu kadar söz sahibi oldu onu ogerenmek istiyorum. ha secimlerde pesinden koşturmuş olabilir ama nasıl böyle yetki sahibidir buna açıklama bekliyorum
    • tarçın10 Nisan 2019 . 23:27

      vallaha ben oy vermedim ama canı gönülden Tanju Beyin başarılı olmasını isterim yakında olacakları söyleyimde demedi demeyin altı ay bilemediniz bir sene içinde teşkilatı ile birbirlerine girmezlerse bu büyük başarı olur bırakın hizmeti demedi demeyin meclis toplantısında il başkanının işi ne ne sıfatla varmı böyle porotokol bu nasıl bir kepazelik
    • sinan10 Nisan 2019 . 21:48

      Tanju Bey babanızın uşağı mi her çağırdığın yere gelecek
    • akpli geçinenler10 Nisan 2019 . 20:37

      geçmişte ne idüyü belli olmayanlar (fetöden nemalananlar,,,) ama şimdilerde akp ye yalakalananlar mı suriyeli (?) lere bakacakmış. belediyenin kasası boş zaten tanju bey, siz nasıl bakacanız suriyelilere
    • bolulu10 Nisan 2019 . 20:03

      BU işi yapmak için baya bi cahil cesareti lazım.
    • Habib DOĞRU10 Nisan 2019 . 17:27

      İlhami bey; başka "durum arsaları-(KUPON)" varsa bilelim de, bizde parasını basıp birer köşe kapalım bari..! Hoşuna gider mi..?
    • numan10 Nisan 2019 . 16:26

      bolu valisinin suryeliler konusunda ki açıklaması yeni başkanı utandırır mı?..zannetmem
    • Fuat mert 10 Nisan 2019 . 16:01

      Tanju tribünlere oynar. İcraat dan katiyen anlamaz. Bu durum a müdahale etmez biliyor ki bu işin sonundan Alaaddin abisi çıkacak. Kazık Alaaddin e batacak. Boşver kazık bu unutulur gider
    • Akil10 Nisan 2019 . 15:41

      İlhami bey o zaman Söyle Başkan bey"e yapsın senin söylediklerini. Senin içine siniyor mu o arsanın yola döndürülmesi , sence düzgün bir iş yapılmış mı ha ne dersin .
    • numan10 Nisan 2019 . 14:54

      ağabeyisinin icraatlarını takdirle yadederek boluya çok şey kazandırdığını ifade etmiştir yeni reisi Bolunun...Seçim çalışmalarında ağabeyisine tek laf etmeden açılışlara katılmış Bolu ya çok şey kazandırmışlardır...aç kal suriyeli..diyerek ilk icraatına başlamış Bolu kazanmıştır..Bu icraatla boluyu dünyaya tanıtmış turizmin başkenti yapmış, işsizliği bitirmiş, boluyu sanayi ve yatırım şehri yapmıştır...Bolulu daha çoook cambaza bakacak...
    • İlhami10 Nisan 2019 . 14:12

      Tanju bey hukuk adamıdır.Adam arsanın imar durumunu da bilerek tıkır tıkır parasını vermiş arsayı almış.Tanju bey Bolu Beyi değil ki ben kanun manun dinlemem satışı iptal ettim diyebilsin.Hukuk herkese lazım.Gerekli görülürse belediye arsayı kamulaştırarak adamın da zararını ödeyerek konuyu halledebilir.Bu böyle biline.
    • sebenli10 Nisan 2019 . 14:02

      öyel bir başlık atmışsınız ki . Sanki tanju özcan sattı o arsayı
    • bolu10 Nisan 2019 . 13:20

      doğru söylüyorsunuz ulusal basınlık bunların yaptıkları
    • Taner EHİL10 Nisan 2019 . 13:16

      Hak hukuk nerede..? Yapanın yanına kar mı kalacak..???